Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 21-05-05, 06:03   #31
sil4tuning

Purtator cuvant SUN RACERS

Stage 5
 
sil4tuning's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,847
Member of:
[Sun Racers]
[Opel]
Default

nui adevarat ca nu scapi dintr-un accident cu un S80 sau S600 chiar si peste 150 impact frontal , este adevarat insa si cu deccelerarea prea violenta a organelor interne.
__________________

CDTI
sil4tuning is offline  
Old 21-05-05, 09:47   #32
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

S600 de la mercedes are un sistem la scaune care in momentul impactului \"citeste\" pozitia pasagerului in scaun si cu ajutorul unor mici explozii misca scaunul in asa fel incat contactul cu airbagul sa fie perfect
unde s-a ajuns.
top gear emisiunea din 17.11.2002
COObra is offline  
Old 21-05-05, 22:43   #33
Rolex_Logan

Stage 3
 
Rolex_Logan's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 145
Default

stie nea basescu de ce umbla cu S600
Rolex_Logan is offline  
Old 15-06-05, 18:35   #34
andREI23

Stage 2
 
andREI23's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 62
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"COObra\"
pai depinde la ce viteza.
la 200 la ora mori cam in orice. dumitru tinu a murit in volvo la 70 la ora (daca tin eu bine minte)
personal nu prea cred 100% in euroNCAP si merg pe mana masivitatii mercedesului desi toata lumea zice ca volvo e tatic la siguranta.
pe de alta parte cred ca nici 1% din cumparatorii de automobile nu au ca factor decisiv in achizitionarea masini siguranta.
un aer conditionat cred ca cantareste mai mult. chiar si un cd player.
1. Ai uitat sa zici ca nici 1% din cumparatori...... etc. etc. LA NOI IN ROMANIA TZARA LU' ...
Afara siguranta e unul din primii factori decisivi in cumpararea unei masini
2. Tinu a murit mult prea curios ca sa il putem lua ca exemplu si interese erau si sunt multe legate de el...
3. Ce intelegeti prin \"la 60 scapi cu viata\"... voi socotiti viteza efectiva la impact sau viteza cu care circula respectivul vehicul inainte de a incepe franarea si APOI de a se produce impactul ?!?! Ca e mare diferenta. La 60 km/h viteza efectiva de impact arati cu totul modificat... corporal.
andREI23 is offline  
Old 15-06-05, 19:40   #35
orlando

Stage 5
 
orlando's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of:
[Hyundai]
Default

aici depinde de cum iti e scris...
tzin minte ca a fost un accident o dacie sau ceva mic cu un land cruiser si cel din mashina mica nu a avut leziuni grave pecand cel din land cruiser a murit pe loc daca nu ma inshel land cruiser-ul era de la CD...
eu zic ca mai sigura este volvo dar incetul cu incetul fiecare firma producatoare se duce inspre 5 stele la euro NCAP asa ca in curand va fii greu sa tzii un scor dar daca nu portzi centura si alte kestii degeaba ai mashina sigura...!
orlando is offline  
Old 15-06-05, 22:26   #36
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default

1. Fara centura mori sigur la peste 60 km/h ( viteza ta la impact )
2. La mercedes este o chestie prin care la impact motorul sare afara ( este pe un sistem de scripetzi ) + ca de ai centura plus airbaguri din 8 locrui plus o femeie cu airbaguri ( glumesc ) potzi supravietui chiar si pe la 150 km/h . Ca sa supravietuiesti la 200 la h masinile care se lovesc trebuie sa fie aliniate perfect ceea ce nu se intampla aproape niciodata intr-un accident.

3. Mei are careva filmul acele cu mercedesul acela decapotabil ca tare vreau sa il vad .. sa vad ce pot reusii cu Ceul meu
__________________
Bogdan_mb is offline  
Old 17-06-05, 10:25   #37
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

s-a spus un mare adevar aici: testele alea de doi bani pe care le face euro-ncap sunt indirect cauze ale accidentelor cu victima produse.
de ce? pentru ca autoturismele sunt concepute si optimizate pentru a primi maximul de stele la crash testele facute, care sunt la viteze viteze intre 25 si 65 de km/h, stele necesare pentru imaginea marcii, dar care se obtin cu pretul riscurilor crescute la accidente la viteze mari.
daca s-ar face teste si la 120 km/h sau 180 km/h atunci altfel ar sta lucrurile cu siguranta.
masinile dezvolta asemenea viteze, limitele pe autostrada sunt de 130 km/h in majoritatea statelor europene, in germania, care e patria autoturismelor europene nu exista limita de viteza pe autostrada, iar accidentele sunt foarte probabile si la vitezele astea, deci testele si-ar dovedi utilitatea.
aleks is offline  
Old 17-06-05, 10:54   #38
mad_oviddiu

Stage 4
 
mad_oviddiu's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 194
Default

acuma treaba e relativa......

Volvo nu a participat niciodata la NCAP unde Renault da bani gramada ca sa ii scoata zei. Volvo au propriile lor teste de siguranta, mult mai avansate decat cele de la NCAP. Din ce stiu, volvo conduce la siguranta, dar nu e la distanta ff mare de locul 2.
+ ca sunt multi alti factori de care depinde un accident. Poti sa mori la 60 la ora, sau poti sa triaesti la 180 dat peste cap si oprit in pom.
mad_oviddiu is offline  
Old 17-06-05, 13:41   #39
V8_rulezzz

Stage 2
 
Join Date: May 2005
Posts: 65
Default FOARTE EXACT

DACA VREI MASINA BUNA IA-TI MERCEDES SEL (500 , 560) SA AI SI MOTOR , DAR W126 , MODELUL DINAINTE DE BALENA ... MA CONTRAZICE CINEVA ???
V8_rulezzz is offline  
Old 17-06-05, 14:11   #40
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: FOARTE EXACT

Quote:
Originally Posted by \"V8_rulezzz\"
DACA VREI MASINA BUNA IA-TI MERCEDES SEL (500 , 560) SA AI SI MOTOR , DAR W126 , MODELUL DINAINTE DE BALENA ... MA CONTRAZICE CINEVA ???
sunt bune dar depasite tehnologic... eu am umblat cu multe merc-uri
cred ca balena e de referinta totusi...
aleks is offline  
Old 17-06-05, 14:58   #41
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default

batranu` a avut un 600 SEL negru din 92 - 93 nu mai stiu exact , bine intretinut ( era al unui bastan din germania ) deci , ce masina , m-am urcat si intr-un M5 din 2000 dar nu se compara , motoarele acela , auch, cat despre siguranta , hmmm , nu prea stiu ce sa zic , in caz de accident nu e prea sigur , poate in caz de atac terorist,
Bogdan_mb is offline  
Old 18-06-05, 09:10   #42
V8_rulezzz

Stage 2
 
Join Date: May 2005
Posts: 65
Default am si eu ...

am si eu un mercedes 560 sel din '91 ... 375 cp ... e salupa da e full options (vreau sa-mi iau honda acura , ce parere aveti ? )
V8_rulezzz is offline  
Old 18-06-05, 09:41   #43
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default

ca esti offtopic
shadowro is offline  
Old 18-06-05, 21:03   #44
V8_rulezzz

Stage 2
 
Join Date: May 2005
Posts: 65
Default lolz

ms , ms ... nu ma supar da vad k esti cam ... RAU
V8_rulezzz is offline  
Old 19-06-05, 00:35   #45
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default Re: FOARTE EXACT

Quote:
Originally Posted by \"aleks\"
cred ca balena e de referinta totusi...
Nu degeaba toti barosanii si sefii de state aveau balena la vremea lor
Sc0OTeR is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -