Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 31-07-05, 18:12   #31
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Ma lasa-ma cu \"masina sport adevarata etc.\".CTR NU e masina sport adevarata.E hot-hatch,adica imbina de toate.Nu cred ca e cineva care are Octavia ca masina de zi cu zi si CTR ca masina sport,iar daca e ii compatimesc inteligenta.Octavia de zi cu zi si S2000 masina sport e o combinatie de exemplu,si asta dintr-un motiv:S2000 CHIAR E o masina sport adevarata ! Cei care isi iau hot-hatchuri in general le folosesc tot timpul,deci trebuie si elementele alea de confort.Nu bagam consumul in discutie,daca te uiti de fapt mai atent o sa vezi ca nu l-am mentionat deloc,pentru ca e nerelevant la o masina performanta.CTR e o masina de familie cu motor mai puternic si tren de rulare imbunatatit,ca de altfel si Megane RS,si GTI si toate hot-hatchurile.NU EXISTA MASINA SPORT CU TRACTIUNE FATA !
Clio RS e surprinzator de aproape la performante de CTR,si pentru bani mult mai putini si dotari mai bune.E drept ca e Renault nu Honda,clasa mica nu compacta,insa daca vrei doar performante/bani e o alegere mai buna.
Cu documentatul eu zic sa te mai gandesti si sa te documentezi tu.Am pus un link mai devreme,il mai pun o data,poate de data asta il si folosesti.
http://www.serus.ro/configurator.htm
Multe preturi in Romania sunt diferite de Franta.Un Clio 1.4 cu dotari identice in Franta costa 14.400,iar in Romania 11.400 DDP.Nu cunosc motivul,dar asta e realitatea.Intra pe site-ul Serus,configureaza un Megane bicorp 2.0T/225 CP si o sa vezi pretul.
Deci Top Gear si timpii pe Nurburgring nu sunt destul pentru tine...in cazul asta nu mai are sens discutia,pentru ca nu am Megane RS (din pacate) sa-ti demonstrez pe viu.[/quote]
Race is offline  
Old 01-08-05, 19:14   #32
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

posesor de CTR revine cu o intrebare:
batalia dintre aceste masini, si castigatorul, se da in acest moment? pe acest topic? sau aici trebuie sa ne spunem doar parerea despre aceste masinute?

conteaza daca le-ai condus? sau e suficent sa le fi vazut in poze?

bineinteles, daca nu le-ai condus pot sa iti formezi o opinie de pe urma celor care au facut-o(top gear,fifth gear) dar in acest caz ierarhia era deja facuta.

acum am sa va zic de ce am recomandat CTR-ul mai devreme:
1. am avut ocazia sa conduc celelalte pretendente(mai putin megan rs)
2. pe langa fericit propietar de CTR, am norocul de a fi si Subarist si S3-ist, care face parte din aceeasi cat.
concluzie: honda este de departe cea mai FUN . de departe. are un foarte mare randament si o rezistenta la cox fenomenala. da,consider ca fiabilitatea este importanta pt ca altfel nu ajungi sa te bucuri de o masina.
consider ca \"stock\" este cea mai rapida din aceasta comparatie. si va contrazic spunand ca masina cu cel mai mare potential de tuning este \"de departe\" ford focus rs care poate deveni un adevarat devorator de cauciucuri. nu poti compara un motor renumit de genaratii cu noul 2,0tfsi de pe gti.
__________________
SKN ROMANIA
www.skn-tuning.ro
andreitentean is offline  
Old 25-08-05, 12:48   #33
2-ZZGE

Stock
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1
Default Re:

Aici pierde mult nemtoaica. Astra e o gluma la performante, la fel ca si Corolla TSport (din pacate).


Bogdan 16v,

Punctul tau de vedere ma surprinde deoarece vine de la un posesor de Type R care este in acelasi timp si un fin cunoscator al tehnologiei i-VTEC.

Daca parerea ta se bazeaza DOAR pe datele de uzina atunci iti voi spune
:datele comunicate de Toyota NU AU NICI CEA MAI MICA LEGATURA CU REALITATEA.
Testele realizate au demonstrat cat de departe sunt datele REALE fata de cele ANUNTATE OFICIAL.
Iti ofer in schimb spre meditare urmatorul aspect:
compara datele tehnice dintre TS si Celica!

Si nu in ultimul rand:STIU CE POATE FACE UN TS atat pe autostrada, pe viraje sau in oras DIN PROPRIE EXPERIENTA!
Sa auzim de bine!
2-ZZGE is offline  
Old 27-08-05, 16:41   #34
EXKID

Stage 2
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 25
Member of:
[Extreme Racing]
Default

CIVIC TYPE R....dintre toate cele enumerate...masini asa-zis sport....dar nu sint sport ca n-au tractiune spate...cati idiotzi pe site-ul asta....din pacate.
EXKID is offline  
Old 31-08-05, 16:43   #35
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

************ Se pot recunoaste dupa faptul ca folosesc \"tz\" si \"sint\" in loc de \"sunt\".De asta sunt 10 clase obligatorii...
Masini sport cu tractiune fata nu exista.In afara de hot-hatch-uri,care sunt masinile de familie cu performante mai mari,mai exista doar cateva masini cu tractine fata si pretentii sport.Hyundai Coupe e mai prost decat orice hot-hatch,Celica TS nu exceleaza,iar Acura RSX/Honda Integra sunt foarte aproape de a fi masini sport,fara a atinge insa acest statut.
De ce nu exista Ferrari sau Lamborghini cu tractiune fata ?

DnI: fara jigniri la adresa utilizatorilor acestui forum, indiferent de natura lor...
Race is offline  
Old 31-08-05, 18:29   #36
nikkon_kde

Stage 4
 
nikkon_kde's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 227
Default

e o parere

dar nu uita la ce pret se dau astea de care zici tu masini sport...ca nu cred c aai bani de ferarri sau m3 etc
nikkon_kde is offline  
Old 31-08-05, 20:45   #37
DjRainManFast

Stage 5
 
DjRainManFast's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
Default

Aoleu doamne!! Masini sport cu tractiune fata nu EXISTA!! ma baiatule u te-ai uitat la FIA GT?? Alfa 156 de acolo are tractiune fata...e motor sport!! La Raliu la gategoria Super 1600 toate au tractiune fata!!
NU mai zic nimik...sunt de acord cu Bogdan 16v atat!!!
__________________
Frate....si cand i-am dat a 2-a si am pus-o de-a latu'....drift nu alta!!!
DjRainManFast is offline  
Old 31-08-05, 21:28   #38
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

CTR aleg in cazul cutiei manuale
in cazul in care Golful vine echipat cu DSG il aleg pe el

nu am mers cu nici una din masini dar din cate am citit pe net aia e alegerea mea.
200SX is offline  
Old 13-09-05, 14:54   #39
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
CTR e o masina de familie cu motor mai puternic si tren de rulare imbunatatit
Hahahaha...asta e afirmatia deceniului, este unica intre toate forumurile de tuning. CTR, masina de familie. Sa dea D-zeu sa-ti plimbi tu familia prin concedii numai cu CTR de-acum inainte, si sa-i intrebi dupa 400km de drum cu 100km de serpentine daca se simt comozi. Probabil nevasta va divorta, iar copii isi vor renega tatal.
Tu crezi ca daca Megane RS este doar ce ai zis tu mai sus(si chiar atat este), neaparat si CTR e la fel? Nu zic ca ar fi vreun Lambo sau mai stiu eu ce, dar CTR-ul nu prea mai are MAI NIMIC in comun, in afara caroseriei, cu Civic-ul banal. Trenul de rulare este altul, frane, motor, VTEC-ul setat pt conditii de racing, suspensiile, sasiul mult imbunatatit, interiorul tot, cu scaune Recaro si volan Momo, jante Enkei, bare de rigidizare pe spate/fata, si lista continua. Nu este un model TOTAL diferit fata de Civic-ul banal, asta asa e, insa nici n-ar avea cum, pt ca nimeni nu s-ar incumeta sa bage bani intr-un hatch doar supersport si atat. Si Evo deriva din Lancer-ul banal, si Sti din Impreza banala, etc. Chiar si M3 deriva din 330Ci. Deci argumentul tau e desfiintat din start. Mai bine spune ca esti frustrat de Honda, dintr-un motiv anume, si te intelegem.
 
Old 13-09-05, 15:49   #40
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Afirmatia asta nu e unica intre toate forumurile de tuning,multi oameni au parerea asta,mai uita-te pe diferite forumuri si o sa vezi.
\"Masina de familie\" poate ca n-a fost termenul cel mai potivit,ca daca ziceam asta despre Matiz iar ma contraziceai cu confortul la drum lung.Insa pricepi ideea...
CTR nu are mai nimic in comun cu Civicul normal...sa fim seriosi ! Are foarte multe,altfel ar fi costat enorm sa-l proiecteze de la 0.Iar ca pierde in fata Megane-ului care zici ca e doar un hatch mai puternic nu ajuta deloc CTR-ul.
Diferenta intre Seria 3 (sedan sport) si Civic,Megane,Golf (hatch-uri economice FWD) e de la cer la pamant.Mai ai putin si zici ca un CTR e aproape aceeasi masina cu S2000.
Bineinteles ca acum iar o sa tragi concluzia ca am ceva impotriva Hondei si a CTR-ului,ceea ce nu e adevarat.Insa chiar nu e Lamborghini.
Am zis ca nu e masina sport adevarata pornind de la ideea \"dotarile nu conteaza\".Si conteaza,ca nu o cari cu platforma pana la circuit si te dai cu ea acolo,sau iesi cu ea doar la plimbare si la servici/mare/munte mergi cu RATB sau cu trenul.
Race is offline  
Old 13-09-05, 16:09   #41
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

la raport performante/pret castiga clar Clio RS (la noi in tara cel putin)
Daca as avea mai multi bani as lua CTR sau Megane RS ... totusi ... CTR este o LEGENDA ... cum este si Focus RS de altfel pt comportamentul pe circuit ...

si oarecum offtopic dar ontopic daca urmarim discutia : nu inteleg aceasta pornire a oamenilor de a se inflama si a incepe sa arunce cu cartofi in alte masini ... Megane RS este o masina destul de buna, iar varianta Trophy face suta in 6.3 si este foarte apreciata ca si comportament pe circuit(fata de versiunea normala care nu e foarte apreciata la capitolul asta)
... iar in legatura cu chinuiala de a scoate 200+ cai din 2l aspirat sau turbo Renaul Sport va avea in generatia imediat urmatoare 200 de cai din aspirat si 225 din turbo ... deci pot si ei ... nu ii mai criticati incontinuu ...

hai sa incercam sa apreciem fiecare masina pentru ceea ce ofera, chiar daca asta nu este ceea ce ne dorim noi

make love not war ... intelegeti voi ... hai va rog eu, nu va mai certati incontinuu
__________________


... masina de familie in 5 usi ...
Morro is offline  
Old 13-09-05, 20:45   #42
Sc0OTeR

Stage 5
 
Sc0OTeR's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of:
[RR]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Race\"
Diferenta intre Seria 3 (sedan sport) si Civic,Megane,Golf (hatch-uri economice FWD) e de la cer la pamant.Mai ai putin si zici ca un CTR e aproape aceeasi masina cu S2000.
Beleste ochii mai bine si o sa vezi ca Bogdan a zis altceva
Sc0OTeR is offline  
Old 15-09-05, 06:14   #43
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Race\"
************ Se pot recunoaste dupa faptul ca folosesc \"tz\" si \"sint\" in loc de \"sunt\".De asta sunt 10 clase obligatorii...
Masini sport cu tractiune fata nu exista.In afara de hot-hatch-uri,care sunt masinile de familie cu performante mai mari,mai exista doar cateva masini cu tractine fata si pretentii sport.Hyundai Coupe e mai prost decat orice hot-hatch,Celica TS nu exceleaza,iar Acura RSX/Honda Integra sunt foarte aproape de a fi masini sport,fara a atinge insa acest statut.
De ce nu exista Ferrari sau Lamborghini cu tractiune fata ?

DnI: fara jigniri la adresa utilizatorilor acestui forum, indiferent de natura lor...
daka spui tu ... da macar ai mers cu vreo una din masinile alea asa nesportive care au peste 150 cai pe puntea fata?
uiti un amanunt cele cu tractiune integrala sau spate sunt si mai grele.
__________________
VW Passat 1.9 TDI
Nissan 350Z
HolySoul is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -