Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 09-10-08, 02:45   #1
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Wiseco vs Woessner vs ACL vs JE vs ..... [pistoane forjate]

Care vi se par mai bune si de ce (rog a se posta doar din experientza proprie).

Personal am tinut in mana Wiseco si Woessner, si cu toate ca din cele citite de pe net as fi inclinat sa spun ca Woessner sunt mai bune la partea vizuala cele Wiseco mi s-au parut mai bine lucrate.

mai adaugati firme daca mai stiti si ati folosit

Wiseco
- http://www.wiseco.com

Greddy - http://www.trust-power.com

Tomei - http://www.tomei-p.co.jp

JE - http://www.racetep.com/jecustom.html

ACL - http://www.aclperformance.com.au

JUN - http://www.junauto.co.jp

Accralite - http://www.accralite.com/accralite/

Omeg - http://www.omegapistons.com/

Woessner - http://www.woessner-kolben.de/english/indexenglish.html

Mahle - http://www.mahle.com

Ross - http://www.rosspistons.com

Last edited by 200SX; 25-10-08 at 03:59.
200SX is offline   Reply With Quote
Old 22-10-08, 21:49   #2
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Wiseco vs Woessner vs ACL vs JE vs ..... [pistoane forjate]

???????????????????

LE: gata am adaugat si marcile zise de tine

Last edited by 200SX; 25-10-08 at 04:00.
200SX is offline   Reply With Quote
Old 22-10-08, 22:34   #3
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Wiseco vs Woessner vs ACL vs JE vs ..... [pistoane forjate]

Woessner- am vazut la mai multe motoare de copetitie, la raliuri
Ai lasat afara Mahle, si ei fac la comanda pistoane, la fel si Ros Pistons, ultimul e foarte bun la pistoane, face orice la comanda fara extra, sau minim.
Wiseco si JE e ok, am vazut la motoare ca piese aftermarket si nu de performata extrema, deci la cursa nu (la motoare non americane).

Eu asi incerca cu Ros Pistons, ei fac prelucrarea cu CNC. Eu spun ca in principiu pistoanele forjate initial si dupa prelucrate sunt mai bune dacat pistoanele forjate prin tunare la presiune mare. Asta fiindca la turnare in monolit cristalizarea este uniforma si bine controlata, daca forjez blocul de metal ulterior cu presiune mare la fel va ramane uniform materialul. Cand la cele simple, cum e la audi 2.2 sau la 1.8T Mahle face sub presiune mare forjarea/turnarea materialului, evident calitatea nu e unifirma.
Asta e parerea mea, si asta e diferenta intre pistoane de calitate si pistoane competitie.


La fel echilibrarea, greutatea si marimile conteaza foarte mult, ovalitatea pistonului, supratfata de contact, une trece uleiul, cat de bine poate raci uleiul din jos, ce grosime si tip de sermenti iti da, la fel si bolt...e greu de decis.
Hexer is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -