Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: care ii mai rentabil/bun/fiabil?
Common Rail Diesel! 25 83.33%
non common rail 5 16.67%
Voters: 30. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 23-07-12, 12:45   #1
Tibylica

Stage 3
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 78
Cool DIESEL: Common Rail VS. NON-Common Rail?

Care ii mai bun? Common Railu o intrat mai apoi deci ii mai nou, cel fara mai vechi, da care-i mai bun & DE CE? Parerile voastre le astept cu drag...
Tibylica is offline   Reply With Quote
Old 25-07-12, 00:08   #2
TR 69 CRS

Stage 4
 
TR 69 CRS's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 251
Default Re: DIESEL: Common Rail VS. NON-Common Rail?

Common Rail.
Este mai rafinat...
TR 69 CRS is offline   Reply With Quote
Old 29-07-12, 21:41   #3
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: DIESEL: Common Rail VS. NON-Common Rail?

Stiu ca-i dau obsesiv cu industria, cu motoarele cu adevarat mari, dar asta am cu asta defilez ...

CR a inceput deja sa fie adoptat de constructorii de motoare mari ceea ce pentru mine spune tot ce trebui sa stiu.
Acum daca vrei si argumente ar fi asa
- mult mai putine piese in miscare, fata de oricare din sistemele anterioare - cu cat creste nr de cilindrii cu atat diferenta e mai mare
-mai putine piese supuse la forte foarte mari cum cazul pd-ului, la cr e practic doar pompa de inalta presiune.
-la fel ca PD lungimea tevii pompa de injectie-injector echivalent zero, deoarece nu are o pompa de injectie propriuzisa,
- dar presiunea este tot timpul disponibila la injector, indiferent de pozitia motorului=>
- ajustarea timpilor de injectie se face in limite mai largi cu motorul asa cum e fara a schimba piese
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -