Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Ce motor preferati?
OTTO 82 55.03%
DIESEL 29 19.46%
WANKEL 13 8.72%
HYBRID-ELECTRIC 25 16.78%
Voters: 149. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 22-06-08, 22:16   #1
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Otto vs. Diesel vs. Wankel vs. Hybrid-electric

Motorul, cel care ne pune masina in miscare. Fiecare prefera un anumit tip de motor sau ar vrea sa conduca masini propulsate de un model sau altul de motor.
OTTO- motorul clasic in 4 timpi cu aprindere prin scanteie folosit pe mare parte din masini . Echipeaza masini de la binecunoscuta dacie la supermasini.
DIESEL- motorul pe motorina creste tot mai mult in popularitate fiind renumit pentru consumul scazut, fiabilitatea mare si cuplu. Mai nou castiga si curse pe circuit (vezi Le Mans -Audi)
WANKEL- cunoscut si ca motorul rotativ introdus in productia de serie mare de Mazda .A fost considerat multa vreme in Europa poluant si lipsit de fiabilitate , interzis chiar in unele tari. Tot Mazda a demonstrat contrariul fiind singura masina japoneza care a castigat cursa de la LeMans , masina echipata cu
motor Wankel
HYBRID -ELECTRIC - Solutii alternative de propulsie , motoare hibride, electrice , pe apa , cu hidrogen, e.t.c. Toyota a fost primul constructor care a lansat in serie mare o masina hybrida prin modelul Prius

*am lasat afara motorul de 2 timpi motor care nu se mai foloseste de ani buni in productia de serie.
La fel ramane de discutat varianta BOXER-DIESEL , motor introdus de Subaru de putina vreme.

Last edited by aleks; 15-01-09 at 15:34.
!41! is offline   Reply With Quote
Old 23-06-08, 00:59   #2
TURBOSS

Stage 5
 
TURBOSS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
Default Re: OTTO vs DIESEL vs BOXER vs WANKEL vs HYBRID -ELECTRIC

cel hibrid-electric sau un derival de-al lui o sa ne marcheze viitorul!
TURBOSS is offline   Reply With Quote
Old 23-06-08, 22:28   #3
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs BOXER vs WANKEL vs HYBRID -ELECTRIC

hibrid la orice ora.
ori ca vrei sa mergi in stil, incet si extrem de economic ori ca vrei sa-ti sperii pasagerii si sa mergi ca descreieratu se poate cu un ls 600h:P
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 24-06-08, 00:47   #4
NOScox

Stage 5
 
NOScox's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 340
Default Re: OTTO vs DIESEL vs BOXER vs WANKEL vs HYBRID -ELECTRIC

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
hibrid la orice ora.
ori ca vrei sa mergi in stil, incet si extrem de economic ori ca vrei sa-ti sperii pasagerii si sa mergi ca descreieratu se poate cu un ls 600h:P
da ls 600h este o masina extraodinara din toate pct de vedere!
nu pot decat sa ma bucur cand aud tot felul de tehnologii viabile implementate, in afara de tehnologiile folosite de zeci de ani.
imi pare tare rau ca nemtii(europenii in general) nu pun acent mai mult pe aceste resurse mai blande cu mediu, care automat ne fac si noua bine!

avem nevoie de masini care polueaza cat mai putin si folosesc energii care au rezerve mult mai mari decat combustibilii fosili!

bv lor japonezilor care sunt la ora actuala cu o clasa peste noi europenii, in c priveste constructia de masini(si nu numai)!

concurenta face ca noi sa progresam(ca rasa), iar ei o sa ne impinga si pe noi sa regurgem la astfel de solutii mult mai utile.

ps: vectra pe care o am in prezent o voi tine pana cand urmatoarea masina va fii una neconventionala(stil hibrid)!
__________________
vectra b 170+++

Last edited by NOScox; 24-06-08 at 00:49.
NOScox is offline   Reply With Quote
Old 24-06-08, 01:04   #5
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs BOXER vs WANKEL vs HYBRID -ELECTRIC

Quote:
Originally Posted by NOScox View Post
da ls 600h este o masina extraodinara din toate pct de vedere!
nu pot decat sa ma bucur cand aud tot felul de tehnologii viabile implementate, in afara de tehnologiile folosite de zeci de ani.
imi pare tare rau ca nemtii(europenii in general) nu pun acent mai mult pe aceste resurse mai blande cu mediu, care automat ne fac si noua bine!

avem nevoie de masini care polueaza cat mai putin si folosesc energii care au rezerve mult mai mari decat combustibilii fosili!

bv lor japonezilor care sunt la ora actuala cu o clasa peste noi europenii, in c priveste constructia de masini(si nu numai)!

concurenta face ca noi sa progresam(ca rasa), iar ei o sa ne impinga si pe noi sa regurgem la astfel de solutii mult mai utile.

ps: vectra pe care o am in prezent o voi tine pana cand urmatoarea masina va fii una neconventionala(stil hibrid)!
Zici ca europenii nu pun accent pe masinile care merg cu combustibil fosili...sa yicem ca ai dreptate, dar nici japonerii pe combustibil bio...
In europa a GPL, E85 in schimb de benziona, si este bio diesel...

Parerea mea ca hipridul pana ce nu scade costul bateriilor cu capacitate mare nu are viitor, este blestematul Prius o pilda foarte buna, daca compari cu o masina relativ rafinata, sa zicem un Civic consuma cu max 1 litru mai putin si e 50-60% mai scump...despre ce vorbim. Masinile hibrid pentru urmatorii 10 ani dupa parerea mea sun numai hobby, poti sa spui ca esti "verde", le poti vinde la oamenii prosti sau care nu isi dau seama ca banii in plus ar fi salvat cateva viata si nu mediul...

Iar despre care dintre motoare...cel mai ieftin e otto, daca technologia avansza ca la diesel probabil o sa fie iarasi mult mai iubit decat cele diesel. (autoaprindere controlata in cauyl benzinei este viitorul)
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 24-06-08, 01:21   #6
NOScox

Stage 5
 
NOScox's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 340
Default Re: OTTO vs DIESEL vs BOXER vs WANKEL vs HYBRID -ELECTRIC

da hexer la partea cu consumul de baterie prea ridicat ai dreptate!
dar..sa vedem in ce sens o sa se scrie istoria auto, cine stie poate ce surprize placute ne rezerva viitorul?
NOScox is offline   Reply With Quote
Old 30-06-08, 23:02   #7
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: OTTO vs DIESEL vs BOXER vs WANKEL vs HYBRID -ELECTRIC

Prius a fost o idiotenie, si nu din cauze tehnice. Se poate construi o masina rapida, puternica, manevrabila si sportiva cu un motor electric (Tesla Roadster), cu atat mai mult se putea construi una hibrida. BMW au facut ceva asemanator cu Seria 1 Efficient Dynamics. Din nefericire, Prius tintea alt segment de piata si alt caracter de client decat o masina sport - daca ar fi aratat cineva unui cumparator de Prius o masina sportiva, acela ar fi fugit de ea oricat i s-ar fi spus ca e economica si ecologica, fiindca nu ar fi aratat asa cum credea el ca trebuie sa fie o masina ecologica. Pentru a atrage publicul tinta, au facut o masina neinteresanta, neperformanta, in cuvintele unui vorbitor de engleza "drab" si "dull"

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 01-07-08, 21:13   #8
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs BOXER vs WANKEL vs HYBRID -ELECTRIC

Am ales dieselu. eu cred ca isi va pastra un loc si pentru viitor. mai mult ca sigur. are cea mai mare flexibilitate in ceea ce priveste aplicatiile. poate functiona cu un numar mare de combustibili (ulei de gatit, biodiesel, praf de carbune, orice care explodeaza prin compresie). are autonomie foarte mare, desi nu e la fel de fiabil ca un motor electric, tot este destul de rezistent si poate functiona zile intregi fara a fi supravegheat. functioneaza chiar si sub apa.benzina va fi ceva exclusiv pentru masinile sport foarte scumpe. motoarele electrice vor avea un loc bine stabilit in acest segment.

OFF: masinile reprezinta DOAR 5% din poluarea globala. primul loc il au centralele electrice de care se vor folosi masinile electrice pentru a functiona adica 48 %, locul 2 cu 28% transportul naval , 11 % aviatia si restul diverse alte cauze. asa ca oricat de mult incearca astia sa redca poluarea masinilor nu prea se va face simtita.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 03-07-08, 11:34   #9
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: OTTO vs DIESEL vs BOXER vs WANKEL vs HYBRID -ELECTRIC

Daca te incalzeste (global ) cu ceva, un singur vulcan emite mai mult CO2 si alte gaze de sera decat intreaga omenire de-a lungul istoriei ei, dar n-a venit nici un destept sa propuna sa montam catalizatoare vulcanilor era vorba de avantajele/dezavantajele fiecarui tip de motor, nu de poluare

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 15-01-09, 14:41   #10
DARK-RIDER-82

Stage 1
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 13
Default Re: OTTO vs DIESEL vs BOXER vs WANKEL vs HYBRID -ELECTRIC

Ca fost proprietar de motocicleta boxer... as alege fara sa ma gandesc varianta BOXER-DIESEL! Nu am condus asa ceva , DAR , pun pariu ca e extraordinara combinatia BOXER-cuplu nesimtit+ varianta sa fie si diesel ! Daca te mai gandesti ca e recunoscut din anii 1930 ca fiind cel mai echilibrat motor , e CEVA sa-l mai faci si diesel!!!
Cred ca un motor Boxer-diesel ar trebui sa te tina cat un motor de TIR... daca nu e fugarit/forjat la maxim , ci numai in depasiri iar in rest mers in limitele legale de viteza!

Daca ai motocicleta boxer , ai tendinta sa "te dai la ea" , ca e foooarte placut ! Mai ales cand vezi pe altul ca se chinuie sa tina pasul cu tine!
O bijuterie de motocicleta BOXER e BMW HP2 Sport!
Si performanta si Fiabila! da' "cam" scumpa! tipic BMW...
http://www.bmwk1200s.com/Images/BMW-HP2-Sport1.jpg
DARK-RIDER-82 is offline   Reply With Quote
Old 15-01-09, 15:26   #11
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

eu sunt pentru varianta hibrid, doar ca un pas inainte catre eliminarea motoarelor clasice, care dupa parerea mea ar trebui sa existe doar pentru pasionatii sporturilor cu motor, iar pentru restul oamenilor, sa existe propulsoare pe... orice nu consuma bani, si daca se poate, nu polueaza.
p.s.: nautilus, intr-adevar, un vulcan degaja fix atatea gaze de sera cat toata omenirea, de aia un vulcan ne poate arunca intr-o era glaciara mai rapid decat am visat noi vreodata, numai ca asta e ca si cu drobul de sare...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 03:29   #12
joe_infect
Honda Driver

Stage 5
 
joe_infect's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 450
Member of:
[Honda]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

votat hybrid electric , si acum sunt masini electrice care se bat oricand cu masini de 6-700 cai si inca este o tehnologie destul de noua care cum o sa avanseze cu timpul poate ajunge la puteri la care nici nu ne gandim acuma . Primul pas care m ar bucura foarte mult sa vad in fiecare oras macar 1 statie de alimentare hydrogen . dupa asta sunt sigur ca radical se va schimba parerile oamenilor despre aceste masini . e bine de vazut ca honda a scos la fabricatie in serie anul trecut FCX Clarity care este un mare pas chiar daca numai in USA este momentan disponibil ,dar in ceva timp o sa ajunga tehnologia viitorului si in romania
joe_infect is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 13:12   #13
canon

Stage 5
 
canon's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 943
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

statii de alimentare cu hydrogen vor fi peste 10 ani mai peste tot..momentan nefiind multe masini care au nevoie de acest combustibil nici nu ar avea rost sa le infiinteze in fiecare oras (cu atat mai putin in romania)
__________________
canon is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 16:37   #14
joe_infect
Honda Driver

Stage 5
 
joe_infect's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 450
Member of:
[Honda]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

chiar asta e problema ... daca nu sunt statii de alimentare nu se aduc masini , daca nu se aduc masini nu se fac statii )
joe_infect is offline   Reply With Quote
Old 18-01-09, 03:09   #15
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: OTTO vs DIESEL vs WANKEL vs HYBRID-ELECTRIC

problema e ca emisiile eliberate in atmosfera pentru producerea hidrogenului sunt mult mai mari decat emisiile de noxe eliberate de combustibilii clasici, la aceeasi distanta parcursa.
aleks is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -