VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
25-03-05, 14:27
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of: [RR]
|
CTR vs Golf GTI vs 206 RC vs Clio RS vs Astra GTC
Care este, dupa parerea voastra, the ultimate hot hatch
Eu oscilez intre CTR (8000 de ture) si Golf GTI (turbo, deci potential)
Astept pareri
|
|
|
25-03-05, 14:46
|
#2
|
Guest
|
\"Civic Type-R învinge BMW și Volkswagen în Germania!
Honda Civic Type-R a fost votată \"Cea mai sportivă mașină în 2004\" (Die sportlichsten Autos des Jahres 2004) de către cititorii revistei Sport Auto din Germania.
Au votat peste 11.000 de cititori care, pentru a stabili care este cea mai sportiva mașină a anului 2004, au avut de ales din cele mai sportive mașini din lume. Honda Civic Type-R a câștigat peste 20% din voturile cititorilor.
Este al patrulea an consecutiv când Honda Civic Type-R câștigă titlul la categoria compactă în cadrul acestei competiții. Competiția a fost acerbă, printre rivali numărându-se noul Audi A3, BMW seria 1 si Volkswagen GTI.
Mai putin cunoscut de români, Type-R este un adevărat simbol, atât ca performanțe cât și ca inginerie a unui model. Echipată cu motorul 2.0 DOHC i-VTEC16v care este capabil să transmită 200CP@7400rpm, Type-R poate să atingă 100km/oră în 6,6 secunde.
Consumul mediu de benzină este de circa 8,9 litri, iar viteza maximă atinsă este de circa 245 km/oră. Modelul poate fi achiziționat la un preț de circa 19.500 euro, fără taxe.\"
Sursa: http://www.masini.ro/stiri-detalii,1730,1,Civic-Type-R-%C3%AEnvinge-BMW-si-Volkswagen-%E2%80%93-%C3%AEn-Germania!.htm
Mai e de zis ceva?
|
|
|
25-03-05, 14:53
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
=))
Civic pret-performance cel mai mare
|
|
|
25-03-05, 14:55
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
nu cred ca mai este nimica de zis bogdan!! doar respekt!!! a fost votata si aici type-r....
|
|
|
25-03-05, 16:18
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of: [RR]
|
Cica a fost scoasa acciza aia de 30%, deci un CTR cu banii jos e 24000 de oiro. Sper sa apara mai multe japoneze pe drumurile noastre
|
|
|
25-03-05, 16:53
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
|
Civic Type-R!
|
|
|
25-03-05, 17:45
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 804
|
uitati-va la avatar si la semnatura....
deci clar civic....
|
|
|
26-03-05, 06:43
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
si eu am fost tentat sa achizitionez Civic Type-R dar m-am razgndit si am luat 206RC de care sunt multumit si neinvins de nici una din competitoarele de aici.
206 are un avantaj greu de egalat si anume greutatea mai redusa 1080kg.
|
|
|
26-03-05, 11:09
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,482
Member of: [Moderators] [RR]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
si eu am fost tentat sa achizitionez Civic Type-R dar m-am razgndit si am luat 206RC de care sunt multumit si neinvins de nici una din competitoarele de aici.
206 are un avantaj greu de egalat si anume greutatea mai redusa 1080kg.
|
si atunci de ce face suta in 7.4 sec ? , cum sa fie de neinvins rc-u din astea de mai sus ?
Renault Clio Sport 182 de cai , acc 0-100 km/h 7.1 , deci al 2-lea dupa type-r , cine stie , poate chiar mai bun , pretu este de 19.000 cu o gramada de dotari , pe cand la Type-R nici macar cass sau aer conditionat nu primejti , asa ca ... fiecare are avantajele si dezavantajele sale ...
puteai totushi sa pui si Seat Leon 1.8 T Fr sau chiar Cupra R
|
|
|
26-03-05, 19:13
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 790
Member of: [RR]
|
Stiu Cioli dar Leon are 4 usi, e deja diferita de restul masinilor enumarate mai sus. Ar mai fi fost totusi Corolla TSport dar in ciuda celor 192 de cai e cam slaba la performante
|
|
|
26-03-05, 19:45
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 804
|
pai Sebastian daca tu ai batut CTR cu 206 RC atunci chiar sunt curios sa ma dau si eu cu tine... eu am civic vti 160cp si tot 1000kg... eu m-am dat cu un RC azi si sincer l-am cam avut in oglinda mai mereu...
acum nu stiu ce sa zic dar sa nu uitam ca CTR are 6.6 0-100 si 0-400 in 14 si ceva (14.8 daca nu ma insel)... poate ca nici propritarul nu stia cum sa o calce... la tine nu se pune problema ca nu stii asa ca...
P.S. RC e frumos si are niste performante notabile pentru un Peugeot...
__________________
fel de fel de oameni cu fel de fel de idei: PUTINE SI FIXE!!!
SCUMP doamna SCUMP, dincolo era mai ieftin!
|
|
|
26-03-05, 20:24
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
|
Tinand cont ca Golf 5 Gti a aparut de putin timp(deja am vazut pe net tuneri din Germania care il tuneaza pe stagii ajungand pana la 350cp si 20k euro cost)iar Astra parca nici nu a aparut a fost doar prezentat la Geneva e prea devreme sa dai un raspuns corect.Totusi Gti-ul zic ca e mai bun..tinand cont de potentialul turbo
|
|
|
28-03-05, 12:41
|
#13
|
Guest
|
Cu un pachet TODA racing de 3000 $, cu chip-ul flashuit la Hondata, un CTR ajunge la aprox. 300cp si la performante extraordinare, de genul sub 13 sec pe 400m. RC nu poate decat sa viseze la asta, in special din cauza cutiei mult prea lungi. Vad in Clio Sport un concurent mult mai serios. GTI are intr-adevar potential mare, insa intre puterea la volanta si cea la roti e ceva diferenta. Aici pierde mult nemtoaica. Astra e o gluma la performante, la fel ca si Corolla TSport (din pacate).
Mergeau bagate in comparatie Megane Sport (de 225cp, egal la performante cu CTR) si monstrul 147 GTA (care din pacate consuma in draci, mult prea mult pt 6.2 sec pana la 100).
|
|
|
28-03-05, 14:51
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 543
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Bogdan_16v\"
Cu un pachet TODA racing de 3000 $, cu chip-ul flashuit la Hondata, un CTR ajunge la aprox. 300cp si la performante extraordinare, de genul sub 13 sec pe 400m. .
|
Dar de Gti ce zici?
Performance up to 257 KW / 350 HP / 450 Nm in 5 levels
For the brand new Golf GTI that VW will bring to the road in early winter, the German Tuner B&B is developing a tuning program which makes the series-line 200 hp strong GTI go up to 350 HP.
The five-level engine program starts on the first level with an alteration of the electronics and a slight increase in boost pressure, to bring the 2.0ltr. engine for 998 € to strong 230HP and 350Nm. In steps of 250, 286 or 300 HP, the GTI reaches on the final EVO R level rousing 350 HP and 450Nm. To get to this tremendous power, the technicians of B&B change the 2.0ltr. engine for an 2.2ltr. with modified crankshaft and piston before they rarefy the resulting power increase with adaptations on cylinder heads, turbo charger, air cooler, etc. Additionally, a sport exhaust system with a special pre-exhaust pipe as well as a high-end race catalyst is mounted to the race Golf. To keep the temperature of the oil even at “hot rides” on an optimal level, B&B inserts a slim-line oilcooler.
Available are, next to an adjustable chassis in different versions, exclusive wheels in 18” + 19” inches, 4- and 6-pistons brake systems, as well as a sporty short-shift. To make the GTI look even more imposing, an offbeat styling program is in preparation.
www.bb-automobiltechnik.de
Motorenprogramm
Leistungsstufe 1: 169KW - 230PS – 350 Nm Elektronikänderung – Ladedruckerhöhung ca.0,2bar – Kennfeldanpassung EUR 998,- inkl. Mwst.
Leistungsstufe 2: 184KW - 250PS – 375Nm Elektronikänderung – Ladedruckerhöhung ca.0,25bar – Kennfeldanpassung – Ansaugwegoptimierung EUR 1.498,- inkl. Mwst.
Leistungsstufe 3: 210KW - 286PS – 400Nm Geänderter Turbolader – geändertes Ladeluftkühlungssystem – Sportabgasanlage – Elektronikänderung Ladedruckerhöhung – Kennfeldanpassung – Ansaugwegoptimierung - Einspritzelemente EUR 6.998,- inkl. Mwst.
Leistungsstufe EVO: 220KW - 300PS – 420Nm Geänderter Turbolader – geändertes Ladeluftkühlungssystem – Spezialabgasvorrohr mit Rennsportkat Sportabgasanlage – Elektronikänderung – Ladedruckerhöhung – Kennfeldanpassung – Ansaugwegoptimierung Einspritzelemente EUR 8.950,- inkl. Mwst.
Leistungsstufe EVO R: 257KW - 350PS – 450Nm Komplettmotor 2.2ltr. im Austausch – geänderte Kurbelwelle mit mehr Hub – H-Schaft Titan Pleuel – Schmiedekolben Zylinderkopf strömungsgünstig bearbeitet mit großen Ein- und Auslaßventilen – Verdichtungsreduzierung Spezialturbolader mit geändertem Abgaskrümmer – geändertes Ladeluftkühlungssystem – Spezialabgasvorrohr mit Rennsportkat Sportabgasanlage – Elektronikänderung – Ladedruckerhöhung – Kennfeldanpassung – Ansaugwegoptimierung – Einspritzelemente EUR 17.950,- inkl. Mwst.
P.S. Cei de la BB au si un VW Lupo de 300cp la vanzare http://www.bb-automobiltechnik.de/bb...o_rs_front.php asta ca sa vedeti ce pot face
|
|
|
28-03-05, 16:35
|
#15
|
Guest
|
Cum am zis, poate avea si 400cp, important e daca ii pune pe toti pe asfalt cum trebuie. Am mai vazut si masina adusa de la 180 la 250cp care este rezolvata de un diesel adus de la 150 la 200cp (stiti voi care).
Am uitat sa mentionez ca pachetul Toda NU include turbina/supercharger, deci performantele se obtin dintr-un motor normal aspirat. Nici nu vreau sa ma gandesc ce scoate Mugen dintr-un CTR daca se pune pe treaba. Oricum, in final, din orice masina se pot scoate cai cu nemiluita, asa ca este mai just sa le comparam stock, fara sa ne gandim la n-spe posibilitati de tuning. Poate de maine este interzis tuning-ul, Doamne fereste.
|
|
|
|
|