06-07-13, 22:49
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Cupa Resita
Antrenament 3 - Podium neschimbat
Doar 29 de piloti aleg sa alerge si ultima mansa de antrenament, iar podiumul ramane identic. Ovidiu Zaberca reuseste in extremis sa urce pana pe locul patru , depasindu-l pe Armando Battocchi cu doar o miime de secunda.
Clasament:
1. Hora 1:45.315;
2. Dumitrescu +6.233;
3. Andronic +7.064;
4. Zaberca +8.386;
5. Battocchi +8.387;
Antrenament 2 - Hora mai rapid, Andronic urca pe trei
Lucien Hora isi imbunatateste performanta mansei intai cu o secunda si jumatate, in timp ce Paul Andronic il devanseaza pe Armando Battocchi, pentru a prelua pozitia a treia in clasamentul intermediar al antrenamentelor
Antrenament 1 - Lucien Hora debuteaza cu dreptul pe teren propriu
Lucien Hora impune ritmul, dupa cum era de asteptat, inca din debutul cursei de pe Valea Domanului, fiind cu peste 5 secunde mai rapid decat cel mai apropiat urmaritor in prima cronometrata a weekend-ului. Andrei Dumitrescu il urmeaza, iar Armando Battocchi completeaza podiumul intermediar, cu patru zecimi in fata lui Paul Andronic.
Clasament antrenament 1:
1. Lucien Hora D 1:46.914
2. Andrei Dumitrescu D +5.148
3. Armando Battocchi H4 +6.788
4. Paul Andronic H4 +7.264
5. Lucian Radut H4 +10.803
Adrian Diaconescu
Echipa Autorally - See more at: http://www.autorally.ro/newsContent.....2otsy3yX.dpuf
|
|
|
06-07-13, 22:51
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cupa Resita
Cei care au fotografii sunt rugati sa le posteze.
|
|
|
07-07-13, 10:10
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cupa Resita
|
|
|
07-07-13, 10:11
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cupa Resita
|
|
|
07-07-13, 18:01
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cupa Resita
Lucien Hora reuseste o noua victorie, castigand ambele manse de concurs in intrecerea sa de casa, Cupa Resita si trece in frunte in clasamentul general. Campionul en-titre a fost urmat de celalalt monopost inscris, Tatuus-ul pilotat de Andrei Dumitrescu, in timp ce Ovidiu Zaberca semneaza o performanta excelenta, reusind sa ii ia fata lui Armando Battocchi in lupta pentru locul al treilea.
Lucian Radut, cel care a sosit la Ressita din postura de lider al clasamentului general, incheie pe locul al cincilea, in timp ce Paul Andronic, este doar al saselea, indepartandu-se si mai mult de obiectivul impus, locul intai al grupei H.
Edu Stan reuseste o victorie categorica in intrecerea grupei N, unde a fost cu aproape 4 secunde mai rapid decat Ciprian Ciobotaru, al doilea clasat. Mircea Padurean obtine locul al doilea la doua roti motrice si locul al optulea la general, in timp ce Cosmin Dragnea, al zecelea clasat, isi adjudeca Victoria grupei A.
Clasament:
1. Lucien Hora 3:25.089;
2. Andrei Dumitrescu +13.241;
3. Ovidiu Zaberca +18.770
4. Armando Battocchi +19.675;
5. Lucian Radut +19.813;
6. Paul Andronic +22.319;
7. Edu Stan +29.362;
8. Mircea Padurean +32.822;
9. Ciprian Ciobotaru +33.325;
10.Cosmin Dragnea +33.449;
Sursa: Autorally.ro
|
|
|
08-07-13, 13:16
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cupa Resita
Abia am gasit cateva filmulete pe youtube...
https://youtu.be/914BYSsy7W8
|
|
|
08-07-13, 13:51
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Evenimentul de pe coasta de la Resita cu anvelopa " calatoare " cred ca e subiect bun de dezbatere aici !
Dar mai intai o descriere a unuia care a fost martor, ce ziceti?
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de top infomarbr@gmail.com
|
|
|
08-07-13, 13:54
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
preluare de pe facebook !
Paul Andronic
Salutari prietenilor mei online si nu numai! dupa cum probabil stiti in weekendul trecut s-a desfasurat coasta de la Resita, un traseu caruia ii respect longevitatea si rapiditatea dar nu si organizarea! Sambata au avut loc antrenamentele cronometrate , bineinteles fara pauza ca sa putem bea ciorba mai repede, in aceste antrenamente am avut constant cel mai bun timp al turismelor si asteptam cu incredere concursul! Duminica, prima mansa de concurs , iau startul bine, trag tare pana aproape de finish unde intalnesc un cauciuc pe traseu, franez violent reusesc sa-l ocolesc cu greu, ii multumesc lui Dumbezeu ca n-am sarit afara si curg incet sa gasesc un arbitru caruia sa-i spun ca solicit inca o urcare conform regulamentului! trec linia de finish cu 10 km/h si ma opresc langa arbitru , ii spun ce s-a intamplat si ma asigura ca mai urc o data dar sa ma duc sa intorc masina! intorc si revin sa cobor , ajunsese si Hora care gasise si el ca si alti piloti cauciucul pe strada! intreb cand urc inca o data si imi spune sa cobor ca imi spun cei de la start! Ce sa vezi ,la start imi spun ca nu mai am voie, ca trebuia sa ma opresc pe traseu eventual in mijlocul drumului sa mor si eu si cine venea dupa mine si nu trebuia sa ajung la finish care era la 4 viraje de incident,in concluzie securitatea era pe ultimul loc, litera regulamentului e cea mai importanta! mai tarziu am citit regulamentul unde spune ca trebuie sa te opresti daca opbstacolul nu poate fi ocolit! am zis ok nu imi mai dati o urcare desi reg imi permite atunci folositi-mi timpul de sambata de antrenamente ca primul timp de concurs , nici asta nu s-a putut ! in concluzie am fost tras pe sfoara si din cauza asta voi contesta rezultatul la FRAS! PS: in a doua mansa am avut primul timp la H! ce parere aveti?
|
|
|
08-07-13, 16:25
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Neplăcut pentru organizatorul local, tare neplăcut pentru Paul, fără comentarii pentru conducerea cursei de la Reşiţa. Nu mai contează lupta sportivă în curse? Dece e nevoie de a-şi căuta dreptatea, în loc să se ocupe linştit de pregătirea sa şi a maşinii pentru cursa viitoare?
|
|
|
08-07-13, 16:27
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cupa Resita
De pe Facebook: Amărăciunea lui Paul ANDRONIC
Paul Andronic scrie:
Salutari prietenilor mei online si nu numai! dupa cum probabil stiti in weekendul trecut s-a desfasurat coasta de la Resita, un traseu caruia ii respect longevitatea si rapiditatea dar nu si organizarea! Sambata au avut loc antrenamentele cronometrate , bineinteles fara pauza ca sa putem bea ciorba mai repede, in aceste antrenamente am avut constant cel mai bun timp al turismelor si asteptam cu incredere concursul! Duminica, prima mansa de concurs , iau startul bine, trag tare pana aproape de finish unde intalnesc un cauciuc pe traseu, franez violent reusesc sa-l ocolesc cu greu, ii multumesc lui Dumbezeu ca n-am sarit afara si curg incet sa gasesc un arbitru caruia sa-i spun ca solicit inca o urcare conform regulamentului! trec linia de finish cu 10 km/h si ma opresc langa arbitru , ii spun ce s-a intamplat si ma asigura ca mai urc o data dar sa ma duc sa intorc masina! intorc si revin sa cobor , ajunsese si Hora care gasise si el ca si alti piloti cauciucul pe strada! intreb cand urc inca o data si imi spune sa cobor ca imi spun cei de la start! Ce sa vezi ,la start imi spun ca nu mai am voie, ca trebuia sa ma opresc pe traseu eventual in mijlocul drumului sa mor si eu si cine venea dupa mine si nu trebuia sa ajung la finish care era la 4 viraje de incident,in concluzie securitatea era pe ultimul loc, litera regulamentului e cea mai importanta! mai tarziu am citit regulamentul unde spune ca trebuie sa te opresti daca opbstacolul nu poate fi ocolit! am zis ok nu imi mai dati o urcare desi reg imi permite atunci folositi-mi timpul de sambata de antrenamente ca primul timp de concurs , nici asta nu s-a putut ! in concluzie am fost tras pe sfoara si din cauza asta voi contesta rezultatul la FRAS! PS: in a doua mansa am avut primul timp la H! ce parere aveti?
|
|
|
08-07-13, 17:31
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Pentru ca la F1 le-au tzatzait tuturor fundurile ca boicoteaza pilotii cursa, existand si un precedent, iar la noi este demult instituita dictatura organizatorilor sustinuti de federatie, pilotii fiind doar mijloacele lor de productie. De aia!
Last edited by john17; 08-07-13 at 17:34.
|
|
|
08-07-13, 19:45
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
parerea mea este ca Paul Andronic a reactionat foarte bine ca nu sa oprit,nici eu nu mas fi oprit,prea periculos.Cel care ia promis o noua urcare,probabil ca a fost bine intentionat,dar nu a cunoscut regulamentul.Eu consider ca organizatori au consultat regulamentul,care spune sa te opresti cu toate ca este gresit,si nu lau mai lasat sa urce inca odata conform regulamentului daca iar fi permis sa mai urce o data sint sigur ca ar fi plouat cu contestatzi din partea celorlalti concurenzi sau gresesc?
De vina este regulamentul,facut probabil de expertzi care nu au stat niciodata intro masina de curse din pacate acest lucru a fost,este si va ramane
Sint curios ce aduce contestatzia la Fras lupul pazeste oile
cu stima T.Gedeon
|
|
|
08-07-13, 20:39
|
#13
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by john17
Pentru ca la F1 le-au tzatzait tuturor fundurile ca boicoteaza pilotii cursa, existand si un precedent, iar la noi este demult instituita dictatura organizatorilor sustinuti de federatie, pilotii fiind doar mijloacele lor de productie. De aia!
|
Ca bine le mai spui mah John !
|
|
|
08-07-13, 20:50
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
La prima etapa, Poiana Brasov, 2 concurenti carora li se aratasera steaguri galbene pe o portiune a traseului au fost coborati la start si au reluat urcarea. Niciunul nu s-a oprit pe proba, ambii trecusera linia de sosire. Corect, dupa regulament pana aici. In cazul de la Resita eu vad 2 probleme: lipsa semnalizarii cu steag daca intr-adevar se afla un obstacol pe traseu si ceea cee a reclamat Paul, reespectiv reluarea urcariii compromise. Poate vor aparea imagini cu cauvciucul buclucas, eventual sa ne explice cineva de ce nu era comisar de traseu - parca la coasta sunt dispusi asttfel incat sa poata supraveghea toata lungimea trraseului - teoretic. Practic...
Last edited by john17; 08-07-13 at 20:54.
|
|
|
08-07-13, 23:30
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Am aflat ca d-l Lucien Hora ar detine o filmare din urcarea in care a aparut problema acelei anvelope pe trasa ideala . Poate cineva mai aproape , in zona, ne ajuta sa vedem....
pana se va discuta in comisiile de specialitate si se ia o decizie finala..
|
|
|
|
|