cum ziceam...la urma urmei e si asta un gust al omului, daca vrei sa te bage in scaun, vrei turbo, daca vrei sa vezi cifre mari pe ceasuri,galagie mare si tobe tip burlan...vrei japoneza...respectiv honda. nu vreau sa atac tipul asta de masini, sunt parte dintr-o cultura diferita, si respect asta, dar pentru mine...aceste masini nu prezinta nici un avantaj fata de europenele noastre.
GTR,cutia costa atata? dar motorul? dar suspensia? crezi ca cutia a impins masina peste linia de sosire
? evident puterea e limitata de inducer-ul compresorului turbinei.
Nu compar honda cu masinile de raliu dar colegul GTR spunea ca orice cuplu ai avea, "daca vine unu" cu 10 cai in plus te face la accelerare
Evident e o comparatie deplasata dar la fel e si declaratia ca orice cuplu ai avea, 10 cai in plus castiga...de obicei sunt mult mai multe variabile in joc decat 6-10 cai
N-ai auzit de un vw peste 100 de mii sa nu aibe probleme cu bucse,clante? uite acum auzi de unul, 430 de mii, clantzele originale
bucsele originale
brate originale
am mai avut si un audi 80 care a mers vreo 20 de ani cu telescoapele de fabrica...deh..au picat firar al dracu dupa vreo 20 de ani....nu e fiabila domle..nu e
Dar eu inca n-am auzit de o honda de peste 400 de mii de km care sa mai circule !