Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Reply
 
Thread Tools
Old 04-01-16, 08:55   #1
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default W.R.C. in 2016

Calendar 2016:

Rallye Monte Carlo 18.01. - 24.01.2016
Rally Sweden 11.02. - 14.02.2016
Gunajuato Rally México 03.03. - 06.03.2016
Rally Argentina 21.04. - 24.04.2016
Vodafone Rally de Portugal 19.05. - 22.05.2016
Rally Italia Sardegna 09.06. - 12.06.2016
73rd LOTOS Rally Poland 01.07. - 03.07.2016
Neste Oil Rally Finland 28.07. - 31.07.2016
ADAC Rallye Deutschland 18.08. - 21.08.2016
Rally China 08.09. - 11.09.2016
Tour de Corse - Rallye de France 29.09. - 02.10.2016
RallyRACC Catalunya - Rally de Espańa 13.10. - 16.10.2016
Wales Rally GB 27.10. - 30.10.2016
Coates Hire Rally Australia 17.11. - 20.11.2016
__________________

Powered by
" UN ANONIM CELEBRU "
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 04-01-16, 08:59   #2
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: W.R.C. in 2016

Triplul campion national absolut de raliuri al Romaniei, Francois Delecour, va participa si la editia 2016 a Raliului Monte Carlo. Este pentru a 21-a oara cand pilotul francez va lua startul in celebra etapa a Campionatului Mondial de Raliuri.

Conform rallye-sport.fr, Delecour va folosi la Monte Carlo 2016 masina pe care a pilotat-o si in campionatul romanesc, un Peugeot 207 S2000 preparat de italienii de la Munaretto Sport. In drepta sa o va avea pe Sabrina de Castelli, navigatoarea alaturi de care a castigat anul acesta cupa FIA R-GT. La 53 de ani, Francois Delecour tinteste o clasare in primii 10-15, chiar daca nu beneficiaza de o masina WRC. El a castigat legendarul Monte Carlo in 1994.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	delecour_.jpg
Views:	59
Size:	107.5 KB
ID:	3136950  
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 17-01-16, 11:25   #3
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: W.R.C. in 2016

An sabatic pentru Citroen: program redus cu Meeke, Lefebvre, Breen


Citroen Racing si-a anuntat retragerea din WRC pentru un an, urmand ca echipa franceza sa se concentreze pe dezvoltarea unui model pentru 2017, cand intra in vigoare un nou regulament tehnic. Totusi, pilotii echipei vor alerga o parte din etapele incluse in campionatul mondial sub stindardul unei echipe private, coordonate de PH Sport si care poarta numele de Abu Dhabi Total WRT. Kris Meeke si Stephane Lefebvre au fost primii doi piloti confirmati si inscrisi pentru etapa de la Monte-Carlo, insa odata cu inchiderea inscrierilor pentru Raliul Suediei, aflam ca si irlandezul Craig Breen va face parte din echipa, cu o a treia masina.


2016 nu prezinta perspective imbucuratoare pentru fanii WRC, in afara de lansarea noului i20 WRC al celor de la Hyundai, noutatile fiind sporadice, iar Volkswagen pare sa aiba drum liber spre inca o serie de titluri. Daca in privinta celor de la M-Sport lucrurile nu sunt inca foarte clare, francezii de la Citroen au anuntat ca nu vor inscrie o echipa oficiala in 2016. Totusi, vestile din partea echipei din Versailles nu sunt atat de rele pe cat ar putea parea, motivul retragerii temporare fiind concentrarea pe noua formula WRC, lansata in 2017, atunci cand va reveni si Toyota in mondial. In plus, pilotii echipei vor alerga o parte din raliurile inscrise in calendarul 2016 in cadrul unei echipe private, coordonate de PH Sport.

Kris Meeke a confirmat ca va ramane la Citroen pentru urmatoarele trei sezoane, nord-irlandezul alegand sa ramana cu firma franceza in detrimentul celor de la Toyota, care nu ii puteau oferi starturi in etape de campionat in sezonul 2016. Munca lui Meeke se va baza pe dezvoltarea noului model WRC 2017, cu testele programate sa debuteze in luna aprilie, iar in completare urmand sa alerge in "mai multe etape ale Campionatului Mondial", conform comunicatului de presa Citroen.

Stephane Lefebvre, campionul juniorilor din 2014, care a avut un program extins in 2015 cu varianta R5 a DS3-ului, dar si cinci etape cu DS3 WRC, este al doilea pilot Citroen.

Daca programul pentru Meeke si Lefebvre era oarecum lesne de intuit, surpriza vine prin inscrierea unei a treia masini pentru Raliul Suediei, pilotata de Craig Breen. Despre Breen, care vine dupa patru sezoane frustrante cu Peugeot, nu au fost publicate alte detalii, cei de la PH Sport facand singura specificare ca vor inscrie intre una si trei masini de-a lungul sezonului, fara a da detalii despre programul individual al celor trei piloti.
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 17-01-16, 11:26   #4
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: W.R.C. in 2016

Toyota vizeaza un program cu trei masini in WRC 2017


Tommi Makkinen, seful echipei Toyota WRC, a dezvaluit intentia constructorului japonez de a inscrie trei masini in editia 2017 a Campionatului Mondial de Raliuri si ca proiectul Yaris WRC se afla intr-o faza avansata de proiectare, urmand sa inceapa testele in primavara lui 2016.

Dupa o absenta de 17 ani, Toyota se intoarce in WRC cu modelul Yaris, construit in Finlanda, de o echipa condusa de cvadruplul campion mondial Tommi Makkinen. Acesta a dezvaluit mai multe din planurile japonezilor, care includ si o colaborare cu TMG, din Koln, echipa care a construit modelele Toyota WRC din anii '90 si care se va ocupa de propulsorul noului Yaris.

Dupa o intalnire recenta cu mai-marii companiei japoneze Toyota, Tommi Makkinen a dezvaluit mai multe amanunte despre proiectul aflat in faza de dezvoltare, anuntat oficial in ianuarie 2015 si ale carui informatii recente erau constituite doar din zvonuri. Finlandezul a spus ca speculatiile despre intarzierea proiectului sunt nefondate, in ciuda unui program foarte strans si ca are incredere ca noua echipa are o eficienta foarte ridicata si va putea respecta datele limita stabilite.

El a spus: "Intr-adevar, acest proiect poate parea greu de realizat, avand in vedere timpul scurt pe care il avem la dispozitie. Insa am lucrat puternic la construirea unei echipe profesioniste si responsabile. Eficienta oamenilor din acest proiect a facut posibila respectarea programului impus si atingerea obiectivelor. Evident, mai avem mult de lucru, insa suntem pregatiti pentru acest lucru."

Testele cu noul model, care va fi construit in perioada imediat urmatoare, sunt programate sa debuteze in primavara, cu sesiuni in Finlanda, unde este si dezvoltat, dar si in alte locatii de pe glob. Makkinen a mai spus ca se afla in negocieri cu mai multi piloti, vizand o echipa cu trei masini, iar in randul echipei tehnice, care numara acum peste 40 de persoane, au fost inregimentati Jarmo Lehtinen, fostul navigator al lui Mikko Hirvonen, care va indeplini rolul de director tehnic, dar si fostul inginer Subaru, Michael Zotos - director tehnic, sau Tom Fowler, fost component al echipei M-Sport.

Echipa va purta numele de Toyota Gazoo Racing, Gazoo fiind noul conglomerat care reuneste toate formele de motorsport Toyota si Lexus si va debuta la Monte Carlo 2017.
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 14-02-16, 07:35   #5
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: W.R.C. in 2016

Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi au terminat prima zi din Raliul Suediei în top 10 în WRC 2.
Echipajul Napoca Rally Academy a avut o abordare prudentă, obiectivul fiind acela de a acumula experiență cu modelul Ford Fiesta R5 pe specialele din Suedia. Ziua de vineri a fost una extrem de lungă, cu șase probe speciale și fără niciun parc de service. În aceste condiții, Simone Tempestini a încercat să protejeze cât mai mult mașina pe probele de macadam fără zăpadă. “Din fericire, a fost frig afară și suprafața a fost înghețată pe aproape toate probele. Așa am putut să mă concentrez doar pe pilotaj. Este foarte frumos și distractiv să mergi tare pe probele de aici, dar și foarte dificil să ajungi cu mașina întreaga în parcul de service la sfârșitul zilei. Am găsit un compromis și suntem în top zece, dar sâmbătă încercăm să obținem rezultate și mai bune”, a spus Simone Tempestini. Echipajul Napoca Rally Academy a avut o evoluție constantă și după probele de vineri se află pe locul 10 în clasamentul din WRC 2, fiind primul echipaj non-nordic din acest clasament. “În fața noastră sunt piloți din Finlanda, Norvegia și Suedia care cunosc foarte bine acest raliu. Experiența noastră este limitată, mai ales în condițiile de acum din Suedia, dar tocmai de aceea am venit aici. Obiectivul nostru este să acumulăm cât mai multă experiență cu modelul Fiesta R5 în Campionatul Mondial și să ne pregătim pentru celelalte provocări care urmează”, a mai adăugat Simone Tempestini. Ziua de sâmbătă va începe la ora 09:11 (ora României) în program fiind 5 probe speciale, inclusiv două treceri pe legendara Vargasen, unde se află săritoarea Colin’s Crest.
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 14-02-16, 16:47   #6
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: W.R.C. in 2016

Sebastien Ogier (Volkswagen Polo R WRC) a castigat Raliul Suediei, trecandu-si in cont cea de-a doua victorie din doua etape disputate in acest sezon. Mai mult, pilotul francez a obtinut si cele trei puncte acordate invingatorului din power stage (la fel cum a facut si la Monte-Carlo) si are in acest moment numarul maxim posibil de puncte, 56. Surpriza acestui raliu a fost insa Hayden Paddon, cel care a avut un ritm excelent si a care incheiat pe locul 2 la chiar prima utilizare a modelului Hyundai i20 WRC in specificatie 2016. Locul 3 i-a revenit lui Mads Ostberg (Ford Fiesta RS WRC) si reprezinta primul sau podium de la revenirea in echipa M-Sport. Sebastien Ogier a condus Raliul Suediei de la prima pana la ultima proba speciala insa victoria sa a fost una mai muncita decat o arata "hartia". Desfasurarea celei de-a doua etape a Campionatului Mondial de Raliuri a fost pusa sub semnul intrebarii din cauza incalzirii vremii, ce a dus la topirea zapezii in multe zone pe unde trecea raliul. Modificarea programului (indeosebi scurtarea intrecerii cu 9 probe speciale ) si ajutorul dat de conditiile meteo din timpul raliului au creat un mediu bun de competitie pentru cei mai buni piloti de raliu ai lumii. Initial, Ogier a fost pus sub presiune de Kris Meeke (Citroen DS3 WRC) insa britanicul a fost scos din lupta la victorie dupa un episod similar cu cel de la Monte-Carlo. Meeke a lovit un bolovan si a rupt roata masinii sale de concurs. In ziua a doua a raliului, Hayden Paddon a avut evolutii excelente si s-a apropiat la doar 8.8 secunde de liderul Ogier, dupa ce a reusit sa ii ia francezului 23 de secunde pe PS12. Triplul campion mondial a gestionat insa bine situatia si a reusit sa isi mareasca avansul pana la final la 29.8 secunde. Mads Ostberg se simte bine la volanul Ford-ului RS WRC, masina care i-a adus si singura victorie in WRC din cariera de pana acum. Dupa ce la Monte-Carlo a terminat pe a patra pozitie, pilotul norvegian incheie pe 3 in Suedia. Acesta a fost urmat in clasamentul raliului de compatriotul sau, Andreas Mikkelsen (Volkswagen Polo R WRC), cel care spera la victorie insa mai multe incidente l-au scos din lupta la primele locuri. Ott Tanak (Ford Fiesta RS WRC) a obtinut in Suedia cea de-a cincea pozitie, in fata lui Dani Sordo (Hyundai i20 WRC) si a lui Henning Solberg (Ford Fiesta RS WRC). Craig Breen a incheiat pe 8 primul sau raliu la volanul Citroen-ului DS3 WRC. Elfyn Evans (Ford Fiesta R5) a dominat si a castigat categoria WRC-2, incheind pe a noua pozitie in clasamentul general. Pilotul M-Sport a fost urmat de doi piloti Skoda, Pontus Tidemand si de Esapekka Lappi. Acesta din urma, a obtinut ultima treapta a podiumului WRC-2 pe chiar ultima speciala, atunci cand l-a devansat pe Anders Grondal (Ford Fiesta R5). Simone Tempestini (Ford Fiesta R5) a incheiat Raliul Suediei pe a noua pozitie a clasamentului WRC-2. Aflat la doar a doua participare in "liga secunda" a campionatului mondial, tanarul pilot Napoca Rally Academy a impresionat prin ritmul avut, fiind devansat doar de Evans si de pilotii scandinavi. Cresterea lui Simone este vizibila de la un raliu la altul, iar pilotajul sau entuziasmeaza. Pentru cea de-a treia etapa, Campionatul Mondial de Raliuri schimba continentul si ajunge in America de Sud. Raliul Mexicului este programat sa se desfasoare intre 3-6 martie 2016.
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -