Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 29-12-10, 18:03   #16
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

intrebare si logica.....de ce motoarele cu cai mai muti ,puse pe aceasi platforma de caroserie consuma mai putin?!.....de ex:ibiza cupra 160 cai consuma mai putin decat ibiza fr 130 cai......
__________________
reconditionari turbosuflante stock si upgrade
injectoare si pompe motorina stock sau upgrade

Last edited by haplea; 29-12-10 at 18:06.
haplea is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 18:22   #17
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Poate pentru ca sunt 2 motoare complet diferite cu 2 cutii de viteza complet diferite care duc evident la rezultate diferite ?
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 18:27   #18
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Poate pentru ca sunt 2 motoare complet diferite cu 2 cutii de viteza complet diferite care duc evident la rezultate diferite ?
amandoua au acelasi tip de cutie ERF, numai ca diferenta este de cai......
haplea is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 18:31   #19
mishuBMW

Stage 3
 
mishuBMW's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 130
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Motoarele tdi sunt indestructibile daca le dai ulei la timp .In afara de pompa de joasa presiune care poate pica pe la 250.000 ( si e maxim 6 milioane una noua oem) in rest sunt cele mai fiabile.
Chestia asta ca " e mai rafinat" .. Eu unul cat am avut tdci ( tot asa din auzite ca vezi doamne e "commonrail" , sa vezi diferenta ce e intre un diesel clasic si commonrail..) , ei bine nu mi s-a parut in afara de faptul ca e mai silentios , chiar deloc mai bun. Asta cu zgomotul e subiectiva mie chiar nu mi-a facut probleme acustice , dadeam muzica mai tare Cat despre remaparea la tdci, eu zic sa pui banii deoparte si sa o lasi asa , nu de alta dar eviti alte probleme ulterioare.
commonrail ce inseamna?
mishuBMW is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 18:34   #20
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

la motorul de 130 cai la viteza de 160-170km/h ai un consum de 6,5-7%.........la cel de 160 cai aceasi viteza ai un consum de 5,4 max 6%.....asta se datoreaza faptului ca,motorul merge degajat si nu simte caroseria grea,iar la cel de 130cai motorul merge mai fortat datorita faptului ca,cursa acceleratiei este mai apasata fata de cea a motorului de 160........deci aici intervin cai si logica.........
haplea is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 18:42   #21
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by mishuBMW View Post
commonrail ce inseamna?
commonrail=injectoarele au aceasi rampa comuna si sunt comandate electronic avand la baza o pompa de inalte,care ajung la o presiune de motorina injectata intre 500-600 bari in rampa ,fata de cele mecanice care sunt comandate de pompa de injectie mecanica si ajung maxim la 300 de bari.....depinde de model si motorizare......
haplea is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 19:11   #22
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Motoarele astea de care zici tu nu au mai nimci in comun . Si daca tot ai zis ca au aceeasi cutie de viteza ( sa zicem ca e asa) atunci de unde ai scos asta:
"la motorul de 130 cai la viteza de 160-170km/h ai un consum de 6,5-7%.........la cel de 160 cai aceasi viteza ai un consum de 5,4 max 6%.....asta se datoreaza faptului ca,motorul merge degajat si nu simte caroseria grea,iar la cel de 130cai motorul merge mai fortat datorita faptului ca,cursa acceleratiei este mai apasata fata de cea a motorului de 160........deci aici intervin cai si logica........."
Deci daca cutia ar fi la fel atunci ce mai e si gogomania pe care tocmai ai scris-o?
Pe principiul mentionat de tine are insemna ca un motor de 500 de cai ar consuma mai putin decat cel de 130 pt ca nu "simte caroseria". Good point aici intervine logica!!!

le: Passat 1.9 tdi 101 cai consuma mai mult sau mai putin decat 1,9 tdi 130 de cai? Ia raspunde tot logic sa vedem ce crezi tu?
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 19:22   #23
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Motoarele astea de care zici tu nu au mai nimci in comun . Si daca tot ai zis ca au aceeasi cutie de viteza ( sa zicem ca e asa) atunci de unde ai scos asta:
"la motorul de 130 cai la viteza de 160-170km/h ai un consum de 6,5-7%.........la cel de 160 cai aceasi viteza ai un consum de 5,4 max 6%.....asta se datoreaza faptului ca,motorul merge degajat si nu simte caroseria grea,iar la cel de 130cai motorul merge mai fortat datorita faptului ca,cursa acceleratiei este mai apasata fata de cea a motorului de 160........deci aici intervin cai si logica........."
Deci daca cutia ar fi la fel atunci ce mai e si gogomania pe care tocmai ai scris-o?
Pe principiul mentionat de tine are insemna ca un motor de 500 de cai ar consuma mai putin decat cel de 130 pt ca nu "simte caroseria". Good point aici intervine logica!!!

le: Passat 1.9 tdi 101 cai consuma mai mult sau mai putin decat 1,9 tdi 130 de cai? Ia raspunde tot logic sa vedem ce crezi tu?
cel de 101 consuma mai mut fata de cel de 130 daca ai prieteni cu aceleasi motoare intreaba-i......
haplea is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 19:38   #24
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Sunt multe cutii de viteza cu acelasi cod dar nu au acelasi raport final .
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 19:54   #25
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by KAY_ View Post
Sunt multe cutii de viteza cu acelasi cod dar nu au acelasi raport final .
cod motor ARL 150 CAI si cutie viteze cod ERF la 3000 rot/min cu treapta 6 ai viteza de 175km/h..........un alt motor AJM 115 cai cutie viteza ERF la 3000 rot/min cu treapta 6 ai viteza de 175 km/h ......aici contrazici fabricantul.......
haplea is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 20:45   #26
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

In exemplu dat de tine mai mult ca sigur e vorba de 2 caroserii doferite .E posibil un raport final apropiat sau la fel pe 2 caroserii diferite cum ar fi Sharan 150 cp ARL si GOLF 4/ 115 cp AJM si sa compenseze diferenta de greutate dintre ele .Dar pe o aceasi caroserie (cum ai dat tu exemplu cu Ibiza ) unde sunt diferente de putere si cuplu, nici un fabricant nu pune acelasi raport final .

Asta e unu din motivele pt care exista acea diferenta de consum in favoarea celei cu putere mai mare chiar daca cutia are acelasi cod .Acelasi cod il are si F20 care sa pus pe c20xe si are 3 rapoarte finale diferite in functie de masina pe care a fost pusa .Raportu final este influentat cel mai mult de putere si greutate aplicabil de orice fabricant .
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 20:54   #27
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by KAY_ View Post
In exemplu dat de tine mai mult ca sigur e vorba de 2 caroserii doferite .E posibil un raport final apropiat sau la fel pe 2 caroserii diferite cum ar fi Sharan 150 cp ARL si GOLF 4/ 115 cp AJM si sa compenseze diferenta de greutate dintre ele .Dar pe o aceasi caroserie (cum ai dat tu exemplu cu Ibiza ) unde sunt diferente de putere si cuplu, nici un fabricant nu pune acelasi raport final .

Asta e unu din motivele pt care exista acea diferenta de consum in favoarea celei cu putere mai mare chiar daca cutia are acelasi cod .Acelasi cod il are si F20 care sa pus pe c20xe si are 3 rapoarte finale diferite in functie de masina pe care a fost pusa .Raportu final este influentat cel mai mult de putere si greutate aplicabil de orice fabricant .
IMI CER SCUZE......am uitat a specifi: BORA 1,9tdi pd AJM respectiv ARL
haplea is offline   Reply With Quote
Old 03-01-11, 16:30   #28
pharaon

Stage 4
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 182
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Mdah, o pagina intreagan de discutii off ... TDCI sau TDDI ? mai exact, si-a fcaut cineva vreodata remap la TDCI ? Niste pareri pro sau contra despre satisfactiile si/sau esecurile intalnite ar fi perfecte ...
pharaon is offline   Reply With Quote
Old 09-01-11, 17:47   #29
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by pharaon View Post
Mdah, o pagina intreagan de discutii off ... TDCI sau TDDI ? mai exact, si-a fcaut cineva vreodata remap la TDCI ? Niste pareri pro sau contra despre satisfactiile si/sau esecurile intalnite ar fi perfecte ...
Un chiptuning cu dyno inainte si dupa remap iti recomand (IMHO) ... sunt si la noi cateva firme care fac ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -