Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 20-05-05, 01:21   #16
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default

Volvo a introdus prima la sfarsitul anilor '50 centura de siguranta in 3 puncte, pe cand nici nu se prea stia cu ce se mananca aia centura de siguranta. Un prieten indepartat de familie a avut accident cu un S80 la 160km/h si a scapat cu 2 julituri si cu o contuzie la picior. Bineinteles ca a avut centura pusa, ca altfel nu scapa nici la 50 km/h. Toate astea spun multe, zic eu. Testele NCAP sunt foarte veridice si elocvente, nu sunt nicidecum aburitoare. Mai nou, si Renault e tatic la impact, iar Focus-ul nou a spart toate barierele existente pana acum la punctaj NCAP. Mercedes a cam ramas de caruta, intai sa-si rezolve probleme electrice cauzatoare de incendii, si dupa aceea sa se gandeasca la suprematia sigurantei.
 
Old 20-05-05, 09:56   #17
Murarashu

Stage 3
 
Murarashu's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 138
Default

A FOST A DOUA SI ULTIMA OARA CAND MI S-AU STERS POSTURI; ACUM AM FACUT-O EU INSUMI.
Murarashu is offline  
Old 20-05-05, 13:24   #18
Rolex_Logan

Stage 3
 
Rolex_Logan's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 145
Default

atunci hai sa ne luam dupa cazu tau ... daca sa zicem esti bine dispus mergi pe sosea 120 cu una din cele doua masini ... si 120 deja si daciile merg 100 - 110 asa si mergi tu frumos pe banda 2 si vine in asha zis sofer pe contrasens si intra in tine k a avut el imporesia k poate sa faca depasirea ... in cazu de fatza cu care scapi mai nevatamat ... ?
__________________
Oricat ai evita radarele politiei tot te va prinde unu mai devreme sau mai tarziu. Fii cu ochii in 4!!!

Renault Clio Symbol Expression 1.4 16v
Rolex_Logan is offline  
Old 20-05-05, 14:24   #19
AR120CP

Stage 5
 
AR120CP's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 988
Member of:
[VW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Rolex_Logan\"
defapt la mercedes e singura problema k mercedes are nu stiu cate modele ... k daca iei un S600 o sa constati k si la 200 daca intrii in zis s-ar putre sa scapi doar cu o mana rupta sau ceva de genu asta ... dar referindune la masini pe care sa le poti cumpara torusi in preturi de pana la 50.000 euro ...
Asta e doar parerea ta ca la viteza de200 la un impact frontal mai scapi.Apropo,eu lucrez in proiectare&siguranta pentru Daimler Chryesler
AR120CP is offline  
Old 20-05-05, 14:58   #20
mike20
Seat Driver

Stage 5
 
mike20's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,096
Member of:
[SEAT]
Default

daca mergi cu 50 km/h ambele sunt sigure... da la viteze mari nici mama airbag`urilor nu te mai scapa chiar daca e mercedes sau volvo;
insa daca ne luam dupa tot felul de teste si alte chestii de genu asta s`ar spune ca Volvo e mai sigura
__________________
mike20 is offline  
Old 20-05-05, 15:25   #21
AR120CP

Stage 5
 
AR120CP's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 988
Member of:
[VW]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"mike20\"
daca mergi cu 50 km/h ambele sunt sigure... da la viteze mari nici mama airbag`urilor nu te mai scapa chiar daca e mercedes sau volvo;
insa daca ne luam dupa tot felul de teste si alte chestii de genu asta s`ar spune ca Volvo e mai sigura
Ai dreptate. La 50 la ora ambele masini sunt sigure. La majoritatea masinilor testele pt airbag se fac la viteza de 25km/h (viteza relativa a soferului fata de masina).

Apropo, in caz de impact frontal viteza totala nu trebuie sa depaseasca 65la ora. In caz de impact frontal, daca ambele masini au 50 la ora nu se stie cat de mare este siguranta soferilor
AR120CP is offline  
Old 20-05-05, 15:34   #22
blowwind
Observator 4tuning

Stage 5
 
blowwind's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,034
Member of:
[Observator 4tuning]
[VW]
[Honda]
[Street Zone]
Default

da...dar la capitolul siguranta mai multe sanse ai intr`un volvo dect intr`o solenza la 150km /h ...:P
blowwind is offline  
Old 20-05-05, 15:46   #23
AR120CP

Stage 5
 
AR120CP's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 988
Member of:
[VW]
Default

Corect
AR120CP is offline  
Old 20-05-05, 16:00   #24
mike20
Seat Driver

Stage 5
 
mike20's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,096
Member of:
[SEAT]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"blowwind\"
da...dar la capitolul siguranta mai multe sanse ai intr`un volvo dect intr`o solenza la 150km /h ...:P
comparatia era intre mercedes si volvo..da?? nu te mai lua de solenza ..
P.S Am si yo una si stiu ca nu e sigura insa...nu e masina de comparat cu acestea 2
mike20 is offline  
Old 20-05-05, 16:07   #25
blowwind
Observator 4tuning

Stage 5
 
blowwind's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,034
Member of:
[Observator 4tuning]
[VW]
[Honda]
[Street Zone]
Default

am luat aia pt ca se vb despre \"daca mai iesi intreg dintr`o masina la 200k/h...adik dar dupa o anumita viteza mai e sigura masina\" daia am facut comparatia aia n`am vrut sa jignesc pe nimeni
__________________
pround member of Street Zone
Honda Civic TypeS - VW Polo 1.2 - Subaru Forester 2.5XT - Infiniti FX37S

VAND PEUGEOT 307 CC

VAND SAAB 9-3 1.8t
blowwind is offline  
Old 20-05-05, 16:18   #26
mike20
Seat Driver

Stage 5
 
mike20's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,096
Member of:
[SEAT]
Default

nu s`a simtit nimeni jignit ...
mike20 is offline  
Old 20-05-05, 16:21   #27
dj05dpx
Guest
 
Posts: n/a
Default

hai sa facem posturi
 
Old 20-05-05, 16:47   #28
Rolex_Logan

Stage 3
 
Rolex_Logan's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 145
Default

bine poate am exagerat dar atunci o luam altfel ... care e viteza maxima cu care daca esti legat si cu centura si cu tot poti sa scapi la un impact frontal ... vezi k e mai sus un exemplu mai elocvent...
Rolex_Logan is offline  
Old 20-05-05, 16:51   #29
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

dupa 60-70 la ora in orice masina e o loterie daca scapi cu viata intr-un impact frontal, si asta depinde de fapt mai mult de constitutia fizica a fecaruia pt ca nu accidentul in sine te omoara ci deccelerarea prea violenta a organelor interne.
pana in 60....teoretic poti scapa cu viata cam din orice masina.
COObra is offline  
Old 20-05-05, 16:54   #30
Rolex_Logan

Stage 3
 
Rolex_Logan's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 145
Default

am auzit si eu dar nu era confiramat ma bucur k a zis cobra ... k defapt ti se rup organele interne la soc si asta e cauza decesului nu neaparat k vine motoru peste tine
Rolex_Logan is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -