Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 04-01-14, 11:17   #91
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

Baieti ce stiti de motorul 1.2 12v de la VAG? ma refer daca ati condus si daca se simte foarte mult diferenta fata un motor de 1.4 16v, vorbesc in special de seat ibiza. Diferentele de putere, cel putin din specificatii mi se par infime, de genu 6-7 cp si vreo 20n\m, la fel acc 0-100km\h e de 13,4 sec la motorul de 1.4 si de 14.4 sec la cel de 1.2. Va intreb pentru ca am gasit mai multe ibiza de 1.2 mult mai noi si chiar mai dotate decat cele de 1.4, aici incluzand si carte de service. M-am uitat si pe forumul seat si erau posesori care au scos si consumuri de 7-8 in bucuresti, da la un condus linistit
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 04-01-14, 20:14   #92
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Un versus mai low cost

Nu am condus vreun vw, skoda etc de 1.2. Dar sincer iti spun ca nu mi-as lua motor de 1.2 aspirat vreodata nici daca as merge toata viata cu o vectra din '93 sau un cielo din '98. Pe hartie nu pare mare diferenta intre 14.4s si 13.4 dar in realitate secunda aia conteaza f mult atat la confort(pe distante mari) cat si la siguranta sau consum.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 04-01-14, 20:43   #93
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Un versus mai low cost

Eu am un Golf 4...1.4 16v....si crede-ma...ca uneori imi vine sa scot un picior din masina si sa o ajut sa inainteze mai repede.
Nu e vorba ca nu trage...pot sa traiesc foarte bine si cu 1.4....numai ca este prea mic motorul, pentru propria caroserie.
1.2 merge ok pe distante scurte si la viteza mica....dar pune 4 persoane in ea, mai pune si vreo 2 3 bagaje...si la 110 km/h o sa ai consum de 10.
Asa gandeam si eu inainte...motor mic, deci automat consum mic....FALS...imi consuma exact cat un 1.6, numai ca nu am puterea acelui motor.
Consumul mic nu sta in capacitatea mica, ci in greutatea scazuta....lucru ce l am invatat prea tarziu in cazul meu.

Last edited by JDV; 04-01-14 at 20:49.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 05-01-14, 14:14   #94
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Un versus mai low cost

Numai faptul ca are un cilindru in minus fata de 1.4 ar trebui sa te faca sa nu te mai gandesti la el. E foarte slab, nu consuma atat de putin incat sa merite si suna si caraghios.

In general motoarele in 3 cilindri sunt niste porcarii. Pot fi ok dpdv al consumului dar in orase mari si aglomerate sunt suprasolicitate si incep sa consume prea mult pentru specificatiile lor.

Last edited by 22VIN; 05-01-14 at 14:18.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 11-01-14, 23:58   #95
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

Mdaaa, pana la urma o sa mai astept sa mai strang niste bani. Ce am gasit erau superbe in poze si aici nu ma refer doar la un model anume, dar cand ma duceam sa le vad, aveam surprize, de genul lonjeroanele sudate si alte lucruri. Deci acum o sa incep sa ma uit la 4000-4500 euro sa vad ce gasesc. Bineinteles astept si opinii si sfaturi. Si inca ceva, am vazut multe masini la care la kilometraj aparea cifra 0 inainte numarului de km, desi la altele, acelasi model, nu aparea. Asta ar insemna ca au fost dati km inapoi? Si as fi curios daca se poate depista cumva daca s-au dat km inapoi, in afara de chestiile normale de uzura excesiva a volanului, schimbatorului si toate cele

Last edited by RazvanCRZ; 12-01-14 at 00:05.
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 12-01-14, 12:57   #96
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Un versus mai low cost

Cand ai doar 3000E cred ca kilometrajul este ultimul lucru pe care ar trebui sa-l iei in considerare. Gandeste-te ca prin targuri sau pe net se vand masini (2003-2007) cu acelasi kilometraj cat ale unor masini cumparate de la noi de aici prin 2008 unde vorba aia e criza si se circula putin.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 12-01-14, 15:05   #97
zpzpzpo

Stage 5
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 886
Default Re: Un versus mai low cost

Cam tot ce ii sub 150.000 de km e facatura,in special daca e diesel.
Pe benzina mai ai sanse sa gasesti cum am luat eu e36 din 95 cu 128 de mii de km si in 3 ani am ajuns la 185 de mii,iar pana la iarna sigur trece de 200 de mii,dar asta foarte rar.
Daca e masina de femeie sau pensionar tot face 10 mii pe an asa ca nu te lua dupa kilometraj neaparat,poti doar sa ti faci o idee despre distributie,ulei si alte piese care ar trebui inlocuite la un anumit nr de km.

Asculta motoru si la rece si la cald,o iei la o tura si cam asta e...

Alea cu uzura pe schimbator si volan is bla blauri,cine e bisnitar face in asa fel incat sa nu vezi decat daca ai ochiu format si stii ce cumperi.
Sa nu fie tavalita masina,sa mearga motoru si cutia bine si sa nu pici din ea,in rest totul se schimba ca doar is consumabile.
zpzpzpo is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -