Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 30-08-05, 09:09   #46
BASU

Stage 5
 
BASU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Supercharged: Mercedes CLS 55 AMG - DA, BMW M5 - NU
deci CLS... mie imi placve sunetul turbo :P
BASU is offline  
Old 30-08-05, 10:54   #47
GabiByte

Stage 5
 
GabiByte's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 788
Default

mie mi se pare ca motoarele aspirate suna mult mai bine
GabiByte is offline  
Old 30-08-05, 15:27   #48
vectra_gts

Stage 5
 
vectra_gts's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 396
Default

aspiratele suna muuuuuuuuuuuuuuuuuuult mai bine si dupa datele alea CLAR : Ladies & gentelman we have a winner: BMW
vectra_gts is offline  
Old 29-09-05, 03:17   #49
MARIO_BMW

Stage 4
 
MARIO_BMW's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 219
Default Salut

Bravo Razvan, zici ca suntem frati de sange, i could'n say it better my self ) GG man !! tine-o tot asa nu lasa pe toti sa ne ingenuncheze acest mit, aceasta legenda numita BMW !

Ca o mica mentiune, pe circuit, BMW M5 a scos 4.5 sec 0 - 100 ) chiar daca oficial se sustine ca ar prinde in 4.7 sec.

Inca o chestie, o comparatie mai buna ar fii fost CLS vs M6


Faza cu motorul aspirat...doamneee cat de bine se simte se aude , ai putere in orice treapta in orice turatie...fara turbo delay and stuff.

Off pacatosilor care negati puterea BMW...daca ar pune si BMW turbo atunci comparatiile s-ar muta la LAMBO vs BMW )
__________________
BMW 530d-M\\\ BMW MOTORSPORT DTMPOWER.net...
MARIO_BMW is offline  
Old 29-09-05, 13:02   #50
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Mai usor cu mitul BMW,ca nu mai e chiar asa cum a fost in trecut.Legenda,bine ai zis.Deja motoarele Mercedes aspirate au puteri litrice identice cu cele BMW,si asta nici macar nu conteaza la nimic.M3 e egalat pe circuit de C55,si asteptati 63-urile AMG,atunci sa vedem...
Pe de alta parte,M5 e o masina extraordinara,iar CLS 55 AMG nu se ridica la nivelul ei.M5 e mai rapid pe circuit,mai rapid in linie dreapta,si mai ieftin cu 20.000 EURO.Runda asta se duce la BMW...in asteptarea unui E/CLS de 6,2 litri cu compresor.
Quote:
Off pacatosilor care negati puterea BMW...daca ar pune si BMW turbo atunci comparatiile s-ar muta la LAMBO vs BMW )
O masina e mai mult decat un motor.Pe de alta parte,daca BMW ar face o masina cu motor central,700 CP,1100 kg,tractiune spate si suspensii excelente ar concura cu Enzo...si ? Lasati daca si parca,si comparati modelele existente.
Race is offline  
Old 29-09-05, 21:17   #51
car_addict

Stage 5
 
car_addict's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 379
Member of:
[MERCEDES]
Default

M5 vs Cls = M5 clar. Nu incape discutie. Avantajul CLS in fata M5 = Lookul si atat. Oricum sunt de accord cu cel ce a zis ca aceasta comparatie era mai fireasca daca in loc de M5 era M6. Oricum,parerea mea este sa intrebam pe cineva din Germania. Eu deja am facut asta si raspunsul a fost scurt si transant : M5 este peste CLS la ora asta.
Ca tehnologie BMW este cu cel putin o generatie peste Mercedes,Audi,Vw. Fiti cu ochii pe BMW pe viitor.O sa avem surprize cu siguranta.
Sa fiu un pic off topic , acum cateva zile am mers cu o cunostiinta care isi cumparase Un BMW 535diesel break. Motorul de 3.0l si 272 cp pe care il cipuise,ii schimbase evacuarea + filtru sport.Zicea ca acum are 320 cp.Mai spuneti-mi un motor de 3.0 diesel cu performantele astea stock 272 cp asta numai sa va faceti o idee de puterea tehnologica de care dispune BMW.A,si uitam mai spuneti-mi o masina cu o directie mai buna ca a BMW-ului.
car_addict is offline  
Old 05-12-05, 22:29   #52
burnout

Stage 1
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 13
Default

Daca tot e bmw asa de tare la motoare aspirate normal de ce se tot lauda cu 535 ala de 3.0 care e biturbo sau nu ma conteaza asta daca e bmw, orice firma poate sa scoata 272 de cai dintr-un motor de 3.0 biturbo fie el si diesel.
Daca tot e sa vorbim de motoare normal aspirate parerea mea e ca Honda e cea mai tare la capitolul asta 1000cc=100cai asta da putere dintr-un motor aspirat normal.

Comparatia intre CLS55 si M5 am facuto cand am vazut testul facut de nemti si am vrut sa vad care e parerea voastra oricum M5 are aceeasi putere cu M6 nu vad ce ar fii mai special la o comparatie CLS55 vs M6.

NU am nimic cu cei care sunt nebuni dupa bmw si mie imi place M3 mi se pare cel mai reusit la design dintre toate bmwurile si noul seria 7 e tare, dar eu sunt fan Mercedes, Honda, Lexus si altele.



O sa imi spuneti dar stai frate ca si motorul de pe M3 are 3300 si 336 de cai si cel de pe M5 are 507 seea ce e mai mult de 100 cai pe 1000 de cc dar parerea mea e ca cel mai avansat motor aspirat normal la ora acutala este i-VTEC de la honda.
burnout is offline  
Old 14-12-05, 02:33   #53
MARIO_BMW

Stage 4
 
MARIO_BMW's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 219
Default sal

mda...parerea TA ..si atat ..PUNCT.
MARIO_BMW is offline  
Old 14-12-05, 02:36   #54
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default Re: sal

Quote:
Originally Posted by \"MARIO_BMW\"
mda...parerea TA ..si atat ..PUNCT.
si parerea mea
ESPinoza is offline  
Old 14-12-05, 03:04   #55
MARIO_BMW

Stage 4
 
MARIO_BMW's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 219
Default sal

a lui si a ta..si PUNCT.
MARIO_BMW is offline  
Old 18-12-05, 14:23   #56
bluedevil

Stage 2
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 61
Default

1. Eu as alege Mercedes fara sa stau pe ganduri

2. Recunosc ca BMW este putin mai rapid, dar foarte putin. La emisiunea top gear diferenta de timp pe un tur de pista era parca de sub o secunda.....Asta inseamna ca ai un M5 si vrei sa \"il faci\" pe unu cu un CLS AMG ai avea nevoie de 1 minut si ceva ca sa te desprinzi de el cu o juma de secunda.

3. Mi se pare o prostie cine spune CLS-ul e cacat si M5 ul e rege....
Sunt masini foarte apropiate ca performante .

4. In ceea ce priveste designul cred ca 80% inclina spre mercedes ceea ce spune totul. Trebuie respectate si parerile celor care cred ca bmw m5 mai bine. Gusturile nu se discuta.....
E ca si cu femeile......

5. Ce conteaza ca unul e turbo si ca unul e aspirat ? ...conteaza performantele si eventual consumul de combustibil care e cam acelasi

6. Comparatia intre cele 2 masini mi se pare ok avand in vedere ca ambele sunt limuzine cu 4 usi care la nevoie \"pot deveni \" supersportive.
------------------------------------------------------------------------------
UITATI-VA LA TOP GEAR - O EMISIUNE SUPER DESPRE MASINI
bluedevil is offline  
Old 18-12-05, 19:08   #57
XtremeClubEmotion

Stage 4
 
XtremeClubEmotion's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 174
Default

Mercedes clar ... si asta pt ca nu se compara materialele folosite pe Cls cu cele de pe M5 si apoi spatiul si comfortul CLs(clar superioare M5) ... vorbim totusi de Mercedes ...
__________________
... si ... la capat ... e lumina ???
XtremeClubEmotion is offline  
Old 18-12-05, 19:17   #58
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Nu se compara ?! Parca ai vorbi de Dacia vs Rolls Royce,nu BMW vs Mercedes.
Adevarul e ca Seria 5 e atat de mica,nici n-ai loc in ea...
Race is offline  
Old 18-12-05, 19:20   #59
XtremeClubEmotion

Stage 4
 
XtremeClubEmotion's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 174
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Race\"
Nu se compara ?! Parca ai vorbi de Dacia vs Rolls Royce,nu BMW vs Mercedes.
Adevarul e ca Seria 5 e atat de mica,nici n-ai loc in ea...
Loc ai si-n tico.... nu despre asta era vorba...

Fiecare cu parerea lui.... accepta asta...
XtremeClubEmotion is offline  
Old 18-12-05, 20:11   #60
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

e amuzant ca zici de materialele din interior cand e clar si parerea tuturor (presa si owneri) ca materialele bordului cls-ului sunt infecte... butoane lucioase cu lemn neslefuit si alte detalii de genul asta.
ontopic: amandoua sunt foarte tari si probabil ca pentru mine decizia ar face-o design-ul (as trece peste faptul ca in cls in spate stai prost - aproape ca in c klasse, are design urat la bord (nici cel de pe 5er nu e nici pe departe frumos) si peste faptul ca materialele nu sunt la nivelul pretului).
din cate stiu cutia la cls nu e in 7 trepte ca a bmw-ului. sistemele de control al tractiunii/stabilitatii/franarii/etc. de la bmw sunt mai putin restrictive. viteza maxima probabil e inca un atuu pentru M5. faptul ca e aspirat e un mare atuu pentru M5.
desi totul indica faptul ca M5 e o masina mai gandita nu l-as alege in fata cls-ului, asta e.
teddy is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -