Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 08-10-13, 01:03   #1
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Alba Motor Challenge", editia a IX-a

Ultima etapa a Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop, sezon 2013, etapa unde se stabilesc CAMPIONII se va desfasura pe traseul de la Straja sub denumirea de "Alba Motor Challenge", editia a IX-a.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1234182_511820805566663_1689677263_n.jpg
Views:	48
Size:	26.0 KB
ID:	2868632  
__________________
www.ono41.ro (NOU)
ono41 is offline  
Old 15-10-13, 14:38   #2
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Alba Motor Challenge", editia a IX-a

Mai puțin de 30 de ore ne despart de lista finală de la Straja - Alba Iulia!

Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop 2013 se apropie cu pași repezi de final. Alba Motor Challenge, ediția a IX-a, etapă organizată de CS Autosport Fair Play în parteneriat cu Consiliul Județean Alba, se va desfășura în week-end-ul 18-20 octombrie la Straja - Alba și ne va dezvălui campionii anului în curs.
Au mai rămas mai puțin de 30 de ore până la închiderea înscrierilor concurenților* ce vor lua startul în ultima etapă națională de viteză în coastă din acest an. Marți, 15 octombrie, la orele 20.00, vom cunoaște numele piloților care, spre deliciul spectatorilor, își vor demonstra măiestria pe virajele ce înlănțuiesc traseul de la Straja.
După victoriile din ultimele două etape ale CNC Dunlop 2013, Lucien Hora (Lola F3000) a luat o opțiune serioasă pentru câștigarea titlului de campion național absolut al stagiunii 2013. Singurul care îi poate smulge lui Hora cel de-al cincilea titlu este Ovidiu Zaberca (Mitsubishi Lancer EVO 8.5 MR). Așadar, spre deosebire de anii trecuți, bătălia la vârful clasamentului se dă până la finalul campionatului.
Alba Motor Challenge este competiția care va tranșa și luptele din cadrul grupei H, grupei A și al Cupei Diesel. Dacă înfruntarea de la grupa N a fost tranșată fără drept de apel de revenirea în competiții a titratului campion de viteză în coastă Edu Stan, penalizarea „încasată” de Ovidiu Zaberca la Râșnov - coroborată cu revenirea în forță a lui Daniel Onoriu au complicat socotelile de la grupa H. Astfel, întrecerea de la Straja ne va dezvălui cine va ridica cupa de campion național la H: Ovidiu Zaberca sau Armando Battocchi. O luptă și mai strânsă este înregistrată la grupa A, unde, înainte de startul în Alba Motor Challenge 2013, Cosmin Dragnea are un avans de doar cinci puncte în fața lui Liviu Savu. Diferența dintre primele două poziții ale Cupei Diesel este chiar mai mică, juniorul Mihai Beldie (BMW 120 D) având un avans de doar două puncte în fața „veteranului” Andrei Mitrașcă (Seat Ibiza).
Revenit după o pauză de un an în competiția națională a traseelor de viteză în coastă, Alba Motor Challenge 2013 ne propune în week-end-ul care urmează o întrecere automobilistică de zile mari. Fanii competițiilor auto sunt așteptați de-a lungul traseului de 3,5 kilometri să asiste la lupta finală a sportivilor din Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop 2013, printre mașinile participante regăsindu-se monoposturi, mașini istorice sau bolizi de multe sute de cai putere.

Program spectatori & media

Joi, 17 octombrie
12:00 – Conferința de presă a organizatorului – la Consiliul Județean Alba – Piata I.C. Brătianu nr.1, Alba Iulia
Vineri, 18 octombrie
15:30 - 18:30 – Prezentarea oficială a piloților & sedință foto în Parc închis
Sâmbătă, 19 octombrie
09:00 - 10:00 – Recunoașteri manșa 1
10:14 - 11:15 – Recunoașteri manșa 2
11:30 - 12:30 – Recunoașteri manșa 3
12:45 - 14:15 – Antrenamente cronometrate 1
14:30 - 16:00 – Antrenamente cronometrate 2
16:30 - 18:00 – Antrenamente cronometrate 3
Duminica, 29 septembrie
09:00 – 10:00 – Recunoașteri manșa 4
10:15 – 11:15 – Recunoașteri manșa 5
11:30 – 13:00 – Manșa I de concurs
13:30 – 15:00 – Manșa a II-a de concurs
17:00 – Festivitate de premiere – Alba Iulia, Str. Nicolae Iorga, Piata Custoza; (Condiții meteo nefavorabile: Amfiteatrul din cadrul Universității “1 Decembrie 1918”)

18:15 – Conferința de presă cu câștigătorii – Alba Iulia, Piața Custozza;

Alba Motor Challenge 2013, ultima etapă din Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop 2013, este organizată sub egida Federației Române de Automobilism Sportiv și se va desfășura cu sprijinul Consiliului Județean Alba, parteneri: Antel Alba Iulia, Primăria Municipiului Alba Iulia, Universitatea “1 Decembrie 1918”, Serus – Reprezentant Autorizat Dacia- Renault - Nissan, Partener medical – AXIS EMERGENCY, Safety Broker, STC, Axel Company, Salprest, ARD – Angrenaje Roți Dințate, AB Star Grup, Rustiq – Hotel/Restaurant, Florăria Ichebana și Inspectoratul de Poliție al Județului Alba – Serviciul Rutier, Inspectoratul de Jandarmi Județean Alba
Parteneri media: Ziarul Unirea, Revista de transport și logistică-RBT, Radio Ardeleanul, Alba24, Alba TV, www.autorally.ro
Echipa Autorally
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Traseu_Alba_Motor_Challenge_2013.jpg
Views:	56
Size:	58.0 KB
ID:	2872792  
ono41 is offline  
Old 20-10-13, 17:12   #3
alinush27

Stage 5
 
alinush27's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Member of:
[4Rally]
Default Re: Alba Motor Challenge", editia a IX-a

Felicitari Ono ! Asta e masina care trebuia sa o ai de la inceput , nu ce aveai pana acum . Bafta in continuare !

In alta ordine de idei , o prezenta deosebit de frumoasa a fost cea a vorleighter-ului S1 cu acel BMW M3 E92 Compresor alb . Specatocol masina , sunetul , pilotajul . Chiar a adus multa culoare evenimentului . Frumos !
__________________
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster. - JC
alinush27 is offline  
Old 21-10-13, 13:25   #4
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Alba Motor Challenge", editia a IX-a

Quote:
Originally Posted by alinush27 View Post
Felicitari Ono ! Asta e masina care trebuia sa o ai de la inceput , nu ce aveai pana acum . Bafta in continuare !

In alta ordine de idei , o prezenta deosebit de frumoasa a fost cea a vorleighter-ului S1 cu acel BMW M3 E92 Compresor alb . Specatocol masina , sunetul , pilotajul . Chiar a adus multa culoare evenimentului . Frumos !
Adevarat spectacol , numai ca Hora se joaca cu toti concurentii si mai apasa un pic pe pedala .. Ii tine la un respect de doua secunde mereu la distanta de Lola 3000. Asta se numeste ARTA si Cojones . Si nu vad sa repare ceva la masina in ziua cursei sau inainte . Motorul ala HART V8 , este inca setat pe SOFT la ECU management si nu fortat deloc . Nu avem masini inca in tara sa atace titlu de No 1 .
Pacat de Paul Andronic ca nu a putut participa , dar se joaca prea mult cu nonprofesionisti in jurul lui .
racerVTM is offline  
Old 21-10-13, 14:59   #5
alinush27

Stage 5
 
alinush27's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Member of:
[4Rally]
Default Re: Alba Motor Challenge", editia a IX-a

Hora va continua sa faca asta pana pune cineva un picior greu in prag si aduce o Osella sau un alt monopost capabil . Din cate vad nimeni nu se incumeta sa faca asta , doar il arata cu degetul ca a stricat campionatul . Nimeni nu s-ar lua totusi la tranta cu el , riscurile sunt mult mai mari cand stai cu curu' la 1cm de asfalt intr-o caruta de 500hp si 600-700kg .

p.s. : Hora nu avea Cosworth V8 ?
alinush27 is offline  
Old 21-10-13, 16:03   #6
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Alba Motor Challenge", editia a IX-a

Quote:
Originally Posted by alinush27 View Post
Hora va continua sa faca asta pana pune cineva un picior greu in prag si aduce o Osella sau un alt monopost capabil . Din cate vad nimeni nu se incumeta sa faca asta , doar il arata cu degetul ca a stricat campionatul . Nimeni nu s-ar lua totusi la tranta cu el , riscurile sunt mult mai mari cand stai cu curu' la 1cm de asfalt intr-o caruta de 500hp si 600-700kg .

p.s. : Hora nu avea Cosworth V8 ?
Ma bucur ca mai exista si altii cu pareri pro HORA , in momentul in care toti il blameaza si sunt contra unuia care stie sa isi justifice existenta pe pistele de concurs . Este singurul care a avut si are sange sa alerge cu asa ceva si ma repet , NU FORTEAZA momentan sa castige , doar castiga deoarece este in superioritate si nu are contra cui , INCA. Degeaba ai 700 de cai ( la varf de curba pe grafic , tu mergand mai mereu cu 300 cp) daca ai si 1000 kg si stai cu centrul de greutate la 70 cm de sol . Sunt curios cum ar fi o infruntare Hora cu Lola 3000 sa mearga sau sa se intalneasca cu AUDI S1 prospeed Bulgaria sa vedem care si cum . Si nu ar fi mare distanta sa se intalneasca cei doi pe un traseu ( fie in BG sau in RO ) . Am fost la cateva curse in BG ale lui Nicolay Zlatkov cu al lui Audi S1 replica de la Prospeed Bulgaria si te inspaimanta cu poate merge cu ea pe traseele montane.

Last edited by racerVTM; 21-10-13 at 16:21.
racerVTM is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -