Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 22-08-11, 18:32   #1
RUXANDRA

Stage 3
 
Join Date: May 2007
Posts: 100
Default runflat sa nu?

se merita sa folosesti anvelope runflat?
care sunt avantajele si care dezavantajele(in afara de pret)?
RUXANDRA is offline   Reply With Quote
Old 22-08-11, 19:27   #2
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: runflat sa nu?

Peretele este mai dur. Dispare de tot confortul. Rolul cauciucului de ameliorare a vibratiilor, dispare.

Pe circuit, iar nu sunt bune, datorita rigiditatii inutile, se incalzesc excesiv si duc la deformari.

Nu le recomand decat celor fara roata de rezerva.
__________________

low sau nu ?
Predator is offline   Reply With Quote
Old 22-08-11, 20:50   #3
Reality Check

Stage 2
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 44
Default Re: runflat sa nu?

Eu am cauciucuri runflat. E adevarat ca masina e ceva mai rigida (dar nu am prea vazut BMW serie 3 care sa nu fie asa), dar, nu ma dau jos din masina cu dureri de spate. N-am avut pana acum nicio pana, dar, daca ploua afara, prefer sa mi se intample asta cu un cauciuc runflat decat cu unul normal. E o diferenta semnificativa intre tinuta de drum cu cauciucuri de vara si cea cu cauciucuri de iarna.
Portbagajul e destul de mic, iar roata de rezerva l-ar fi micsorat mai mult.
Reality Check is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -