VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
16-05-11, 06:30
|
#46
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
Quote:
Originally Posted by Gixer
Oricum diferenta mare intre aceste motoare e cea de consum(3.5-ul un 14-15 in medie la mers normal si 2.5-ul cu vanos 10), si in plus pe 2.5 poti pune gaz fara frica ca strici debitmetrul, deci poti merge racing cu consum de dacie 1410 
|
Ce vorbesti tu straine ? Unde ai vazut tu consum de 10% la 2,5 sua 15% la 3,5 in trafic urban ? Cine isi ia urs de 3,5 sau chiar si M50B25 nu si-l ia sa mearga la consum si nici sa plece in drumetii cu el... Cat despre gaz si consum de dacia 1410 sper ca ai vrut sa faci o gluma...
|
|
|
16-05-11, 08:40
|
#47
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 784
Member of: [BMW]
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Ce vorbesti tu straine ? Unde ai vazut tu consum de 10% la 2,5 sua 15% la 3,5 in trafic urban ? Cine isi ia urs de 3,5 sau chiar si M50B25 nu si-l ia sa mearga la consum si nici sa plece in drumetii cu el... Cat despre gaz si consum de dacia 1410 sper ca ai vrut sa faci o gluma...
|
Da,aici iti dau dreptate,cine isi ia 2,5 sau 3,5 nu il ia pt consum,nu mai stiu exact unde am citit,dar fabrica a dat un cosum de 17-19 la suta pt un m50b25 si totusi nu prea vad sa scada consumul asa de nebun,mai ales daca esti un birjar si dai in masina ca surdu' in clopot  
__________________
I don't know about other drivers,but when I see flashing lights in my mirror I don't stop.....
|
|
|
16-05-11, 12:26
|
#48
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
Eu ii dau cat poate... Si consuma cat poate.... Ziua in bucuresti forja 22 , noaptea 15... iar de mers normal NU POT...
|
|
|
16-05-11, 12:53
|
#49
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 784
Member of: [BMW]
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Eu ii dau cat poate... Si consuma cat poate.... Ziua in bucuresti forja 22 , noaptea 15... iar de mers normal NU POT...
|
grav omu,eu mereu am zis  lacerile costa bani! insa in cazul acesta chiar se merita acest cost.....la urma urmei doar o data traim
|
|
|
16-05-11, 12:58
|
#50
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 602
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
2,5 24v am eu pe masina acum, non vanos...si in mers normal nu a consumat niciodata 17..18....am avut si 3,5 si nici ala nu ajungea sa cunsumul asta...intr-adevar, daca dai in ele ambele consuma grav rau.....eu merg zi de zi cu 2,5 24v fara probleme si nu sunt vreun Becali sau ceva....
__________________
BMW E30 2,5 24v
Honda Civic ej2 1.5 16v
Reparatii laptopuri Constanta, vanzari orice piese laptopuri - www.sysprorom.ro
|
|
|
16-05-11, 13:44
|
#51
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 784
Member of: [BMW]
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
nu am zic ca trebuie sa fii vreun becali,dar orice motor isi are intretinerea lui,si daca te dai la ele consuma,ca orice alt motor......atatia calutii de unde sa se hraneasca......sa fim realisti
|
|
|
16-05-11, 14:48
|
#52
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
Quote:
Originally Posted by gigcutzu
2,5 24v am eu pe masina acum, non vanos...si in mers normal nu a consumat niciodata 17..18....am avut si 3,5 si nici ala nu ajungea sa cunsumul asta...intr-adevar, daca dai in ele ambele consuma grav rau.....eu merg zi de zi cu 2,5 24v fara probleme si nu sunt vreun Becali sau ceva....
|
Da-le pace ca astia-s ori ciudosi ori prea forjatori,da mai degraba zic eu ca pt ca sa scoti un consum bum mai tre sa stii si conduce nunuma sa ai scris pe ceva plastic litera B
|
|
|
16-05-11, 16:01
|
#53
|
Banned
 Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Ce vorbesti tu straine ? Unde ai vazut tu consum de 10% la 2,5 sua 15% la 3,5 in trafic urban ? Cine isi ia urs de 3,5 sau chiar si M50B25 nu si-l ia sa mearga la consum si nici sa plece in drumetii cu el... Cat despre gaz si consum de dacia 1410 sper ca ai vrut sa faci o gluma...
|
Acuma am vazut ca tu defapt si dezinformezi....unde am zis eu de consumul urban, si mai ales ca ar fi asta?....pana si cel mediu la o masina difera foarte mult de la o situatie la alta, si cum am zis si mai sus de la un soferel la altul.
Deci defapt mai sus n-ai zis nimic!
Era vb de consumul MEDIU! Iar un 14% in medie pe gaz, chiar e cost-consum de dacie 1410!!!
.....ce-mi placeti astia de n-ati iesit mai departe de balcon, mari "sarciuitori de gugal" cum le stiti voi pe toate.
|
|
|
26-05-11, 15:46
|
#54
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 784
Member of: [BMW]
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
am auzit urmatorul lucru,un bloc de M50(2,5) se poate aleza pana aproape de 3,0l,insa un bloc de M30(3,5) nu se poate aleza pana aproape de 4,0l.....chiar asa este.....a incercat cineva si nu se poate face acest lucru,mentionez ca asta e doar ce am auzit,astept pareri
|
|
|
26-05-11, 16:33
|
#55
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,875
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
|
|
|
26-05-11, 17:10
|
#56
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,111
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
Quote:
Originally Posted by cheluakame
Depinde.
Daca 2.5 este cel fara vanos, este la fel de fiabil ca 3.5.
Daca este cu vanos, 3.5-ul castiga.
|
eu zic ca un m30 este mai fiabil ca un m50.
m30-ul este conceput intr-o perioada cand masinile se faceau cu simtul raspunderii.
anii 90 au venit cu cu o scadere a fiabilitatii pieselor auto pt. a se castiga din piese sevice...
__________________
e30 335 it
|
|
|
29-05-11, 00:02
|
#57
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 437
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
mda...si totusi marmota unde era,hai mah nene sa fim corecti,cand 3,5-ul alerga,2,5 24v inca isi facea rodajul,singura chestie concreta e urmatoarea....3,5-ul necesita multe bani investiti in el ca sa judece,2,5 24v cred de mai multe ori aceiasi investitie doar sa fie capabil(capabil adica dincolo de plasticele alea negre),deci prea multi bani investiti si totusi prea putine rezultate,are careva sange in veioza sa posteze aici ceva genul...........eu am bagat 4000 de euro in X motor si am scos atatia cai............macar facem si noi un sondaj ca toti se dau cu 2,5 24v........doar e vitaminizat nu......gen poate o fi doar trend-ul 2011 cu 2,5 24v.........la anul cine stie.....
|
|
|
29-05-11, 01:27
|
#58
|
 Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 374
|
Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new
Quote:
Originally Posted by bmwu
mda...si totusi marmota unde era,hai mah nene sa fim corecti,cand 3,5-ul alerga,2,5 24v inca isi facea rodajul,singura chestie concreta e urmatoarea....3,5-ul necesita multe bani investiti in el ca sa judece,2,5 24v cred de mai multe ori aceiasi investitie doar sa fie capabil(capabil adica dincolo de plasticele alea negre),deci prea multi bani investiti si totusi prea putine rezultate,are careva sange in veioza sa posteze aici ceva genul...........eu am bagat 4000 de euro in X motor si am scos atatia cai............macar facem si noi un sondaj ca toti se dau cu 2,5 24v........doar e vitaminizat nu......gen poate o fi doar trend-ul 2011 cu 2,5 24v.........la anul cine stie.....
|
Din cate stiu eu cel mai puternic 2,5 24v la noi e:
- WPP e30,
https://www.youtube.com/watch?v=d6wXl...eature=related
https://www.youtube.com/watch?v=JPfHV...eature=related
-TOP e36
https://www.youtube.com/watch?v=6OP1DClyZ0c
__________________
|
|
|
|
|