Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > MOTO > Motociclete > Troubleshooting

Reply
 
Thread Tools
Old 24-03-10, 22:13   #1
r13111988

Stage 5
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 307
Default Sr50 , 2005 Replica - Lamuriri

Vreau sa ma lamureasca si pe mine cineva cu niste chestii...

Vreau sa imi iau un Sr50 din 2005 Replica cu racire pe aer vreau sa ma lamuritii si pe mine o chestie in primu rand cum sta treaba cu racirea ca habar nu am..vara nu sunt probleme cu ele ??? cum isi fac ele racirea cu aer...vreau mai multe detalii si as mai vrea sa stiu care e dif intre sr normal si sr replica!!!
r13111988 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 08:47   #2
shoby13

Stage 5
 
shoby13's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 531
Member of:
[2 Roti]
Default Re: O inntrebare

racirea pe aer este mai simpla si mai ieftina d.p.d.vedere mecanica. Procesul functioneaza pe baza unei pale intra aerul se invarte paleta si creaza o racirea necesara motorului. Cand se strica nu este o panica poate sa se strice elicea = 20 ron sau cilindrul si ala tot pana in 50 ron este. Racirea pe aer este mai simpla si mai ieftina fata de cea LC. Cat despre probleme vara iti dai seama ca daca avea probleme cu ele vara nu se mai concepeau , sau crezi ca le faceau ca sa mearga iarna cu ele ? Nu , este adevarat ca nu poti sta foarte mult la relantiu cu el si nici nu poti face un drum lung cu el. Daca vrei sa faci asta tre sa faci pauze ca sa se raceasca motorul. Insa nu constituie o problema !!! Si pe mine m-ar tenta un SR Replica dar nu stiu ce motorizare are . Apropo daca iei sr cu racire pe aer si are motor miniareli ca si cel de aerox sau F12 poti schimba setu si i iei pe lichid tre sa i mai iei pompa de apa radiator furtun si nu mai stiu ce prostioare mici...Bafta sper ca te-am ajutat !
shoby13 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 09:27   #3
r13111988

Stage 5
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 307
Default Re: O inntrebare

mda ms mult de tot, nu stiam ca il pot muta pe apa...De asta imi este si mie frica cu racierea pe aer ca na poate ca mergi cativa km bunii cu el si sa stai sa faci pauze si mai ales vara dupa ce ca e cald afara de te topesti cred ca ii mai ya si scuterului sa se raceasca cateva ore bune..si mai este o problema astea nu au nimik de indicat cand se tempereaza motoru oare cand sti u ca e momentu sa faci o pauza...
r13111988 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 09:48   #4
shoby13

Stage 5
 
shoby13's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 531
Member of:
[2 Roti]
Default Re: O inntrebare

acuma iti dai seama ca nu o sa umbli cu termometru dupa tine , tre sa pi mana pe el sa simti si cand crezi ca e de rau pac il opresti. De mutat oti sa muti ori ce scuter de pe aer pe apa
shoby13 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 10:06   #5
r13111988

Stage 5
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 307
Default Re: O inntrebare

pai si imi zice si mie cineva care stie exact ce imi trebuie sa il pot pune pe apa??
r13111988 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 10:18   #6
shoby13

Stage 5
 
shoby13's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 531
Member of:
[2 Roti]
Default Re: O inntrebare

ti-am zis ma omule mai sus i schimbi setul in loc sa cumper unul pe er cumperi unul pe apa pe urma iti cumperi pompa de apa un radiator furtune simeringuri un bidon unde pui apa un bidon de antigel bagi antigelu in apa 1/2 si dai start ce este asa de greu ? uitate pe youtube la un clip care se chema Aprilia Rally transferation of AC on LC sau ceva de genu
shoby13 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 11:54   #7
Mimo

Stage 4
 
Mimo's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 210
Default Re: O inntrebare

Eu la booster am racire pe aer si nu am avut nici o problema pana acu in ceea ce priveste racirea,este adevarat ca trebuie sa faci opriri ,dar nu din 10 in 10 km
Mimo is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 11:59   #8
r13111988

Stage 5
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 307
Default Re: O inntrebare

pai de asta am si deschis acest post sa discutam mai multe despre aceste chesti ca din cate stiu eu racirea este inima motorului si e bine sa stim anumite lucruri..
r13111988 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 13:34   #9
rinzou

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 736
Member of:
[2 Roti]
Default Re: O inntrebare

Dar arata putin ce model din 2005 are racire pe aer ? Ca eu nu mi amintesc ca modelu din 2005 sa aiba racire pe aer.Stiu de Carburator sau Injectie.
__________________
Agentie turism Bacau
rinzou is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 16:30   #10
r13111988

Stage 5
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 307
Default Re: O inntrebare

este Aprilia sr replica din 2005 carburator cu racire pe aer,cel putin asa sustine cel care il vinde ca nu am vazut actele,si faza este daca stiti e modelu ala cu bordu pe albastru nu cum sunt alea cu rosu cu smecherii si eu cred ca asta nu ar fi din 2005 si mai degraba din 2000...dar credd ca ia schimbat setu de carene ca arata ca nou nu are pic de zgarietura si e vopseaua lui originala..
r13111988 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 17:26   #11
Danny M

Stock
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 2
Default Re: O inntrebare

daca inca nu ai cumparat scuterul, ce rost are sa il iei pe aer si sa il schimbi pe apa dupa, k o sa te coste vreo 1000 Ron, mai bine il iei direct pe apa, cele pe apa protejeaza mai bine motorul, poti monitoriza temperatura, si este adevarat, ca se poate strica o garnitura, pompa de apa, semeringuri,etc ....dar asta foarte rar;
Danny M is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 19:34   #12
shoby13

Stage 5
 
shoby13's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 531
Member of:
[2 Roti]
Default Re: O inntrebare

cum ti-am zis si mai sus si ti-o zic este o investitie ffff proasta cea ce vrei tu sa faci sa iei pe aer si sa il pui pe apa asa mai bine iti iei unu fabricat LC facut de fabrica ot SR uiate la un SR din 2002=> daca muschii tai vor pe aer uitate la un SR <=1996 unu din 94 ai grija cu inca ceva este REPLICA deci cateva piese pe acolo posibil sa fie Made In China !!! Ferestete de asa ceva !! Si inca ceva daca are acte de 2005 siscuteru este pe aer ( ceva total aiurea ) inseamna ca are ceva schimbat pe acolo si anume cadru cu acte de 2005 sau acte false ai grija cu seriile sa fie aceleasi pe cadru si pe talon sa nu te trezesti cu o confiscare si ceva dosare , dar nu este exclus nici acest caz sa fie 2005 si sa aiba racire pe aer din moment ce este replica...Nu vreau sa te alarmez fara motiv insa ai grija ca se fac o gramada de smecherii in ziua de azi de exemplu am un vecin cu YZF R 125 2009 inregistrat unde crez ? la primarie pe 49 cc !!! Ai grija daca totul este in regula si tu vrei AC no problem GO For It ! daca nu adios amigo querido no tengo dinero

Last edited by shoby13; 25-03-10 at 19:38.
shoby13 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 22:31   #13
rinzou

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 736
Member of:
[2 Roti]
Default Re: O inntrebare

Urca o poza . Sa ne lamurim.
rinzou is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 09:21   #14
shoby13

Stage 5
 
shoby13's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 531
Member of:
[2 Roti]
Default Re: O inntrebare

astea sunt replicile de la aprilia :


Link <= am pus link deoarece imaginea este foarte mare

si ar mai fi aprilia aia cu farurile patrate ( si modelele astea sunt sub forma de replica )
shoby13 is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 10:05   #15
r13111988

Stage 5
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 307
Default Re: O inntrebare

hmm deci scuterele de la aprilia replici asa se numesc nu ca sunt made in china,,,nu este acelasi lucru ca si la telefoane...are un prieten un sr replica si e motoru identik ca la unu normal in fine oricum eu deja mi`am luat scuter mi`am luat un beneli belvet de 125 din 2005
r13111988 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -