Avem placerea sa va invitam la:World Championship STUNT RIDE 2009 Romania
-Va avea loc in data de 16 May 2009 in localitatea Baia Mare- Romania
-Concursul se va desfasura pe aeroportul orasului Baia Mare, locatia fiind suficient de mare pentru desfasurarea unui asemenea eveniment. Vom incerca in cele ce urmeaza sa va informam despre toate datele de care aveti nevoie.
-Organizatorul evenimentului asigura pentru fiecare concurent un numar de 3 locuri de cazare si masa pe perioada concursului, dar exista si posibilitatea de a rezerva locuri suplimentare pentru alte persoane, asta in cazul in care veti fi insotit de mai mult de 3 persoane.
-In ceea ce priveste cazarea si masa, este bine de stiut ca aceste servicii ne sunt oferite de hoteluri de 3 stele, care corespund standardelor U.E.
Premiile asigurate de organizator
sunt in bani si au urmatoarele valori:
locul 1 - 6000 euro
locul 2 - 4000 euro
locul 3 - 2000 euro
locul 4 - 1500 euro
locul 5 - 1000 euro
locul 6 - 800 euro
locul 7 - 600 euro
locul 8 - 400 euro
locul 9 - 200 euro
De asemenea organizatorul pune la dispozitia concurentilor un spatiu de antrenament, daca acestia doresc sa vina mai repede cu o zi sau doua. Tot organizatorii asigura atat cazarea cat si masa, pe perioada respectiva.
Campionatul se va desfasura dupa urmatoarele criterii:
Concurentii pot sa se inscrie indiferent de nationalitate si pot reprezenta tara pe care doresc sa o reprezinte, varsta minima fiind de 16 ani impliniti.
Nu se accepta inscrierea in campionat a unui concurent cu o motocicleta mai mica de 600cmc, si de asemenea nu sunt acceptate scuterele, quadurile sau atv-urile.
Toti concurentii participa la campionat pe propria raspundere iar pentru asta inaintea concursului vor semna o declaratie prin care isi asuma responsabilitatea intru totul pentru acest eveniment.
Toti concurentii vor primi un numar de participare, pe care vor fi nevoiti sa il afiseze pe motor pe toata durata campionatului
Juriul se va conpune din 5 arbitrii, iar in cazul unei divergente se va lua in consideratie doar opinia presedintelui de juriu care va fi desemnat in prealabil.
Unul dintre arbitrii va efectua startul si va semnala finish-ul cu un fanion si va cronomentra evolutia fiecarui concurent in parte.
Toti concurentii sunt obligati sa poarte echipament de protectie: casca, manusi, protectii pentru genunchi, protectii pentru coate si protectii pentru spate, toate acestea fiind obligatorii.
Concurentul este singurul responsabil pt motocicleta lui, totodata tot el este responsabil de starea motocicletei, adica daca este pregatita sau nu cum trebuie si daca ea corespunde pentru ceea ce si-a propus. Tot concurentul este cel ce raspunde de integritatea motorului, organizatorul neavand nici o obligatie fata de motocicleta concurentului.
Este interzisa folosirea materialelor inflamabile care ar putea afecta integritatea pistei sau materiale pirotehnice. Daca numarul pe care concurentul il prezinta contine asa ceva trebuie sa ceara in prealabil aprobarea organizatorului.
Pe perioada concursului organizatorul va asigura ca toti concurentii sa poata sa isi desfasoare numarul in maxima siguranta.
Asigurearea motocicletei nu este obligatorie nici a echipamentului asta ramane la latitudinea fiecarui concurent daca doreste sau nu sa faca o asigurare pt motocicleta sau echipament.
In cazuri de forta majora, calamitate naturala, ploi torentiale, concursul poate fi amanat pt a doua zi sau amanat o perioada mai mare fara ca organizatorul sa despagubeasca vreun concurent.
Pe toata perioada concursului organizatorul are asigurat asistenta sanitara de urgenta, ambulante, pompieri si smurd.
Concursul se va desfasura pe urmatoarele etape:
1. Extragerea
din urna a ordinei de pornire a concurentilor.
2. Calificarile
in care sunt obligatorii urmatoarele probe: mersul pe o roata (spate) cu viteza mica, drift in cerc in jurul unui ax, mersul pe roata de fata. La proba de calificari toti concurentii duc mai departe punctele acumulate in preliminari.
3. Preliminarile:
in care fiecare concurent are la dispozitie 4 minute de free riding. La aceasta proba se va porni in functie de numarul de puncte acumulate in calificari, ordinea fiind de la coada la cap. Din proba de preliminarii, doar 12 concurenti vor ajunge in finala.
4. Finala:
fiecare concurent are la dispozitie 8 minute de free riding
- la aceasta proba se va porni tinand cont de punctele acumulate in calificare si preliminarii iar ordinea va fi de la coada la cap.
- la sfarsitul concursului se va face adunarea punctelor obtinute in calificare preliminarii si finala.
5. Punctarea:
In calificari: probele obligatorii sunt mersul pe o roata (spate) 100 de metrii in linie dreapta. Pornirea se va face de pe loc si executia manevrei trebuie inceputa in maximum 5 metrii. Concurentul primeste atitea puncte in cite secunde a efectuat exercitiu. Daca in timpul exercitiului roata fata, crashpadurile sau bara atinge pamantul se va cronometra doar pina in acel punct. Mersul pe roata de fata se face cu pornire de pe loc distanta de accelerare fiind de 50 metrii, dupa care urmeaza mersul pe roata din fata. Concurentul primeste 5 puncte pentru fiecare 5 metrii efectuati. Se vor accepta 2 incercari fiind luat in considerare cel mai bun rezultat obtinut.
Desenarea unui cerc cu roata spate fara sa puna piciorul jos (ordinea de a efectua cercurile va fi primul in dreapta apoi in stanga). Concurentul va primi atitea puncte cite jumatati de cerc poate efectua in 10 secunde pe sensul acelor de ceasornic. Cercurile vor fi efectuate in jurul unui ax fix.
In preliminarii si in finala arbitrii hotarasc punctajul final in functie de urmatoarele:
- 20 puncte pt continutul exercitiului
- 20 de puncte pt rutina
- 20 de puncte pt exercitii speciale si dificultatea numarului prezentat
- 20 puncte pt un exercitiu efectuat in premiera.
Pentru inscrieri intrati AICI si o sa gasiti formularul de inscriere si ce mai trebuie sa faceti sa puteti participa.
concurentii nu platesc nimic pentru inscriere. Spectatorii 30 ron
Sursa: Urban Moto