Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Reply
 
Thread Tools
Old 24-03-14, 11:10   #1
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default MotorSport News

Sebastien Loeb a confirmat prezenţa la Festivalul Vitezei de la Goodwood, acolo unde va încerca cu un Peugeot 208 T16 Pikes Peak să doboare recordul stabilit de Nick Heidfeld în 1999.
Organizatorii Festivalului Vitezei de la Goodwood, un eveniment auto anual care are loc în Marea Britanie şi reuneşte numeroase personalităţi din lumea sporturilor cu motor, au anunţat joi participanţii la ediţia din acest an.

Printre numele sonore se numără şi cel al nonuplului campion mondial de raliuri Sebastien Loeb, care va participa la eveniment cu Peugeot 208 T16 Pikes Peak, maşina cu care a doborât recordul în populara cursa de la Pikes Peak.

Fără îndoială, obiectivul francezului va fi doborârea actualului record de 41.6 secunde, stabilit de Nick Heidfeld în 1999 la volanul unui monopost McLaren MP4-13 de Formula 1.


Pe lângă Loeb, la Festivalul Vitezei îşi vor face apariţia, printre alţii, şi Alain Prost, Emerson Fittipaldi, Richard Petty, Jacky Ickx şi John Surtees, ultimul urmând să urce la volanul unui Ferrari 158 cu care a câştigat titlul mondial în Formula 1 în sezonul 1964.

Ediţia din acest an a Goodwood Festival of Spped va avea loc în perioada 26-29 iunie.

Via F1Fanatic

https://www.youtube.com/watch?v=5l_RsIr1nbE
__________________

Powered by
" UN ANONIM CELEBRU "
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 26-03-14, 13:16   #2
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: MotorSport News

Vişoiu ar putea concura şi în Formula Renault 3.5 în sezonul 2014

victorii a obtinut Robert Visoiu in sezonul precedent din competitia GP3
Pilotul roman Robert Vişoiu a confirmat încă de la jumătatea lunii ianuarie că va concura şi în sezonul 2014 în GP3 Series după prelungirea contractului cu echipa Arden.
Bucureşteanul analizează însă în prezent şi o participare în Formula Renault 3.5 Series, potrivit unor informaţii dezvăluite la sfârşitul săptămânii trecute de echipa sa de manageri. În acest sens, Vişoiu participă luni şi marţi la sesiunea de teste de Formula Renault 3.5 Series de la Jerez, acolo unde va colabora cu echipa Pons Racing.

"Sunt nerăbdător să revin la volan, iar ocazia de a pilota pentru Pons în testele oficiale World Series by Renault este una foarte importantă pentru mine. Sunt hotărât să înţeleg care sunt secretele monoposturilor din competiţia care i-a promovat în ultimii ani în Formula 1 pe Daniel Ricciardo, Kevin Magnussen sau Sebastian Vettel. Sunt convins că pot fi rapid deşi am multe de învăţat, iar nivelul este foarte ridicat în Formula Renault 3.5", a precizat el.

Începând de joi, bucureşteanul va face deplasarea la Estoril, acolo unde va participa la sesiunea de teste de GP3. De altfel, aceasta este competiţia sa de bază pentru sezonul 2014, mai ales că a acumulat experienţă pe parcursul anului trecut.

"GP3-ul este locul în care vreau să strălucesc în acest sezon. Continuitatea cu echipa Arden, cu monopostul din GP3 şi cu structura campionatului îmi dau încredere şi speranţă că voi avea un an bun în această competiţie" a adăugat el.

Via PM Racing
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 26-03-14, 13:19   #3
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: MotorSport News

Robert Vişoiu va concura în GP3 şi în sezonul 2014

Robert Vişoiu şi-a prelungit contractul cu echipa Arden din competiţia GP3 şi va participa la toate cele nouă etape din calendar.
Am învăţat multe în anul precedent şi sunt pregătit acum pentru a face pasul către evoluţii mai constante.
Robert Visoiu
Pilot Arden
România va fi reprezentată şi în sezonul 2014 al sporturilor cu motor de Robert Vişoiu, care va continua participarea în GP3, a treia competiţie ca importanţă după Formula 1 şi GP2.
El şi-a prelungit contractul cu echipa Arden pentru care a concurat şi anul trecut şi speră să-şi îmbunătăţească performanţele, însă a evitat să-şi stabilească un obiectiv concret.

"Aştept cu nerăbdare sezonul 2014 în GP3. Am învăţat multe în anul precedent şi sunt pregătit acum pentru a face pasul către evoluţii mai constante. Echipa Arden joacă un rol important în dezvoltarea mea şi sunt încrezător că, datorită ajutorului lor, voi reuşi să îmi ating obiectivele. Va fi pentru prima dată când voi putea pilota aceeaşi maşină doi ani la rând şi asta îmi dă încredere că voi reuşi ce mi-am propus în 2014", a declarat el.

Vişoiu va avea numărul de concurs patru în acest an, iar monopostul echipei va fi predominant roşu. La rândul său, Julian Rouse, şeful echipei Arden, şi-a exprimat speranţa că Vişoiu va obţine rezultate mai bune în sezonul 2014 din GP3.
"Ne bucurăm să îl avem pe Robert alături şi în 2014. A lucrat foarte bine cu toţi cei implicaţi în 2013 şi am reuşit câteva rezultate foarte bune, inclusiv două victorii. Munca din sezonul precedent ne-a permis să îl cunoaştem pe Robert şi să înţelegem cum putem evolua împreună pentru a reuşi podiumuri şi victorii în mod constant. Robert e foarte rapid în condiţii de cursă şi dacă continuăm să lucrăm pentru a-i dezvolta viteza în calificări va fi un concurent foarte puternic în GP3 în acest an".

Vişoiu a ocupat locul 11 în clasamentul general al sezonului 2013 din GP3, iar punctele de referinţă au fost cele două victorii realizate în etapele de la Valencia şi Hungaroring, obţinute după ce a plecat de fiecare dată din pole position conform regulamentului grilei inversate. Pe de alte parte, el a avut şi opt curse în care nu a obţinut niciun punct.

Sezonul 2014 al GP3 va avea în total nouă etape şi va începe în luna mai cu cele două curse programate pe circuitul de la Barcelona, principala noutate fiind includerea circuitului de la Soci. GP3 este o competiţie suport pentru cursele de Formula 1 care a fost înfiinţată în 2010.

Via Robert Vişoiu
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 13:56   #4
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: MotorSport News

O echipă românească s-a înscris la clasa de prototipuri LMP1 din Campionatul Mondial de Anduranţă

O echipă numită Lotus este înscrisă sub licenţă românească pe lista provizorie a participanţilor la Cursa de 6 ore de la Silverstone, prima etapă a Camnpionatului Mondial de Anduranţă. Echipa este înscrisă la clasa LMP1 şi deţinută de Colin Kolles, germanul de origine română creditat cu şanse să concureze în Formula 1 din 2015.

T129 este numele prototipului cu care va concura echipa sub licenta romaneasca in Campionatul Mondial de Anduranta
V6 este configuratia motorului AER care echipeaza prototipul Lotus
România ar putea fi reprezentată în sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Anduranţă de echipa Lotus deţinută de germanul de origine română Colin Kolles.
Aceasta este înscrisă sub licenţa românească pe lista provizorie de participanţi la Cursa de 6 ore de la Silverstone, prima etapă a noului sezon, care va avea loc în perioada 18-20 aprilie.

Echipa a fost înscrisă la clasa de prototipuri LMP1, aceeaşi în care constructorii Audi, Porsche şi Toyota vor concura cu echipe de uzină.

Prototipul echipei poartă numele Lotus T129, este dotat cu motor AER şi va avea la volan trei piloţi. Pilotul principal este olandezul Christijan Albers, care a concurat în Formula 1 în perioada 2005-2007 pentru Minardi, Midland şi Spyker. Coechipierii acestuia sunt britanicul James Rossiter, fost pilot de teste în Formula 1 la Force India în 2012-2013, şi germanul Thomas Holzer, care concurează în anduranţă din 2012.

Kolles a concurat cu propria echipă sub licenţă românească şi în sezonul precedent al Campionatului Mondial de Anduranţă la LMP2, clasa de prototipuri imediat inferioară LMP1. La vremea respectivă, echipa a folosit un prototip T128 cu motor Praga dezvoltat în colaborare de companiile Adess şi Kodewa, care ulterior au intrat într-un conflict care a culminat cu sechestrul pus asupra prototipurilor chiar la Cursa de 24 de ore de la Le Mans.

Prototipuri de uzină la clasa LMP1:

▶ Audi R18 e-tron quattro;

▶ Porsche 919 Hybrid;

▶ Toyota TS040 Hybrid.

Kolles, creditat cu şanse să aibă echipă şi în F1

Presa internaţională a relatat anterior că una dintre echipele care vrea să concureze în Formula 1 începând din sezonul 2015 este gestionată de asemenea de Kolles.

Aceasta ar urma să fie finanţată de Ion Bazac, fost ministru al sănătăţii în perioada 2008-2009, care în prezent gestionează importurile de maşini Ferrari în România prin intermediul companiei Forza Rossa.

▶ Detalii despre echipa românească care vrea să concureze în F1.

Până de curând, Forza Rossa a gestionat şi importurile maşinilor Lotus în România, element care sugerează că Bazac este implicat şi în echipa înscrisă de Kolles în Campionatul Mondial de Anduranţă.

Unele surse afirmă însă că FIA nu va accepta echipa românească în Formula 1, ci o echipă gestionată de americanul Gene Haas şi una sprijinită de constructorul japonez Honda. Forul mondial ar putea anunţa vineri numele echipei sau a echipelor care vor primi acordul de a concura în Formula 1 din 2015.

Via WEC
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 12-04-14, 14:00   #5
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: MotorSport News

Echipa românească de Formula 1 a primit acordul lui Ecclestone de a concura din 2015

Bernie Ecclestone a dezvăluit că echipa românească care luptă pentru un loc în Formula 1 în sezonul 2015 va fi acceptată pe grila de start alături de americanii reprezentaţi de Gene Haas.
"Am acceptat şi o altă echipă. Dacă vor reuşi să concureze sau nu este o altă poveste." Bernie Ecclestone
Şansele României de a avea o echipă în Formula 1 începând din sezonul 2015 au crescut considerabil Duminică după ce Bernie Ecclestone şi-a anunţat acordul verbal pentru o extindere a grilei de start de la 11 la 13 echipe.
Britanicul în vârstă de 83 de ani anunţase joi ca echipa americană gestionată de Gene Haas a primit deja acordul său, element care micşora dramatic speranţele echipei din România.

Cu toate acestea, Ecclestone a anunţat Duminică în Bahrain că a acceptat inclusiv candidatura echipei româneşti, fără să facă însă o nominalizare exactă a acesteia. El a sugerat însă că aceasta nu este tocmai pregătită să concureze la acest nivel.

"(Americanii lui Haas) vor fi acceptaţi, dar am acceptat şi o altă echipă. Dacă vor reuşi să concureze sau nu este o altă poveste. Suntem bucuroşi să avem încă două echipe. Am vorbit ieri cu Jean Todt (n.r - preşedintele FIA) că, dacă vor exista două echipe care vor să intre în F1, le vom lăsa să concureze", a declarat el.

Cine este în spatele echipei româneşti?

Potrivit unor informaţii neoficiale relatate la începutul lunii martie de mai multe publicaţii internaţionale, echipa românească care vrea să concureze în Formula 1 din 2015 îl are drept principal finanţator pe Ion Bazac, fost ministru al sănătăţii în perioada 2008-2009, care în prezent gestionează importurile de maşini Ferrari în România prin intermediul companiei Forza Rossa.
O parte a bugetului pentru Formula 1 provine de la o serie de investitori privaţi şi de stat, iar proiectul este sprijinit financiar inclusiv de guvern.


▶ Detalii despre finanţatorii şi parteneriatele tehnice ale echipei româneşti

Echipa intenţionează să utilizeze motoare Renault, în special datorită faptului că producătorul francez deţine constructorul român Dacia, însă în acest moment nu este clar dacă cele două părţi negociază deja în acest sens. De altfel, constructorul român a negat anterior orice implicare într-un astfel de proiect.

Conform unor informaţii anterioare, echipa ar urma să aibă sediul în Germania, cu facilităţi în localităţile Kodewa şi Holzer, fabricile urmând să fie gestionate de germanul de origine română Colin Kolles, fost şef al echipelor Force India şi HRT.

La sfârşitul anului trecut, FIA a deschis un proces de selecţie pentru una sau două echipe care să debuteze în Formula 1 în sezonul 2015 sau 2016, iar singurele proiecte acceptate pentru analiza au fost cele ale lui Gene Haas şi ale echipei româneşti.

Forul mondial ar fi trebuit să ia o decizie finală în privinţa echipei câştigătoare în 28 februarie, însă a amânat hotărârea pentru a obţine mai multe informaţii despre planurile echipelor. Acordul verbal al lui Ecclestone pentru acceptarea echipei româneşti în Formula 1 nu reprezintă o garanţie, întrucât o astfel de decizie este luată exclusiv de oficialii FIA.

Via Autosport
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 01-04-16, 20:37   #6
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: MotorSport News

Fără cockpit: aşa vor arăta primele maşini autonome de curse!


Primele maşini autonome de curse vor fi electrice şi vor avea un design neobişnuit, fără cockpit. Competiţia Roborace va debuta în în toamna acestui an.
Prima competiţie de monoposturi electrice din lume, va avea începând din sezonul 2016-2017 o competiţie suport numită Roborace, în care vor participa maşini electrice autonome.
Designul noilor maşini autonome cu propulsie 100% electrică a fost realizat de Daniel Simon, cel care a desenat şi maşinile din popularul film Tron: Legacy and Oblivion. Întrucât noul concept nu presupune utilizarea piloţilor umani, acesta a conceput o maşină autonomă fără cockpit cu o formă aerodinamică complet neobişnuită.

"Trăim într-o perioadă în care lumea automobilului şi cea a inteligenţei artificiale se intersectează cu o forţă de neoprit. Obiectivul a fost să realizez un vehicul care profită de oportunităţile neobişnuite de a nu avea un pilot", a explicat el.

Roborace va alinia la start 10 echipe cu câte două maşini identice, însă inginerii vor avea posibilitatea de a modifica algoritmul pe baza căruia maşinile autonome vor participa la curse.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	675223l-610x390-b-0b86d11f.jpg
Views:	47
Size:	132.0 KB
ID:	3151115  
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -