Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 24-11-13, 10:31   #31
lowlifer

Stage 1
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 16
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by VDAN View Post
dupa ce scri aici ai sigur logan,daca tu compari la suspensie o astra,un focus sau un golf cu loganu.o masina de 12-13 ani straina nu se compara nici cu loganu 2(atentie nu faza 2)
Am A4 2002 si m-a costat 1200 euro suspensia+directia + 150manopera + 200 distributia + 90 revizia. Acum sigur daca luam cele mai ieftine si proaste piese eventual din dezmembrari, ieseam la un sfert sau o treime din pretul asta.

Sau poate nu le mai schimbam deloc ca doar e masina nemteasca, TANC din nascare indiferent cate zeci de ani si sute de mii de km are nu?

Quote:
Originally Posted by VDAN View Post
poti sa iti cumperi o masina straina cu 2500(cu tot cu taxa)si 500 de euro sa o pui la punct si ai masina 2-3 ani fara probleme
Din aia 2500 scade 3-400 euro taxa, inca 500 pt adus din DE/profit samsar si inseamna ca masina aia de 2500 e de fapt 1700 in Germania.
Aia 500 de euro cu care zici tu ca pui masina la punct ii dai pe distributie + ulei + filtre + cauciucuri.

Ai ajuns la 3000 euro, mai ai 0 bani din credit si dupa aia vezi cu stupoare ca trebuie sa schimbi piese si nici nu poti s-o faci singur ca toate suruburile sunt ruginite si sudate la masina ta de 12-13 ani poate voi aveti ciocan pneumatic, seturi complete de chei, arzator cu gaz, aparat de sudura si elevator sa va schimbati singur piesele, eu n-am.

3000 euro luati pe credit nu iti ajung sa iei masina de circuit, dat pe curbe cu 120km/h, intelegeti si voi asta. Un logan intretinut cu piese noi e mai sigur decat nemtoaicele voastre facute dauna totala, reparate de turci, luate pe nimic si carpite din dezmembrari.
lowlifer is offline   Reply With Quote
Old 24-11-13, 11:18   #32
VDAN

Stage 5
 
VDAN's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 405
Default Re: Un versus mai low cost

lowlifer audi e marca premium,la fel bmw si ce mai vrei tu,de aia ai dat atat,dar nu compara opel,ford,vw sunt pentru clasa medie de oameni
poti sa imi spui tu de logan ce vrei dar nu imi vorbi de siguranta(stiu loganu,dusteru,sandero bucata cu bucata)atat iti spun sa te fereasca sa fi la accident in logan
in schimb am patit accident destul de grav intro masina din asta de 12-13 ani cum spui tu cu suruburi intepenitesi am iesit fara zgaritura,daca eram in logan mai ieseam jumate
si apropo de logan de peste 4 ani,uitate cand pui o frana tare cum sare torpedoul,nu se compara nici cu un golf 2 la materiale folosite,si ala are peste 25 de ani.

p.s. de ce nu dai audi pe logan?e ieftin de intretinut si mult mai nou cum spui
__________________

VDAN is offline   Reply With Quote
Old 24-11-13, 11:25   #33
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Astra, Golf, Ibiza, Fabia etc. s-au vandut in numar foarte mare pentru ca sunt masini bune, si ieftine.
De acord , foarte bune si ieftine.Dar cu km "fara numar , fara numar , fara numar"
Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Loganul s-a vandut in numar foarte mare pentru ca e foarte ieftin.
Observi o caracteristica lipsa la logan?
De acord partial. De asemenea in 3000 euro loganul e cu cel putin 3-4 ani mai nou , cu kilometri rulati mai putini . Observi niste caracteristici lipsa la celelalte?
Eu personal adaugam si ford focus in ecuatie.E o masina foarte buna.Ar trebui sa primeze factorul masina intretinuta in detrimentul anului de fabricatie.Spor la cautari.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 24-11-13, 14:06   #34
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by Lucian MC View Post
La capitolul mecanica da suspensiile de renault pardon dacia sunt poate putin mai ieftine decat cele de opel/vag/japoneze dar per total te vor ajunge mult mai scump deoarece desi diferenta de pret exista ,exista si o mare diferenta de calitate intre marcile astea gen un amortizor nou de renault care a tinut 10 k km si un amortizor nou de vw care la 150 k inca mai este in standarde
Hai ma ca vorbesti prostii.
Nu exista suspensie 100% de "renault", de "dacia" sau de "vw". Exista diversi producatori mari(culmea uneori comuni pt. 2 marci total diferite) care fac subansamble. La renault si logan de ex. se merge mult pe Trw, Febi etc dar aftermarket sa gasesc repere de la absolut orice mare producator care iti face aceeasi piesa si pt. vw, opel sau fiat. Deci sa zici ca exista o mare diferenta de calitate e absurd. Voi ati ramas cu idei fixe de pe vremea cand se puneau piese romanesti pe dacia 1310.
Si ca fapt divers, eu cred ca un amortizor la 150mii km nu mai este in standarde. Dar poate ca ma insel eu.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 24-11-13, 15:30   #35
bogdancatalin666

Stage 2
 
bogdancatalin666's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 31
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by RazvanCRZ View Post
Asta asa o fi, dar din cate stiu loganurile de dinainte de facelift nu aveau tabla galvanizata si sufera de rugina. Ca sa nu mai zic ca nu au nici ABS

eu am logan dinainte de facelift si nu are pic de rugina, secretul este sa stii cum sa-ti pastrezi masina. Legat de abs ... n-are niciun logan pana in 2007 asa ca... te descurci si fara.
bogdancatalin666 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-13, 15:47   #36
bogdancatalin666

Stage 2
 
bogdancatalin666's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 31
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by RazvanCRZ View Post
Exact la asta m-am si referit ca daca aveam alte posibilitati faceam si un credit mai mare si nu mai aveam problema asta. Dar e cu dus si intors pe de-o parte sunt cei care nu ar lua logan in veci, de cealalta parte sunt cei care vaf in logan masina omului pragmatic. Singura problema la logan pe care o vad e problema cu rugina, dupa cum am mai zis
Fratioare iti dau un sfat practic, am fost in ac situatie cu tine , nu mai ca nu eram constrans de bani aveam buget 8000 e dar nu sufucient sa-mi indeplinesc visul.
si ... ce-am facut

am luat un logan 1.6 2005 sa merg cu el si sa imi fac treaba. Am cautat sa fie fara rugina si sa fie cu km putini ( si cu aer cond)

puncte slabe la logan fata de alte masini
plastice ieftine, zgomote de plastice fete de usi , zgomot de aer la interior pe care trebuie sa le ignori )
peste 120 motorul face ceva galagie fata de alte masini
consumul nu e extraordinar dar am ales benzina in loc de diesel( nu se strica pompa si nici injectoare ca la diesel) consum real 6 6.5 extraurban 9-10 urban ( bucuresti)
nu iesi cu nimic in evidenta , e o masina banala , nimic spectaculos , ai senzatia de batran iesit la pensie
pozitia la volan este foarte ok daca ai o inaltime si greutate medie, daca esti la extreme e mai greu sa te simti confortabil
dotari limitate ( aer geamuri servo ... si computer bord si cam atat) - dar cam ac dotari le ai si pe opel skoda etc.

puncte forte
consumabile ieftine - la fel ca la astra g skoda etc , nu cred ca e o tragedie o suma de 10 lei in + sau -
cost de achizitie mic , nu dai o avere,
an de fabricatie bun , nu ai probleme cu bucse probleme directie / punte ca la masini de germania 2001 euro 4 ( fabia astra , care dupa 1 an de mers cu ea in romania ii schimbi tot ce inseamna bucsaraie )
revazare rapida la pret accesibil ( daca o iei si mergi 1-2 ani nu pierzi exagerat la ea)
nu ai probleme cu senzori, debimetre calculatoare....
gasesti relativ usor masini cu rulaj mic si real

Loganul ca sa te bucuri pe deplin de el trebuie sa-i pui GPL.
Confirm faptul ca la astra fabia ibiza 2001-2004 ai n probleme cauzate de vechime ( probleme senzori, probleme specifice) si la logan nu apare nimic problemat
Eu te-as sfatui sa iei in calcul si ceva diesel, eu unu` am in cap sa vand loganul sa caut ceva cu motor 1.4 tdi ( vw polo skoda fabia seat ibiza )

daca ai intrebari le astept pe privat sau aici

Last edited by bogdancatalin666; 24-11-13 at 15:54.
bogdancatalin666 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-13, 16:15   #37
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Un versus mai low cost

"iei cu 2500 si cu 500 o pui la punct.. Cu 500 de euro abia ii faci distributie si revizie si iei niste cauciucuri sh. Inca persista mentalitatea asta cretina la romani, cum ca mai bine iei o masina veche dar "straina" decat un Logan cu 4 5 ani mai tinar si muuuulti km in minus.. Asa-i romanul vrea si cu curu pe tucal si cu bomboana ingura. Dar deh, mai e si fudulia.
Toti astia care sustin ca un Opel din 2002 te tine 2 ani cu cei 500 de euro "pusa la punct" probabil ca circula 1 km pe zi. Altminteri , raionul de sf-uri este la alt etaj, mai incercati.
Eu am mai zis,intre 2 masini vechi, as alege pe cea mai putin veche si cu mai putini km . Ca sa fii fudul trebuie sa iti si permiti. SAu cum s-ar zice, romanul vrea sa faca "aroganta" .
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 24-11-13, 22:02   #38
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by bogdancatalin666 View Post
eu am logan dinainte de facelift si nu are pic de rugina, secretul este sa stii cum sa-ti pastrezi masina.
adica sa nu mergi iarna si sa o tii pe timp de ploaie in garaj sau care e secretul?
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 24-11-13, 23:12   #39
bogdancatalin666

Stage 2
 
bogdancatalin666's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 31
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
adica sa nu mergi iarna si sa o tii pe timp de ploaie in garaj sau care e secretul?
mergi iarna , dar n-o lasi cu sarea pe ea mult timp ( la o perioada mai dai un jet) pe langa asta, e bine sa fie montate nite aparatori de plastic ( in dreptul contraaripilor) - vezi poze la mine in thread
bogdancatalin666 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-13, 09:52   #40
shoby13

Stage 5
 
shoby13's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 531
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Un versus mai low cost

Recomand cu caldura un peugeot 206 ! Masina care sa tina cu , casa cum tine 206-le , nu cred ca este...Consum de 5 in bucuresti piesele sunt costisitoare cam , ca la ori ce masina dar daca esti atent si nu te carpesti nu o sa te rupi... Bafta sper sa iti iei ceva sa scri ce ti-ai luat si o parere dupa ceva timp de condus jucaria ! Sall!
shoby13 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-13, 13:49   #41
bogdancatalin666

Stage 2
 
bogdancatalin666's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 31
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by shoby13 View Post
Recomand cu caldura un peugeot 206 ! Masina care sa tina cu , casa cum tine 206-le , nu cred ca este...Consum de 5 in bucuresti piesele sunt costisitoare cam , ca la ori ce masina dar daca esti atent si nu te carpesti nu o sa te rupi... Bafta sper sa iti iei ceva sa scri ce ti-ai luat si o parere dupa ceva timp de condus jucaria ! Sall!
consumul de 5 in bucuresti poate proveni numai de la motorizarea 1.4 hdi, daca e benzina e fumat mitul
bogdancatalin666 is offline   Reply With Quote
Old 25-11-13, 23:49   #42
RazvanCRZ

Stage 1
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 23
Default Re: Un versus mai low cost

In primul rand, multumesc tuturor pentru sfaturi, in al doilea rand, am cam scos loganul din ecuatie pentru ca nu prea am gasit niciunu care sa imi convina, plus de asta diferenta de vechime si kilometraj fata de celalte e de aproximativ 2 ani, iar ca si kilometraj sunt apropiate (acuma o fi adevarat sau nu, asta e alta poveste) si la fel a iesit si astra g pe motiv ca sincer dupa ce m-am plimbat cu una am realizat ca nu imi place deloc interiorul si nici nu am nevoie de o masina neaparat mai mare, deci fabia, ibiza si chiar si fiesta raman pe lista mea. Desi pana in ianuarie mai e timp, cine stie mai imi schimb opiniile. Apropo de fiesta, motorul de 1.3 stie cineva e cumva cel de pe ford ka? Nu de alta da ala e un motor extraordinar de puturos si mai are si prostul obicei de a consuma mult
RazvanCRZ is offline   Reply With Quote
Old 26-11-13, 00:28   #43
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Un versus mai low cost

fiesta 1.4 tdci sau (atentie!) 1299 cilindree benzina (desi e cam puturos). am zis atentie pt ca mai este un motor 1242 cc pe care il gasim si pe Ka (primul de 1299cc este de generatie noua si are un consum mai mic, plus se simte ceva mai zvelt, dar pt mine tot lenes ramane). despre fiesta recomand la fel, daca o iei benzina sa ii pui gpl pt un consum nesimtit de mic. 1.4 tdci il recomand, consum foarte bun, iar ca motor este destul de bun, dar sa nu te astepti sa aiba vlaga, isi face doar treaba. ca masina de oras este perfecta, singura chestie pe care nu o suport este mansonul de la schimbator, arata prea ca la dacie. in rest masina este chiar ok

la fiesta, desi gasesti mai greu, iti recomand 1.6 tdci, chiar merita.

la motoarele pe benzina fiabilitatea este punctul lor forte, plus intretinerea usoara, de aceea iti recomand ca sa fie si economica sa ii pui gpl, ca doar iti faci treaba cu ea. in bucuresti orice motor pe benzina consuma de la ~9 in sus, iar cele mici se cam apropie de cele cu cilindree mai mare. la diesel cam de la ~7 pleaca consumurile.

acum ca s-a lasat mai frig consumul la astra 1.6 a ajuns cam la fel ca la ford, in functie de aglomeratie st-ul ia cu 0.5-1 l in plus.

iti mai recomand si opel corsa, 1.4 90 cai sau chiar 1.2 75 cai benzinare sau 1.3 cdti si 1.7 dti. sunt masini ieftine de intretinut, foarte fiabile, preturi mici la piese.
__________________
Ford Focus ST170
steffan is offline   Reply With Quote
Old 26-11-13, 00:58   #44
bogdancatalin666

Stage 2
 
bogdancatalin666's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 31
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by RazvanCRZ View Post
In primul rand, multumesc tuturor pentru sfaturi, in al doilea rand, am cam scos loganul din ecuatie pentru ca nu prea am gasit niciunu care sa imi convina, plus de asta diferenta de vechime si kilometraj fata de celalte e de aproximativ 2 ani, iar ca si kilometraj sunt apropiate (acuma o fi adevarat sau nu, asta e alta poveste) si la fel a iesit si astra g pe motiv ca sincer dupa ce m-am plimbat cu una am realizat ca nu imi place deloc interiorul si nici nu am nevoie de o masina neaparat mai mare, deci fabia, ibiza si chiar si fiesta raman pe lista mea. Desi pana in ianuarie mai e timp, cine stie mai imi schimb opiniile. Apropo de fiesta, motorul de 1.3 stie cineva e cumva cel de pe ford ka? Nu de alta da ala e un motor extraordinar de puturos si mai are si prostul obicei de a consuma mult
de ce vrei tu neaparat benzina si nu iei in calcul motor diesel?
bogdancatalin666 is offline   Reply With Quote
Old 26-11-13, 01:00   #45
shoby13

Stage 5
 
shoby13's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 531
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Un versus mai low cost

Quote:
Originally Posted by bogdancatalin666 View Post
consumul de 5 in bucuresti poate proveni numai de la motorizarea 1.4 hdi, daca e benzina e fumat mitul
desigur de motorizarea aceea vorbeam ! tot odata un consum mic si ceva frumos poate fi si mini one ! Desigur se pun numai masini "cunoscute" insa sunt si alte marci care te pot scoate usor in evidenta sunt economice iar fiabilitatea din punctul meu de vedere tine de cum iti asterni asa dormi !

Pentru colegul mai sus de mine ce numea si opel corsa...nu stiu de ce corsa pomenesti am inteles motorizarile insa tin sa te anunt ca am mers cu 2 corse 1.0 corsa b si 1.2 corsa c si consuma tati... cel de 1.0 consuma 7...8 iar cel de 1.2 consuma 7 - 7.5...plus ca cel putin opel ca sa nu dramatizez prea mult ofera prea putin pentru banii dati... parerea mea...!

Pentru initiatorul topicului te poti uita aici de masini sa iti faci statistice sa vezi care e cea mai ok pentru tine daca te legi de consum...
shoby13 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -