Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > MINI > Zona Tehnica MINI

Reply
 
Thread Tools
Old 05-02-09, 23:54   #1
iovivali

Stage 4
 
iovivali's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 286
Member of:
[Moderators]
Default Help/Troubleshooting

Am deschis aces topic pentru toti cei interesati de Mini Cooper.
Este un loc unde puteti pune intrebari si posesorii de Mini vor incerca sa va raspunda.
iovivali is offline   Reply With Quote
Old 08-02-09, 15:08   #2
DarkSun

Stage 5
 
DarkSun's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 770
Default Re: Help/Troubleshooting

Ca sa inlaturam anumite intrebari, iata cateva probleme generice ale generatiei 2001 - 2007.

- Pompa de servo - tinde sa crape daca nu ai mare grija de ea, foarte sensibila. Ori se strica deoarece se duc rlmentii, ori se strica cooler-ul care o raceste si care duce la supra-incalzire, deci se arde. De asemenea in momentul cand se duce, din cauza ingineriei defectuoase a circuitului, electro-ventilatorul de la motor ramane pronit pana masina ramane fara baterie. In caz ca se intampla asta, este recomandat sa se scoata fisele de la baterie. Costul unei pompe noi este de ~ 36 de milioane.
- Electro-ventilatorul de la motor - senzorul ramane deschis, ventilatorul merge mult. Nu se poate inlocui doar senzorul, ci trebuie luat tot ansamblul din fata. Cost ~ 26 de milioane.
- Tampoanele de la motor - daca observati scurgeri de ulei pe la motor, poate sa fie de la tampoanele de la motor care sunt pe baza de ulei si care nu sunt de cea mai buna calitate. Cand se sparg, ulei curge iar motorul vibreaza destul de rau in interior.
- Motorase geamuri - primele simptome ca se duc este ca refuza sa mai cupleze si se aude un "click" din usa. Se rezolva cu cativa pumni deasupra boxei. Dar nu se stie cand crapa de tot. Pret - ~ 2 milioane jumate.
- Deschiderea usilor. Daca apasati pe manerul de deschidere si nu mai merge, inseamana ca s-a dus un dispozitiv din interior.
- bataie in bord - foarte comuna la multe MINI-uri , se repara prin introducere in gaura dintre parbriz si bord a unei bucati de burete.
- vibratie in spate - la fel de comuna, vibreaza scaunu din dreapta pe fierul care il tine. Se rezolva cu banda izolatoare.
- airbag aprins - la fel de comuna, datorita cablurilor care sunt prea scurte, iese mufa de sub scaun. Trebuie dus la MHS si schimbat cablurile cu unele mai lungi.
- toba ruginita - foarte prost facuta, tinde sa rugineasca rapid. Singura metoda este shimbarea ei.
- Cutie viteze proasta - modele 2001 - 2004, cooper si one , cutia este Midland care daca tragi de ea se strica RAPID. MARE ATENTIE AICI, sunt o gramada de MINI-uri care au avut problema asta. Sa nu mai vb de automatica care e la fel de prosta! Singura cutie reusita este facuta de Getrag care se afla pe cooper S, iar pe one si cooper din 2004 in sus.
- Scaune proaste- sistemul este praf gandit, scaunul tinde sa se blocheze, sa prinda joc in timp la spatar.


Sper sa fie de folos! Revin cu altele cand imi mai aduc aminte!Sa nu va descurajeze problemele acestea, nu inseamna daca sunt ca pot aparea si la MINI-ul vostru.
__________________
~ Dacia 1310 cu motor pe folie! ~
DarkSun is offline   Reply With Quote
Old 08-02-09, 15:31   #3
iovivali

Stage 4
 
iovivali's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 286
Member of:
[Moderators]
Default Re: Help/Troubleshooting

Eu trebuie sa-i schimb pompa de sevodirectie care e 2200 lei la Bavaria,electroventilatorul la fel,prima treapta s-a dus.Pretul ei la Bavaria e 650 lei.I-am schimbat un senzor de ABS 250 lei.In rest alte "investitii" nu am avut nevoie sa-i fac.
__________________

________________________
http://www.mymini.ro/
iovivali is offline   Reply With Quote
Old 08-02-09, 17:16   #4
DarkSun

Stage 5
 
DarkSun's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 770
Default Re: Help/Troubleshooting

Sau ieftinit cu criza cred! Cand am intrebat eu erau mai scumpe.
DarkSun is offline   Reply With Quote
Old 24-03-09, 21:39   #5
ToyCooper82

Stage 1
 
ToyCooper82's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 23
Default Re: Help/Troubleshooting

HELP ajutati-ma care poate ...caut urgent spoiler cooper R50 (2002) argintiu daca se poate si aripa spate dreapta! ms mult
ToyCooper82 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-09, 21:10   #6
iovivali

Stage 4
 
iovivali's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 286
Member of:
[Moderators]
Default Re: Help/Troubleshooting

Din pacate piese pentru Mini se gasesc foarte greu. Daca aflu ceva iti dau de stire.
iovivali is offline   Reply With Quote
Old 25-03-09, 23:39   #7
ToyCooper82

Stage 1
 
ToyCooper82's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 23
Default Re: Help/Troubleshooting

Quote:
Originally Posted by iovivali View Post
Din pacate piese pentru Mini se gasesc foarte greu. Daca aflu ceva iti dau de stire.
ms mult daca gasesti ceva, daca nu asta e! inca mai caut
ToyCooper82 is offline   Reply With Quote
Old 28-05-09, 14:02   #8
B11EAU

Stage 5
 
B11EAU's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 448
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Help/Troubleshooting

Quote:
Originally Posted by iovivali View Post
Eu trebuie sa-i schimb pompa de sevodirectie care e 2200 lei la Bavaria,electroventilatorul la fel,prima treapta s-a dus.Pretul ei la Bavaria e 650 lei.I-am schimbat un senzor de ABS 250 lei.In rest alte "investitii" nu am avut nevoie sa-i fac.
Cum ti s-a manifestat defectarea pompei servo? Ai schimbat-o pana la urma?
B11EAU is offline   Reply With Quote
Old 28-05-09, 14:17   #9
iovivali

Stage 4
 
iovivali's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 286
Member of:
[Moderators]
Default Re: Help/Troubleshooting

Pur si simplu am ramas fara servodirectie in timp ce luam un viraj.Am schimbat-o cu una noua.Daca vrei si ai timp treci diseara pe la club si vorbim(fac cinste ).Toate cele bune.
iovivali is offline   Reply With Quote
Old 28-05-09, 15:48   #10
DarkSun

Stage 5
 
DarkSun's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 770
Default Re: Help/Troubleshooting

B11EAU, primele semne cand cade servo este faptul ca din cand in cand intermitent iti cade servo. Daca opresi motorul/pornesti la loc isi revine. DAR, aceste simptome nu tin neaparat de servo stricata. Exista un ventilator care raceste, din fabrica avand un design prost, se strang mizeri in el si se blocheaza. Aceasta cauzeaza ca pompa sa se supra-incalzeasca si dea rateuri. Deci nu e neaparat pompa stricata. Daca totusi cade servo de tot, sanse mari sunt ca pompa sa fie dusa.

ATENTIE, in unele cazuri , din cauza faptului ca circuitul de racire are legat si senzorii de temperatura de la pompa, poti avea surpriza neplacuta ca ventialtorul care raceste motorul (cel mare, nu cel de la pompa) sa mearga fara oprire si sa ramai fara baterie! Daca dupa MAXIM 5 minute nu se opreste atunci scoate bornele de la baterie.

Numai bine, eu am examene ca tare as veni ma omoara servici + scoala + licenta.
DarkSun is offline   Reply With Quote
Old 28-05-09, 17:28   #11
B11EAU

Stage 5
 
B11EAU's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 448
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Help/Troubleshooting

Multumesc de raspuns DarkSun! Azi s-a blocat servo pentru prima oara, si-a revenit imediat ( la repornire ) dar vreau sa iau in calcul niste costuri! O sa o ridic pe un elevator in weekend sa curat ventilatorul...
__________________
@ 2979 @ ...
B11EAU is offline   Reply With Quote
Old 28-05-09, 17:29   #12
iovivali

Stage 4
 
iovivali's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 286
Member of:
[Moderators]
Default Re: Help/Troubleshooting

La mine nu s-a manifestat chiar asa,am tot sperat sa fie alta buba. Acel electroventilator era lipsa la mine,au avut grija baietii de la bavaria...
iovivali is offline   Reply With Quote
Old 28-05-09, 18:14   #13
DarkSun

Stage 5
 
DarkSun's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 770
Default Re: Help/Troubleshooting

Quote:
Originally Posted by iovivali View Post
La mine nu s-a manifestat chiar asa,am tot sperat sa fie alta buba. Acel electroventilator era lipsa la mine,au avut grija baietii de la bavaria...
Dar mie ca mi-au schimbat fisele de la buji cu unele rupte de nu mai avea izolatia si se vedea firul metalic din interior.

"Cum domne nu are cum la noi ca este supravegheat video!"

Sper sa se rezolve si sa nu crape, e ca naiba de costisitoare pompa aia!
DarkSun is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 15:20   #14
B11EAU

Stage 5
 
B11EAU's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 448
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Help/Troubleshooting

Vesti proaste: clutch needed... Recomandari ceva? Aveti idee cum cat de "sensibila" e cutia?
B11EAU is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 08:55   #15
iovivali

Stage 4
 
iovivali's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 286
Member of:
[Moderators]
Default Re: Help/Troubleshooting

Cum ai reusit?
iovivali is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -