27-12-09, 13:13
|
#1
|
4Tuning International Member
  Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [4Tuning International] [4Rally]
|
Program Competitional WTCC 2010.
Programul calendaristic pentru 2010 a World touring Car Championship este oficial acceptat de catre F.I.A. cu unele schimbari fata de anul trecut referitor la data calendaristica si inversarea unor etape.
Într-o dezvoltare separată între timp Yokohama a câştigat licitaţia care urmează să fie singur furnizor de anvelope, în 2010, 2011 şi 2012.
Calendarul complet pentru anul 2010 este enumerate mai jos,
2010 WTCC Calendar:
Brazilia Curitiba: 7 Martie
Mexic Puebla: 11 Aprilie
Maroc Marrakech :16 Mai
**Italia TBA :30 Mai
Belgia Zolder: 20 Iunie
Portugalia Algarve:4 Iulie
Marea Britanie Brands Hatch:18 Iulie
Cehia Brno: 1 August
Germania Oschersleben: 5 Septembrie
*Spania Valencia: 19 Septembrie
Japonia Okayama: 31 Octombrie
Macau Macau: 21 Noiembrie
*Sub rezerva acordului de ASN in cauza
**Numele a evenimentului va fi confirmat în timp util,
__________________

Powered by
" UN ANONIM CELEBRU "
|
|
|
14-01-10, 16:24
|
#2
|
 Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Program Competitional WTCC 2010.
cred ca asta e o stire importanta
Seat în WTCC a scris istorie, aducând pentru prima dată laurii cu un motor TDI în această competiţie, dar constrânşi de mai multe aspecte anunţă finalul aventurii în cel mai important campionat de turisme.
Seat a fost echipa momentului în WTCC , câştigând ultimele două titluri prin Yvan Muller şi Gabriele Tarquini. Dar aşa cum spune directorul Seat Sport, Jaime Pug, după câştigarea a tot ce se putea în această competiţie, spaniolii se vor retrage ca echipă, dar vor asigura în continuare asistenţă piloţilor independenţi care aleargă pe Seat.
În spatele presupusei absenţe a motivaţiei ar putea sta altfel de probleme la baza ieşirii din cea mai importantă competiţie de turisme din Europa. În primul rând, vânzările Seat au scăzut în 2009 cu 8,5%, divizia spaniolă fiind codaşa grupului Volkswagen. În aceste condiţii finanţarea unei echipe de uzină nu este tocmai un lux pe care pragmaticii germani să şi-l permită.
În al doilea rând pot fi invocate motive de natură tehnică în abdicarea Seat din WTCC. În primele curse din 2009, modele Seat Leon TDI au fost incriminate de competitorii, care foloseau motoare aspirate, în frunte cu BMW, datorită presiunii variabile din turbine, având astfel un avantaj. În a doua parte a sezonului comisarii de cursă au decis să le impună o limitare a presiunii din turbine pentru a nu dezavantaja motoarele pe benzină. Această măsură a dat naştere primelor zvonuri că Seat va părăsi WTCC.
Speculatiile au fost acum confirmate oficial, spaniolii părăsind competiţia unde s-au afirmat cel mai puternic. Seat a intrat în WTCC în 2005, având explozia în 2007 când Yvann Muller a fost foarte aproape de titlul mondial. În 2008 şi 2009 s-au impus însă categoric dominându-şi rivalii BMW şi Chevrolet.
__________________
|
|
|
14-01-10, 16:36
|
#3
|
4Tuning International Member
  Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [4Tuning International] [4Rally]
|
Re: Program Competitional WTCC 2010.
se pare ca se va duce si spectacolul din aceasta competitie....dar u`i nimc vine Lada tare din spate  )) ma astteptam ca in aceasta noua editie sa isi anunte revenirea Volvo.
|
|
|
06-03-10, 11:24
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Program Competitional WTCC 2010.
Dupa ce in ultimii doi ani SEAT a castigat tot ce era de castigat in WTCC, 2010 se anunta un an mult mai echilibrat. SEAT s-a retras ca echipa oficiala dar sustine programul privat al echipei SR Sport, BMW si-a pastrat doar varfurile Augusto Farfus si Andy Priaulx iar Chevrolet si-a intarit efectivul prin cooptarea lui Yvan Muller. Asadar, toate cele trei trei echipe principale si-au asigurat serviciile cate unui campion mondial. Daca SR Sport se bazeaza pe aportul lui Gabriele Tarquini, Tiago Monteiro, Jordi Gene si Tom Coronel, toti avand victorii in WTCC, BMW se poate mandri cu cele mai multe victorii in contul pilotilor care formeaza echipa. Chevrolet pare foarte increzatoare in cei trei asi, Robert Huff, Alain Menu si Yvan Muller iar in plus Chevrolet va fi prezent si printr-o echipa ce va la alinia doua exemplare Lacetti. Din fericire, majoritatea pilotilor pe care i-am urmarit sezonul trecut vor continua in WTCC, in plus, vor concura si cateva nume noi. Unul dintre ei, Norbert Michelisz, castigator al Cupei Europene SEAT Leon va concura sub culorile Ungariei pe un model Leon TDI iar ambitiile sunt mari. De remarcat ca si WTCC a adoptat noul sistem de punctare pentru primii zece piloti. Asadar, in acest weekend, Curitiba va primii doza dubla de motorsport atat prin etapele de WTCC cat si prin etapa de IRC. Este de asteptat o lupta apriga intre Yvan Muller si Gabriele Tarquini, cei care si-au impartit victoriile in cele patru etape din 2008 si 2009
|
|
|
10-03-10, 16:55
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Program Competitional WTCC 2010.
Duelul campionilor.Y Muller si G Tarquini si-au impartit victorile in prima etapa a WTCC!!
Chevrolet conduce în clasamentul general al piloţilor şi în cel al constructorilor printr-o victorie fantastică, obţinând, în prima cursă, primele trei locuri de către Muller, Huff şi Menu şi multe puncte în a doua cursă.
Chevrolet a beneficiat de cel mai bun start posibil în sezonul 2010 al Campionatului Mondial de Turisme (WTCC): o triplă victorie în prima cursă, o clasare pe podium într-a doua şi, în total, şase clasări în puncte, au adus echipa în fruntea clasamentului constructorilor, în timp ce Yvan Muller conduce, împreună cu Tarquini, în clasamentul piloţilor.
Prima cursă, desfăşurată pe circuitul acoperit de apă de la Curitiba, a fost un spectacol oferit de Chevrolet, cele trei autovehicule Cruze conduse de Yvan Muller, Rob Huff şi Alain Menu dominând cursa încă de la început şi obţinând o impresionantă victorie triplă
Tarquini s-a instalat imediat pe pozitia a patra urmat de cele doua BMW-uri oficiale si de o armata de SEAT-uri. Coronel ( SEAT ) i-a suflat pozitia a sasea localnicului Farfus ( BMW ) insa acesta a ripostat si si-a recastigat pozitia. Finalul a fost unul excelent pentru Chevrolet care a monopolizat podiumul si si-a aratat intentiile serioase pentru anul acesta. Ordinea s-a pastrat cu Muller, Huff, Menu, Tarquini, Priaulx, Farfus, Gene si Coronel.
Cursa a doua a avut startul de pe loc pe o pista uscata pe care SEAT-urile au tasnit imediat pe primele trei pozitii insa cu pretul abandonului lui Coronel dupa un mic acrosaj cu un Chevrolet in prima sicana. Gene ( SEAT ) si Tarquini ( SEAT ) si-au vazut de cursa de pe primele pozitii urmati de cele trei Chevrolet-uri si de un singur BMW intrucat Priaulx a abandonat si el cu suspensia rupta. A fost cursa lui Tarquini care a adus in contul "SEAT Customers Technology" - cum este numita echipa SR Sport in clasamentul constructorilor - o victorie in chiar primul weekend competitional.
1 Y.Muller 37
1 G.Tarquini 37
3 A.Menu 30
4 R.Huff 28
5 J.Gené 24
6 A.Farfus Jr 16
7 A.Priaulx 10
8 T.Monteiro 6
9 T.Coronel 4
9 M.Nykjaer 4
11 M.Norbert 3
12 F.Barth 2
13 S.Hernández 1
1 Chevrolet 70
2 SEAT 66
3 BMW 40
|
|
|
02-05-10, 11:06
|
#6
|
 Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Program Competitional WTCC 2010.
Italianul Gabriele Teaquini va lua startul din Pole Position in cursa de la Marrakech
1 1 Gabriele Tarquini (ITA) SEAT Leon TDI 1:45.830 6 154.60
2 7 Robert Huff (ENG) Chevrolet Cruze 1:46.364 7 0.534 153.83
3 4 Jordi Gené (ESP) SEAT Leon TDI 1:46.375 6 0.545 153.81
4 3 Tiago Monteiro (POR) SEAT Leon TDI 1:46.696 6 0.866 153.35
5 6 Yvan Muller (FRA) Chevrolet Cruze 1:46.705 7 0.875 153.33
6 17 Michel Nykjaer (DEN) SEAT Leon TDI 1:46.751 7 0.921 153.27
7 2 Tom Coronel (NED) SEAT Leon TDI 1:47.044 7 1.214 152.85
8 18 Fredy Barth (SUI) SEAT Leon TDI 1:48.027 6 2.197 151.46
9 15 I Franz Engstler (GER) BMW 320si 1:48.994 2 3.164 150.11
|
|
|
22-11-10, 15:42
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Program Competitional WTCC 2010.
Titlurile WTCC la categoriile producători şi piloţi căştigate de Chevrolet
Chevrolet a câştigat ieri, în Macau, titlul Campionatului Mondial de Turisme la categoria Producători, în timp ce Yvan Muller a fost declarat oficial Campion WTCC la categoria Piloţi. Acest dublu succes, primul înregistrat de Chevrolet şi GM într-un campionat mondial FIA, reprezintă o încheiere perfectă a campaniei excepţionale realizate de Cruze pe parcursul sezonului.
Campionatele au fost câştigate spectaculos: Rob Huff şi Yvan Muller au înregistrat o dublă victorie în Cursa 1, după o performanţă fără greşeală de la start şi până la linia de sosire. În Cursa 2, echipa Chevrolet au trecut printr-o luptă grea pentru a-l depăşi pe Farfus, terminând pe locurile 3 şi 4, ceea ce înseamnă că Chevrolet s-a clasat pe podium în 21 dintre cele 22 de curse ale anului. Din păcate, această clasare nu i-a permis lui Huff să ocupe poziţia a doua în campionat, el fiind la egalitate de puncte cu Tarquini, care a fost declarat vice-campion doar datorită numărului de victorii. Alain Menu a avut un weekend mai dificil, însă el şi-a demonstrat din nou spiritul de echipă şi curajul excepţionale, el trebuind să facă faţă unui eveniment nefericit, moartea tatălui său. Pilotul elveţian a terminat Cursa 1 pe locul al şaptelea, după un contact cu peretele în prima tură.
În timp ce cântecul "We are the Champions!" se auzea în standul Chevrolet după cursă, printre felicitări, toasturi şi câteva lacrimi, echipa RML se pregătea pentru o noapte lungă de sărbători bine-meritate. După revenirea în Europa, echipa va reveni la muncă, trebuind să facă faţă unei noi provocări: transformarea noului Cruze 1.6 turbo într-un autovehicul la fel de competitiv pentru anul 2011 ca şi maşina de curse actuală
|
|
|
|
|