Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 16-01-11, 23:55   #16
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

Quote:
Originally Posted by cangri View Post
sau poate pui un V12 aspirat de pe McLaren F1 care da 600CP
fa asta cu un L12 care sa fie fiabil
cu V`ul poti sa ajungi si la V24
plus ca foarte rar am auzit de masini performante cu motor in linie
Daca nu ai auzit, nu inseamna ca nu exista.Uite la ce performante ajung rb26, 2jz sau ce bine rezista motoarele de bmw la turbo.Am vorbit strict de comparatia intre V6 si L6.Din punctul meu de vedere, un L4 e mai rezistent si mai fiabil decat V6.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 17-01-11, 18:28   #17
elfs*Legolas

Stage 2
 
elfs*Legolas's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 66
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Cum nu... Numai acum imi trec prin minte Golf VR6, VR5, Vectra B V6, C OPC, VW Passat/Audi A6/A4 2.5TDI etc. Si cate mai sunt...
sunt) doar ca nu mi-au venit pe moment...

nu stiu de ce doar ca eu cand aud de motor in V ma gandesc doar la motoarele amiricane foarte grele, consum de 10 litri si 3 galeti la 100 de km...si cu performante scazute pentru motor de 6l...

am in familie un audi 2.5 tdi v6 si trage...mai ales de la a2a in sus(este si hidramata) dar am mers cu un 325i care deja parea posedat pe langa audi...

off:cum se poate face un pool?
elfs*Legolas is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 07:11   #18
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

Prejudecata tipic europeana vs motoarele americane care sunt de fapt V8, nu V6 traditional. Cele mai bune motoare fabricate vreodata, pentru o tara cu drumuri drepte si benzina moca, fara taxe pe capacitate cilindrica .
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 08:15   #19
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Pentru ca V-ul reprezinta compromisul cel mai la indemana intre dificultatea realizarii , capacitati mari si nr de cilindri.
Un L12 ar fi cam dezastru pe auto.
Nu se pot construi motoare cu mai mult de 6 cilindri īn linie care să reziste la turaţiile folosite pe un autoturism modern (6000-7000 rpm). Arborele cotit flexează, vibraţiile devin insuportabile, palierele se distrug. Configuraţia 8 īn linie a fost abandonată după 1948.

Īn marină, unde motoarele au turaţii mici, apropiate de ale unui motor cu abur, şi o construcţie ceva mai deosebită, se folosesc motoare Diesel de pānă la 14 cilindri īn linie. Şi nu au volantă.

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 31-01-11, 00:25   #20
CobraRB
Fiat Driver

Stage 3
 
CobraRB's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 140
Member of:
[Fiat]
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

Si pe mine ma atrag motoarele in linie,cum a zis 300zxtt,rb26dett,2jz-gte,acestea fiind L6,sau sr20det,L4,fiabil,rezistent la multi hp,precum si rb-ul sau 2jz-ul.
mai sunt si motoarele de pe nissan-uri,in special VR38DETT-ul,cel dupa gt-r,un v6 care se tuneaza usor. la v6 as mai putea aduaga vq35de sau vq35hr dupa 350z, vq37vhr-ul si multe altele. oricum,consider motoarele japoneze ca fiind cele mai bune,usor de tunat.
sunt interesante si motoarele rotative,mai ales 13B-ul aflat pe mazda rx7,tot asa,capabil sa reziste la multi hp.
__________________
CobraRB is offline   Reply With Quote
Old 02-02-11, 14:57   #21
elfs*Legolas

Stage 2
 
elfs*Legolas's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 66
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Prejudecata tipic europeana vs motoarele americane care sunt de fapt V8, nu V6 traditional. Cele mai bune motoare fabricate vreodata, pentru o tara cu drumuri drepte si benzina moca, fara taxe pe capacitate cilindrica .
) da....daca iti permiti intretinerea...mai bine un l6 turbo...zic eu...
elfs*Legolas is offline   Reply With Quote
Old 02-02-11, 15:15   #22
jimmy_rph

Stage 4
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 261
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

daca luam doar partea de performanta, da, intr-adevar poate mai bine iti iei un l6 turbo, dar gandeste-te ca v8 americane clasice nu erau motoare 'stoarse' ca sa scoata si cel mai mic calut din ele, pentru ca daca ne gandim, in ziua de azi, un motor de 7-8 litrii tunat la limite ar putea scoate peste o mie de cai, pe cand in anii '70 un astfel de motor scotea undeva la 3-400 cp, adica echivalentul unui l6 turbo.
dar daca ar fi sa ne gandim si la fiabilitate, cred mai mult ar tine un v8 din ala clasic decat un l6 turbat.
daca discutam strict despre performanta , da, e cum spui tu, mai bine un motor mai mic dar mai sprinten, decat o hardughie 'puturoasa'.

Last edited by jimmy_rph; 02-02-11 at 15:18.
jimmy_rph is offline   Reply With Quote
Old 02-02-11, 15:55   #23
dreaq

Stage 5
 
dreaq's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 500
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

[QUOTE=Nautilus;3996611

Īn marină, unde motoarele au turaţii mici, apropiate de ale unui motor cu abur, şi o construcţie ceva mai deosebită, se folosesc motoare Diesel de pānă la 14 cilindri īn linie. Şi nu au volantă.

~Nautilus[/QUOTE]



Cine te-a invatat asta ? Cum transmiti miscarea de rotatie catre shaft fara volanta? Ce e asa de deosebit in constructia lor ?
dreaq is offline   Reply With Quote
Old 02-02-11, 16:53   #24
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

Quote:
Originally Posted by dreaq View Post
Cum transmiti miscarea de rotatie catre shaft fara volanta?
Legand direct la axul elicei ?
Daca vrei poti considera elicea ca o volanta prost implementata.
Predator is offline   Reply With Quote
Old 02-02-11, 17:38   #25
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

Quote:
Originally Posted by dreaq View Post
Cine te-a invatat asta ? Cum transmiti miscarea de rotatie catre shaft fara volanta? Ce e asa de deosebit in constructia lor ?
http://ro.wikipedia.org/wiki/Motor_diesel

Prin urmare, motorul putea fi cuplat direct la axul elicei, fără a mai fi nevoie de o cutie de viteze.

E greu sa cauti pe google...
__________________
INFINTI G37 S ====>>> https://forum.4tuning.ro/115-masina-mea-nissan-infiniti/97760-infiniti-g37s.html
TRANSPORT CONTAINERIZAT INTERN SI INTERNATIONAL
IMPORT AUTOTURISME USA
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 01:07   #26
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

Quote:
Originally Posted by dreaq View Post
Cine te-a invatat asta ? Cum transmiti miscarea de rotatie catre shaft fara volanta? Ce e asa de deosebit in constructia lor ?
Volanta nu are rol de transmitere a miscarii...
La L16 si 4T ai cate un inceput de timp motor la fiecare 45 grade arbore cotit (nu zic in RAC pentru ca e mai la indemana), deci motorul nu are sub nici o forma puncte moarte.
Cand numarul de cilindri e mare volanta devine inutila, in plus axul + elice joaca rol de volanta, la unele nave fiind cuplata direct si permanent.

Nu stiu daca e din wiki, asta o stie oricine a facut o scoala de motoare navale.

Last edited by RVL 2000; 03-02-11 at 01:10.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 28-06-11, 11:41   #27
Apex`

Stock
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 3
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

iarasi un post la care nu o sa ajungem la o concluzie exacta......depinde de cilindrie.....de ce vrea omu de la motor....puneti intrebari mai concrete....de exemplu L4 turbo Vs V6 Vs B6....sau ceva de genu.........asa e inutil sa puneti intrebari care ar fi mai bun....pt pasionati L6 si V-uri.....poate si un L4 turbo.....motoarele boxer numa la porsche se merita.......iar motorul wankel doar la mazda....restul oricum nu o sa gasim pe strada...
Apex` is offline   Reply With Quote
Old 28-06-11, 11:47   #28
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: LINIE vs V vs BOXER vs etc

Quote:
Originally Posted by Apex` View Post
motoarele boxer numa la porsche se merita......
Ba da multe mai stii tu despre ce se merita si ce nu la 17 ani. Le-ai condus pe toate? Tu n-ai pus in viata ta mana pe un boxer sau pe un wankel ca sa stii care unde se merita si ai pareri?

Cica numai la Porsche se merita boxer si "restul oricum nu o sa gasim pe strada". Pai nu, ca adevarul e ca Subaru e o marca de trotinete cu baterii, ei nu stiu ce-i aia boxer.

Geez
22VIN is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -