Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > MOTO > Motociclete > Troubleshooting

Reply
 
Thread Tools
Old 05-06-10, 13:49   #1
iordantonio

Stage 2
 
iordantonio's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 42
Default Delimitare, inbunatatiri, Malaguti F12R racire aer

Salutare Malagutisti,
Am incercat pe alte thread-urile despre F12 dar n-am gasit explicatii tehnice concrete, doar generalitati pe care le stiam si am hotarat sa lansez acest thread strict ptr. motorul racit cu aer, cred ca-i chinezesc... vedeti poza!
Eu mi-am cumparat un Phantom F12R Ducati team nou nout, racire aer, euro2, este limitat din fabrica si nu-i prea zglobiu (e-n rodaj si nu-i dau mai mult de 45 la ora), m-ar interesa ce delimitari mai are afara de saiba de la variator (i-am scos-o). Eu sunt si cam greu si parca simt ca patineaza ambreiajul adica motorul se tureaza la 4500-5000 dar parca n-are "zvac". Cine cunoaste modelul acesta, ce imbunatatiri se recomanda dupa rodaj si cu ce tip de piese, ca am auzit ca se preteaza la ceva tuning. Mi-ar place sa mearga in jur de 80, dar si un pic mai nervos in oras, dar fara exagerari ca sa nu urce prea mult consumul. Adica nu vreau curse sau mers pe-o roata, am masina, am o varsta, vreau totusi sa nu mi se sufoce motorul cand urc o panta. In prima faza n-as umbla in motor, poate doar toba (LeoVince ZX, filtru Malossi, role de 5, Multivar, sau ce piese s-ar preta??). Adica intai sa-l delimitez total si apoi daca tot nu ma satisface sa-i fac un tuning mai soft... Dati sfaturi care ati mai facut, cu exemple concrete de piese: marca tip, pret si unde gasim.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P8193947[1].jpg
Views:	121
Size:	178.0 KB
ID:	1504088   Click image for larger version

Name:	phantom-f12-air[1].png
Views:	101
Size:	213.7 KB
ID:	1504089  
iordantonio is offline   Reply With Quote
Old 06-06-10, 16:11   #2
iordantonio

Stage 2
 
iordantonio's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 42
Default Re: Delimitare, inbunatatiri, Malaguti F12R racire aer

Am gasit date despre motor, se numeste QJ*CMA02C euro2 si echipeaza acest model de Malaguti pe aer din 2007 si cred ca e la fel ca cele de pe Keeway Racing Sport 50 sau pe CPI Oliver city&sport. Nu stiu ce provenienta sunt piesele, chinezesti, taiwaneze, vietnameze, ca se fac peste tot, dar montate de italieni, sper sa fie fiabile cat de cat (daca nu, jos cu ele!). Si se potrivesc kituri Malossi si alte piese de upgrade, asa ca pot sa-l invigorez mai incolo. piesele sunt pe site unguresc www.egumotors.hu, dar nu prea se intelege limba. Poate stiti si altele cu preturi bune, dati link-uri aici. O sa aleg niste piese potrivite unui tuning mediu. Intai am vrut sa mai eliberez nitel admisia aerului in filtru, scotand mansonul acela de cauciuc de deasupra filtrului (ca un tub cu cot) ca mi s-a parut cam mica gaura, dar nu mai corespundea reglajul amestecului, chiar daca am incercat reglajul aerului tot nu facea fata noului debit de aer si dupa 20Km/ora motorul dadea in nas din lipsa benzinei, poate trebuie marit si jiclorul, asa ca n-am mai umblat in carburator si am pus tubul la loc pe filtru. Ce ziceti, o fi limitat in carburator? O fi si teava ce intra-n toba ingustata ptr. limitare in dreptul flansei de legatura cu toba, ca n-am putut separa teava de toba ca are pe langa cela 3 suruburi si 3 puncte de sudura (parca-i sigiliu). O sa incerc sa le polizez sa vad ce-i acolo... Poze cu motoarele asemanatoare aici:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Keeway F-act.jpg
Views:	73
Size:	425.4 KB
ID:	1505801   Click image for larger version

Name:	CPI Oliver city& sport.jpg
Views:	80
Size:	1.51 MB
ID:	1505802   Click image for larger version

Name:	4[1].jpg
Views:	80
Size:	414.8 KB
ID:	1505803  

iordantonio is offline   Reply With Quote
Old 06-06-10, 16:36   #3
rs-dey

Stage 5
 
rs-dey's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 918
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Delimitare, inbunatatiri, Malaguti F12R racire aer

tu cat ai dat pe scuter?
rs-dey is offline   Reply With Quote
Old 06-06-10, 18:04   #4
iordantonio

Stage 2
 
iordantonio's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 42
Default Re: Delimitare, inbunatatiri, Malaguti F12R racire aer

Are pret de catalog 2100E, dar l-am luat muuult mai ieftin de la cineva care l-a castigat la concursul de la radio Kiss FM era frumos sa fie modelul Liquid cooled, ala costa vreo 2500, dar sunt multumit si cu asta; merge si arata super!Gata cu pretul, sa respectam titlul din topic!
iordantonio is offline   Reply With Quote
Old 07-06-11, 16:02   #5
iordantonio

Stage 2
 
iordantonio's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 42
Default Re: Delimitare, inbunatatiri, Malaguti F12R racire aer

I-am scos saiba dar tot nu ia mai mult de 53-55 Km/ora. Stie cineva vreo toba mai convenabila ptr. motorul asta pe aer? (Gianelli Rekord eventual). Sau carburator, filtru aer? Astept sugestii!
iordantonio is offline   Reply With Quote
Old 08-06-11, 23:49   #6
xxxxx

Stage 5
 
xxxxx's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 477
Default Re: Delimitare, inbunatatiri, Malaguti F12R racire aer

incaerca cu o toba(leo vince zx\tt),ar trebui sa se simta diferenta,dupa acea poti schimba variator,role,ambreaj,curea,nu umbla in motor inca daca zici ca e nou scuteru sau daca umbli nu te apuca sa bagi vreun set china,daca bagi malosi polini etc noi da se merita...

Dar mai intai delimiteazal,asa cum e stock trebuia sa fuga mai tare si sa aiba zvac,eu am avut un f12 din 99,tot aer,mergea 75 stock tot,fara set schimbat nimik nimik,asta ar trebui sa mearga macar 80.
xxxxx is offline   Reply With Quote
Old 09-06-11, 03:42   #7
iordantonio

Stage 2
 
iordantonio's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 42
Default Re: Delimitare, inbunatatiri, Malaguti F12R racire aer

Multumesc ptr. sfaturi. Cred totusi ca modelul asta mai nou tot pe aer, e euro2 si difera fata de cel din 99 , ma gandesc sa nu fie limitat si din CDI , sau vreo tabla de restrictie la admisie la muzicuta. Oricum am desfacut toba unde vine prinsa, la mijloc si acolo e o saiba groasa cu o gaura mica, cam cat degetul mic, si este sudata n-am putut s-o scot, trebuie sa-ncerc s-o polizez si daca tot nu se simte, sa caut o toba sport. La pornirea dupa iarna i-am dat vreo 5 minute pana a luat-o cu mare greutate, cred ca si amestecul e cam sarac, sa-i majorez un strop jiglerul. Inca nu am prea umblat la ea ca eu credeam ca mai sunt in garantie, dar a trecut anul si am aflat ca garantia m-i s-a cam dus ca trebuia facuta prima revizie la 6 luni. Asa ca de-acuma pot s-o tunez linistit... Daca ar merge 70-75 mi-ar fi destul .
iordantonio is offline   Reply With Quote
Old 10-06-11, 01:27   #8
xxxxx

Stage 5
 
xxxxx's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 477
Default Re: Delimitare, inbunatatiri, Malaguti F12R racire aer

Poti sa incerci sa scoti saiba acea din toba,dar nu cred ca faci mare lucru,o toba sport te ajuta foarte mult.
Eu cand am inceput sa imi fac malaguty,nu am inceput ca tot omu de la inceput,am inceput exact invers si ajunsesem sa am tot tuning in el,doar toba mai era stock.Fugea scuterul si asa cu toba stok cam 90-100,dar cand am cumparat toba Leo Vince,noua,s-a simtit foarte mult diferenta,la plecare se ridica pe o roata numai din gaz,fara sa trag de el.
xxxxx is offline   Reply With Quote
Old 15-02-16, 15:58   #9
Sebi99

Stock
 
Join Date: Feb 2016
Posts: 1
Default Re: Delimitare, inbunatatiri, Malaguti F12R racire aer

Salut, am si eu un Malaguti F12R Phantom Air Cooled din 2012, are doar 950km parcursi si cred ca este limitat, cand ii dau blana se tureaza in 8500-9000 dar nu fuge mai mult de 55-60, am la toba un fel de "teava" la vreo 15cm de iesirea din motor, e posibil sa fie aia limitarea? Nu am umblat la absolut nimic in el. Astept pareri si sfaturi Aici aveti niste poze: https://imgur.com/a/YEAYs

Last edited by Sebi99; 15-02-16 at 16:16.
Sebi99 is offline   Reply With Quote
Old 25-09-18, 15:00   #10
iordantonio

Stage 2
 
iordantonio's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 42
Default Re: Delimitare, inbunatatiri, Malaguti F12R racire aer

De cand am initiat acest topic nu am aflat nimic concret despre delimitarea F12 Phantom AC (dupa 2009 )... Am scos doar saiba de la variator si merge maxim 55 Km/la ora. Nu am nevoie mai mult de 70-75, ce sa-i mai fac? Nu am chef sa umblu in motor, scuterul ca e ca si nou, abia facut rodajul. Eventual sa schimb toba, filtrul aer, carburatorul si o trebui si CDI, oare asta e limitat? Ce CDI ar merge atunci? Unii se lauda ca acest model duce la 80-85la ora, pai ziceti colegilor cum l-ati delimitat, cu ce piese! Mai precis in ce piese constau limitarile din fabrica? Stiu ca poate sunt informatii mai "sensibile" de dat, ca mecanicii nu dezvaluie asemenea mici secrete", dar aici asta e scopul unui forum: schimbul de informatii intre colegii forumisti, care au facut modificarile si pot ajuta si alti colegi. Multumiri anticipate.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCN4553.JPG
Views:	3
Size:	815.3 KB
ID:	3205516  
iordantonio is offline   Reply With Quote
- Copyright 2018 4Tuning -