07-09-09, 00:05
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 441
Member of: [Kamikaze Racing Team]
|
[My Moto] Yamaha R6 (dobro_c)
sunt posesorul unei Yamaha R6 din '99 cu 120 CP (sau cel putin atata au fost cand era tanara )... motocicleta am cumparat-o la inceputul anului si pana acuma sunt foarte multumit de ea. asa de multumit incat in iarna aceasta va suferi niste modificari si va ajunge o motocicleta circuit-only
deocamdata motocicleta are o toba mivv x-cone not for road use, jetkit care, teoretic, ar trebui sa-i dea un plus de putere de 10% si un raspuns mult mai bun la comenzi, reverse shifter si niste slick-uri
nu de mult mi-au ajuns si carenele de pista, iar acuma mai urmeaza niste piese mai maruntele; ghidoane reglabile, amortizor ghidon, furtune frana cu insertie metalica, placute frana ceramice si bineteles un set de slik-uri
cat de curand vom face o vizita la dyno sa vedem ce zice si motorul si in functie de rezultat se vor face ceva modificari si acolo
va voi arata niste poze, iar orice sfat sau orice critica sunt binevenite
|
|
|
08-09-09, 20:56
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 2,054
Member of: [2 Roti] [KIA]
|
Re: Yamaha R6
Asteptam pozele....
vrem poze si cu carenele de pista....
asteptam si rezultatele de la dyno si ce fel de modificari vrei sa ii aduci
|
|
|
11-09-09, 21:39
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 441
Member of: [Kamikaze Racing Team]
|
Re: Yamaha R6
niste poze de la dyno... urmeaza si un mic filmulet
rezultatele nu se spun, dar au fost pe masura. cu modificarile precizate, motocicleta are undeva pe la 135CP la volanta, iar pierderile in transmisie sunt in jur de 15-20CP; deci inca se tine bine avand in vedere ca are 10 ani
|
|
|
16-09-09, 00:11
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 441
Member of: [Kamikaze Racing Team]
|
Re: Yamaha R6
niste poze de prin primavara... gume pirelli dragon supercorsa soft pe fata (a durat 4000 km si am pus alta tot la fel) si medium pe spate (a durat mai mult), dar s-au vandut ca s-a apropiat vara si am pus slick-uri; un grip foarte bun si motorul se inclina mult mai usor
|
|
|
20-09-09, 20:05
|
#5
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 268
Member of: [DACIA]
|
Re: Yamaha R6
frumoasa Yamaha ta .. spor la modificari
|
|
|
02-10-09, 16:36
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 441
Member of: [Kamikaze Racing Team]
|
Re: Yamaha R6
incet incet vin piesele...
1. parbriz "racing" - e mult mai bombat decat cel stock si directioneaza flow-ul de aer inspre sus
2. suport toba custom din Alu pt ca lighter is faster (am dat jos scaritele pasager, iar initial toba era prinsa de scarita pasager dreapta)
3. ulei pt 3 schimburi ca sa fie pe stoc
4. furtune frana cu insertie metalica (cele originale sunt din cauciuc, dar dupa un timp incep sa se dilate si se pierde frana); urmeaza si lichid frana Motul RBF600
5. filtru sport KN... ca cica asa au reisarii
|
|
|
07-10-09, 15:33
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 441
Member of: [Kamikaze Racing Team]
|
Re: Yamaha R6
si inca cateva maruntele... carene de pista; recunosc ca starea lor nu este cea mai buna, dar chiar nu conteaza ca la un moment dat tot se pica si placute ceramice pentru discuri de otel folosite in cursele de anduranta...
in curand o sa inceapa dezmembrarea motocicletei...
|
|
|
09-10-09, 14:56
|
#8
|
Stage 2
Join Date: Jul 2008
Posts: 33
|
Re: Yamaha R6
bafta cu ea pe pista si ia-o usor ca asa se invata.
alta treaba ar fi ca nu are 120 de cai nici daca ii pui nitro, vb. vine.
Nici noua nu a avut atata. Oricum nu puterea e totul, te sfatuiesc sa iti iei stabilizator de directie mai inainte de tobe si alte prostii care nu te ajuta la nimic.
Eu alerg cu un Ducati 748 stock, fara nimic, tobe, filtre rahaturi.
Nu esti in masura in care sa mergi atat de tare/bine incat sa scoti tot din ce poate motorul si sa spui, am nevoie de upgrade.
Ma rog asa de.. aratos, da sa fie aratos, dar atat.
pt inceput ai nevoie de penuri bune - sueprcorsa is beton, frane sintered, stabilizator,uleiul din furci schimbat cu unul mai vascos, un parbriz dbl bubble si in rest.. rabdare la invatat.
bafta si km fara incidente.
|
|
|
21-10-09, 20:02
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 441
Member of: [Kamikaze Racing Team]
|
Re: Yamaha R6
am inceput sa dau jos tot ce nu e necesar (far, stop, semnale, suport numar, oglinzi, plastice, etc)... astea sunt in mare, ca oricum mai sunt piese de dat jos gen picior, furtune de supraplin, comenzi si mai vad eu, dar astea in timpul lacrarii. urmatorii pasi sunt: furca, amortizor - schimbat ulei si reglat, carburatoare - curatat, sincronizat, pus furtunele de frana + niste mici reglaje la chiulasa, pompa de benzina, etc care o sa-i mai dea niste putere in plus...
niste poze cu motorul in curul gol si poze cu carenele doar asezate pe motor (plugul nu l-am avut langa mine sa-l montez)
|
|
|
25-10-09, 21:40
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 229
|
Re: Yamaha R6
frumos r6-le ..carenele tale de pista au fost al unui prieten bun deal meu ..is beton dar ar necesita o vopsire
|
|
|
26-10-09, 14:23
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 441
Member of: [Kamikaze Racing Team]
|
Re: Yamaha R6
Quote:
Originally Posted by PitziAerox
frumos r6-le ..carenele tale de pista au fost al unui prieten bun deal meu ..is beton dar ar necesita o vopsire
|
ce vopsire!?! le lipesc cu power-tape ca e mai ieftin, iar in cazul in care ma dau de pamant nu o sa fie paguba chiar asa de mare pentru skill-urile mele sunt si prea bune carenele
|
|
|
29-10-09, 18:34
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,438
Member of: [Colectionar Machete] [Toyota] [2 Roti]
|
Re: Yamaha R6
foarte misto arata cu carenele de curse!!
bafta
|
|
|
31-10-09, 12:30
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 441
Member of: [Kamikaze Racing Team]
|
Re: Yamaha R6
Quote:
Originally Posted by andrew 46
foarte misto arata cu carenele de curse!!
bafta
|
mersi de aprecieri si acuma o piesa destul de importanta, sau cel putin asa am vazut la televizor ca se poarta... WP Suspension
|
|
|
04-11-09, 22:44
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,414
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: Yamaha R6
Interesant proiectul tau, sa ne tii la curent in continuare
am si eu o intrebare: amortizorul acela de la ghidon ce rol are defapt,am vazut la mai multi si la fel de multe raspunsuri cunosc,deci vreau sa ma lamuresti care e defapt rolul lui.
Bafta
|
|
|
05-11-09, 11:45
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 441
Member of: [Kamikaze Racing Team]
|
Re: Yamaha R6
Quote:
Originally Posted by quick_silver2
Interesant proiectul tau, sa ne tii la curent in continuare
am si eu o intrebare: amortizorul acela de la ghidon ce rol are defapt,am vazut la mai multi si la fel de multe raspunsuri cunosc,deci vreau sa ma lamuresti care e defapt rolul lui.
Bafta
|
mersi mersi... :d
in legatura cu amortizorul e ghidon, ideea e ca motocicletele de viteza au distanta intre roti mai mica in comparatie cu alte motociclete, iar asta te ajuta sa o controlezi foarte usor si foarte exact. aici apare si dezavantajul cum ca sunt foarte instabile, pana si o mica denivelare poate sa porneasca o usoare voblare, iar aici intervine amortizorul unde se pierde vibratia produsa de roata fata. in mare cam asta face, dar oricum sa stii ca nu te salveaza, doar te ajuta
|
|
|
|
|