VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
20-12-07, 16:40
|
#1
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 892
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [FORD] [Echipa de sprijin]
|
Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
Eu am o problema cu oamenii care isi cumpara masini noi cu putere in jur de 200cp. Un seat de exemplu Leon FR e 21000 fara taxe adik in jur de 25000cu toate taxele. In banii astia iti cumper un Mitsubishi Eclipse din 2005 cu 7000 de euro 150cp si cu 18000 de euro iti faci o masina de 300cp unicat in tara. Voi de ce parere sunteti??
Eu am dat aici un exemplu nu am nimic nici cu Seat nici cu Mitsubishi e doar un exemplu.
|
|
|
20-12-07, 17:56
|
#2
|
Stage 4
Join Date: Jul 2007
Posts: 299
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
Si eu prefer masina la mana a doua. Asa cum mi-am luat-o si pe a mea de altfel. Dar aici sunt mai multe aspecte de discutat si fiecare este cu gusturile sale. O masina la mana a doua este mai ieftina dar si mai riscanta. Apoi o masina de 200cp stock o poti duce mult mai departe decat una care are nevoie de modificari doar sa ajunga la puterea aia (bine asta depinde si de motor). Depinde si cat de veche este masina la mana a doua fata de cea noua pentru ca s-ar putea sa fie diferente de tehnologii pe care nu prea ai cum sa le suplinesti decat cu investitii majore (de ex noile opel turbo au sistemul ids+ care este f misto si eu nu-l am, dar tare mi-ar place).
Se poate discuta mult pe tema asta asa cum se discuta si pe subiectul "masina noua vs masina second" ca pana la urma tot la asta se reduce discutia.
__________________
Opel Astra Bertone 2.0 Turbo
|
|
|
20-12-07, 17:59
|
#3
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 892
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [FORD] [Echipa de sprijin]
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
De obicei noile motoare sunt duse cam la limita in ceea ce priveste puterea nu prea poti sa le mai faci multe strict la motor nu vorbim acum de turbina intercooler. Cel mai bun exemplu dupa parerea mea e Golf 5 GT motor de 1400cmc 150cp crezi k mai poti scoate mult din el??
|
|
|
20-12-07, 18:10
|
#4
|
Stage 2
Join Date: Dec 2006
Posts: 48
Member of: [SKODA]
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
da, poti face 170cp. la GT....
|
|
|
20-12-07, 18:18
|
#5
|
Stage 4
Join Date: Jul 2007
Posts: 299
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
Quote:
Originally Posted by criss_cars
De obicei noile motoare sunt duse cam la limita in ceea ce priveste puterea nu prea poti sa le mai faci multe strict la motor nu vorbim acum de turbina intercooler. Cel mai bun exemplu dupa parerea mea e Golf 5 GT motor de 1400cmc 150cp crezi k mai poti scoate mult din el??
|
Nu la toate e asa. Ex ar fi: gti, opc (astra, vectra)..... De ex chiar comparatia care ti-am dat-o eu: Bertone 2.0 turbo (192cp sau opc-ul de 200) vs gtc 2.0 turbo OPC (240cp). Normal ca eu consider ca diferenta de pret nu merita, dar nu toata lumea o sa fie de acord cu mine (sau cu tine de altfel ca ai aceeasi parere cu mine).
|
|
|
20-12-07, 19:03
|
#6
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
asta e o prostie pe care o spui tu... ia fa comparatie... masina noua in primul rand e noua... aia 200cp sunt mult mai stabili si mai buni decat 200 obtinuti prin modificarea motorului. la 200cp de masina noua motorul nu e fortat deloc, ai garantie pe ea si te tine si mai mult, ori masina modificata rareori mai e sanatoasa complet dupa un an 2 de mers...
|
|
|
20-12-07, 19:04
|
#7
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
Quote:
Originally Posted by criss_cars
De obicei noile motoare sunt duse cam la limita in ceea ce priveste puterea nu prea poti sa le mai faci multe strict la motor nu vorbim acum de turbina intercooler. Cel mai bun exemplu dupa parerea mea e Golf 5 GT motor de 1400cmc 150cp crezi k mai poti scoate mult din el??
|
a da si lasa 1.4 tfsi de la vw ala e o prostie. in plus trebuie sa fii nebun sa te bagi la un motor de 1.4 sa-l modifici ca sa alergi ca nebunu pt ca nu o sa tina si nu o sa dea randament cum trebuie niciodata... daca vrei sa alergi trebuie de la 2l in sus
|
|
|
20-12-07, 20:54
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
Quote:
Originally Posted by criss_cars
Eu am o problema cu oamenii care isi cumpara masini noi cu putere in jur de 200cp. Un seat de exemplu Leon FR e 21000 fara taxe adik in jur de 25000cu toate taxele. In banii astia iti cumper un Mitsubishi Eclipse din 2005 cu 7000 de euro 150cp si cu 18000 de euro iti faci o masina de 300cp unicat in tara. Voi de ce parere sunteti??
Eu am dat aici un exemplu nu am nimic nici cu Seat nici cu Mitsubishi e doar un exemplu.
|
E destul de tricky sa te apuci sa investesti atata ca dupa aceea cand vei vrea sa o revinzi o vei da mult mai devalorizata decat una noua si nimeni nu va vrea sa iti plateasca tuningul la adevarata lui valoare. Si e mult mai safe un sistem turbo de fabrica pe care ai garantia producatorului decat unul custom care poate sa iti faca surprize!
|
|
|
22-12-07, 17:34
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 6,372
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [4Rally]
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
in cazul asta trebuia luat in calcul fiabilatatea motorului ! un motor de 250cp stoc sigur te tine mai mult decat un motor de ~130cp dus la 250cp
dar asta e pasiunea noastra , sa bagam cat mai multi bani in harburile noastre
|
|
|
22-12-07, 18:21
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Apr 2006
Posts: 244
Member of: [Evolution Crew]
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
E cumva curioasa intrebarea . Adica ipotetic ai 25.000 de euro si vrei o masina cu ceva sange-n vene . Ai 2 variante una nou-nouta si una second hand la puteri similare . personal nu inteleg intrebarea . Nu trebuie sa uiti ca masini de peste 200-250 de cai nu sunt cumparate (de regula ) pentru a fi preumblate prin parcare pe la Carrefour . In alta ordine de idei ai remarcat preturile de prin service din ultima vreme ? Un amic a patito mergand tocmai pe idea de "imi iau sh puternic il modific si ies mai bine " . 3 ani mai tarziu (din care 1.5 ani petrecuti in service ) masina lui se gaseste la dezmebrari (p.s vrea cineva piese de probe ? :P )
Fiecare om are liberul arbitru cand vine vorba de cum va dispune de banii lui dar nu e pacat sa-i arunci pe geam ? Cate gti-uri , vectre let , calibre , kadet-uri , impreze , evo-uri sanatoase cunoasteti (alea din parcarea dealerilor nu se pun la socoteala ) .
foarte , foarte adevarat : ATAT CAT DAI ATATA FACE (uneori ceva mai putin )
|
|
|
23-12-07, 21:23
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
si parerea mea: iti iei cea mai buna masina noua cu banii pe care ii ai.nu mi-as mai lua sh decat daca ar avea putini km parcursi, si daca mi-ar place foarte mult.
__________________
renaultsport clio 182
|
|
|
25-12-07, 13:27
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 628
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
@around za world: mare vba si sunt de acord cu tine "cat dai atata face". Prefer o masina second la fel de puternica precum una noua, sa nu fiu nevoit sa o tunez. Dupa ca ca exista riscul ca masina sa se duca mai repede din cauza ca e second..o mai si tunezi..ii scurtezi viata. Deobicei nu sunt de acord cu masinile noi (facand abstractie de garantie) pt ca iesi cu ea pe poarta dealerului si i-a si scazut valoarea..wtf ! La mine sh inseamna ceva cu km putini si sa arate foarte bine
|
|
|
27-12-07, 22:38
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 411
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
Quote:
Originally Posted by Dripci
@around za world: mare vba si sunt de acord cu tine "cat dai atata face". Prefer o masina second la fel de puternica precum una noua, sa nu fiu nevoit sa o tunez. Dupa ca ca exista riscul ca masina sa se duca mai repede din cauza ca e second..o mai si tunezi..ii scurtezi viata. Deobicei nu sunt de acord cu masinile noi (facand abstractie de garantie) pt ca iesi cu ea pe poarta dealerului si i-a si scazut valoarea..wtf ! La mine sh inseamna ceva cu km putini si sa arate foarte bine
|
daca e sh cu putini km sunt de acord si eu! asa am luat rs-ul.avea 21 000 km la bord si inca era in garantie asa ca am zis? de ce nu?
|
|
|
28-12-07, 17:17
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 543
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
si cine a zis de harb?
initiatorul topicului a mentionat un sh din 2005...stock, pe care noul proprietar sa il modifice. daca iti iei un sh si il modifici cu multi bani sigur si rezultatul e unul bun. exista la noi in tara locuri unde poti sa primesti o lucrare profesionista...
daca iti iei unh harb mai intai tre sa il iei la puricat sa fie ca nou si apoi consideri upgrade.
__________________
citroen driver
|
|
|
28-12-07, 17:50
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 311
|
Re: Masina noua 200cp vs Masina second tuning 200cp
masina noua are + de fiabilitate si confort,stabilitate pe cand cea sh ...are de obicei o fiabilitate mai scazuta ..dar poate sa fie masina sh si facuta pt. curse.eu prefer masina sh cu un tuning bine facut.
__________________
|
|
|
|
|