Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 31-12-04, 17:53   #1
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default INGENUNCHEAZA TOYOTA SUPRA

Supra o masina celebra un nume mare mult prea mare daca ne raportam la performante.
Nissan Skyline GT-R V-Spec (R34) 280/6800rpm 40/4400rpm 12.55
Nissan Skyline GT-R (R33) 280/6800rpm 37.5/4400rpm 12.55
Subaru Impreza WRX STI V Type R 280/6500rpm 36.0/4000rpm 12.69
Honda NSX Type Zero 280hp n/a 12.73
Mitsubishi Lancer Ev. 5 GSR 280/6500rpm 38.0/3000rpm 12.74
Subaru Impreza WRX STI IV coupe 280/6500rpm 35.4/4000rpm 12.76
Mazda RX-7 type RS (99) 280/6500 32.0/5000 12.92
Honda NSX 280/7300rpm 31/5300rpm 12.83
Mazda RX-7 type RS (9 265/6500 30.0/5000 13.38
Toyota MR2 GT 245/6000 31.0/4000 13.50
Mitsubishi GTO twin-turbo MR 280 n/a 13.57
Celica GT-Four 255 n/a 13.58
Nissan Stagea Autech Version 260RS wagon 280/6800rpm 37.5/4400rpm 13.62
Toyota Supra RZ 280/5600rpm 46.0/3600rpm 13.85
Fairlady Z (300ZX twin-turbo) 280 n/a 13.94
Toyota Caldina GT-T 260/6000rpm 33.0/4400rpm 13.97
Toyota Mark II Tourer V 280/6200rpm 38.5/2400rpm 14.08
Toyota Aristo V300 Vertex Edition 280/6500rpm 46.0/3600rpm 14.14
Nissan Skyline 25GT Turbo 280/6400rpm 35.0/3200rpm 14.28
Honda Integra Type R 200/8000rpm 19.0/6200rpm 14.28
Mitsubishi Galant VR4 280/5500rpm 37.0/4000rpm 14.31
Subaru Legacy Wagon GT-B 280/6500rpm 35.0/5000rpm 14.76
Mitsubishi RVR 230/5500rpm 35.0/2000rpm 14.98
Honda Civic Type R 185/8200rpm 16.3/7500rpm 14.99
Honda Accord Torneo (vtec) 200/7200 20.0/6600 15.31
Nissan Cedric Gran Turismo (a/t) 270 n/a 15.37
Subaru Legacy Wagon GT-B (a/t) 260/6000rpm 32.5/5000rpm 15.47
Mazda Roadster-RS (1.8-litre) 145/6500rpm 16.6/5000rpm 15.63
Toyota Progres (a/t) 200/6000 25.5/4000 15.70
Nissan Cima 41TR-X 270 n/a 15.77
Nissan Primera Camino CVT 190/7000 20.0/6000 17.81
Toyota Prius (a/t) 58/4000 10.4/4000 20.03

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	03c_280.jpg
Views:	526
Size:	6.4 KB
ID:	15453   Click image for larger version

Name:	02c_638.jpg
Views:	563
Size:	7.2 KB
ID:	15454   Click image for larger version

Name:	01c_244.jpg
Views:	526
Size:	6.1 KB
ID:	15455  

__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 04-01-05, 00:38   #2
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Hai sa incep eu primul:

momentan am motorul dat jos si ii montez piesele urmatoare.....banuiesc ca combinatia asta este unica in Europa din cate supra cunosc eu.....

strokerkit de la crower:Crower Stroker Kit 3,3L
HKS 272° cams
Greddy Intercooler Kit 3 Row Front Mount
Greddy Turbo Kit T-78
AEM Engine Mgmt Systems - EMS
JE Pistons
Intake Manifold Kit

asta ar ca.10% din modificarile actuale.....restul urmeaza.....
Cu totul ajunge Supra la ca 600-700Cp....insa reali.......
Ce sansa ar avea Subaru?????
Din fericire niciuna......
__________________
Nu te certa niciodata cu idiotii ! Te fac sa cobori la nivelul lor si acolo te bat cu experienta !
...

Acum 3 ani: Supra-DZ1 1047Cp si 1250Nm...la ora actuala....mai mult
...
Singurul lucru care pare ca este impartit corect pe planeta este inteligenta!!!Toti avem impresia ca am primit destul.....
DZ1 is offline  
Old 04-01-05, 01:30   #3
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


In primul rand as vrea sa vad la curse mai multe masini de genul celei ca a ta.
Nu am nimic personal cu tine si nici nu Catalin care are o masina rapida, insa parerea si telul meu este sa inving.
Pana in prezent mi-am tinut promisiunile, am spus ca voi face din Cielo o masina rapida si am reusit.Am spus ca voi face un Subaru rapid, il am si-l voi modifica in continuare.
Nu voi face total publica lista modificarilor mele din mai multe motive insa circa 80-90% va fi publicat.
Consider si-mi mentin parerea ca pot si voi invinge pe pista Supra si daca Catalin nu se supara si pe el cu RS4.
Lista ta de modificari e frumoasa insa nu ma impresioneaza dar oricum as prefera un adversar pe masura asa ca-ti urez succes si sper ca te vei tine de cuvant pentru ca ne duci cu vorba de ceva timp. Ca sa intelegi am sa-ti spun ca tot cam asta spuneai si acum cca. 3 ani pe alt site:
http://www.autostop.home.ro/auto/toyota.htm
Din cate stiu la trecerile tale prin bucuresti nu prea ai avut succes si te-au cam ars si M3-urile.Mereu cauti scuze. Ai pierdut asta e, poate reusesti mai mult data viitoare.
Cred ca ma judeci gresit cand spui ca nu ai merge cu \"dulapul\" pe strada referidu-te la masina mea. De unde sti ca mie imi place, dar putina consideratie merit. Nu-mi place sa merg pe strada cu Subaru e o masina groaznica e buna doar pentru curse si de asta am cumparat modelul asta.
Nu stiu daca tu ai cunostinta ce conduc eu si in ce imprejurari insa afla ca sunt foarte bine adaptat din acest punct de vedere.
In general prefer BMW 2x4 iar iarna tot BMW 4x4 sau altceva mai mic pentru oras.Nu cred ca asta e un subiect interesant si in continuare probabil ma voi limita la discutii despre curse.
Referitor la modificarile pe care le-am facut pot spune ca deocamdata masina are doar o pregatire care sa permita eliberarea unei mari puteri.
De masina mea se ocupa un japonez preparator de auto , campion la una din grupele de Drag din Japonia.
Schimbul de piese este supervizat de unul din tehnicienii care au lucrat la auto Subaru al lui Toshihiro ARAI(in poza Arai).
Stiu ce piese o sa folosesti cunosc destul de mult insa iti recomand o electronica mai buna.
Eu o sa folosesc Greddy.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	aem_288.jpg
Views:	104
Size:	11.9 KB
ID:	15628   Click image for larger version

Name:	narai1_244.jpg
Views:	444
Size:	4.3 KB
ID:	15629  
Attached Images
  
SEBASTIAN is offline  
Old 04-01-05, 01:48   #4
Gratzian
Administrator

Stage 5
 
Gratzian's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

salutam ridicarea nivelului discutiilor
nu bucuram de toate amanuntele tehnice, asta este unul din scopurile noastre principale

asteptam cu aceeasi nerabdare sa vedem si masinile la linia de start
acest topic al putem muta, dar nu inca, la sectiunea provocari

am vazut subarul pe pista, cum era pana acum... suntem curiosi de ce o sa faca mai departe

dar asteptam si supra pe pista... cu mare nerabdare si curiozitate...
Gratzian is offline  
Old 04-01-05, 09:05   #5
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING


Din modelele japoneze cel mai mare respect il am pentru Honda NSX o masina cu adevarat celebra si rara peste tot in lume.

http://groups.msn.com/MuscleCarTales/watchyourback.msnw
SEBASTIAN is offline  
Old 04-01-05, 09:16   #6
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LEGAL RACING

Vreau sa sti ca nu e asa de simplu sa te lauzi, ca sa te dai cu mine sau cu Andrei carte reprezentam un nivel superior trebuie sa treci prin mai multe furci gaudine. Trebuie sa te dai cu mai multi si sa bati masini pe care noi le-am batut demult si cu mult.
Stiu ca ai venit foarte batos acum cativa ani cand nu ai reusit sa castigi in fata unui M3.
Acum trebuie sa bati masini cum ar fi M3, M5, chiar si Subaru chiar daca nu te vom pune langa un Sl 55 AMG bikompresor sau chiar un 65 amg, ori Porsche turbo.
Exceptand sl 65 amg toate au fos dovedite de Subaru STI preparat daca tu numesti preparare o evacuare si o admisie.
SEBASTIAN is offline  
Old 04-01-05, 12:32   #7
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Motivele pe care le-am avut mereu cand am pierdut au fost foarte intemeiate.....inafara de prima oara cand am pierdut cu M3-ul...acum 3 ani....atunci am avut o garnitura la radiatorul de la turbo care nu a fost stransa si pierdeam aer(aveam max. 0,75Bar)....personal merg cu 1,3Bar
Iar cand mi sa stricat ambreiajul ce vroiai sa fac sa imping masina????
Eu cand vin in romania ma dau cu toti chiar daca stiu ca masina nu merge bine si lumea se bucura.....tu ce faci iti pregatesti masina de seara o golesti toata ii pui 15l de benzina de curse....si te iei cu unul cu Porsche care poate mai are si cumparaturile in masina si asta numesti tu lupta corecta??????Dece nu iti faci plinul la masina cu benzina si lasi masina cum a facuto producatorul,cu banchete si roata de rezerva si toate maruntisurile????Ai facut cu vreun AMG care avea benzina de curse in ia sau masina goala????ma indoiesc ......dar de data asta nici eu nu voi face altfel........

Tu stai in Romania si ai posibilitatea sa te dai la fiecarere sfarsit de saptamana cu cine vrei,eu vin 2 saptamani pe an acolo asa ca nu imi spune mie pe cine ai facut, ca masinile alea nu imi fac mie probleme....iar Subaru nici atat......

Electonica de la Greddy nu este cea mai buna pt. Supra.....daca te informezi mai bine vezi ca AEM au toti cu Supre peste 1000Cp......
In privinta softului,pt. ca nici eu nu imi dau toate cartile pe fata.....ca nu sunt prost....mie imi face softul unul dintre cei mai tari programatori din State...cel putin la Supra si la AEM.......
Iar el nu mi-l face prin e-mail ci vine personal la mine......(sa nu ma intrebi cat costa)A programat pana acum cel putin 150 de Supra...majoritatea de Drag.....Il Cheama \"Sean McEldery\"......il gasesti pe www.horsepowerfreaks.com
Daca vrei intreba-l unde se afla la sfarsitul lui martie,poate iti trimitem o poza impreuna, nu poze pe care le pui tu facute in japonia undeva....
Asa ca acum am mai dat ceva amanunte.......
Tu ai vrea sa fac inainte cu M3 sau M5 ca sa vezi cam ce sanse ai.......daca vrei sa sti asta iti spun eu de acum....\"NICIUNA\"....sunt prea suparat ca sa mai iti dau vreo sansa.......
Iar de masini preparate cu adevarat iti spun eu sigur ca eu mi-am facut personal multe piese......adica facute pe strung si pe freza si sudate de totul numai de mine......nu o toba cumparata sau alte prosti ce fac alti....

Iar ce spuneam ieri nu prea ma mai intereseaza azi......ce spuneam acum 3 ani si mai putin......pacat ca am sters email-urile pe care mi le-ai trimis acum 3 ani.....era frumos sa vezi acum ce ai scris atunci.....
DZ1 is offline  
Old 04-01-05, 12:41   #8
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Iar masinile pe care le conduci iarna nu ma intereseaza.....eu am probabil mai multe masini ca tine si camion daca vrei......
Inca ceva in firma mea produc piese pt.: Ferrari/Maybach/Opel/Bosch/Siemens/Shell/Mercedes si multe altele.....deca vrei sa iti iei in Sfarsit o masina buna atunci poti sa vorbesti cu mine ca primesc procente la firmele astea........as face-o cu cea mai mare placere numai sa ai si tu o masina cu un nume adevarat.

G: rugamintea era sa tineti discutiile in limite tehnice !
DZ1 is offline  
Old 04-01-05, 19:11   #9
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

Bine ai revenit DZ1 (sper ca nu mai esti suparat pe mine ).
Eu cred ca lupta pana la urma e deschisa de ambele parti. Amandoi preparati masinile sa scoateti untul din ele
Totusi vroiam sa te intreb ceva.
La transmisie ai facut ceva? Intreb asta pt ca am niste filme de la drag races (din suedia parca ) in care vedeta era o Supra de vro 700 cai parca, dar care nu a reusit sa plece in nici o cursa pt ca de fiecare data se strica transmisia. Totusi ca sa pui puterea aia la roti eu cred ca trebuie neaaparat ajutata trnsmisia (cutie, diferential, cardan).
Intrebarea este valabila si pt Seby. Citisem parca undeva ca transmisia stock de Subaru rezista la max 400cai. Parca.
COObra is offline  
Old 06-01-05, 17:41   #10
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"COObra\"
Bine ai revenit DZ1 (sper ca nu mai esti suparat pe mine ).
Eu cred ca lupta pana la urma e deschisa de ambele parti. Amandoi preparati masinile sa scoateti untul din ele
Totusi vroiam sa te intreb ceva.
La transmisie ai facut ceva? Intreb asta pt ca am niste filme de la drag races (din suedia parca ) in care vedeta era o Supra de vro 700 cai parca, dar care nu a reusit sa plece in nici o cursa pt ca de fiecare data se strica transmisia. Totusi ca sa pui puterea aia la roti eu cred ca trebuie neaaparat ajutata trnsmisia (cutie, diferential, cardan).
Intrebarea este valabila si pt Seby. Citisem parca undeva ca transmisia stock de Subaru rezista la max 400cai. Parca.
Testat 800 la Subaru si daca a mea crapa asta e se face una cu mult carbon ca e la moda.Da am ajutat putin transmisia.
SEBASTIAN is offline  
Old 06-01-05, 17:43   #11
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"DZ1\"
Iar masinile pe care le conduci iarna nu ma intereseaza.....eu am probabil mai multe masini ca tine si camion daca vrei......
Inca ceva in firma mea produc piese pt.: Ferrari/Maybach/Opel/Bosch/Siemens/Shell/Mercedes si multe altele.....deca vrei sa iti iei in Sfarsit o masina buna atunci poti sa vorbesti cu mine ca primesc procente la firmele astea........as face-o cu cea mai mare placere numai sa ai si tu o masina cu un nume adevarat.

G: rugamintea era sa tineti discutiile in limite tehnice !
Merci nu am sa ignor oferta si te rog si pe tine sa face lafel pentru ca e reciproc valabila.
SEBASTIAN is offline  
Old 06-01-05, 17:44   #12
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

tu esti un visator si ai sa ramai pt totdeuna...unul bine ca sau sters toate topicurile de la arena unde mai injurat cum ai vrut tu.... si asta se numeste dreptate gratzian nu
__________________
catalin rs4 is offline  
Old 06-01-05, 18:02   #13
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"DZ1\"
Motivele pe care le-am avut mereu cand am pierdut au fost foarte intemeiate.....inafara de prima oara cand am pierdut cu M3-ul...acum 3 ani....atunci am avut o garnitura la radiatorul de la turbo care nu a fost stransa si pierdeam aer(aveam max. 0,75Bar)....personal merg cu 1,3Bar
Iar cand mi sa stricat ambreiajul ce vroiai sa fac sa imping masina????

Tu stai in Romania si ai posibilitatea sa te dai la fiecarere sfarsit de saptamana cu cine vrei,eu vin 2 saptamani pe an acolo asa ca nu imi spune mie pe cine ai facut, ca masinile alea nu imi fac mie probleme....iar Subaru nici atat......

Electonica de la Greddy nu este cea mai buna pt. Supra.....daca te informezi mai bine vezi ca AEM au toti cu Supre peste 1000Cp......
In privinta softului,pt. ca nici eu nu imi dau toate cartile pe fata.....ca nu sunt prost....mie imi face softul unul dintre cei mai tari programatori din State...cel putin la Supra si la AEM.......
Iar el nu mi-l face prin e-mail ci vine personal la mine......(sa nu ma intrebi cat costa)A programat pana acum cel putin 150 de Supra...majoritatea de Drag.....Il Cheama \"Sean McEldery\"......il gasesti pe www.horsepowerfreaks.com
Daca vrei intreba-l unde se afla la sfarsitul lui martie,poate iti trimitem o poza impreuna, nu poze pe care le pui tu facute in japonia undeva....
Asa ca acum am mai dat ceva amanunte.......
Tu ai vrea sa fac inainte cu M3 sau M5 ca sa vezi cam ce sanse ai.......daca vrei sa sti asta iti spun eu de acum....\"NICIUNA\"....sunt prea suparat ca sa mai iti dau vreo sansa.......
Iar de masini preparate cu adevarat iti spun eu sigur ca eu mi-am facut personal multe piese......adica facute pe strung si pe freza si sudate de totul numai de mine......nu o toba cumparata sau alte prosti ce fac alti....

Iar ce spuneam ieri nu prea ma mai intereseaza azi......ce spuneam acum 3 ani si mai putin......pacat ca am sters email-urile pe care mi le-ai trimis acum 3 ani.....era frumos sa vezi acum ce ai scris atunci.....
[b]
Da poate ai dreptate cu defectiunile tale insa vreau sa te lauzi cand masina o sa mearga si o sa demonstreze asta.
Nu am cum sa ma dau cu 15l cu benz de curse e aberant si la curse vin cu rezervorul aproape plin.De unde sa stiu cand am sa vad un turbo ca sa fiu atunci cu benzina de curse in masina?eSTI CULMEA NU AM DAT JOS NIMIC DIN sUBARU, VEZI CA ALTII ITI SPUN PROSTI DACA SUSTIN ASTA.
Nu te supara ca-ti dau sfaturi insa vreau sa sti ca lucrez mult cu japonia , colaborez cu ei si cu experti iar de electronica stiu ca e buna dar tot ei mi-au spus ca e mai noua cea de la greddy si are un plus de setari.
Faci ce vrei cu timpul si banii tai, cred ca vei face treaba buna vroiam doar sa fi si mai bun.Nu poate spune cineva despre mine ca invat rau pe cineva, sa tuneze aiurea, ca sa-l bat sau altceva.
Pana si cu Andrei cu Subaru ne sfatuim, ca sa scoatem ceva mai bun si am satisfactie cand ideile mele dau roade chiart mai mult decat daca as castiga o cursa.
Sunt un luptator nu accept sa pierd, perseverez dar cu un deosebit spirit cavaleresc.Nu mi-am batut joc de cei pe care i-am invins si nici nu i-am injurat pe cei care au fos mai buni.
Nu mai fi asa de increzator in performantele Suprei in comparatie cu Subaru si Catalin cu RS4 lafel. Cel mai bun castiga.
mAI MULT DACA AM ACCEPTAT UN DIALOG PE TEMA ASTA INSEAMNA CA NU TE-AM SUBESTIMAT SI CREDEAM CA SE POATE VORBI NORMAL.
CE MOTIV AI SA CREZI CA AS AVEA CEVA CU TINE VIRGILE SAU CU CATALIN.
SUNT DESCHIS LA DIALOG, INSA NU VENI SA NE DAI LECTI SI DACA CHIAR VREI SA O FACI FA ASTA PE PISTA NU DIN GURA.
VREI SA CONTINUAM UN DIALOG CIVILIZAT IN CONTINUARE? PROPUN RECONCILIRE TRECEM PESTE TOT RAMANEM AMICI DOVEDIM PE PISTA.
SEBASTIAN is offline  
Old 06-01-05, 19:22   #14
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
PROPUN RECONCILIRE TRECEM PESTE TOT RAMANEM AMICI DOVEDIM PE PISTA.
Corect! Asta e solutia finala. Daca mai are cineva de adaugat ceva, sa o faca, peste putin timp o sa inchid topicul.

Cata, problema e ca nici mie nu mi-ar fi cazut bine sa-mi spui ca masina mea e dulap sau morman de plasticuri ieftine, ca mi-am facut tuning in spatele blocului si ca am numai taratze in cap. Fara suparare, eu te respect pe tine, dar de jignit v-ati jignit reciproc. Si Virgil mai mult decat voi 2 la un loc. Asta e realitatea, eu nu tin cu nimeni, incerc sa fiu impartial pe cat posibil. E clar ca limbajul a degenerat si e regretabil.
 
Old 06-01-05, 22:43   #15
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default

eu nam inceput sigur primul cu jignirile ci sebastian desi nu recunoaste... eu nam jignit pe nimeni pe forumul asta si nu asi fi facut-o...insa sebastian cauta provocarea..si inca o cauta!! nu stiu de ce....subaru e o masina buna....dar pana la cea mai buna mai este mult si bine...pt sebastian. tu vb de dat lecti?? tu crezi ca virgil se uita pe net ca tine toata ziua??poti sa ma ataci cat vrei si sa scri ce vrei tu despre mine..tu pt mine nu mai esti un om intreg la cap...ai demonstrat-o.de mult ai inceput sa ma provoci peste tot unde am postat eu absolut peste tot unde postam si eu trebuia sa ma ataci tu cu jignirile tale ma intreb oare dac asta o fi cinstit?si de ce faci toate chestiile astea ?crezi ca te va ajuta cu ceva toate jignirle tale?sunt sigur ca va fi sters si mesajul asta cum au fost majoritatea mesajelor mele..eu nam nimikca cu tine nici nam avut vreodata...si credema ca daca as vrea sa te jignesc as putea face mult mai bine...dar nare nici un rost sa ma continui asa...asa ca bafta in continuare..
catalin rs4 is offline  
Closed Thread



- Copyright 2025 4Tuning -