Salutare la toti
Ma numesc Daniel am 21 de ani si sunt mandru posesor de Gilera
Detalii :
Gilera KZ 125 ES
125cc are 1 Cilindru in 2 timpi
an 1990
are 16700km la bord
are 18kw adica vre 24 de caiuti CRED!
Istoria ei incepe acu 2 ani La moldavia bikers party unde am vazuto prima oara fiind in ani de liceu nu aveam bani so achizitionez
Au trecut 2 ani prin care mam plimbat cu 2 scutere care se beseau si nu stiau cei viteza.Desi nu prea ma atrageau pe mine scuterele eram Visator de TZR sau RS dar oracolu sa gandit si la mine , vanzando vanduta la altcineva mi-am luat gandu de la ea si dupa o luna mi-a aparut in ochi la un amic care a luato la un schimb dupa ce i sa calat motoru si segmenti au mancat din cilindru,omu a puso la punct dupa ceva vreme sa stircat iar defectu fiind Scanteia asa ca am achizitionato eu la un pret OK,zis si facut am aduso acasa cu prietena mea.desi omu imi zicea ca are probleme cu platoul,am primis si presa ptr Magnetou am dat jos magnetoul si am im inceput sa masor bobinele,zis si facut am mers mai departe am ajuns la bobina de inductie am alimentato la 12v am pus o bujie am dat la masa dadea scanteie,am zis bobina da scateie platoul da curent sigur e CDI-ul dupa 1 sapt de chinuiala tata a reusit sa faca ceva la CDI contra timp am achizitionat un CDI universal sa zicem,proba finala la CDI-ul Original zero scanteie , in a-3 zi de pasti am adaptat acest cdi universal ghici noroc scanteie dar nu prea buna
sa plang in palme , hai sa incecam sa vedem daca porneste o bujie romaneasca afumata si plina de praf de chit auto a dat rezultate o pornire super de buna fara probleme,problema era alta trebuia sa imping la ea jumate de ora fara oprire cn impinge o motocicleta de app 100kg o jumate de ora pe ceas schuipi si plamani din tine si cum se zice bucuria nu tine mult sa calat motru jos capacu de la cilindru jos apa din motor , moto blocat
vine una pleaca alta am pus mana pe 2 ciocane unu mic cu coada de lemn lam pus in capu la piston doua ciocane motoru brici sa deblocat stai sa vezi fericire am uitat ca e recent segmentata si na zero rodaj
bine ca sa deblocat si a pornit
, bine asta e a doua zi 11 dim bujie noua tot romaneasca hai la impins a luato,dupameaza bucurie taticule a pornit la juma de impingere , vine fratemiu hai sa vedem cum porneste ghici noroc impinge dane la moto ca el accelera si a inecato am impinso singur pana sa dus benzina si o pornit
bucurie pe mine dar satana si-a bagat coarnele hai so mai imping umpic
poate poate o ia na ca na mai vrut pana vine tata bai danut da ce inseamna CHOCK creieru functiona perfect limpede traducere rapid SOC are si asa ceva ii dau soc-ul si na ca a luato.acu mergem brici mandruta si suntem fericiti amn2 dar mai suparat eu ca nam carnet.
ceva mici modificari aduse la ea.
Bord-ul arata drastic nu avea un plastic din fata si mi-a confectionat mesteru tata unu da bine tare , trebe chit,fuler si vopsea neagra.
Schimbat Ace bord puse de la espero ca originalele aveau greutatile cazute.
si bonus sa fie mandra are Oglinzi de Kawasaki second hand dar se vad bine
urmeaza:
O toba sport
Un filtru SPORT.
Sai fac jantele albe cu o dunga Portocalie si interioru la cercuri cu negru
Sai comand un set de Actipilduri ptr ea
Si posibil sa renunt la partea de jos ptr un clean naked.
dar acolo e locu bateriei deci tre sa mai lucrez la asta :P
Poze si astept pareri si o idee ptr XENON ptr ea