Re: Cel mai eficient sistem de tracțiune integrală ?!
Īmi place sistemul de tracțiune integrală simetrică folosit de Subaru... am renunțat īnsă la această opțiune deoarece acest sistem are dezavantajul că este permanent și nu poate fi dezactivat, asta īnsemnānd un consum mai mare de combustibil comparativ cu un sistem care poate fi decuplat...
Īmi plac mașinile de teren adevărate, cu cutie de transfer și reductor... am renunțat īnsă la această opțiune deoarece majoritatea acestor mașini au dezavantajul că īn modul 2WD au tracțiune spate și sisteme de tracțiune integrală care nu pot fi folosite pe asfalt uscat și la viteze mai mari de deplasare.
Personal, nu folosesc mașina pentru Off-Road extrem, așadar, īn momentul de față, eu am optat ca o soluție de compromis pentru un Rav4 cu tracțiune față īn modul 2WD și cu un sistem de tracțiune integrală cuplat automat atunci cānd este necesar prin intermediul unui vascocuplaj... Sunt mulțumit, dar se putea și mai bine de atāt...
Cel mai complet, cel mai versatil și cel mai eficient pare a fi īnsă sistemul de tracțiune integrală Mitsubishi cu cutie de transfer SuperSelect...
Activānd modul 4H prin intermediul cutiei de transfer SuperSelect, mașina dispune de un sistem cu vascocuplaj asemănător celui de pe Rav4... e posibilă cuplarea īn mers a sistemului 4x4 și rularea īn condiții de siguranță pe asfalt uscat la viteze de pānă la 80km/h...
Īn plus făță de modul 4H cu vascocuplaj, pe cutia de transfer SuperSelect sunt disponibile și două moduri regăsite pe mașinile destinate Off-Road-ului extrem, și anume, modul 4HLc cu diferential central blocabil și modul 4LLc cu diferential central blocabil și reductor...
Last edited by Cuslea_FM; 10-10-18 at 05:37.
|