Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 06-04-12, 16:46   #1
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Intercontinental Rally Challenge

Production Cup:
Marco Tempestini ( România) Subaru R4 STI
Andreas Aigner ( Austria ) Subaru R4 STI
Toshi Arai ( Japonia ) Subaru R4 STI,
Robert Consani cu cop:Klinger Nicolas ( Franţa ) Renault Megane,
Ricardo Moura cu cop: Eiro Sancho ( Portugalia )-RallyArt Evo 9,
Lasslo Visin cu cop: Zsiros Gabor (Ungaria) -Subaru R4 STI .

2WD:
Ekaterina Stratieva (Bulgaria) Citroen C2 R2
Davide Catania (Italia) Citroen DS3 R3T
Robert Consani (Franţa) Renault Megane
Harry Hunt (United Kingdom) Citroen DS3 R3T
Menyhert Krozser (Ungaria) Honda Civic Type-R

Super 2000:
Rashid Al-Ketbi ( Emiratele Arabe Unite ) Skoda Fabia S2000
Bryan Boufier (Franţa) Peugeot 207 S2000
Craig Breen ( Irlanda ) Peugeot 207 S2000
Hermann Gassner JR. ( Germania) Skoda Fabia S2000
Juno Hanninen ( Finlanda ) Skoda Fabia S2000
Jan Kopecky ( Republica Cehă) Skoda Fabia S2000
Bruno Magalhaes ( Portugalia ) Peugeot 207 S2000
Andreas Mikelsen ( Norvegia ) Skoda Fabia S2000
Luis Monzon ( Spania) Peugeot 207 S2000
Janos Puskadi ( Ungaria ) Skoda Fabia S2000
Sepp Wiegand ( Germania) Skoda Fabia S2000
Oleksandr Saliuk ( Ucraina )Ford Fiesta S2000
Oleksiy Tamrazov ( Ucraina ) Ford Fiesta S2000

Clasament după primele 2 etape:
Production Cup
1. Consani Robert 25 pct
2. Moura Ricardo 25 pct
3. Silva Sergio 18pct
4. Marco Tempestini 18 pct
5. Rodrigues Ruben 15 pct
6. Barbosa Miguel 12 pct
7. Rego Luis 10 pct
8. Carmo Ricardo 8 pct
9. Pimentel Luis 6 pct
__________________

Powered by
" UN ANONIM CELEBRU "
Daniel_DRV is offline  
Old 21-05-12, 11:46   #2
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Intercontinental Rally Challenge

Peugeot a prezentat propunerea sa pentru ediţia de anul acesta a IRC. Este vorba despre 208 R2, o maşină care promite 185 de cai putere şi performanţe bune în motorsport.

După ce Skoda şi Renault şi-au introdus cu succes modelele sub-compacte în competiţiile de raliu din întreaga Europă, este rândul celor de la Peugeot să le urmeze exemplul.

Francezii au lansat 208 R2, versiunea de competiţie a hot-hatch-ului, pregătită să ia cu asalt etapa desfăşurată în Corsica, programată în weekendul 10-12 mai, contând pentru sezonul actual de IRC (Intercontinental Rally Challenge). La volanul primului exemplar Peugeot 208 R2 se va afla cuplul Sarrazin-Veillas.

Sub caroseria modelului de raliu se află acelaşi propulsor pe benzină regăsit pe versiunea de stradă. O unitate cu patru cilindri, de 1.6 litri, modificată însă pentru a livra 185 de cai putere. Lista modificărilor mai include o sevodirecţie hidraulică şi nu electrică, un set nou de suspensii şi de frâne, precum şi un set special de pneuri Michelin.

Pentru cei care se gândesc serios să alerge cu Peugeot 208 R2, este bine de ştiut că preţul versiunii de competiţie pleacă de la 57.500 de euro. pentru cei cu mai puţine resurse este disponibil şi un kit de conversie, aplicabil modelelor deja cumpărate, care costă doar 37.500 de euro
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	133734l.jpg
Views:	85
Size:	647.1 KB
ID:	2439619   Click image for larger version

Name:	299136l.jpg
Views:	88
Size:	782.8 KB
ID:	2439620   Click image for larger version

Name:	305587l.jpg
Views:	104
Size:	619.2 KB
ID:	2439621  

Click image for larger version

Name:	540407l.jpg
Views:	80
Size:	781.0 KB
ID:	2439622   Click image for larger version

Name:	428920l.jpg
Views:	91
Size:	493.4 KB
ID:	2439623   Click image for larger version

Name:	616328l.jpg
Views:	84
Size:	581.8 KB
ID:	2439624  

Click image for larger version

Name:	648290l.jpg
Views:	90
Size:	655.7 KB
ID:	2439625   Click image for larger version

Name:	755377l.jpg
Views:	84
Size:	599.7 KB
ID:	2439626   Click image for larger version

Name:	762769l.jpg
Views:	84
Size:	665.8 KB
ID:	2439627  

Click image for larger version

Name:	810871l.jpg
Views:	91
Size:	515.2 KB
ID:	2439628   Click image for larger version

Name:	835823l.jpg
Views:	90
Size:	691.0 KB
ID:	2439629   Click image for larger version

Name:	918974l.jpg
Views:	94
Size:	720.2 KB
ID:	2439630  

Daniel_DRV is offline  
Old 02-06-12, 22:39   #3
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Intercontinental Rally Challenge

IRC
1.Andreas Mikkelsen71 pt.
2.Jan Kopecký58 pt.
3.Juho Hänninen43 pt.
4.Sepp Wiegand34 pt.

IRC MANUFACTURERS
1. ŠKODA166 pt.
2. PEUGEOT102 pt.
3. RENAULT37 pt.

IRC PRODUCTION CUP
1.Andreas Aigner25 pt.
1.Robert Consani25 pt.
1.Garry Jennings25 pt.
1.Ricardo Moura25 pt.

IRC 2WD CUP
1.Petru-Antone Boschetti25 pt.
1.Paulo Maciel25 pt.
1.Marty McCormack25 pt.
1.Joan Vinyes25 pt.

IRC 2WD CUP MANUFACTURERS
1. RENAULT111 pt.
2. HONDA43 pt.
3. M-SPORT27 pt.
Daniel_DRV is offline  
Old 02-06-12, 22:48   #4
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Intercontinental Rally Challenge

14-16 iunie 2012 Italia Targa Florio-Rally International Din Sicilia

"Targa Florio-Rally Internazionale Di Sicilia" este bazată pe insula Mediteraneană Sicilia şi foloseşte pentru toate probele suprafaţa de asfalt de-a lungul a 170 kilometri competitivi.
Attached Images
 
Daniel_DRV is offline  
Old 30-06-12, 10:18   #5
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Intercontinental Rally Challenge

6-7 Iulie 2012

Bazat pe raliul San Marino cu aproape toate etape în afară de una singură care este în apropiere de Italia, etapa marchează jumătatea campionatului şi o crucială etapa în cursa pentru titlu.
Raliul San Marino este unul din cele 2 cu o suprafaţă alunecoasă, a 2 fiind Raliul Sibiului care debutează peste 2 săptămâni.În acest an se celebrează a 40 an de când se concurează în acest campionat.
Competiţia constă în 5 stagii de pământ/pietriş care se repetă,plus 1 singur stagiu de asfalt, prin străzile din San Marino.

Standings IRC

1.Andreas Mikkelsen89 pt.
2.Jan Kopecký83 pt.
3.Juho Hänninen43 pt.
4.Sepp Wiegand40 pt.

IRC MANUFACTURERS
1. ŠKODA209 pt.
2. PEUGEOT124 pt.
3. RENAULT51 pt.

IRC PRODUCTION CUP
1.Robert Consani43 pt.
2.Marco Tempestini 33pct
3.Andreas Aigner25 pt.
3.Garry Jennings25 pt.

IRC 2WD CUP
1.Harry Hunt33 pt.
2.Petru-Antone Boschetti25 pt.
2.Simone Campedelli25 pt.
2.Robert Consani25 pt.

IRC 2WD CUP MANUFACTURERS
1. RENAULT154 pt.
2. HONDA58 pt.

COLIN MCRAE FLAT OUT TROPHY
Jan Kopecký

Last edited by Daniel_DRV; 30-06-12 at 10:23.
Daniel_DRV is offline  
Old 04-07-12, 22:02   #6
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Intercontinental Rally Challenge

Ford a dezvăluit că analizează varianta de a se retrage din Campionatul Mondial de Raliuri în favoarea unei participări în IRC începând din sezonul 2014.

Constructorul Ford este pe punctul de a lua o decizie radicală în privinţa implicării sale în Campionatul Mondial de Raliuri.
Eşecul Federaţiei Internaţionale de Automobilism (FIA) de a găsi un promoter care să promoveze competiţia anul viitor l-a determinat pe şeful Gerard Quinn să anunţe că priorităţile americanilor s-ar putea îndrepta spre competiţia rivală Intercontinental Rally Challenge (IRC) începând din sezonul 2014.

Forul mondial a amânat cel puţin până în luna septembrie o decizie finală cu privire la numele noului promoter, însă Quinn susţine că acesta va avea prea puţin timp pentru a pune la punct promovarea campionatului.

"Oare FIA realizează că mai sunt doar şase luni până la începutul noului sezon şi nu avem încă un promoter? Celor de la North One Sports (n.r - fostul promoter al WRC) le-a luat doi ani pentru a ajunge la nivelul optim, iar lipsa de noutăţi din partea FIA este îngrijorătoare pentru mine şi are implicaţii majore asupra participării noastre în WRC".

Lipsa unui promoter ar putea fi factorul decisiv pentru retragerea Ford din WRC, însă decizia este influenţată semnificativ şi de lipsa de rezultate în contextul dominaţiei autoritare a rivalilor de la Citroen cu ajutorul lui Sebastien Loeb, mai ales că, după revenirea în WRC în 1997, americanii au câştigat doar două titluri la constructori în 2006 şi 2007.
În schimb, IRC oferă cel puţin două avantaje: toate etapele se desfăşoară în Europa, ceea ce se traduce prin costuri mai mici pentru echipe, iar competiţia este transmisă de postul de televiziune Eurosport.

"IRC este un exemplu clasic de cum ar trebuit gestionat un campionat. IRC a făcut progrese majore în ultimii ani, iar cel mai important este că se vede la televizor şi este disponibil unui public mai numeros datorită internetului şi a canalelor social media. Fără nicio îndoială, ne dedicăm WRC-ului şi nu vrem să părăsim o corabie în derivă. WRC este foarte important pentru noi, dar după sezonul următor vom analiza opţiunile, iar una dintre aceste opţiuni este IRC", a mai precizat el.
Daniel_DRV is offline  
Old 06-07-12, 21:41   #7
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Intercontinental Rally Challenge

Pos. No.
Driver / Co-driver
Vehicle Pos. SS time
Penalty Total time Diff.Leader
Diff.Prev.
1 2

1 Mikkelsen A. / Floene Ola
Škoda Fabia S2000 2
1 01:12:13.5
01:12:13.5 00:00:00.0
00:00:00.0
2 1

2 Basso G. / Dotta Mitia
Ford Fiesta S2000 2
2 01:12:15.9
01:12:15.9 00:00:02.4
00:00:02.4
3 4

3 Scandola U. / D'Amore Guido
Škoda Fabia S2000 2
3 01:12:18.8
01:12:18.8 00:00:05.3
00:00:02.9
4 3

4 Wiegand Sepp / Gottschalk Timo
Škoda Fabia S2000 2
4 01:12:45.0
01:12:45.0 00:00:31.5
00:00:26.2
5 8

5 Salo Juha / Salminen Marko
Ford Fiesta S2000 2
5 01:13:26.3
01:13:26.3 00:01:12.8
00:00:41.3
6 12

6 Nikara Jarkko / Kalliolepo J.
Subaru Impreza Sti R4 2
6 01:13:32.6
01:13:32.6 00:01:19.1
00:00:06.3
7 18

7 Reuche Laurent / Deriaz Jean
Peugeot 207 S2000 2
7 01:13:43.6
00:00:10.0 01:13:53.6 00:01:40.1
00:00:21.0
8 15

11 Angrisani M. / Pollicino Marco
Mitsubishi Lancer Evo X 3
1 01:15:48.1
01:15:48.1 00:03:34.6
00:01:54.5
9 14

9 Tempestini M. / Pulpea Dorin
Subaru Impreza Sti R4 2
8 01:15:54.9
01:15:54.9 00:03:41.4
00:00:06.8
10 21

10 Szabó Gergély / Borbely Karoly
Mitsubishi Lancer Evo X R4 2
9 01:16:23.9
01:16:23.9 00:04:10.4
00:00:29.0
11 9

14 Puskádi János / Godor Barna
Škoda Fabia S2000 2
10 01:17:05.9
01:17:05.9 00:04:52.4
00:00:42.0
12 22

12 Noberasco G. / Michi Daniele
Mitsubishi Lancer Evo IX 3
2 01:17:06.8
01:17:06.8 00:04:53.3
00:00:00.9
13 29

13 Hunt Harry / Durant Robbie
Citroën DS3 R3T 5
1 01:17:22.1
01:17:22.1 00:05:08.6
00:00:15.3
14 25

15 Bujdos Miklós / Benkő András
Mitsubishi Lancer Evo IX 3
3 01:18:00.0
00:00:10.0 01:18:10.0 00:05:56.5
00:00:47.9
15 20

16 Zonzini G. / Stefanelli S.
Ford Fiesta S2000 2
11 01:18:17.4
01:18:17.4 00:06:03.9
00:00:07.4
16 31

17 Consani Robert / Klinger Nicolas
Renault Clio R3 5
2 01:18:20.0
01:18:20.0 00:06:06.5
00:00:02.6
17 32

19 Vettore Oscar / Marchetti Marco
Renault Clio R3 5
3 01:18:42.9
01:18:42.9 00:06:29.4
00:00:22.9
18 33

20 Diana Paolo / Mini Andrea
Renault Clio R3 5
4 01:19:01.1
01:19:01.1 00:06:47.6
00:00:18.2
19 27

21 Szíjj Zsolt / Nyírfás J.
Mitsubishi Lancer Evo IX 3
4 01:18:55.9
00:00:10.0 01:19:05.9 00:06:52.4
00:00:04.8
20 37

18 Fantini Marco / Ugolini G.
Suzuki Ignis S1600 5
5 01:19:53.7
01:19:53.7 00:07:40.2
00:00:47.8
21 6

27 Bonnefis G. / Fournier O.
Peugeot 207 S2000 2
12 01:20:29.5
01:20:29.5 00:08:16.0
00:00:35.8
22 23

24 Szabó Zoltán / Földesi Csaba
Mitsubishi Lancer Evo IX 3
5 01:20:41.2
01:20:41.2 00:08:27.7
00:00:11.7
23 35

23 Pletka Tomᚠ/ Plachý Tomáš
Citroën DS3 R3T 5
6 01:21:48.2
01:21:48.2 00:09:34.7
00:01:07.0
24 34

25 Catania Davide / Culasso Luca
Citroën DS3 R3T 5
7 01:23:30.3
01:23:30.3 00:11:16.8
00:01:42.1
25 40

26 Dallamano Marco / Zorzi A.
Suzuki Swift Sport 9
1 01:24:06.3
01:24:06.3 00:11:52.8
00:00:36.0
26 39

28 Chiaruzzi Elia / Conti Daniele
Renault Clio Sport 8
1 01:28:21.3
01:28:21.3 00:16:07.8
00:04:15.0
27 28

22 Capellini D. / Oberti Giulio
Mitsubishi Lancer Evo IX 3
6 01:27:50.1
00:00:40.0 01:28:30.1 00:16:16.6
00:00:08.8
28 41

29 Pritelli F. / Marzi Gabriele
Citroën Saxo VTS 9
2 01:34:10.9
01:34:10.9 00:21:57.4
00:05:40.8
Daniel_DRV is offline  
- Copyright 2025 4Tuning -