Nu cunosc motivul, dar mai mult ca sigur
La 90CP originali dar cu carb de Dacie si GPL nu cred sa fi mers masina prea tare, prietenul la care s-a stricat mi-a zis ca n-a mers cu masina mai tare de 120-130km/h, deci nu viteza a stricat diful, ci mai mult ca sigur lipsa uleiului..
Curand o duc la tinichigiu si cred ca-i pun suspensia independenta de pe Sierra ce o am la dezmembrat, distanta intre prezoane fiind infima, rotile se potrivesc(MAZDA 4x100, Ford 4x10
, tocmai am vazut in ARAD o Sierra cu jante de MAZDA care n-are nici o problema la de/montat, costul unei punti in principiu, echivaleaza cu manopera tinichigiului meu pt adaptarea unei suspensii independente(chiar cu cea de Sierra are experienta, a pus-o pe Taunusul lui CT1 si merge perfect drept de 2-3 ani).
Cum puntea de Sierra o am deja, treaba ar fi cam rezolvata, sa vad cu timpul cum rezolv, si poate daca merita i-as pune dif de Scorpio 2.0i DOHC sau de 2.9(am ambele suspensii), sa vad ce avantaj am, tre sa ma gandesc, sa mai intreb ce castig, fata de diful de pe Sierra OHC 2.0i. Ai idee ce castig/pierd, demaraj, viteza, consum?