Quote:
Originally Posted by PaulMIG
In primul rand condoleante familiei Garbacea. In al doilea rand Just Giugiu du-te baga capu in buda si apoi uitate in oglinda sa vezi cat esti de prost cu lectiile tale cu tot incompetentule.
Acum incerc sa va povestesc intamplarea din punctul meu de vedere si al tuturor celor care au ramas la Start PS8 dupa ce s-a aflat de accident. Garbacea sr a luat startul la 15:51 pe proba. Eu am ajuns la celule la start aproximativ la 16:05. A ajuns in fata startului Lacatus cu Loganul si a fost oprit ca s-a anuntat un accident. Intre timp o masina de salvare a incercat sa intre pe traseu dinspre start dar s-a aflat ca accidentul e la aprox 3km de Stop si salvarea de acolo e mai aproape. Dupa Garbacea au mai luat startul 6 echipaje pana s-a aflat accident. Primul echipaj care a ajuns la accident a continuat pana la Stop si a anuntat accidentul. Prin urmare daca facem un calcul au trecut aproximativ 12-15 minute de la accident pana la aflarea lui dupa care a pornit salvarea dinspre Stop spre locul accidentului. Cand a ajuns salvarea a anuntat prin statie ca e nevoie de descarcerare pentru a putea fi scos pilotul din masina. Timpul trecea si toti pilotii ramasi s-au adunat la Start PS8. Cei de la salvare au anuntat ca Garbacea sr este in stop cardio respirator si copilotul nu are nimic grav. Cel mai important e ca masina de descarcerare a pornit din oras nefiind nicaieri in apropierea probei. Nici nu vreau sa ma gandesc cat a durat pana a ajuns la locul accidentului. Undeva la 50 min dupa accident descarcerarea nu ajunsese si toti care eram la Start ne gandeam la incompetenta organizatorilor si injuram. Proba avea in jur de 26km si trebuiau sa fie 4 echipaje de slavare sau SMURD. Ideea e ca nu se stia daca a fost scos din masina sau nu dupa 50 min de la producerea accidentului. In rest nu mai e nimic de spus si ce se aude la stiri nu prea are legatura cu realitatea si sunt speculatii. Probabil o sa se afle exact ce s-a intamplat si cum dupa ce a ajuns salvarea, declaratia copilotului o sa fie cea mai exacta. Tot ce am scris aici este din discutia arbitrilor de la Start prin statie cu salvarea si cu restul arbitrilor de pe traseu. Imi pare foarte rau pentru cele intamplate si inca odata sincere condoleante familei Garbacea...
|
Pe o proba de peste 20 km ar trebui sa fie prezente minim 3 ambulante, una la start, una undeva pe la jumate si inca una la finis, din cate am inteles proba asta are 26 sau 29 km, e cea mai lunga proba din tot campionatul, nici nu va dati seama cat de periculos e sa mergi tare pe macadam si cat de stricate sunt probele (majoritatea de fapt).
Sportul asta e un sport periculos in care se merge foarte tare, majoritatea pilotilor sunt buni dar nimeni nu e robot si toti suntem supusi greselilor.
Daca e adevarat in legatura cu zecile de minute in care a ajuns salvarea catre pilotul accidentat inseamna ca organizatorul trebuie pedepsit, nu e normal ca la o asfel de etapa sa nu existe o echipa de descarcerare pe proba (e)
PS. Din pacate trebuie sa se intample asa ceva pentru a ne trezi la realitate iar aici ma refer la organizatori si federatie.
Dumnezeu sa-l odihneasca si condoleante familiei indurerate!