VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
02-08-05, 09:47
|
#1
|
Stock
Join Date: Aug 2005
Posts: 4
|
BMW X5 vs. Porsche Cayenne
Voi ce ati alege:Un Bmw X5 sau un Porsche Cayenne?Eu as alege un Bmw X5.
|
|
|
02-08-05, 10:38
|
#2
|
 Stage 4
Join Date: Jun 2005
Posts: 227
|
parca as alege X5,dar daca ne uitam mai bine la confort si dotari de lux,si nu in ultimul rand performata Porche iese in fata.
|
|
|
02-08-05, 11:28
|
#3
|
Stage 3
Join Date: Jun 2005
Posts: 97
Member of: [Crazy Drivers]
|
pai depinde foarte mult de motorizare .
Cele mai apropiate motorizari sunt X5 4.8 IS 360 CP si Cayenne S de 347 Cp .Dar sa nu uitam ca exista si Cayenne TURBO de 450 CP si BMW'u nu prea are raspuns pentru asta .Pe sosea exceleaza BMW'u ,si asta cu suspensii clasice .X5'u este o masina gandinta pentru sosea si este bine asa .Cred ca daca'i puneau reductor o stricau mai tare .Porsche'u este mai tare in off-road .
Depinde ce vrei de la masina .Oricum ca valoare sunt foarte apropiate .
Subiectiv : aleg Porsche'u .Arata ca un \"broscoi cu steroizi\" .
|
|
|
02-08-05, 22:48
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Eu as alege Cayenne-ul. Mai ales ca exista si varianta TURBO!!! Apoi X5-ul...ar fi a doua mea alegere, dupa care Touareg-ul.
|
|
|
03-08-05, 00:30
|
#5
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of: [Hyundai]
|
eu as alege Cayenne ptr ca imi place foarte mult si aspectul exterior si emblema aia de pe capota care spune multe...
X5 intradevar este frumoasa dar nush parca porsche are asa un sharm aparte...
nu stiu care este mai buna in off-road dar cred ca ambele sunt cam la fel deducand dupa suspensii...nu cred cai ai avea o inima dianai sa iti pui mashina la kinuri de genu off-road si aici ma refer strict la mashinile mentzionate in comparatie...
|
|
|
03-08-05, 01:17
|
#6
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Eu zic ca ... baietii care fac glumele astea(de topicuri)... macar sa ne zica si noua motorizarile despre care e vorba ... : /
ca .. discutam ca..
e simplu ..
raspunsu-i Porsche Cayenne TURBO ..
face shushu pe 4.8`u de la BMW ..
plus ca. .. pana mea .. e PORSCHE ..  pe bune .. desii suna a .. argument de rahat...
nu e !
una e cand zici porsche , alta e cand zici bmw ...
__________________
|
|
|
03-08-05, 01:28
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,056
|
porsche e intr-adevar un nume \"greu\" (si nu, nu e argument d rahat c zici tu acolo santos)
a si ma simt nevoit din nou sa-i dau dreptate lui santos, baiatu care ai facut topicul, daca tot ai facut topicul asta k sa te simti bagat si tu in seama, vino macar cu niste date (mai mult sau mai putin complete), asa bag si eu x vs y, cine castiga..
ontopic: ce am gasit eu, X5: 4,6is -> 347CP; 0-100: 6,5s; pret CIP: ~70.000E
Cayenne Turbo -> 4,5 litri; 450CP; 0-100: 5,6s; pret CIP: ~90.000E
__________________
va dorim FELICITARI!
|
|
|
03-08-05, 01:37
|
#8
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,056
|
PS: daca tot m-am apucat sa caut la ora asta, am dat peste altceva: mai bine ai compara Cayenne cu clasa M de la Mercedes, mai exact cu ML 55 AMG care e mai apropiat ca performante de Cayenne decat X5, si tot nu se compara: 347CP si \"suta\" in 6,7s, pret apropiat de cel al X5-ului.
bafta
|
|
|
03-08-05, 06:14
|
#9
|
Presedinte RACING SYNDICATE
 Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Racing Syndicate] [VW]
|
Porsche pentru ca e Porsche.
|
|
|
03-08-05, 09:24
|
#10
|
Stage 3
Join Date: Jun 2005
Posts: 97
Member of: [Crazy Drivers]
|
Daca va spuneti parerea macar argumetatio si voi nu mai postati opinii de genu : \"eu aleg bmw ca-mi place mai mult\" sau \"porsche pentru ca e porsche\" ,.. ce's cu opiniile astea .Argumentativa alegerile .
Bmw'u a creat aceasta masina mai mult pentru sosea .In offroad X5'u e \"stricat\" .Normal dupa renumele firmei Porsche'u a trebuit sa ofere macar o varianta peste concurenta (ma refer la data cand a fost lansat Cayenne Turbo) si atunci nu prea avea rival .
|
|
|
03-08-05, 13:27
|
#11
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 987
Member of: [VW]
|
Re:
\".In offroad X5'u e \"stricat\" .
Atunci de ce participa la Paris Dakar
As alege Porsche in primul rand pt personalitatea masinii
|
|
|
03-08-05, 14:29
|
#12
|
Stage 3
Join Date: Jun 2005
Posts: 97
Member of: [Crazy Drivers]
|
X5'u care participa la Paris Daakar este modificat ,iar aici cred ca vb despre masini de serie .
|
|
|
04-08-05, 16:35
|
#13
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,210
Member of: [Opel] [PARTICIPANT CURSE]
|
Merg pe X5 arata mult mai bine plus ca mie inca cayene-ul mi se pare un fel de kitch aruncat pe piata de cei de la porsche parerea mea proprie si personala asa ca nu-mi sariti in cap mie mi se pare ca e gen loganu ala virtual facut offroad .e ceva de genu porche 911 offroad
__________________
::ex: Opel Vectra A 2.0 8v TURBO - Meqasquirt 2 Stand Alone Management:: Proiect AS Tuning ::
Opel Astra G 1.6 16V in progress
|
|
|
04-08-05, 18:59
|
#14
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,056
|
nu vroiam sa-ti sar in cap pt k nu apreciezi Cayenne k doar nu sunt avocat la Porsche si la urma urmei fiecare are dreptul la parerea proprie si gusturile nu se discuta, dar pana la a compara cu proiectul ala VIRTUAL de logan offroad e cale lunga.. hai sa fim seriosi acum, crezi k astia d la Porsche au scos modelul pe piata doar de dorul lelii, l-au aruncat in lupta mai mult sau mai putin nepregatit (ca Loganul de exemplu)? Nu cred si drept dovada nu poti sa zici k e chiar ocolit modelul, si se vinde bine pt k totusi e un Porsche si continua traditia si prestigiul firmei; si Loganul se vinde bine, dar nu exista nici un grad de comparatie, Loganul se vinde bine pt k e ieftin si atat
bafta
|
|
|
04-08-05, 23:12
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 1,370
|
Sincer sa fiu, as alege Porsche Cayenne pentru faptul ca este mai exclusivist decat BMW X5.
Criteriile de mai sus de alegere intre cele doua masini mi se par cel putin hilare. Voi vreti sa ziceti k omu ala plin d bani k-re isi ia o masina d-asta, o va baga vreodata la un trial prin Carpati (sau Alpi, nah)? Nu-l intereseaza aspectul asta, daca vrea o masina pt aja ceva, isi ia un patrol/wrangler/landcruiser 90, sau le ia p toate 3 la pretul unui Cayenne  . Din punctul meu de vedere, aceste doua masini reprezinta un statut social, proprietarul dorind sa se faca remarcat. Majoritatea proprietarilor de astfel de bijuterii nu vor apuca sa apese toate butoanele disponibile p consola centrala cat timp vor fi la volan...
Bafta!
P.S. X5-ul din dakar nu are nici cea mai mica legatura cu modelul de serie. Aaa, ba da, au aceeasi sigla BMW.
|
|
|
|
|