rx8 înainte să-l oprești trebuie turat între 4-6k rpm ca să rămână ulei în rotor pentru pornire, altfel la fiecare pornire motorul pornește fier pe fier și nu sare de 60k km, chiar dacă ai grijă cu uleiul, care din nou dacă nu e fix de la Mazda poate fi cu probleme schema.
dacă ai grijă de ea la litera manualului de utilizare, au ajuns motoare și pe la 200.000km în condiții bune. cel mai simplu când cumperi un rx8 te duci cu el la o reprezentanță să-i faci test de compresie.
rx-8 și s2000 sunt echilibrate foarte bine, de aceea se comportă exemplar, în timp ce 350Z e din alt film, și nici măcar nu înțeleg de ce s-a adus în discuție 330i, că nu are nici o legătură cu filmul ăsta. e departe de o mașină sport. m3 e altceva.
ce ți-aș recomanda în bugetul tău ar fi un seria S de la Nissan, după preferințe : 200sx S13, 200sx S14...etc. Turbo e cu totul altceva chiar dacă e S13 cu ca18det, chiar dacă e cu sr20det, sau s14 tot cu sr20det, piese de upgrade bolt-on se găsesc gârlă pe net, oameni care au făcut astfel de mașini chiar și în România sunt destui, nu e panică.
sau dacă zici că ai de spart vreo 10k eur, și nu te deranjează volanul pe dreapta, în banii ăștia ai toate șansele la un Nissan Skyline R32, r33, poate chiar și R34 după preferințe, în stare bună, cel turbo cu rb25det și cu tracțiune spate. e cu totul și cu totul alt animal.
eu unul nu mi-aș lua mașină a 2-a de weekend, de distracție aspirată, decât dacă e o mizerie de caroserie ușoară cu un V-tec de Honda pe ea.