Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > MOTO > Motociclete > Discutii generale moto

Reply
 
Thread Tools
Old 26-04-09, 11:23   #16
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

P. Driver Team Time
1 Jorge Lorenzo Yamaha Factory 43:47.238
2 Valentino Rossi Yamaha Factory 43:48.542
3 Daniel Pedrosa Honda HRC 43:51.001
4 Casey Stoner Ducati MotoGP 43:52.929
5 Andrea Dovizioso Honda HRC 43:56.445
6 Marco Melandri Kawasaki Hayate 44:17.793
7 Loris Capirossi Suzuki MotoGP 44:19.994
8 Mika Kallio Ducati Pramac 44:26.654
9 James Toseland Yamaha Tech3 44:30.344
10 Chris Vermeulen Suzuki MotoGP 44:30.483
11 Randy De Puniet Honda LCR 44:32.072
12 Colin Edwards Yamaha Tech3 44:33.778
13 Alex De Angelis Honda Gresini 44:40.763
14 Niccolo Canepa Ducati Pramac 45:09.042
15 Antonio Elias Honda Gresini 45:25.681
97 Sete Gibernau Ducati Onde 2000 0:00.000
98 Nicky Hayden Ducati MotoGP 0:00.000
99 Yuki Takahashi Honda Scot 0:00.000

si clasamentul general
1 Jorge Lorenzo 41
2 Valentino Rossi 40
3 Casey Stoner 38
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 21:55   #17
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Mulţumesc adrian78bmw pentru ajutor
Jorge Lorenzo a câştigat Marele Premiu al Japoniei, pe circuitul de la Motegi, deşi a plecat de pe locul trei conform clasificărilor din preziua cursei. Fiat Yamaha a câştigat primele două locuri graţie locului doi obţinut de Valentino Rossi, campionul mondial plecând al doilea, el neregăsindu-şi încă forma de sezonul precedent, din punctul meu de vedere, şi de Dani Pedrosa, pilotul de la Repsol Honda HRC, care a luat startul din poziţia a 11-a (a recuperat big time de-a lungul cursei, conform putinelor imagini înregistrate pe care le-am văzut, mulţumesc prietenilor pentru filmuleţe ). Casey Stoner a venit in pozitia a patra, dupa ce a dominat intregul weekend din Japonia.

Lorenzo Jorge, strigat aşa ca la catalog, a intrat în istorie (mă rog, în cazul în care au şi statisticile istoria lor) pentru că a câştigat cursa cu numărul 700 de la înfiinţarea clasei Moto GP(asta, dacă nu greşesc, s-a întâmplat în 1949).

Comparativ, cele trei coloane de cifre din dreptul numelui fiecărui pilot(aşezaţi conform punctajului general) reprezintă: (1) clasamentul general la zi, (2) punctele câştigate în Qatar, (3) punctele câştigate în Japonia

............................ (1)(2)(3)
1 LORENZO Jorge SPA 41 16 25

2 ROSSI Valentino ITA 40 20 20

3 STONER Casey AUS 38 25 13

4 DOVIZIOSO Andrea ITA 22 11 11

5 PEDROSA Dani SPA 21 5 16

6 EDWARDS Colin USA 17 13 4

7 KALLIO Mika FIN 16 8 8

8 VERMEULEN Chris AUS 15 9 6

9 DE ANGELIS Alex RSM 13 10 3

10 MELANDRI Marco ITA 12 2 10

11 DE PUNIET Randy FRA 11 6 5

12 CAPIROSSI Loris ITA 9 - 9

13 ELIAS Toni SPA 8 7 1

14 TOSELAND James GBR 7 - 7

15 HAYDEN Nicky USA 4 4 -

16 GIBERNAU Sete SPA 3 3 -

17 CANEPA Niccolo ITA 2 - 2

18 TAKAHASHI Yuki JPN 1 1 -

Acelaşi lucru şi la clasamentul constructorilor:
..............(1)(2)(3)
1 YAMAHA 45 20 25
2 DUCATI 38 25 13
3 HONDA 27 11 16
4 SUZUKI 18 9 9
5 KAWASAKI 12 2 10

Şi clasamentul pe echipe, cu aceleaşi trei coloane:
......................(1)(2)(3)
1 FIAT YAMAHA TEAM 81 36 45
2 REPSOL HONDA TEAM 43 16 27
3 DUCATI MARLBORO TEAM 42 29 13
4 RIZLA SUZUKI MOTOGP 24 9 15
5 MONSTER YAMAHA TECH 24 13 11
6 SAN CARLO HONDA GRESI 21 17 4
7 PRAMAC RACING 18 8 10
8 HAYATE RACING TEAM 12 2 10
9 LCR HONDA MOTOGP 11 6 5
10 GRUPO FRANCISCO HERN 3 3 -
11 SCOT RACING TEAM MOT 1 1 -
Ah, da, ca picanterie aşa, circuitul din orăşelul Motegi e construit de Honda, acum 12 ani, şi e făcut atât pentru maşini cât şi pt motociclete. E acolo şi un muzeu Honda, mă rog, toate acareturile lor, şi ei nu câştigă pe circuitul lor de casă , asta ca să nu pomenesc de pilotul japonez care a avut o clasificare finală mai mult decât onorabilă, fix pe ultimul loc . Şi ca să fie ruşinea completă pentru Honda cursa o câştigă în dublă fix rivalii lor niponi, pe propriul lor circuit. N-aş vrea să fiu şef de echipă şi să le explic aşa ruşine şefilor de la uzină şi sponsorilor (norocul lui că nu se mai practică sepuku).
Circuitul e format din două piste, care se intersectează, una ovală, de 2km şi una de 4,8 km, pe care s-a desfăşurat şi cursa de discutăm azi de ea.

Cea ovală e unica de felul ăsta la niponi, şi împarte facilităţile principale, tribune, garaje, etc, cu pista lungă. Pe ea se desfăşoară printre altele Indy Japan 300, care după nume e evident asemănătoare ca reguli şi desfăşurare cu surata ei mai plină de publicitate de la americani.
Cea virajată şi mai lungă primeşte mai multă atenţie şi evenimente, printre care Formula Nippon (de două ori pe an), Super GT, Super Taikyu şi multe alte curse mai puţin importante, neexistând niciun week-end liber pe tot parcursul anului. Cu toate astea, pentru standardele internaţionale, circuitul nu e tocmai ok, primind de-a lungul timpului numeroase critici, inclusiv de la Valentino Rossi datorită desenului agresiv caracterizat de multe porţiuni de acclelerare şi frânare rapide şi curbe ac-de-păr. Pentru standardele japoneze însă e mai degrabă un circuit cuminte, pe motiv că are o singură uşoară ridicare (mă rog, deal, colină etc), cea dinainte de acul de păr.
Circuitul poate fi folosit în 3 configuraţii, de diferite lungimi, datorită scurtăturilor de se observă în poză, cele scurte fiind folosite mai ales în campionatele de juniori, care nu pot fi solicitaţi precum adulţii ( gen Formula4 sau FJ1600)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	78
Size:	34.8 KB
ID:	892835   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	90
Size:	32.5 KB
ID:	892836   Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	73
Size:	31.6 KB
ID:	892837  

Click image for larger version

Name:	rossi.jpg
Views:	82
Size:	17.3 KB
ID:	892838   Click image for larger version

Name:	podium.jpg
Views:	73
Size:	43.3 KB
ID:	892840  

Last edited by aleks; 27-04-09 at 09:00.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 27-04-09, 08:08   #18
purity

Stage 2
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 59
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

un spectacol la propriu si la figurat acest motogp.problema la stoner este ca motocicleta sa este foarte puternica in linie dreapta dar in curbe e cam dificila in timp ce rossi si ceilalti reusesc sa gaseasca trase mai bune. eu pariez pe stoner insa.dominarea lui rossi va lua sfarsit. la varsta sa are un talent uimitor
purity is offline   Reply With Quote
Old 03-05-09, 15:58   #19
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Deocamdată doar pe scurt ce s-a întâmplat, deşi probabil ştiţi deja:
Valentino Rossi a câştigat Marele Premiu al Spaniei la MotoGP, azi, pe circuitul de la Jerez, urmat de Dani Pedosa, de la Honda, şi de Casey Stoner, de la Ducati
Clasamentul arată cam aşa:
Clasament MP al Spaniei:

1 Valentino Rossi ITA Yamaha 45:18.557
2 Daniel Pedrosa SPA Honda 2.700
3 Casey Stoner AUS Ducati 10.507
4 Randy De Puniet FRA Honda 31.893
5 Marco Melandri ITA Kawasaki 33.128
6 Loris Capirossi ITA Suzuki 34.128
7 Colin Edwards USA Yamaha 34.421
8 Andrea Dovizioso ITA Honda 34.625
9 Toni Elías SPA Honda 42.689
10 Chris Vermeulen AUS Suzuki 45.183
11 Sete Gibernau SPA Ducati 48.192
12 Yuki Takahashi JAP Honda 51.875
13 James Toseland GBR Yamaha 53.683
14 Alex De Angelis ITA Honda 53.941
15 Nicky Hayden USA Ducati 1:01.237
16 Niccolo Canepa ITA Ducati 1:10.896
17 Jorge Lorenzo SPA Yamaha la 4 tururi
18 Mika Kallio FIN Ducati

Clasament general piloti:

1 Valentino Rossi 65 puncte
2 Casey Stoner 54
3 Daniel Pedrosa 41
4 Jorge Lorenzo 41


Clasament constructori:

1 Yamaha 40 puncte
2 Ducati 54
3 Honda 47
4 Suzuki 28
5 Kawasaki 23


46-le face ce face şi iar e lider pe anul ăsta, deşi e prima victorie
Revin cu detalii suplimentare
aleks is offline   Reply With Quote
Old 03-05-09, 20:37   #20
andra_bb

Stage 1
 
andra_bb's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 14
Default Re: Calendarul Moto GP 2009

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Comentariul meu e următorul: iarăşi a câştigat Casey Stoner(are 3 victorii consecutive), şi anul ăsta e pe cai mari, conduce una din cele mai rapide motociclete produse vreodată (Ducati Desmosedici) deci ăsta e un ajutor suplimentar pentru el (cam ca Schumacher la Ferrari, pt cei mai puţin obişnuiţi cu moto gp-ul).
Valentino Rossi nu pare să fi fost în formă, deşi 46-le a câştigat din 2001 pana in 2005 şi în 2008 titlul de campion mondial in moto gp(ce-i drept în primul an la 500 cm) si de alte câteva ori titlul de campion mondial la 125 şi 250 cm sau de vicecampion mondial.
Ooo...eu chiar am inteles ca nu te pricepi, si nu te critic, asta e. Dar pentru cunoscatori, e relativ evident ca tii cu stoner.
Mie personal mi se pare de-a dreptul hilar sa il compari cu Shumacher, care, in afara de faptul ca era intr-adevar ajutat de al sau Ferrari, a facut istorie in Formula 1. Stoner nu are cum sa faca istorie atata timp cat exista Rossi. Si asta e valabil pt. orice alt pilot din prezentul Moto GP. Si nici nu imi par asa mari caii pe care pretinzi ca ar fi...
Rossi nu a parut a fi in forma in Qatar? Atunci cum crezi ca a reusit sa se mentina pe locul 2 intr-o cursa in care a avut serioase probleme cu pneurile? valabil si pt cursa de la Motegi. Si totusi iata ce e facut astazi la Jerez, un circuit care ii place, insa pe care nu a mai castigat de prea mult timp...
Stoner a castigat Grand Prix-ul in 2007, tot respectul, este cu adevarat un pilot capabil pe langa altii, dar obiectiv analizand, l-a castigat pt ca Rossi a avut probleme in majoritatea curselor, ba cu pneurile, ba cu motorul. Acum, ca sunt la acelasi nivel cu motoarele, se vad adevaratele valori.
Asa ca o mica informatie, pana nu se va retrage Doctorul, nici un pilot nu va putea spera la performante remarcabile...
Trebuie sa fie de-a dreptul frustrant sa vezi roata de Yamaha 46 lipita de tine, dupa ce ai condus mai mult de jumatate de cursa la o distanta confortabila...

In alta ordine de idei...am mari sperante puse in Lorenzo si Dovizioso.
Pana atunci, GO 46!

Multumim pentru thread, sunt tare incantata sa vad atatia fani Moto GP!
andra_bb is offline   Reply With Quote
Old 03-05-09, 21:03   #21
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Multumesc pentru intrarea furtunoasă pe forum, apreciez că topicul meu preferat te-a făcut să-ţi creezi cont aici, şi mulţumesc şi pentru părerea bună pe care o ai despre cunoştinţele mele, însă dă-mi voie să-ţi spun că greşeşti: părerea mea subiectivă e pur personală, nu e chestiune de pricepere, vorbim de pricepere atunci când comparăm termeni tehnici de exemplu, nu când ne spunem părerea despre un pilot şi calităţile lui. Eu unul sunt fanul necondiţionat al lui "46" de ani de zile, mă calcă pe nervi Stoner că-i strică ploile (la modul figurat vorbind, nu am nicio problemă reală cu asta) şi îl apreciez enorm pe Schumacher, deşi a fost o bună perioadă "the best from the rest". Asta era o comparaţie forţată dar personală, fără pretenţii de adevăr absolut, ci mai degrabă uşor amuzantă pentru că asta e nota observaţiilor mele pe topicul ăsta.
Spor la scris
aleks is offline   Reply With Quote
Old 03-05-09, 21:26   #22
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Câteva declaraţii ale piloţior, preliminare
Valentino Rossi
"We’ve made a good start to the season with two podiums which shows we are consistent, but now we need to make the step up. Motegi was a good race but we had one or two problems, which we need to fix. We have a lot of data from Jerez because we tested there twice in the winter so I hope that this will help us to find a good setting straight away. I also hope that the weather is good because we’ve had two difficult races for this and I have had enough of the rain now! As a rule we are very strong at the track and it is always great fun riding there. I love Jerez, it’s always a brilliant atmosphere and the fans make a big, big party for three days; I hope I can be part of the party this time! The championship is becoming very interesting now so let’s hope for an exciting race this weekend.”


Jorge Lorenzo
“My motivation is high because I am arriving as the World Championship leader in my own home. I can’t ask for more! I had a very good feeling in Japan, and I enjoyed riding the bike in every corner. I have to be careful however because I am still learning all the time how to ride with the new Bridgestone tyres. I think that Jerez is maybe one of the most special circuits in the world, to be a MotoGP rider there is like a dream, all the people surrounding you… The last test in Jerez was very good. I was always in the three first positions so I hope to be fast from the start this weekend. I would like another podium, like last year in Jerez and like the first two races in 2009. I am confident!”

Loris Capirossi
"I have been very disappointed with the first two races because the weather has meant we haven't been able to get the work done that we have wanted to on the bike, so it is good to go to a track where we have done some testing at already this year. We are going there with a good base setting and that should make the bike work pretty well straight out of the box. I am aiming for a high position this week, not just for me, but for all my crew and everyone at Suzuki because they really deserve it!"

Chris Vermeulen
"I'm really looking forward to this weekend in Jerez, it's a great circuit and has an iconic feel to it - I've certainly watched many of my heroes race around there! We had a very good pre-season test there and I am looking forward to getting back on track and making the most of what we discovered there last month, in terms of set-up and tyre performance - especially as the track had just been re-surfaced. I hope that I can qualify on at least the front two rows and then I'll be able to challenge at the front right from the start and try to get on the podium!"

Casey Stoner
“I’ve never really done well at Jerez but in the winter test we worked well and set some quick times so we’ll try to use that as the base for a positive weekend. You need good handling at this track and a bike that allows you to get into the corner quickly and then onto the gas straight away, as well as having good stability. I think we’ve taken a step forward in this area with the GP9 and as long as we don’t get bad weather or some other kind of setback then we should find a good set-up for Jerez. Some of our better tracks are coming up later in the season but if we stay focused and keep working as we are doing then we can still put some decent results on the board. The start of the season has been better for us this year than it was last year so we have to try and keep our standards up.”

Nicky Hayden
“I can’t deny that it’s been a tough start to the season, especially in Japan, but we have to move on and look ahead. Now we go to Jerez and even though we didn’t have a great test there in March, things are different now. At Motegi I felt as though the communication within the team had improved, the work we’re doing together as a group is becoming more smooth, so I’m looking forward to starting again at Jerez with a clear and positive mind. I don’t even want to think about the possibility of it raining again there! At the moment it looks like the forecast is good but it seems as though somebody upstairs likes seeing MotoGP riders in the wet! Joking aside, it would be nice to have a ‘normal’ weekend so that we can work properly on the bike. I want my season to finally get going!”
aleks is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 08:52   #23
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Hai să depăşim momentul, poate mai aruncaţi şi voi nişte poze, nişte informaţii, contribuţii, nu doar critici, cum sună?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 08:53   #24
taz rider
Audi Driver

Stage 3
 
taz rider's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 126
Member of:
[AUDI]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Domnilor, domnisoarelor, rezultatele pilotilor de-a lungul timpului cred ca spun mai mult decat tot ceea ce spunem noi aici...
8 Campionate castigate de V. Rossi...incontestabil cel mai bun pilot nascut vreodata.
L.E.: Garantat si anul asta e anul Rossi
Al 9 lea campionat pe care-l va castiga!
__________________
Vorsprung durch Technik
AudiSportClub

Last edited by taz rider; 04-05-09 at 08:58.
taz rider is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 08:54   #25
andra_bb

Stage 1
 
andra_bb's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 14
Default

O sa imi exprim si eu parerea personala, daca imi dati voie : Dani Pedrosa este mult prea usor de invins in duelurile directe cu Valentino, desi dupa atata timp ar trebui sa stie sa se apere minim....macar cat o face Stoner, Lorenzo, Hayden sau chiar Dovizioso (reamintesc duelul dintre Dovi si Vale din Qatar 2008 ). Pana nu se va maturiza din punctul asta de vedere, nu va avea sanse la vreun titlu. Lorenzo promite mult, insa e inca prea ingamfat, asa a venit de la 250cc, si iata ca forteaza prea mult si pierde fata, la propriu . Hayden a facut greseala sa plece la Ducatti, care se pare ca a devenit ceva gen "American Dream" pentru multi piloti, care inca nu au invatat din peripetiile lui Melandri de anul trecut. Multi regreta ca s-a plafonat dupa titlul castigat in 2006.
Imi pare rau sa constat ca nu vom vedea curand un alt duel Rossi - Gibernau ca in vremurile bune...

@taz rider: Giacomo Agostini are 15 titluri castigate. Asa ca hai sa spunem ca Rossi e cel mai bun pilot nascut odata cu tine.

Poze de la cursa de la Jerez


Sursa: motogp.com
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	n498451_group.motogp.preview_big.jpg
Views:	70
Size:	38.0 KB
ID:	901081   Click image for larger version

Name:	n498505_lorenzo_2.preview_big.jpg
Views:	81
Size:	29.0 KB
ID:	901082   Click image for larger version

Name:	n498506_stoner_12.preview_big.jpg
Views:	81
Size:	37.0 KB
ID:	901083  

Click image for larger version

Name:	n498507_pedrosa_1.preview_big.jpg
Views:	85
Size:	34.2 KB
ID:	901084   Click image for larger version

Name:	n498520_rossi_5.preview_big.jpg
Views:	72
Size:	31.9 KB
ID:	901085   Click image for larger version

Name:	n498538_rossi.action.preview_big.jpg
Views:	77
Size:	34.2 KB
ID:	901086  

Click image for larger version

Name:	n498572_lorenzo.action0000.preview_big.jpg
Views:	82
Size:	33.2 KB
ID:	901087   Click image for larger version

Name:	n498579_MOTOGP01_1.preview_big.jpg
Views:	77
Size:	40.9 KB
ID:	901088   Click image for larger version

Name:	n498580_MOTOGP02_0.preview_big.jpg
Views:	77
Size:	30.6 KB
ID:	901089  

Click image for larger version

Name:	n498627_rossi.pedrosa.preview.jpg
Views:	74
Size:	27.5 KB
ID:	901090   Click image for larger version

Name:	n498595_stoner.action.000.preview_big.jpg
Views:	75
Size:	39.7 KB
ID:	901091   Click image for larger version

Name:	n498602_vermeulen.capirossi.action.preview_big.jpg
Views:	71
Size:	31.4 KB
ID:	901092  

Click image for larger version

Name:	n498606_De-Puniet-Grid-Jerez-GP.preview_big.jpg
Views:	85
Size:	35.8 KB
ID:	901093   Click image for larger version

Name:	n498626_lorenzo_2_0.preview_big.jpg
Views:	70
Size:	23.2 KB
ID:	901094  

Last edited by aleks; 04-05-09 at 10:00. Reason: postări succesive, reluăm discuţii închise etc
andra_bb is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 09:53   #26
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

eu zic ca nu are rost sa ne tachinam reciproc pana la urma ne-am strans aici cativa impatimiti a curselor moto si e bine fiecare sa vina cu cat mai multe informatii sa facem ceva constructiv..ca rau e usor sa ne facem unii la altii...astept ziua in care pedrosa va deveni campion mondial un pilot cu mare potential da care nu are regularitate si greseste in momente cruciale sper sa nu se stinga ca si altii MELANDRI .TONI ELIAS
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 10:38   #27
taz rider
Audi Driver

Stage 3
 
taz rider's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 126
Member of:
[AUDI]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Quote:
Originally Posted by purity View Post
un spectacol la propriu si la figurat acest motogp.problema la stoner este ca motocicleta sa este foarte puternica in linie dreapta dar in curbe e cam dificila in timp ce rossi si ceilalti reusesc sa gaseasca trase mai bune. eu pariez pe stoner insa.dominarea lui rossi va lua sfarsit. la varsta sa are un talent uimitor
Adevarat ceea ce spui insa dominarea Rossi nu s-a terminat inca. Nu-l vad genul de om care sa cedeze, asa cum a facut Schumacher, desi mai avea puterea de a concura pt. inca cel putin un an!
Rossi anul asta este campion...

Last edited by taz rider; 04-05-09 at 10:54.
taz rider is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 13:04   #28
andra_bb

Stage 1
 
andra_bb's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 14
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
eu zic ca nu are rost sa ne tachinam reciproc pana la urma ne-am strans aici cativa impatimiti a curselor moto si e bine fiecare sa vina cu cat mai multe informatii sa facem ceva constructiv..ca rau e usor sa ne facem unii la altii...astept ziua in care pedrosa va deveni campion mondial un pilot cu mare potential da care nu are regularitate si greseste in momente cruciale sper sa nu se stinga ca si altii MELANDRI .TONI ELIAS
Dani Pedrosa are regularitate, de aceea se mentine acolo sus, unde ii este locul. Este adevarat ca pierde dueluri cruciale, dar nu neaparat pe greseli vizibile, ci mai mult pe greseli psihologice. Asa cum am spus mai sus, inca nu a invatat sa se apare, mai ales cand vine vorba de cei superiori lui, cum sunt Rossi, Stoner si poate si Lorenzo in curand.
E foarte ambitios, dar nu se simte confortabil decat atunci cand are un avans suficient care sa il aduca intr-o zona de stres minim. De aceea porneste ca din pusca la start, pentru ca stie ca e mult mai usor decat ceilalti piloti si poate castiga din asta mai ales pe linie dreapta, dar si pe curbe daca isi pastreaza o trasa buna, asigurandu-si astfel un avans comod.
In majoritatea cazurilor, cedeaza duelul nu pentru ca nu mai poate, ci pentru ca e prea mare presiunea, iar el nu crede ca ar mai putea.
Ii trebuie mult mai multa maturitate emotionala ca sa evina campion mondial, de asemenea trebuie sa invete sa se distreze in timpul curselor, asa cum o face Rossi, care probabil este singurul pilot dintre toti care chiar se distreaza (vezi sfarsitul cursei din 1999 la 250cc cand a mers la toaleta publica in fata a 150.000 de fani, comportament repetat si in cursa de ieri de la Jerez).
Nu cred ca se va plafona, ca ceilalti, insa va oscila intre locurile 2, 3, 4, pentru ca acela este nivelul lui emotional.
andra_bb is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 08:42   #29
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Pe 17 mai, adică duminică are loc Marele Premiu al Franţei, la Le Mans.
Singura transmisie live pe care românii ar putea-o urmări uşor ar fi de pe canalul german DSF, alte surse TV nu mai ştiu.
Randi de Puniet (şi Jules Cluzel, desigur) sunt pe circuitul lor de casă duminică, sunt acolo dealtfel de a doua zi după MP al Spaniei, să sperăm la vreo surpriză din partea de Puniet?
Câteva detalii despre circuit, ca deobicei: cursa de la Le Mans se desfăşoară pe circuitul Bugatti (numit aşa în cinstea lui Ettore Bugatti, fondatorul companiei de maşini de mare serie, concurenţa mai ieftină a Loganului, după cum ştiţi) e o parte integrantă a circuitului "Circuit de la Sarthe" cel pe care se desfăşoară celebra cursă de 24 de ore şi cu care împarte cam 1/3 din pistă, ochiometric calculat aşa. Porţiunea comună a circuitului conţine şicana Ford, înainte de finish, complexul de boxe pt pit stop, iar principala porţiune dreaptă este cea care trece pe sub celebrul pod "Dunlop Bridge" cel în formă de anvelopă. Circuitul a primit în 2002 o porţiune redesenată, special creată pentru siguranţa motocicliştilor.
Pista (Circuitul Bugatti) este folosită pentru versiunea moto a cursei de 24 de ore Le Mans, numeroase curse a diverselor cluburi moto franceze, o etapă de DTM (da, nemţii se dau cu maşinile acasă la francezi uneori ) şi este circuitul de casă al Pescarolo Sport, clubul sportiv înfiinţat de celebrul pilot francez Henri Pescarolo.
Recordul de viteză pe circuit a fost stabilit în 1988 cu un Peugeot 2.8L V6 turbo charge, aparţinând echipei Team WM Peugeot, viteza atinsă de ei fiind 407 km/h, iar 2 ani mai târziu linia dreaptă a fost redesenată, primind o serie de şicane. Asta înseamnă că recordul ăsta e probabil intangibil pe viitor.
Pista a fost construită în 1965 de către Charles Deutsch, mărimea ei fiind 4,36 km iniţial, apoi, datorită modificărilor aduse ajungând la 4420 metri în 1967, 3800 metri în 1979, 4425 metri în 1989 şi în sfârşit 4431 metri în 1991.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Ford Chicanes.jpg
Views:	71
Size:	118.9 KB
ID:	912500   Click image for larger version

Name:	LeMansBugatti.jpg
Views:	69
Size:	18.7 KB
ID:	912501   Click image for larger version

Name:	linia dreaptă comună Mulsanne.jpg
Views:	70
Size:	119.4 KB
ID:	912502  

Click image for larger version

Name:	MGP-LeMans.jpg
Views:	75
Size:	82.8 KB
ID:	912503   Click image for larger version

Name:	podul Dunlop(cu tot cu modificările din 2206).JPG
Views:	83
Size:	65.8 KB
ID:	912504  
aleks is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 08:53   #30
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default re: Moto GP 2011, desfăşurare şi discuţii, la liber

Colin Edwards, pilotul american al celor de la Yamaha Tech3, care are în palmares 3 pole-position, 4 clasificări pe locul doi şi şase clasificări pe locul 3 spune că e vremea să adauge la cv şi un loc 1 în Moto GP.
"Let’s go to Le Mans. I’m ready. If I’m going to win a race, then it’s going to be there, as I’ve always gone good at the track. Now that the field has evened out with the tyres I’m really looking forward to the race"
O să fie o cursă interesantă, asta e clar, pe care noi o vom putea urmări oficial doar din statistici, mulţumită politicii TVR (şi în special TVR2). Mda, ţării cât mai mult fotbal de duzină, că doar gentelmanii pe motoare nu se scuipă, nu bat reporteri, nu au clanuri ţigăneşti să-i apere şi să le recupereze/fure/lovească maşinile, nu candidează la preşedinţie din închisoare şi nici nu îşi dau cu părerea despre orice din palate chicioase aflate în comune cu infrastructură de secol 18. În concluzie, ce rost are să televizezi aşa plicticoşi, nu?
aleks is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -