Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > MOTO > Motociclete > Discutii generale moto

Reply
 
Thread Tools
Old 30-07-08, 21:37   #31
death_race

Stage 4
 
death_race's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 174
Member of:
[Echipa de sprijin]
Default Re: Buell 1125CR 2009 - teroare pe strazi

nu prea imi place...naspa
death_race is offline   Reply With Quote
Old 30-07-08, 22:55   #32
SUPAPA_Jr

Stage 5
 
SUPAPA_Jr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Buell 1125CR 2009 - teroare pe strazi

da...au vorbit cunoscatorii....)
ba...R1 e o jucarie prea putin controlabila...nu pui tu 192 de cai la plecare la pamant niciodata...iti da mucu un V oricand la orice ora...pana ajungi tu la 9000 de rotatii...el e deja in treapta 2 la vreo 3 lungimi....asta pentru cine intelege detaliile si pentru cineva care stie sa piloteze jucaria de 140 de cai.
SUPAPA_Jr is offline   Reply With Quote
Old 31-07-08, 09:48   #33
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: Buell 1125CR 2009 - teroare pe strazi

Da bine ca da mucu un V ....dar unde e teroarea nu inteleg .... bine ca esti tu cunoscator! daca nu interveneai numai prosti postau aici!
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 31-07-08, 11:55   #34
ge0rge

Stage 5
 
ge0rge's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 873
Member of:
[2 Roti]
[VW]
[AUDI]
Default Re: Buell 1125CR 2009 - teroare pe strazi

Quote:
Originally Posted by SUPAPA_Jr View Post
da...au vorbit cunoscatorii....)
ba...R1 e o jucarie prea putin controlabila...nu pui tu 192 de cai la plecare la pamant niciodata...iti da mucu un V oricand la orice ora...pana ajungi tu la 9000 de rotatii...el e deja in treapta 2 la vreo 3 lungimi....asta pentru cine intelege detaliile si pentru cineva care stie sa piloteze jucaria de 140 de cai.
ai de capu meu.. bine ca esti tu desptept ) iti da mucu un V oricand ? eu nu cred eu am gsxr600 srad 98.. si m`am facut cu suzuki sv650 2001.. si ce sa vezi.. nu mi`a dat mucuuu )) nu zic.. intradevar are cuplu ff mare.. dar depinde de multe chestii daca iti da "mucu" un V .. cum ar fi daca e naked sau super sport.. etc. iar R1 se poate controla.. stai linistit.. experienta sa ai si pui tu cai aia la pamant aa.. si nu stiu de unde ai scos tu 192cp..cand defapt are 180cp!
ge0rge is offline   Reply With Quote
Old 31-07-08, 23:10   #35
SUPAPA_Jr

Stage 5
 
SUPAPA_Jr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Buell 1125CR 2009 - teroare pe strazi

nu stiu de unde i-am scos...probabil am fost atent la ce a zis baiatul de mai devreme...si...da...asta e un forum de soferi nu de motociclisti...si daca voi ziceti ca un motor in v nu e mai bun in oras decat un inline inseamna ca pilotul v-ului e cam naspa.
SUPAPA_Jr is offline   Reply With Quote
Old 01-08-08, 01:58   #36
ge0rge

Stage 5
 
ge0rge's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 873
Member of:
[2 Roti]
[VW]
[AUDI]
Default Re: Buell 1125CR 2009 - teroare pe strazi

ai condus un motor in v in orash in trafic aglomerat sa vezi cum e ? daca nu iti spun eu.. accelerezi.. se infige puternic.. lasi in frana de motor.. aproape ca iti blocheaza roata pe spate.. trebe sa te tot joci cu ambreaju cu el daca nu vrei sa tot fii smucit.. pe cand la un motor in linie.. nu trebe sa te tot joci atata cu ambreaju ca sa nu smuceasca
ge0rge is offline   Reply With Quote
Old 01-08-08, 16:33   #37
TazzY

Stage 5
 
TazzY's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 914
Member of:
[Moderators]
[2 Roti]
Default Re: Buell 1125CR 2009 - teroare pe strazi

Supapa, George si Urban. Calmi va rog.

Fiecare cu ideile lui. Cu totii stim ce e un 4 in linie si un V. Acum depinde de experienta si de exigentele fiecaruia. Nu ii poti da un picior in carena din mers unui V pentru ca ii place sa o conduca in oras

In afara de asta se vorbea de bomba (pocnitoare) asta de Buell si ce are asa de special de e teroare frate...

E normal sa plece repede avand in vedere motorul si compresia. Dar sa vad cum te tii de ea fara parbriz. Eu era sa zbor de pe LC4 de la 0 la 180. O fi ea frumoasa, puternica si americana (iach...) dar pentru mine ramane un gunoi. Nu pentru motociclism dar PENTRU MINE. Degeaba ai atata cuplu daca esti ca o parasuta!

Last edited by TazzY; 01-08-08 at 16:54.
TazzY is offline   Reply With Quote
Old 06-08-08, 03:44   #38
fuzzy
Dacia Driver

Stage 5
 
fuzzy's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 786
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: Buell 1125CR 2009 - teroare pe strazi

=))... LC4 fuge bine de tot dar e printre putinele de la ktm care merg la o plimbare... seria EXC cel putin o omori degeaba pe asfalt... iar cu Buell-ul, fiecare are parerea lui, iar personal imi place la nebunie la 220 pe naked... e fix senzatia cea mai placuta atunci cand iti bate vantul in casca si manevrabilitatea depinde intru totul doar de tine...
__________________
fuzzy is offline   Reply With Quote
Old 07-08-08, 02:34   #39
TazzY

Stage 5
 
TazzY's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 914
Member of:
[Moderators]
[2 Roti]
Default Re: Buell 1125CR 2009 - teroare pe strazi

Quote:
Originally Posted by fuzzy View Post
=))... LC4 fuge bine de tot dar e printre putinele de la ktm care merg la o plimbare... seria EXC cel putin o omori degeaba pe asfalt... iar cu Buell-ul, fiecare are parerea lui, iar personal imi place la nebunie la 220 pe naked... e fix senzatia cea mai placuta atunci cand iti bate vantul in casca si manevrabilitatea depinde intru totul doar de tine...
Nu zic ca nu e belea senzatia.

Iti propun un mic experiment. Date pe un naked la 200 si incearca o franare de urgenta. Sa imi spui si mie cum e ca pe LC4 mor in caz ca imi iese ceva in fata.

In afara de asta incearca o curba pe care un super-sport o ia usor la 250.

200 la ora pe un naked este relativ sigur pe o autostrada dreapta

Acum vreo 2 luni am fost pe Alpi pe un 636 fara carene a unui prieten. M'am intors acasa cu febra musculara
TazzY is offline   Reply With Quote
Old 08-08-08, 04:57   #40
fuzzy
Dacia Driver

Stage 5
 
fuzzy's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 786
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: Buell 1125CR 2009 - teroare pe strazi

Pai cine a zis ca LC4 e de viteza? Merge la plimbare, ajunge pe la 180 destul de repede insa in maxim 100km motorul face "bum!" ). Iar pe naked am incercat 220, franare nu de urgenta insa destul de puternica... mi s-a parut aproape la fel ca pe speed... si eu vorbesc de fzrica cu si fara carene pe ea.

p.s.: cu febra te obisnuiesti
fuzzy is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -