Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 02-05-11, 14:39   #16
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

Da clar asa e ,cand te opreste RAR-ul in trafic sau nea Militianu' tu ii zici : ""Ce-i domle daca numai galerie d-asta am gasit si asta potriveste! Imi cumperi matale cu 2.0 pe ea?! ....ca ti-o dau pe asta cu 3.5 " sau "cu galeria asta imi merge mai bine si consuma mai putin deci si polueaza mai putin!" Si aia se inclina in fata ta ca esti nepotu' lu' Basescu si iti dau si-o bere sa ai de drum.
Ma rog fiecare merge pe barba lui dar macar nu mai dati sfaturi din astea tuturor . Solutiile astea sunt pur artizanale si la mica ciupeala. Ca daca fiecare are bulanul sa nu-l opreasca de 10 ori asa se poate intampla ca 1 singura data sa te alegi cu un dosarel care sa compenseze restul .
Cat despre cele vreo 10 trofee castigate de e30 , ele nu justifica comparatia totusi .(dealtfel offtopic).
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 02-05-11, 14:59   #17
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

amice nu ti se face dosar penal pentru asa ceva.
ti se retine talonul.
parerea mea e ca nu conteaza accesoriile ci conteaza ce scrie pe bloc si doar atat.
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 02-05-11, 15:33   #18
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
amice nu ti se face dosar penal pentru asa ceva.
ti se retine talonul.
parerea mea e ca nu conteaza accesoriile ci conteaza ce scrie pe bloc si doar atat.
Eu am fost in R.A.R. , si nu aveam serie.
Si le-am zis, uite, e motorul x, S1, euro1, etc.
Si mi-au zis, stim ce e, dar nu putem demonstra in acte decat dupa o serie. Pana la urma au reusit sa imi accepte seria de pe ECU.
Deci vrajeala asta ca te ia cu injectoare si debitmetru, si iti face dosar, e pentru cei care nu isi cunosc drepturile, si nu le pot sustine. E logic ca daca te opreste un echipaj cu inspector rar, te face ala din vorbe de iti vine sa le lasi masina numai sa nu faci puscarie.
Skillzu is offline   Reply With Quote
Old 02-05-11, 15:35   #19
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

Daca te tin buzunarele pune 3.5 omologat + taxe + etc.
Daca nu vrei, dar totusi te tin cat de cat buzunarele, iei un e30 2.5, arbore S52B32 sau M54B30 (89.6 mm), alezat pentru S50B30 (86 mm) sau chiar S50B32 (86.4 mm) desi este cam la limita. Brodesti niste biele, faci unele pe comanda sau alegi niste biele si mai ciopartesti din capul pistonului (se poate) ca sa intre si obtii un motor undeva pe la 3200 cmc.
Plus modificarile generale, admisie, aprindere, etc.

Un dyno virtual zice ca ai scoate pana la 400 cp din motor, eu sunt mai sceptic si zic ca scoti cam 300-320 cat M3-ul E36.

Faci si tuning, ai si putere si in plus esti diferit, ai o combinatie old-new, scapi de dilema 3.5 sau 2.5 si nu stie nici Boc si nici Basescu ce ai tu in interior, deci ramai la taxa 2.5 ...

Later Edit
S-ar putea ca modificarile astea sa le poti face si pe 2.0, ca are acelasi bloc M20 ca si 2.5-ul, insa nu sunt sigur.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world

Last edited by cheluakame; 02-05-11 at 15:41.
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 02-05-11, 15:42   #20
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Da clar asa e ,cand te opreste RAR-ul in trafic sau nea Militianu' tu ii zici : ""Ce-i domle daca numai galerie d-asta am gasit si asta potriveste! Imi cumperi matale cu 2.0 pe ea?! ....ca ti-o dau pe asta cu 3.5 " sau "cu galeria asta imi merge mai bine si consuma mai putin deci si polueaza mai putin!" Si aia se inclina in fata ta ca esti nepotu' lu' Basescu si iti dau si-o bere sa ai de drum.
Ma rog fiecare merge pe barba lui dar macar nu mai dati sfaturi din astea tuturor . Solutiile astea sunt pur artizanale si la mica ciupeala. Ca daca fiecare are bulanul sa nu-l opreasca de 10 ori asa se poate intampla ca 1 singura data sa te alegi cu un dosarel care sa compenseze restul .
Cat despre cele vreo 10 trofee castigate de e30 , ele nu justifica comparatia totusi .(dealtfel offtopic).
Bine ti-a zis si @Shaddow nu ti se face repede dosar penal dintr-atata. Daca am fi toti ca tine de speriosi ne-ar pune astia in jug sau in lanturi pe toti sa fim sclavi pe plantatii!
Cel mai mult rau iti pot face sa-ti ia talonul si sa te trimita la centicubare, treaba care daca esti destept nu te-ar afecta cu nimic pt ca cu mici modificari la evacuare se poate face sa-ti arate ca e de 2.0 motorul, sau in cel mai rau caz il schimbi cu unul de 2.0 inainte de a merge la "reare"
Totusi nu se prea risca la asa ceva, pt ca, daca nu au dreptate, si tu erai defapt in regula ii poti da in judecata pt daune morale sau chiar face plangere penala pt abuz in servici, si faza pe care majoritatea lor o constientizeaza e ca, chiar daca tie iti ia sau nu talonul, leafa lor tot aia e
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 02-05-11, 16:31   #21
Blitz-Krieg

Stage 5
 
Blitz-Krieg's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 784
Member of:
[BMW]
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

Legat de faptul ca nu ar fi fiabil 3,5-ul,eu stiam un urs negru mat care avea un 3,5 cu turbo si motorul ala a tras timp de vreo 9-10 ani pe turbo,sper sa nu ma insel,dar consider ca lipsa de piese la 3,5 e si un lucru de luat in seama si ii dau dreptate lui skillz pt parerea exprimata de acesta si inca un lucru ar fi ca exista 2,5 24v cu turbo destule incat ai zice ca e mai mult moda,dar e mai la indemana un 2,5 24v ca si piese/intretinere,dar parerea mea personala este ca un 3,5 cu turbo isi face treaba mai MULT decat bine in comparatie cu un 2,5 24v,sper sa nu supar pe nimeni nu sunt impotriva 2,5 24v,dar din punct de vedere constructiv consider 3,5-ul un motor aproape incasabil.Legat de aspectul cu omologarea acestuia eu zic ca nu se merita sa faci eforturi financiare considerabile doar ca sa ai o omologare pe care nu cred ca ajuta pe nimeni sa doarma mai bine noaptea
__________________
I don't know about other drivers,but when I see flashing lights in my mirror I don't stop.....
Blitz-Krieg is offline   Reply With Quote
Old 02-05-11, 16:37   #22
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

Citim un pic legile ? e instigare la infractiune ce sugerati voi si daca cineva da de belea norocos sa fie

http://www.rarom.ro/RO/article--Ce_t...lui_--195.html
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 02-05-11, 17:18   #23
Blitz-Krieg

Stage 5
 
Blitz-Krieg's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 784
Member of:
[BMW]
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

Parca discutam si noi doua tipuri de motoare aici,fara suparare,dar coltul legislativ e in alta parte,lasa legile si da-ti o parere cu privire la ce se discuta.....
Blitz-Krieg is offline   Reply With Quote
Old 02-05-11, 19:20   #24
acsel

Stage 5
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 518
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

Din experienta mea cam greu gasesti un 3,5 in mintile lui si nu mi s-a parut la fel de fiabil ca un 2,5..
Preferatul meu ramane 2,5 24v...motor robust si tine la forje mult si e generatie mai nou a fost gandit mai bine decat 3,5...care s-a fabricat de prin 70 si ceva si a fost facut in mare parte pentru clasa de limuzine.
M50b25 mi se pare unul din cele mai reusite motoare facute de BMW...
De asta l-am ales sa il pun si pe e21 chiar daca a fost ceva mai complicat decat sa pun M30b35
acsel is offline   Reply With Quote
Old 05-05-11, 13:45   #25
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

2,5 24v - e mai economic, mai usor si mai comod de intretinut, e simtitor mai usor ... mai conteaza si distributia greutatii pe axe, daca vrei sa iei si viraje, ca daca e botul prea greu, nu faci mare smekerie...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 05-05-11, 20:42   #26
BULLETTT

Stage 5
 
BULLETTT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,332
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

Multi isi dau cu parerea si din pacate putine posturi concludente.

1.Ursul este clasic si nu se preteaza 24v, "vanosi",dublu "vanosi".
2.Cand spui ca se gaseste greu un 3.5 in mintile lui este o afirmatie corecta...DAR...oricum si daca cumperi un 3.5 si daca cumperi un 2.5 sau 2.8 24v toate cele 3 motoare au peste 15 ani de exploatare...si ca sa faci un swap ca la carte trebuie desfacut si verificat sau schimbat distributie( lant, patine), chiulasa,supare, arcuri supape, pistoane, segmenti,tacheti, culbutori,ax sau axe cu came, diferiti senzori.
3.E absurd sa afirmi ca 3.5 are dezajantaj la impozit pt ca 99% din cei care fac swap nu au de gand sa omologheze motorul.
4.Greutatea de 15-20 kg nu cred ca este un impediment pt ca nu cred ca cei ce fac swap vor alerga la VTM.
5. m30 este mai potent decat 2.5 ambele stock...iar daca vb de modificari...un 2.5 24 modificat oricum nu poate bate un 3.5 modificat pt ca ambele motoare sunt aspirate si poti sa faci cam aceleasi modificari la ambele motoare.
6.Daca vb de Turbo ambele motoare cu o investitie substantiala pot fi fiabile si puternice.

Multa lume spune ca sunt multe 2.5 turbo...sunt multe dar majoritatea sunt facute cu piese ieftine de pe ebay, interne stock.
La Arad a venit anul trecut un urs din Ungaria care cu un 2.7 12v ASPIRAT a scos un timp cu care bate aproape toti ursii turbo din Romania.

Skillzu, am vazut posturi de-a tale de mult timp si intotdeauna ai posturi cu argumentari si la obiect.
BULLETTT is offline   Reply With Quote
Old 06-05-11, 16:58   #27
Blitz-Krieg

Stage 5
 
Blitz-Krieg's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 784
Member of:
[BMW]
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

eu sincer o sa raman la 3,5 12v.....deocamdata nu vad nici aspect constructiv sau favorizant pt 24v.....
Blitz-Krieg is offline   Reply With Quote
Old 06-05-11, 17:17   #28
gigcutzu

Stage 5
 
gigcutzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 602
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

Fiecare dintre aceste motoare are plusul si minusul lui....eu prefer 2,5 24v, dar asta nu inseamna ca nu-mi place sau ca nu e bun 3,5, mai ales ca am si avut.
2,5 24v are consumul bun in raport cu puterea, iar 3,5 trage mai bine si se aude bine.
Sunt exemple cu ambele motoare si turbo si aspirate, modificate si stock care sunt si fiabile si mai putin fiabile. La noi in tara s-au inmultit 2,5 24v din cauza ca se gasesc mai usor si mai ieftin piese sh, dar din cate am vazut pe forumuri din afara 3,5 inca rupe strazile si cauciucurile.
Numai bine!!!
__________________
BMW E30 2,5 24v
Honda Civic ej2 1.5 16v
Reparatii laptopuri Constanta, vanzari orice piese laptopuri - www.sysprorom.ro
gigcutzu is offline   Reply With Quote
Old 06-05-11, 23:24   #29
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Citim un pic legile ? e instigare la infractiune ce sugerati voi si daca cineva da de belea norocos sa fie

http://www.rarom.ro/RO/article--Ce_t...lui_--195.html
Eu am o vorba care se adevereste de fiecare data....de ce ti-e frica nu scapi.
Astfel nush cum se face dar eu ori de cate ori am umblat mai "vesel" cu actele sau starea n-am avut nici un bai chiar daca era echipaj pe langa care treceam, dar nu-i bagam in seama. Iar pe unu de-i frica 1-2 il prinde cum greseste de 2-3 ori. Mi-a zis un politist cunoscut, ca, daca vrea sa deie o amenda se uita prin geam la tine si daca te vede mai speriat si daca-l opreste a zis ca practic merge la sigur.
Dar hai sa n-o mai dam in lucruri fara valoare precum hartiile numite acte ca suntem offtopic!

On: nici unul din aceste motoare nu o sa le gasiti in stare interioara neforjate(sa fim seriosi ca nu-si iau prea multi batrani de 80 de ani 535i sau 525i nou chiar si-n Germ.)....e drept ca BMW rezista spre deosebire de alte marci la turatii mari daca ii dai ulei bun si la timp, dar in sute de mii de km cat au ele in realitate se pot intampla multe, si sigur cu majoritatea s-au intamplat multe!
...deci ramane la cum ti-i norocul in 90% din cazuri zic eu.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 06-05-11, 23:36   #30
Blitz-Krieg

Stage 5
 
Blitz-Krieg's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 784
Member of:
[BMW]
Default Re: 3,5 12v VS 2,5 24v---old vs new

On: nici unul din aceste motoare nu o sa le gasiti in stare interioara neforjate(sa fim seriosi ca nu-si iau prea multi batrani de 80 de ani 535i sau 525i nou chiar si-n Germ.)....e drept ca BMW rezista spre deosebire de alte marci la turatii mari daca ii dai ulei bun si la timp, dar in sute de mii de km cat au ele in realitate se pot intampla multe, si sigur cu majoritatea s-au intamplat multe!
...deci ramane la cum ti-i norocul in 90% din cazuri zic eu.[/QUOTE]

Gixer,fii si tu mai optimist totusi,si ar mai fi o chestie,intr-adevar au uzura lor,insa nu toata lumea are bani necesari sa cumpere un motor nou(indiferent ca il iei pe componente sau intreg)......sincer si mie mi-ar place un S50B32,insa financiar in cazul meu nu se poate,dar asta nu inseamna ca gata e sfarsitul lumii daca iau un motor sh si il montez,mie nici nu imi place drama.
Blitz-Krieg is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -