Un mic facelift menit sa apropie CBR-ul de rivalii care au venit cu noutati impresionante.
Am observat de-a lungul timpului un fapt interesant: fiecare biker viseaza ca la un moment dat sa devina proprietarul unui Fireblade. Asta chiar daca pe piata exista GSX-R, YZF-R1 sau ZX10R. Explicatia nu se gaseste in datele seci din fisa tehnica, ci la ghidonul motocicletei. Pentru 2006, Fireblade vine cu unele mici modificari, dar care in mod sigur vor fi apreciate de catre fanii marcii. Discurile fata au acum 320 mm, asigurand o franare mai eficienta. Sistemul de evacuare a fost revizuit, fiind cu 1.469 de grame mai usor. Pe langa reducerea greutatii, acesta contribuie si la imbunatatirea distributiei maselor. Cei patru cilindri in linie de 998 cmc au fost "reinventati". Gurile de admisie au fost redesenate, diametrul evacuarii a fost marit, raportul de compresie a crescut de la 11.9:1 la 12.2:1. Proprietarul unui Fireblade va putea asculta arii pana la 12.200 rpm - de acolo incepe zona rosie. CBR-ul respecta normele Euro 3 de poluare si vine intr-o noua gama de culori.
Sursa: Promotor