Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Reply
 
Thread Tools
Old 31-03-16, 06:07   #1
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default MotoGP 2016

Campionatul Mondial a intrat anul acesta într-o nouă epocă. Cu sisteme electronice identice pe toate motocicletele și cu noile pneuri Michelin, cursele devin mai interesante. Prima etapă a câștigat-o Lorenzo, urmat de Dovizioso și Marquez.

Calificările au dus la rezultate incredibil de strânse, cu primii 12 piloți “înghesuindu-se” într-o secundă. Toate semnele arătau că va fi o cursă foarte disputată. De pe prima grilă au plecat Jorge Lorenzo (Movistar Yamaha MotoGP), Marc Marquez (Repsol Honda Team), urmați de tânărul spaniol Maverick Vińales (Team Suzuki Ecstar) cu care Suzuki speră să revină pe podium pentru prima dată după 2008.

După start, în primul viraj, în spatele lui Lorenzo erau deja Andrea Iannone (Ducati Team) și Dani Pedrosa (Repsol Honda Team). Marquez a plecat slab, a ajuns pe poziția a cincea, cu Rossi în fața lui. Iannone a căzut în turul cu numărul șase, însă cealaltă motocicletă Ducati, pilotată de Dovizioso, l-a ajutat să se apropie de lider. Pe liniile drepte, motocicletele Ducati Desmosedici GP au fost mai rapide cu cel puțin 5km/h decât concurența.

Spre dezamăgirea fanilor, Valentino Rossi nu a fost printe protagoniștii cursei. A terminat pe locul patru, cu o secundă în fața lui Dani Pedrosa. După ce a plecat în forță, Maverick Vińales a pierdut câteva locuri importante și a terminat pe șase. Topul primilor zece piloți e completat de cele două motociclete Yamaha de la Tech 3 conduse de Bradley Simth și Pol Espargaro și de cele două Ducati ale lui Hector Barbera (Avintia Racing) și Scott Redding (Octo Pramac). (clasamentul complet)

Cel mai bun timp în cursă l-a înregistrat Lorenzo (turul 20) cu 1’54.927. MotoGP World Championship se mută pe 1 aprilie în Argentina, unde se va disputa Gran Premio Motul.
__________________

Powered by
" UN ANONIM CELEBRU "
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 31-03-16, 06:13   #2
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: MotoGP 2016

MotoGP: Aprilia RS-GP 2016 – Detalii despre motocicleta condusă de Bradl și Bautista

În timpul testelor de pe Circuitul Losail (Qatar), Aprilia Racing și-a făcut timp pentru a arăta presei motocicleta cu care concurează anul acesta. De la vechiul model păstrează doar denumirea RS-GP, varianta 2016 fiind o cu totul altă motocicletă.

Aprilia spune că RS-GP 2016 pe care o pilotează Stefan Bradl și Alvaro Bautista folosește un motor cu patru cilindri în V “ascuțit”. Aceasta înseamnă că unghiul dintre cilindri este mai mic de 90°. Surse din interior susțin că nu este vorba de un unghi de 65°, cum are superbike-ul RSV4. Scoate peste 250 de cai putere, are supape pneumatice și arbore de contrabalansare.

Și la cutia de viteze s-a lucrat, care schimbă acum fără niciun efort atât în treptele superioare cât și pe retrogradări. Cadrul și bascula sunt din aluminiu. Masa motocicletei nu a fost făcută publică, dar trebuie să fie aproape de cea minimă prevăzută de regulament (150 kg).

Romano Albesiano, managerul Aprila Racing spune că “noua motocicletă reflectă tradiția mărcii. S-a reinterpretat fiecare componentă, fără compromisuri. Primele teste sunt pozitive, am primit un bun feed-back din partea ambilor piloți. Acest model este începutul unui drum și suntem conștienți de problemele care pot apărea odată cu un nou proiect”.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2016-Aprilia-RS-GP-MotoGP-06.jpg
Views:	55
Size:	207.1 KB
ID:	3150921   Click image for larger version

Name:	2016-Aprilia-RS-GP-MotoGP-11.jpg
Views:	50
Size:	261.2 KB
ID:	3150922   Click image for larger version

Name:	2016-Aprilia-RS-GP-MotoGP-12.jpg
Views:	53
Size:	214.9 KB
ID:	3150923  

Click image for larger version

Name:	2016-Aprilia-RS-GP-MotoGP-13.jpg
Views:	54
Size:	276.9 KB
ID:	3150924   Click image for larger version

Name:	2016-Aprilia-RS-GP-MotoGP-21.jpg
Views:	53
Size:	218.2 KB
ID:	3150925   Click image for larger version

Name:	2016-Aprilia-RS-GP-MotoGP-23-400x600.jpg
Views:	53
Size:	132.0 KB
ID:	3150926  

Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 31-03-16, 06:18   #3
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: MotoGP 2016

Piloți noi pentru KTM 2017

KTM își mărește echipa care dezvolă RC16, motocicleta cu care austriecii vor debuta în MotoGP din 2017. Lângă Alex Hofmann și Mika Kallio au venit francezul Randy De Puniet și elvețianul Thomas Luthi.

KTM RC16

KTM va participa la clasa regină începând cu sezonul viitor. Însă anul acesta, cu ocazia ultimului Mare Premiu (de la Valencia), piloții echipei portocalii se vor confrunta cu restul constructorilor pentru a culege date și pentru a vedea cât au evoluat. Motocicleta RC16 a fost deja testată pe circuitele Red Bull Ring (Austria) și Valencia (Spania) de către Alex Hofmann și Mika Kallio.

Nu se știe cine vor fi piloții oficiali, iar incertitudinile cresc și mai mult odată cu anunțul că echipa de teste s-a mărit cu încă doi membri: Randy De Puniet și Thomas Luthi.

Randy De Puniet
Francezul De Puniet, născut în 1981, a participat la cursele de Grand Prix între 1998 și 2014, având cinci victorii la clasa 250. Sezonul 2015 l-a făcut în WSBK, însă fără succese notabil.
Thomas Luthi
Elvețianul Luthi s-a născut în 1986 și participă la clasele inferioare din Grand Prix din 2002. Anul trecut a încheiat pe locul 5 la Moto2, fiind de patru ori pe podium.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Randy-de-Puniet-800x450.jpg
Views:	62
Size:	148.4 KB
ID:	3150927   Click image for larger version

Name:	test1_7.jpg
Views:	56
Size:	137.2 KB
ID:	3150928  
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 31-03-16, 06:22   #4
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: MotoGP 2016

MotoGP 2016 – noi reguli ce avantajează Aprilia și Suzuki

Regulamentul pentru anul acesta prevede concesii făcute producătorilor care nu au obținut șase clasări pe podium. Scopul este acela de a-i ajuta pe cei de la Aprilia și Suzuki să-și dezvolte motocicletele. Beneficiar al reglementărilor este și KTM, care intră în Marele Premiu din 2017

Datorită pozițiilor de pe podium obținute de Ducati anul trecut, producătorul italian se alătură japonezilor de la Honda și Yamaha în “clubul” celor ce nu mai au voie să umble la motor în timpul sezonului. Pentru Suzuki și Aprilia au fost făcute anumite concesii. Acestea sunt următoarele:

fiecare pilot are voie să folosească 9 motoare întregul sezon (ceilalți producători au voie numai 7/pilot),
motoarele sunt exceptate de la omologare (adică li se pot aduce modificări în timpul sezonului),
echipele au dreptul să facă oricâte teste, oricând, pe orice circuit, dar numai cu piloții cu care au contract (piloții echipei respective). Honda, Yamaha și Ducati au dreptul la numai cinci zile de teste private.
În rest, toți producătorii beneficiază de modificările față de sezonul 2015:

va exista un soft unitar, pentru toate echipele (de la Magneti Marelli),
nu numai partea de soft, dar și hardware (sistemele electronice, senzorii) vor fi identice pe toate motocicletele
22 litri de combustibil/cursă. Se unifică astfel regulile care permiteau 20 litri celor de la clasa Factory și 24 litri pentru Open,
toate echipele au aceleași tipuri (hard și soft) și număr (122) de pneuri
greutatea minimă a motocicletei a fost redusă cu un kilogram și este de 157kg
abia acum a fost introdusă în regulament descrierea echipamentului de protecție obligatoriu: cască, mănuși, cizme, combinezon, protecții omologate de coloană și de piept.
Sistemul de concesii făcute celor de la Suzuki și Aprilia poate fi retras în timpul sezonului, dacă vor acumula “puncte de concesii”. Astfel, pentru o clasare pe prima poziție se acordă 3 puncte, locul 2 – 2 puncte și trei-un punct. Dacă se vor acumula șase puncte nu vor mai avea dreptul să facă teste, din 2017 vor avea dreptul la numai 7 motoare/pilot și tot din 2017 motoarele nu vor mai putea fi dezvoltate în timpul sezonului de concurs.

Deși unii fani ar putea fi dezamăgiți de aceste reguli care avantajează anumiți producători, sistemul de concesii e necesar pentru spectacolul pe termen lung. Fără el, Suzuki, Aprilia (și KTM de la anul) nu ar avea nicio șansă în fața “veteranilor”. Așa s-a procedat și în cazul Ducati, care în 2014 intenționa să părăsească MotoGP după trei ani fără rezultate notabile
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	001_41-espargaro_gp_6006.gallery_full_top_md-800x533.jpg
Views:	57
Size:	166.9 KB
ID:	3150929  
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 01-04-16, 19:49   #5
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: MotoGP 2016

Gran Premio Motul de la Republica Argentina 01-03 April
Saturday 02
Moto3 - Free Practice
MotoGP - Free Practice
Moto2 - Free Practice
Moto3 - Qualifying
MotoGP - Free Practice
MotoGP - Qualifying Nr. 1
MotoGP - Qualifying Nr. 2
Moto2 - Qualifying
Press Conference
Duminica 03
Moto3 - Warm Up
Moto2 - Warm Up
MotoGP - Warm Up
Moto3 - Race
Moto2 - Race
MotoGP - Race
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -