pai, de unde sa incep..
m-am jucat un pic la suspensie dupa cum vezi..
amortizoarele au fost refacute si intarite, arcurile schimbate si ele deasemenea
motorul respira acum mai usor pentru ca tot traseul de evacuare este nou ( numai finala este schimbata cu una aftermarket pentru ca m-am plictisit de sunetul celei vechi care era tot noua )
tot interiorul a fost schimbat.. totul mai putin coaja de bord
panourile de usi, scaune, banchete, mocheta, ceasurile de bord .. etc
farurile au fost schimbate cu unele care sunt ok dpdvt ( au sticla foarte buna, zici ca sunt noi ), masina am luat-o cu motor original (m20b20 carburatie cu chiulasa de 2.7eta, solex 4a1) .. el era bun ( a fost reparat de vechiul proprietar ) dar singura problema a lui a fost ca n-am gasit mester care sa-mi poata regla carburatorul si cam asta a fost motivul principal pentru care am schimbat motorul cu un m20b20 l-jetronik care a functionat pe un e30 hidramat care trage foarte bine .. dar singurele lui probleme sunt legate de faptul ca trebuie sa schimb cateva furtune la el pentru ca dupa ce se incalzeste.. are o balbaiala.. in sensul ca turatia tot urca si scade.. plm
dupa ceva timp de cautari am gasit pentru el un eleron original zender, un spoiler BBS tot original pentru el.. niste jante rIal 15" care si ele sunt tot.. ai ghicit.. originale
barile vechi erau vopsite si umplute cu chit .. si asa ca am gasit cu putin noroc alte bari care sunt aproape noi ( nichelul se afla intr-o stare ff buna )
i-am pastrat cutia originala in 4 atunci cand am schimbat motorul.. cutie cu care am prins 190 km/h pe A1
masina are acum un volan Raid Turbo.. dar mai am inca un Momo Corse care le tot fatai de colo colo pentru ca e ceva diferenta de marime intre ele si le pun in functie de ceea ce vreau sa fac in ziua respectiva
oglinzile vechi erau si ele pline de chit si vopsite.. si asa ca am avut noroc din plin atunci cand am gasit oglinzi originale pentru ea care nu erau matuite si sparte..
parbrizul vechi a fost schimbat cu unu din asta care se gaseste pe toate strazile ( in sensul ca nu era original BMW ) pentru ca era crapat si nu ma primeau cei de la identificare cand trebuie sa o inscriu pe numele meu ...
si iar .. tot cu putin noroc am gasit pentru ea niste semnale albe care sunt destul de rare pentru modelul asta de masina..
in general e21-urile au o problema la geamurile laterale din spate.. in sensul ca sub ornamentul de jos.. cel care tine geamul se strange apa si.. cum nu se poate altfel.. al meu are aceeasi problema din pacate..
( cam asta e singura ei problema cu rugina )
dar o sa scap de aceasta problema odata pentru totdeauna pentru ca i-am achizitionat niste geamuri butterfly iar problema de mai sus nu se respecta la acest gen de geamuri
podeaua si restul caroseriei e beton, masina va intra la tinichigerie si vopsitorie in vara.. daca nu, mai devreme ..
culoarea va fii tot neagra.. iar atunci.. o sa montez tot ce am mentionat mai sus .. eleron, spoiler, praguri, jante.. tot ..
era sa uit.. toate bucsaraiele pe fata sunt noi...
etriere pe fata sunt brembo tot originali pentru ea, pe spate din pacate are tamburi chit ca e penultimul model ca putere ( 2.3 avea puntea spate cu discuri )
mi-au mai scapat cateva lucruri care le-am facut la ea .. dar uite ca acum imi scapa..
ajunge descrierea sau mai trebuie ?