Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 04-02-14, 18:00   #1
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default CNR 2014

Gergo Szabo va merge pentru BCR Leasing Rally Team


Gergo Szabo si Karoly Borbely vor evolua in sezonul 2014 pntru echipa BCR Leasing Rally Team.
Asistenta tehnica urmeaza sa fie facuta de Colina Motorsport, iar la 3 dintre cele 7 etape ale sezonului cei doi vor concura cu un model Skoda Fabia S2000.

(cnr.ro)

Gergo Szabo si Karoly Borbely vor alerga in CNR Dunlop 2014 pentru BCR Leasing Rally Team, echipajul maghiaro-roman urmand sa evolueze in sezon, asa cum au anuntat, cu Mitsubishi Lancer Evo X si Skoda Fabia S2000. Szabo si Borbely se alatura echipajului Keleti/Csomortani, care vor concura cu un Ford Fiesta R5, singurele doua cupluri care au ajuns pana in acest moment la o intelegere cu BCR Leasing, a dezvaluit pentru autorally.ro Karoly Borbely



Noutatile pentru 2014 nu intarzie sa apara


In urma weekend-ului de la Sibiu Rally Show, ultimul parc service al sezonului a lansat la apa o serie bogata de zvonuri, unele confirmate, iar altele care doar se contureaza la ora redactarii acestor randuri. Pentru ca perioada de intersezon este una mai scurta decat in alti ani, cu sezonul 2013 incheiat la finele lui Octombrie si un debut hibernal al lui 2014.


Prima noutate vine din tabara Napoca Rally Academy, care isi continua programul de sprijinire a tinerilor piloti, program ale carui planuri se intind pe termen lung. Clujenii, care au avut o desfasurare vasta de forte la Sibiu, ocupand efectiv jumatate din spatiul competitiei, isi respecta ambitiile unei echipe de top, urmand a pune bazele unui program foarte ambitios, care ii are in vizor pe Simone Tempestini si Florin Tincescu.

Cei doi piloti, care au aratat ca merita increderea echipei, au avut evolutii ascendente in 2013, cu Simone aratand ca se poate chiar lupta de la egal la egal cu cei mai rapizi piloti din CNR Dunlop, iar Florin Tincescu implicat intr-o lupta stransa pentru cucerirea Cupei Dacia, pe care a pierdut-o la mustata, dar in care a dovedit o viteza foarte buna.


"Haine" noi pentru Simone si Florin in 2014

Simone si Florin vor beneficia de un program ce se intinde, in prima faza, pe trei ani si care le ofera posibilitatea de a creste in cele mai importante competitii international, unde vor reprezenta Romania. Florin Tincescu va face pasul catre o masina mai performanta, asa cum era de asteptat, insa surpriza o reprezinta demararea unui proiect in cadrul caruia va alerga in Campionatul European timp de trei sezoane complete. Pitesteanul in varsta de 20 de ani va participa in ERC Junior Championship, competitie ce va fi infiintata din sezonul viitor, continand sapte etape, alergate pe diferite suprafete, dintre care cele mai bune patru stabilesc invingatorul. Competitia, rezervata tinerilor care nu au implinit 25 de ani, are premii insemnate, castigatorul avand posibilitatea de a alerga in sezonul urmator cu o masina R5.

Si Simone Tempestini va fi implicat intr-un campionat care pune accentul pe tineri, insa la un nivel superior, in Campionatul Mondial, unde va alerga in WRC-3, categorie rezervata masinilor R1,R2 si R3 si in care se iau in calcul cele mai bune cinci rezultate, din totalul de sase etape nominalizate pentru a obtine puncte.

Pentru moment nu se cunosc masinile cu care cei doi alearga pe plan international, echipa fiind inca in tratative. Pe plan national, Simone Tempestini se pare ca va debuta in CNR Dunlop cu un model S2000, cel mai probabil Skoda Fabia, cu care a si testat duminica, la Sibiu, in timp ce Florin Tincescu va primi un Citroen C2R2 Max, chiar daca la Rally Show a cochetat cu pilotarea unui Mitsubishi Lancer Evo IX.


In desfasurare se afla un adevarat mercato al navigatorilor, cel putin trei navigator exprimand disponibilitate pentru noul an competitional. Nu putem discuta despre nume, pentru moment, intentia unora nefiind cunoscuta inca nici macar de pilotii cu care au evoluat in sezon, insa vom mentine radarele pornite, pentru a depista eventualele transferuri.


Una din cele mai spectaculoase schimbari il va avea in rol principal pe campionul clasei 3, Edwin Keleti, care urca nu doar o clasa, urmand sa alerge la clasa 2, dar schimba total platforma, urmand sa beneficieze de o masina foarte performanta. Bolidul cu care Edi va concura in 2014 este un Ford Fiesta R5, dupa cum nu era greu de anticipat, zvonurile in acest sens existand de ceva vreme. Echipa sa, BCR Leasing, isi va continua prezenta, alaturi de Colina Motors, in CNR Dunlop, dar nu exista, pentru moment, detalii despre ceilalti componenti, team-ul gasindu-se inca in stadiul discutiilor si al negocierilor.



Evolutia ascendenta a lui Edwin Keleti in CNR a inceput cu o modesta Dacia Logan, iar din 2014 continua cu Ford Fiesta R5, cea mai avansata masina disponibila pentru campionatele nationale

Alaturi de Keleti si Marco Tempestini, despre care se stie deja ca vor avea modele Fiesta R5 la dispozitie pentru 2014, un alt pilot care vizeaza titlul urmareste sa aduca o masina "varf de lance" in Romania. David Botka a pus campionatul romanesc pe primul plan in 2013 si nu este niciun secret ca isi doreste titlul national, maghiarul aflandu-se in faza de construire a unui proiect castigator pentru 2014. Prima noutate care il priveste este achizitionarea Peugeot-ului 207 S2000 ex-Tagai Racing, cu care Francois Delecour a alergat la Arad si Bacau si cu care budapestanul va participa la Mikulas Rally, etapa de final de sezon din Ungaria, alergata de "Mos Nicolae" (7-8 Decembrie in acest an). Nu stim insa daca il vom vedea si in Romania cu acest model, cu Mitsubishi-ul Lancer R4 cu care s-a impus la Iasi, sau daca va intra in clubul exclusiv al posesorilor de masini R5.


Singura necunoscuta totala a momentului este ESD, in zona echipei campioane fiind pentru moment liniste deplina.



sursa:
Adrian Diaconescu
Echipa Autorally


Alex Filip nu va participa in 2014 in CNR
Raul Badiu va concura pe un Clio R3

Last edited by 26WRC; 04-02-14 at 18:23.
26WRC is offline  
Old 20-02-14, 15:17   #2
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: CNR 2014

Abandon inainte de start: Botka paraseste CNR Dunlop


Dupa ce tratativele cu echipa campioana au esuat, David Botka se vede nevoit sa declare forfeit in Campionatul National de Raliuri Dunlop, chiar inainte de start. Vicecampionul din sezonul trecut nu a reusit sa stranga bugetul necesar pana la aceasta ora, astfel ca va avea, in cel mai bun caz, doar cateva aparente sporadice in 2014 in Romania, preferand sa se concentreze pe campionatul maghiar.

In ciuda unui sezon excelent, in care a obtinut prima victorie pe pamant romanesc si a contribuit decisiv la titlul pe echipe al team-ului ESD, David Botka demonstreaza cat de greu este de finantat un sezon complet la nivel de top. Chiar daca a achizitionat in perioada intercompetitionala un Peugeot 207 S2000, pilotul din Budapesta se vede nevoit sa renunte la ambitiile din campionatul romanesc, in lipsa unor solutii de finantare care sa-i permita lupta pentru victorie.

"Dorim sa ii anuntam pe aceasta cale pe suporterii nostri din Romania ca, din pacate, in sezonul 2014 nu vom fi activi in Campionatul National" a spus David Botka pentru autorally.ro. "Suntem deja trecuti de jumatatea lunii februarie si sezonul european, in care doream sa evoluam, a inceput, iar cel national, atat in tara noastra natala, cat si in Romania, bate la usa. Astfel, am pus cap la cap pe ultima suta de metri putinele oferte, pe care nu le-am refuzat in perioada intercompetitionala si incercam sa construim un buget si un program care sa ne permita un sezon complet in campionatul Ungariei si sa incercam sa luam startul la cateva etape europene."

Invingatorul de la Iasi spune insa ca va face tot posibilul sa ia startul si in doua-trei etape in Romania, chiar daca nu va face sezon complet. "Pentru ca, asa cum am spus-o mereu, ne-am simtit extraordinar in Romania, vom incerca sa revenim in sezon, fie la etape de astfalt, fie de macadam. Pana atunci, dorim sa le multumim tuturor celor care ne-au sustinut si ne-au sprijinit pe tot parcursul sederii noastre in Romania, deopotriva si adversarilor nostri din campionat, pentru intrecerile de-a dreptul fantastice. Nu in ultimul rand, multumim fanilor, publicului din Romania, care ne-a aplaudat si ne-a incurajat mereu." Cele mai probabile prezente ale cuplului vicecampion Botka/Mihalik vor fi la Arad, Odorhei, insa si la prima etapa, de la Brasov, unde cei doi au experimentat conditii de drum complet noi, in urma cu un an.



Desi nevoit sa invete fiecare raliu in parte, neavand experienta adversarilor sai cu probele speciale, iar uneori nici cu vremea, cum a fost cazul la Brasov, Botka a facut un sezon excelent, in care a fost "cel mai bun dintre ceilalti", distincite deloc de neglijat, in spatele lui Delecour, pentru care a fost un bun locotenent. "Dupa evolutiile bune din prima parte a sezonului trecut, am acceptat cu vadit interes oferta echipei ESD Racing Team de a evolua si puncta sub culorile sale" recapituleaza Botka. "A fost o adevarata onoare pentru noi sa fim coechipieri cu legendarul campion francez Fracois Delecour si ne-am bucurat sa ne putem ridica la nivelul dracesc impus de campionul Romaniei. Prin evolutiile noastre, care au incercat sa completeze mereu performantele sale, am reusit la finele sezonului sa ne bucuram de titlul national pe echipe si de titlul de vicecampioni ai Romaniei, fiind invinsi doar de marele Francois Delecour."

Lucrurile nu au evoluat la fel de bine dupa ce sampania si felicitarile au disparut, perioada intercompetitionala fiind departe de asteptarile lui David, care spera la continuarea colaborarii fructoase debutate la jumatatea sezonului, la Bacau. Negocierile cu echipa au esuat, insa, astfel ca echipajul vicecampion va putea fi vazut doar ocazional in CNR Dunlop. "Din pacate perioada care a urmat triumfului in clasamentul national pe echipe nu a fost fericita pentru noi, in ceea ce priveste viitorul nostru sub culorile ESD Rally Team. Desi pe plan profesional ne-am imbogatit cu inca o masina de top (Peugeot 207 S2000), se pare ca nu am reusit sa captam atentia conducerii ESD pentru a continua impreuna si in sezonul 2014. Ultima noastra incercare de a demara o discutie pe aceasta tema, de altfel, a esuat la gala de premiere a campionilor in imprejurari care nu mi-au facut placere..."

Rezultatele echipajului Botka/Mihalik in 2013 in CNR Dunlop:
Tess Rally Dunlop - locul 2
Transilvania Rally - locul 2
Sibiu Rally - locul 3
Raliul Aradului - locul 2
Raliul Moldovei - locul 3
Raliul Iasului - locul 1
Raliul Harghitei - abandon tehnic


Adrian Diaconescu
Echipa Autorally
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	qci5.jpg
Views:	101
Size:	1.33 MB
ID:	2943103   Click image for larger version

Name:	1461849_160879140788149_1454806145_n.jpg
Views:	79
Size:	114.6 KB
ID:	2943104   Click image for larger version

Name:	1394468_158987677643962_745571693_n.jpg
Views:	65
Size:	40.8 KB
ID:	2943106  

Click image for larger version

Name:	1234458_145118939030836_101544662_n.jpg
Views:	67
Size:	110.0 KB
ID:	2943107   Click image for larger version

Name:	1185157_145117399030990_1726980986_n.jpg
Views:	74
Size:	66.5 KB
ID:	2943108   Click image for larger version

Name:	998131_145117149031015_189664614_n.jpg
Views:	65
Size:	58.3 KB
ID:	2943109  

Click image for larger version

Name:	1173753_145116979031032_460524546_n.jpg
Views:	81
Size:	51.1 KB
ID:	2943110   Click image for larger version

Name:	1150928_138135319729198_881954344_n.jpg
Views:	69
Size:	31.6 KB
ID:	2943111   Click image for larger version

Name:	562697_131108827098514_393231583_n.jpg
Views:	72
Size:	53.1 KB
ID:	2943112  

26WRC is offline  
Old 01-03-14, 08:13   #3
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: CNR 2014

Fara Vali Porcisteanu in sezonul 2014?
Data: 27 Februarie 2014 / Raliuri

Anul 2014 vine cu multe schimbari pentru combatantii Campionatului National de Raliuri Dunlop. Daca de partea vestilor bune avem aparitia unor masini foarte competitive, de partea cealalta se afla incertitudinea prezentei unor piloti fruntasi. Dupa ce David Botka a facut public faptul ca nu va face un sezon complet in CNRD 2014, se pare ca nici Vali Porcisteanu nu va pilota (foarte mult) in aceasta editie de campionat. Dezvaluirea ne-a facut-o chiar Vallino, campionul national absolut din 2011.

Din ciclul abandonuri si confirmari, pe tine cred ca trebuie sa te trecem la abandonuri, cel putin pentru Tess Rally Romtelecom. Chiar daca acest campionat va incepe mai tarziu decat era programat, tot nu ai reusit sa strangi bugetul necesar. Este adevarat?

Din pacate nu este vorba doar de prima etapa. Cred ca absenta noastra va fi pentru intreg sezonul 2014. Ultimele discutii pe care le-am avut in cadrul echipei au avut loc prin luna decembrie, iar atunci mi s-a spus ca trebuie sa vin cu o parte foarte consistenta din buget, ceea ce nu a fost posibil. Dupa asta a ramas discutia in aer. Ulterior am aflat chiar de pe Autorally ca noul membru al echipei este Gergo Szabo, practic in locul meu. A fost o surpriza si pentru noi acest lucru. Chiar daca mi-ar fi placut sa aflu personal aceste detalii, mi-am dat seama inca din decembrie ca nu se vor intampla multe lucruri pozitive. M-am trezit acum in aer, fara masina, fara nimic. Este stiut faptul ca masina cu care am mers in ultimii doi ani nu era a mea ci a echipei Colina Motorsport, fiind, intr-o oarecare forma, inchiriata. Mitsubishi-ul meu EVO IX a fost vandut in Bulgaria, in 2011.

Asadar esti fara material de concurs si fara niciun angajament.

Teoretic, contractul este pe 3 ani, deci si in acest sezon trebuia sa ramanem in configuratia BCR Leasing Rally Team dar iata ca nu s-a intamplat nimic in acest sens. Oricum, atunci cand am discutat cam ce variante ar fi pentru 2014, Dodo (n.r. Alexandru Pitigoi) mi-a spus ca singura varianta este masina din anii trecuti (nr. Mitsubishi Lancer EVO X). Chiar daca am fi avut la dispozitie banii necesari, care oricum nu sunt, nu mi-as fi dorit sa mai merg cu acea masina pentru ca nu pot sa imi bat joc de toata munca din ultimii zece ani si sa merg la locul opt, tinand cont de evolutia produsa in campionatul national din punct de vedere al masinilor de concurs.

Absenta ta este regretabila din cel putin doua puncte de vedere. O data pentru ca Raliul Brasovului inseamna ceva personal pentru tine, mai aveai putin si deveneai brasovean cu acte in regula. In al doilea rand pentru ca nu este bine ca un campion national sa dispara din campionat la o varsta la care mai are inca multe de spus. Sa nu uitam nici ca sezonul 2013 nu a fost pe masura asteptarilor fanilor, fiind presarat cu multe abandonuri.

Tocmai asta este problema; am zis ca trebuie sa schimbam ceva. Nu mai vreau sa mergem in acelasi ritm, sa fim in situatia de a avea aceleasi probleme. Am vrut sa mergem si noi la nivel de top, asa cum o fac ceilalti concurenti. Am demonstrat ca putem fi rapizi si cred ca meritam sa fim si noi acolo, in frunte. Nu vreau sa merg la raliu doar ca sa nu stau acasa.

Deci echipa Colina a declinat dorinta ta de a trece la un alt nivel in ceea ce priveste materialul de concurs. Totusi, nu ai avut discutii cu alti parteneri, avand in vedere ca titlul de campion national din palmaresul tau cantareste mult?

Au fost si inca sunt foarte multe discutii. Asteptam raspunsuri, insa deocamdata nu s-a intamplat nimic. Chiar daca unele semne sunt pozitive, pana ce nu este ceva semnat nu te poti baza pe nimic. Marea problema este ca trebuie sa o luam de la zero. Si nu trebuie neaparat cumparata o masina, se poate merge si pe o varianta inchiariata, insa e greu sa construiesti ceva incepand de la zero.

Apropo de variante. Pana la aceasta discutie cu noi, mai toata lumea te dadea, in diverse procente, component al echipei ESD.

Sunt niste povesti foarte amuzante si am ramas surprins pentru ca pe oriunde mergeam lumea ma intreba daca sunt la ESD. Nu am avut nicio discutie, niciun telefon cu ESD, nu stiu de unde au aparut aceste zvonuri. Chiar si in cadrul echipei am primit reprosuri ca nu vreau sa recunosc ca am primit oferta de la ESD si am raspuns si de aceasta data ca nu am vorbit cu nimeni si ca nu se intampla nimic in acest sens. Am auzit si ca as fi trimis CV-uri de prezentare echipei ESD, ca m-as fi autopropus. Cu aceasta ocazie insa vreau sa demontez toate aceste "acuzatii". Nu zic ca nu se poate intampla vreodata, ca nu as fi deschis la oferte, dar pana acum nu am avut discutii in acest sens.

Chiar daca nu vei lua startul la Brasov, noi ne dorim sa nu fii un caz asemanator cu Claudiu David. Amandoi ati dus o lupta extraordinara la inceputul carierelor voastre. Tu ai realizat o performanta iar el nu a ales intotdeauna variantele cele mai fericite. In intersectiile in care ajungi acum este foarte important sa alegi drumul cel mai bun.

Avand in vedere ca am treizeci de ani si un pic, nu imi fac ganduri rele in sensul ca este final de cariera. Daca ne uitam la Francois, are 50 de ani si in continuare merge foarte repede. Bine, el vine din alta lume. Mai am timp la dispozitie, insa nu as vrea sa incep cu pauze lungi. Poate se intampla o minune, eu tot mai sper. Am auzit si vorbe ca este ceva secret si ca nu vreau sa comunic. Eu intotdeauna am fost deschis si am spus totul, insa acum nu am ce sa comunic. Aste este realitatea, chiar daca este dura. Ne vedem oricum la Brasov, chiar daca voi sta pe margine.

Tess Rally Romtelecom, prima etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2014, este programat sa se desfasoare in perioada 20-22 martie.

Echipa Autorally

- See more at: http://www.autorally.ro/newsContent.....cYZtfMu1.dpuf


M*ie Ponta&Co.... (cine stie ma intelege)
26WRC is offline  
Old 06-03-14, 23:26   #4
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: CNR 2014

o prima lsita de inscrieri pt tess rally de pe 2o luna asta

1 Francois Delecour Dominique Savignoni 2 Peugeot 207 S2000
2 2 David Botka Peter Mihalik 2 Peugeot 207 S2000
3 3 Marco Tempestini Lucio Baggio 2 Ford Fiesta R5
4 5 Dan Gîrtofan Adrian Berghea 2 Skoda Fabia S2000
5 7 Gergo Szabo Karoly Borbely 2 Mitsubishi Lancer Evo X R4
6 8 Bogdan Marișca 2
7 11 Adrian Răspopa Cătălin Grigoriu 5 Citroen DS3 R3
8 12 Sebastian Barbu Sergiu-Sebastian Itu 2 Mitsubishi Laner Evo X R4
9 20 Savu Horatiu 3 Mitsubishi Lancer Evo IX
10 21 Sorin Badea Florin Dorca 11 Mitsubishi Lancer Evo VII
11 25 Raul Badiu Levente Csegzy 5 Renault Clio R3
12 26 Vlad Cosma Eugen Rotaru 5 Citroen C2R2
13 28 Florin Tincescu Iulian Nicolaescu 5 Citroen C2R2
14 29 Zoltan Juhos Lorand Bako 3 Mitsubishi Lancer Evo X
15 30 Mădălin Radu-Arhire Alina Bianca Pop 9 Suzuki Swift Sport
16 33 Florin Crișan Mircea Onofrei
17 34 Adrian Grigore Marius Păunescu 9 Honda Civic
18 37 Boris Grigorov Sivov Nedyalko 5 Renault Clio S1600
19 38 Ioan Zarug Eugen Tălpariu 9 Suzuki Swift Sport
20 39 Csongor Szabo Marcus Andreoiu 9 Suzuki Swift Sport
21 42 Dorin Banciu Mihai Sandu 11 Toyota Celica GT4
22 43 Vlad Miculici Rareș Fetean 9 Citroen Saxo
23 44 Alexandru Mirea Dragoș Despinoiu 9 Dacia Logan
24 53 Cristian Rădulescu Daniel Nica 11 Mitsubishi Lancer Evo VIII
25 55 Adrian Drăgan Valentin Brădățeanu 3 Subaru Impreza
26 56 Sebastian Gioarsă Raluca-Valentina Magdaș 9 Suzuki Swift Sport
27 61 Adrian Teslovan Vajk Imre Cseh 9 Dacia Logan
28 62 Silviu Dumitrescu Mihai Vieriu 5 Renault Clio S1600
29 65 Peter Kelemen Robert Maior 9 Dacia Logan
30 68 Sorin Telehoi Paul Dicu 9 Dacia Logan
31 74 Adi Moisescu Sebastian Itu 3 Mitsubishi Lancer Evo IX
32 75 Costi Stratnic Radu Gurămultă 11 Renault Clio
33 87 Cornel Gărdean Mihai Ciurea 11 Mitsubishi Lancer Evo IV
34 94 Simone Tempestini Dorin Pulpea 2 Peugeot 207 S2000
35 99 Edwin Keleti Botond Csomortani 2 Ford Fiesta R5
36 111 Victor Băldescu Ciprian Solomon 11 Mitsubishi Lancer Evo VI
37 121 Aurelian Andronache Horia Platona 9 Dacia Logan
38 421 Radu Necula Florin Petrișor 9 Peugeot 106 S16
39 447 Alexandru Ardelean Horațiu Baltador 9 Suzuki Swift Sport
40 475 Daniel Iulian Pohariu Lucian Iulian Ștefan 5 Renault Clio Williams
41 485 Bogdan Tălășman Andrei Mitrașcă 9 Dacia Logan
42 515 Gunther Graef Cristian Cibu 15 BMW 1602
43 533 Antoine Brajkovic Rene Nicolas Beyers 15 Ford Escort Mk2
44 555 Nicolae Gabriel Stanciu Georgios Ladopoulos 15 Ford Escort Mk1
45 577 Aconi-Cristian Vârtaci Silvestru Hosszu 15 Ford Escort Mk2
46 Răzvan Trișnevschi Traian Arsenescu 3 Mitsubishi Lancer Evo IX
47 Andrei Craciunescu Doru Vraja 9 Dacia Logan
48 Karoly Kohazi Istvan Soos 11 BMW M3
49 Andrei Cascaval Bogdan Minea 3 Subaru Impreza N12



va fi batalie faina la varf cu Delecour, Botka, Bogdan, Marco, Siomone, Keleti de ce nu si Szabo si Giri la 5 din nou spectacol cu Raul si Raspopa, deasemenea si la Logan multe nume noi pentru Rally si vechi in vtm favorit insa e Mirea
26WRC is offline  
Old 11-03-14, 09:17   #5
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: CNR 2014

Delecour ţine capul de afiş al concurenţilor la Raliul Braşovului

Francois Delecour domina lista participanţilor la Raliul Braşovului, în care patru piloţi vor concura cu maşini din clasa S2000, iar alţi doi vor utiliza Ford Fiesta R5.
9 este numarul pilotilor care vor concura la clasa principala in Raliul Brasovului
49 este numarul total de piloti inscrisi in Raliul Brasovului
Organizatorii Raliului Braşovului, prima etapă a sezonului 2014 din cadrul Campionatului Naţional de Raliuri, au publicat la sfârşitul acestei săptămâni lista participanţilor pentru etapa programată în a doua jumătate a lunii martie.
Conform aşteptărilor, capul de afiş este ţinut de Francois Delecour, campionul din ultimele două sezoane, care va concura cu un Peugeot 207 S2000.

În competiţie va lua startul cu acelaşi model şi vicecampionul David Botka, care şi-a îndeplinit astfel obiectivul de a fi prezent la Braşov chiar dacă nu are buget pentru a efectua un sezon complet. De asemenea, tot un Peugeot 207 S2000 va fi utilizat şi de Simone Tempestini, pilotul echoipei Napoca Rally Academy.

Pe langă maşinile constructorului francez îşi va face loc şi un al patrulea model de clasa S2000, şi anume Skoda Fabia S2000, care va fi pilotat de pilotul local Dan Girtofan. Tot la clasa principala vor lua startul şi Marco Tempestini şi Edwin Keleti, care vor concura însă cu Ford Fiesta R5, cel mai nou model dezvoltat de britanicii de la M-Sport.

Tabloul piloţilor care vor concura la clasa principală este completat de Gergo Szabo, Sebastian Barbu şi Bogdan Marişca. Primii doi vor utiliza modele Mitsubishi Lancer Evo X R4, în timp ce Marişca nu a anunţat încă nici maşina, nici copilotul cu care va lua startul în competiţie.

Raliul Braşovului va avea loc în perioada 21-22 martie.
__________________

Powered by
" UN ANONIM CELEBRU "
Daniel_DRV is offline  
Old 15-03-14, 11:37   #6
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: CNR 2014

BCR Leasing are ca obiectiv o dublă clasare pe podium în sezonul 2014 al CNR

BCR Leasing Rally Team şi-a prezentat cele patru echipaje cu care va aborda sezonul 2014 al Campionatului Naţional de Raliuri, în care Edwin Keleti şi Gergo Szabo vor să termine pe primele trei poziţii ale clasamentului general.
Îmi doresc să ne obişnuim cât mai repede cu Ford Fiesta R5 al echipei Colina Motorsport şi să reuşim să ne apropiem de primele trei locuri ale clasamentului general. Edwin Keleti Pilot BCR Leasing Rally Team
BCR Leasing Rally Team, una dintre cele patru echipe participante în Campionatul Naţional de Raliuri, şi-a prezentat miercuri seară echipajele şi obiectivele stabillite pentru sezonul 2014.
Echipa are planuri ambiţioase pentru noul sezon şi va avea la start doi piloţi de top care vor participa la clasa 2, cea mai puternică grupă valorică din campionat.

Unul dintre ei este Edwin Keleti, care îl va avea drept copilot pe Botond Csomortani, alături de care va concura la volanul unui Ford Fiesta R5, cel mai nou model de raliuri dezvoltat de M-Sport. Prin trecerea de la clasa 3 la care a concurat anul trecut, Keleti îşi propune să termine sezonul pe unul dintre primele trei locuri ale clasamentului general.

"Un nou sezon, un nou început! Trecerea la o nouă maşină este întotdeauna o plăcere în plus. Îmi doresc să ne obişnuim cât mai repede cu Ford Fiesta R5 al echipei Colina Motorsport şi să reuşim să ne apropiem de primele trei locuri ale clasamentului general. Va fi, sunt sigur, cel mai disputat campionat din ultimii 15 ani, aşa că sperăm ca şi spectacolul să fie pe cinste", a declarat el.

Obiectivele noastre pentru 2014 sunt clasarea pe podium în clasamentul general al fiecăre etape şi podiumul la final de campionat.
Gergo Szabo Pilot BCR Leasing Rally Team
Tot la clasa 2 va concura şi Gergo Szabo, campionul naţional din 2009 şi 2010, care îl va avea drept copilot pe Karoly Borbely. În prima etapă a sezonului, cei doi vor concura cu Mitsubishi Lancer Evo X R4, însă pe parcurs vor introduce şi un model Skoda Fabia S2000. Indiferent de maşina cu care va lua startul, Szabo are un obiectiv similar cu cel al lui Keleti.
"Sunt foarte bucuros să concurez pentru BCR Leasing Rally Team, o echipă care şi-a dovedit deja profesionalismul în primii doi ani de existenţă. Obiectivele noastre pentru 2014 sunt clasarea pe podium în clasamentul general al fiecăre etape şi podiumul la final de campionat. Aşadar, mă declar foarte optimist şi de-abia aştept să iau startul la prima etapă", a precizat el.

Ceilalţi doi piloţi ai echipei sunt Sorin Badea, care va concura cu un Mitsubishi Lancer Evo VII de grupa H, şi Adrian Teslovan, care va lua startul în Dacia Logan Cup.

Nu în ultimul rând, Alexandru Filip, un alt pilot sprijinit de BCR Leasing Rally Team, va concura în cinci etape din Campionatul European de Raliuri cu un Renault Clio R3 Maxi Evo.

Sezonul 2014 al Campionatului Naţional de Raliuri începe cu Raliul Braşovului, care se va desfăşura în perioada 21-22 martie. Automarket îţi va prezenta săptămâna viitoare o avancronică inedită pentru Raliul Braşovului, care va include traseul probelor speciale şi modul în care poţi asista la eveniment în calitate de spectator.

Via BCR Leasing Rally Team
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	273375l.jpg
Views:	77
Size:	201.8 KB
ID:	2955006  

Last edited by Daniel_DRV; 15-03-14 at 11:39.
Daniel_DRV is offline  
Old 19-03-14, 08:13   #7
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: CNR 2014

Interesul pt campionatele nationale observ ca e extrem de scazut... Mai sunt 2 zile pana la startul de la Brasov, lista de inscrieri s-a mai modificat/completat/corectat intre timp, vor fi cateva masini noi de top la start, echipajele sunt pe traseu incepand de astazi pt recunoasteri, iar aici e liniste.
john17 is offline  
Old 19-03-14, 10:32   #8
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: CNR 2014

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Interesul pt campionatele nationale observ ca e extrem de scazut... Mai sunt 2 zile pana la startul de la Brasov, lista de inscrieri s-a mai modificat/completat/corectat intre timp, vor fi cateva masini noi de top la start, echipajele sunt pe traseu incepand de astazi pt recunoasteri, iar aici e liniste.
cam nici un pasionat de rally pe forum asta e,

ce zici il bate Raspopa pe Porci? cat despre victorie eu vad doar trei nume: Delecour, Botka, Marco
26WRC is offline  
Old 19-03-14, 20:44   #9
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: CNR 2014

Cred ca Raspopa il bate pe Porcisteanu pt ca are km in spate cu 2 roti motrice, dar vin amandoi in spatele lui Badiu!
In mod normal nu cred ca il poate bate careva pe Delecour, iar, daca tot am mers mai inainte pe tinerete, pe Marco il bate Simone.
john17 is offline  
Old 20-03-14, 11:46   #10
VAMPY

Stage 1
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 19
Default Re: CNR 2014

Salut , vin si eu ca spectator de la buc.. Care este traseul , adica unde se poate sta pentru a vizualiza spectacolul pilotilor?
VAMPY is offline  
Old 20-03-14, 16:52   #11
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: CNR 2014

Depinde ce vrei sa vezi si cat esti dispus sa stai blocat intr-un loc intre 1 treceri. E un ghid detaliat cu harti, ore de inchidere a circulatiei si chiar locuri de vizionare pe site-ul autorally - stiu ca nu e voie cu link.
john17 is offline  
Old 20-03-14, 21:40   #12
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: CNR 2014

gasesti orice detaliu pe http://www.raliulbrasovului.ro

teoretic in bate Raspopa, dar practic tin cu Porci si sper sa faca surpriza
26WRC is offline  
Old 21-03-14, 18:04   #13
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: CNR 2014

Dupa 2 ps lider Marco Tempestini, iar la cls 5 Raul Badiu! Botka nu a putut lua startul (lipsa presiune ulei cica, sau poate nu intrasera $ in cont), Szabo e pe 6 iar Raspopa a lovit masina si are probleme. Fiestele merg incredibil, pleaca de pe loc fara sa patineze nici o roata, parca le loveste ceva din spate. Urmeaza ps 3 & 4 care sunt destul de rupte, dar rapide si pe intuneric si SS in centru. Foarte tare merge Radu Necula, campionul clasei A1 la coasta in 2013 aflat la primul raliu, care conduce cl 9!
john17 is offline  
Old 22-03-14, 07:27   #14
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: CNR 2014

sambara 8 jumate paraiul meu: Vali il bate pe Adi, Marco castiga
e greu de mers maxim 30kmx2 , dar poate poate
26WRC is offline  
Old 24-03-14, 20:10   #15
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: CNR 2014

Ai pierdut! Nici Vali nu l-a batut pe Raspopa, nici Marco pe francez. Drept ca nici eu n-am castigat mizand pe juniori...
Una peste alta trebuie sa remarc un mare pas inainte in organizarea raliului (cine ma cunoaste stie ca nu sunt deloc generos cu astfel de aprecieri de felul meu): startul festiv in Piata Sfatului cu prezentarea echipajelor a fost ca in mondial (chiar daca dj-ul a vorbit mult si nu intotdeauna bine), formatul superspecialei din centru ff reusit, nu s-a intins la nesfarsit si nu cred ca s-a plictisit niimeni! Cum se spune in limba invingatorului, "chapeau!". Parcul inchis de vineri seara din Piata Sfatului insa nu a avut rost, de la 22h pana la 8h30 sambata nu stiu cata lume a vazut masinile, in schimb echipajele plecate la pranz din service au ramas pe jos in centru...
Locul 1 - asteptat, locul 2 un M. Tempestini mai incisiv ca in alte dati, pacat ca Botka a abandonat inainte de start. In sfarsit un rezultat bun pt Manu Mihalache care a batut toate probele la cls 3 dar a facut si spectacol, lupta stransa atat la cls 5/2rm cat si la cls 9 unde "costasul" Radu Necula a mers ff bine si tare, niste masini istorice f frumoase (dar pe care as fi vrut sa le vad de-a latul, cum le sta bine).
Daca s-ar vedea si la stiri sportul asta ar fi de vis!

Last edited by john17; 24-03-14 at 20:13.
john17 is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -