Old School Racing Ep. 3: Gherceşti
26 septembrie 2010
Duminică, 26 septembrie, începând cu ora 10°°, Midnight Racers, filiala Craiova şi A.C.R., filiala Dolj organizează la Gherceşti o cursă care combină VTM-ul cu raliul. Traseul este format integral din asfalt impecabil, prima parte a sa reprezentând-o vechiul traseu de VTM de la Gherceşti.
Mai jos aveţi ataşat traseul şi regulamentul particular.
Detalii eveniment
Clasele:
A >1400 cmc
B 1401-1600 cmc
C 1601-1800 cmc
D 1801-2000
E 2001>
Taxă înscriere: 100 lei
Pogram eveniment Sâmbătă, 25 septembrie 2010, începând cu ora 15°°, concurenţii sunt aşteptaţi în curtea atelierului de reparaţii auto al A.C.R., din str. Pelendava, nr. 39, pentru:
- revizia tehnică;
- repartizarea numerelor de concurs;
- şedinţa tehnică cu piloţii (ora 18ł°).
Concurenţii vor avea la ei copie după B.I./C.I. şi copie dupăpermisul de conducere.
Maşinile de concurs vor rămâne peste noapte în curtea ACR, de unde vor pleca în coloană în dimineaţa zilei de 26 septembrie 2010, spre locul de desfăşurare a concursului.
Duminică, 26 septembrie 2010, între orele 08ł°-09°° se vor face înscrierile concurenţilor din alte localităţi - numai cei care au trimis cererile de înscriere prin fax la numărul 0251.41.61.66 sau pe e-mail la sharpe@racingevents.ro. Între orele 09ł°-10°° - pregătirea pentru START, iar la ora 10°° se va da STARTUL în ordine descrescătoare a capacităţii cilindrice a autoturismelor - vor pleca întâi maşinile cu capacitate cilindrică mare.
STARTUL SE VA DA DIN MINUT ÎN MINUT!
Concursul constă în:
- o manşă de recunoaştere;
- două manşe cronometrate de concurs.
Premierea se va face la sediul ACR, din str. Ion Maiorescu, nr. 2, (sediul A.C.R. de lângă Mercur).
Concurenţii vor purta OBLIGATORIU casca de protecţie iar autoturismele vor fi prevăzute cu centură de siguranţă.
"Duminică, 26 septembrie 2010, între orele 08ł°-09°° se vor face înscrierile concurenţilor din alte localităţi - numai cei care au trimis cererile de înscriere prin fax la numărul 0251.41.61.66 sau pe e-mail la reptilinius@yahoo.com."
Mama...dar e drept rau de tot...cei cu masini puternice pot merge relax pe curbe...ca recupereaza totul pe drept! Ar trebui puse cel putin 2 sicane pe liniile drepte...si semne de avertizare unde sunt acestea...respectiv pt zona de franare pt ele! Altfel eu zic ca se vor atinge si viteze de peste 200km/h ceea ce e putin riscant! Asfaltul cum e ? e bun...cei cu suspensii dure sunt in siguranta..sau o sa topoie ca iepurasii?
__________________
Frate....si cand i-am dat a 2-a si am pus-o de-a latu'....drift nu alta!!!
Mama...dar e drept rau de tot...cei cu masini puternice pot merge relax pe curbe...ca recupereaza totul pe drept! Ar trebui puse cel putin 2 sicane pe liniile drepte...si semne de avertizare unde sunt acestea...respectiv pt zona de franare pt ele! Altfel eu zic ca se vor atinge si viteze de peste 200km/h ceea ce e putin riscant! Asfaltul cum e ? e bun...cei cu suspensii dure sunt in siguranta..sau o sa topoie ca iepurasii?
asa zicea si Gabi azi cand filmaram traseul,ca pe prima linie dreapta ar merge lejer 2 sicane,urmeaza sa definitivam detaliile de genul asta luni,cel tarziu marti si o sa le postam aici