Quote:
Originally Posted by _anaconda_
VAG a trecut la CR de foarte mult timp, cel putin 10 ani (in 2004 se fabrica in serie 3.0 TDI care era CR, posibil sa fie mai de mult). Nu stiu despre ce discutam aici. Plus ca nu conteaza cand ai trecut si cat de complex/primitiv e conceptul, ideea este sa mearga bine.
De asemenea, evita sa aduci in discutie industria la fiecare post despre masini, nu are nicio legatura si nu vad rostul sa le amesteci sau sa faci comparatii.
|
Primitiv nu este antonimul lui complex... dimpotriva PD-ul e mai complicat, cu mai multe piese in miscare si cu solicitari mai mari ca CR-ul, tocmai asta imi inspira mai multa incredere.
In plus injectia la CR e mai putin limitata de mecanica cum e la PD.
Am zis ca "nu zic ca sunt proaste dar pentru mine..."
Da au INTRODUS CR-ul pe un model in momentul in care ceilalti producatori le aveau pe toate/aproape toate
In ce an au trecut motoarele in jur de 2 litri la CR?
Te rog sefu mai lasa-ma sa zic de industrie..te roog..
Sti de ce tot aduc eu industria in discutie? pentru ca toate solutiile tehnice la care noi ne inchinam cu doua maini si care aduc vreun avantaj unui motor in regim constant sunt implementate mai intai acolo, de aia.
Noi inca mai vorbim de 2valve, 3 valve, 4 valve, in industrie sunt ca si standard 4v la 4T de zeci de ani (n-am vazut motor altfel cat de vechi) , noi zicem 3-bari in turbina, wow!, acolo nu e nimic special. Diesel injectie directa, cred ca din ani 80 nu exista altfel.
ON topic nu stiu ce barnduri sunt injectiile dar asta ar conta (PENTRU MINE) in algere