Am facut scoala moto in 2005 , am invatzat de la zero ca nu stiam nimic despre motoare.
Primul motor l-am luat in vara lui 2005 , albastru , 2003 Honda CBR F4i , 600cc. avea 8046 km la bord , in 2 ani am pus 43453 km , aveam luni cand puneam peste 1600 km.
Fiind Texas , cald , si vreme demotor 11 luni i-am dat
l-am luat aproape stock , dar am pus gramada de timp si bani in el.
O mica lista cu goodies:
- power commander , k&n air filter, high mount exhaust slip-on modificata , am taiat din ea si am desfacut-o si umplut-o cu material, scott steering damper, am revopsit-o kandy blue , am pus race decals pe ea, vopsit ecranul protector , alarma , am modificat coada integrand semnalizatoarele , i-am pus LED albastre sub panouri , si angel eyes blue in faruri (electrician here ) , frame sliders, am schimbat sprokets am mers unu jos in fata si 2 sus in spate.
inca ceva la gagici le plac motoarele ))
-cu pasager creca max am fost 177 km/h
-iar singur undeva la 241 km/h
Cu tot ce modificasem imi scadea din top speed si imi dadea mai multe acceleratie, deci top speed la motor ar fi fost 257 km/h
am picat de vreo 2 ori in 2005 in primele 6 luni dupa ce am luat permisul , norocul meu a fost ca ambele in paracare cu 10 km/h. nimic grav, 2 oglinzi rupte , o zgarietura si o lectie de gravitatie.
2007 , Honda mi-a fost furata in singura noapte cand nu am acoperit-o si nu am pus alarma , deci m-au filat. e ok am luat alta mai buna, aveam ceva asigurare si mi-au acoperit ceva dar tot in minus am fost
Tot in 2007 am luat cu ce imi dadusera mai sus si inca ceva o Yamaha R1 rosie , 1000cc , de data asta am invatzat poezia si am luat-o tunata sa nu am de facut nimic la ea. am luat-o cu 19312 km la bord si acuma are 41842 km deci am pus ceva mile si pe ea. de obicei le repar/intretin singur pe cat posibil.
Cateva bunataturi pe Yamaha:
- power commander cu map for my set-up, k&n air filter , ti-force full system exhaust ,semnalizatoarele integrate in faruri si in coada , laser jammer si radar detector cu LED alarma in casca , race shield, pazoracing adjustable levers, ohlin steering damper, GPS tracking device for antiteft cu sms pe celular in caz ca se misca motorul, am instalat HID in faruri culoarea 8000K(o nuantza de albastru dar pe fond bright white- is puternice) , black vynil mash on headlights , special paint to absorb laser veil g4 pe faruri, banuiesc ca mai sunt ceva nimicuri pe ea.
Iara s astiu ca asta nu peaca nici unde am luat un lantz din uk , almax immobiliser IV, vreo 500$ ship included. are veriga de 19 mm, lacatul e Squire de 1 kg, tot lantzul e de vreo 6 kg parca, e animal.
cateva date tehnice ale R1 , are 200 hp lejer , viteza maxima e undeva la 321 km/h
-cu pasager am fost la 212 km/h
-singur la 281km/h si deabea intrasem intr`a 6a
De obicei nu-i dau , stiu ca poate , mai nou ma inclin in curbe , am avut de vreo 5 ori varful bocancului pana la sosea , nu pun genunchiul jos nu-s obisnuit dar inclin motorul cand se poate
Honda :
Yamaha :