Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 25-12-10, 21:15   #1
JunKer_hP
Old School Cars

Stage 5
 
JunKer_hP's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,343
Member of:
[VW]
[2 Roti]
[Old School Cars]
Default Ford - TDCI vs TDDI

Cam care ar diferentele si cam care ar fi mai bun?
JunKer_hP is offline   Reply With Quote
Old 26-12-10, 11:23   #2
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

TDCI-urile sunt mai pretentioase la consumabile si motorina(se stie ca injectoarele Delphi mai cadeau).TDDiurile sunt gen TDI ,mai zgomotoase(pompa -injector) dar din cate am auzit sunt destul de robuste.Prefer TDCI datorita silentiozitatii superioare si dezvoltarii progresive a puterii pe o banda de putere mai larga.
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 26-12-10, 12:39   #3
DONU'
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
DONU''s Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[4Rally]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Eu am un Ford Mondeo 2001 2.0 90 CP Duratorq (TDDI).
L-am cumparat din Germania la 170.000 km, acum are 250.000 km timp in care n-a vazut decat schimburi de filtre si ulei la 15000 de km (ulei original Ford).
In rest n-am avut probleme cu ea deloc!
Anul trecut am facut un drum de Germania si doua de Ungaria plus alergat cu ea prin toata tzara.
Ploiesti - Nadlac mi-a consumat 4.8 L/100 km si toata Germania mers fortza, in jur de 6 L/100km. In oras mananca in jur 8-9 L/100km.
Eu zic ca este un consum ok masina avand 1500 kg si doar 90 CP. Cuplul face diferentza.
Sunt niste motoare super shmekere chiar daca intr-adevar sunt mai zgomotoase. Pe mine nu ma deranjeaza ca sunt zgomotoase.
Dau muzica mai tare si nu mai aud motorul .
Oricum si la capitolul sonorizare Fordul sta bine.
__________________

If I win, I take the cash and I take the respect!™
2006 - VAUXHALL CORSA B - 1.2 45CP - Prima masina de DRIFT din Romania cu tractiune fata!
2006 - OPEL VECTRA - C20NE
2007 - 2009 - VW VENTO VR6
2009 - BMW E30 TURBO
2012 - VW GOLF MK5 GTI
PIESE TUNING PE COMANDA:
TURBINE, INJECTOARE, POMPE BENZINA, WASTEGATE, BLOW-OFF, INTERCOOLERE, DISCURI FRANA PERFORATE/STRIATE, KIT-URI AMBREIAJ SPORT SAU ORIGINALE, SUSPENSII, ETC.
CONTACT: donu_vr6@yahoo.com
DONU' is offline   Reply With Quote
Old 27-12-10, 16:39   #4
pharaon

Stage 4
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 182
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by DONU' View Post
Eu am un Ford Mondeo 2001 2.0 90 CP Duratorq (TDDI).
L-am cumparat din Germania la 170.000 km, acum are 250.000 km timp in care n-a vazut decat schimburi de filtre si ulei la 15000 de km (ulei original Ford).
In rest n-am avut probleme cu ea deloc!
Anul trecut am facut un drum de Germania si doua de Ungaria plus alergat cu ea prin toata tzara.
Ploiesti - Nadlac mi-a consumat 4.8 L/100 km si toata Germania mers fortza, in jur de 6 L/100km. In oras mananca in jur 8-9 L/100km.
Eu zic ca este un consum ok masina avand 1500 kg si doar 90 CP. Cuplul face diferentza.
Sunt niste motoare super shmekere chiar daca intr-adevar sunt mai zgomotoase. Pe mine nu ma deranjeaza ca sunt zgomotoase.
Dau muzica mai tare si nu mai aud motorul .
Oricum si la capitolul sonorizare Fordul sta bine.
Si eu am tot 90 de hp la Tdci, dar la 1.6 (C-Max). Vreau mai multi, o sa remapez ecu ... iar aici cred ca sunt un pic mai avantajat fata de Tddi (posibilitati si castigul de putere). In plus cred ca e mai silentioas si mai rafinat motorul decat un tddi. La fiabilitate, ramane de vazut, mai ales ca va suporta si o remapare.

Last edited by pharaon; 27-12-10 at 16:45.
pharaon is offline   Reply With Quote
Old 28-12-10, 08:01   #5
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Motoarele tdi sunt indestructibile daca le dai ulei la timp .In afara de pompa de joasa presiune care poate pica pe la 250.000 ( si e maxim 6 milioane una noua oem) in rest sunt cele mai fiabile.
Chestia asta ca " e mai rafinat" .. Eu unul cat am avut tdci ( tot asa din auzite ca vezi doamne e "commonrail" , sa vezi diferenta ce e intre un diesel clasic si commonrail..) , ei bine nu mi s-a parut in afara de faptul ca e mai silentios , chiar deloc mai bun. Asta cu zgomotul e subiectiva mie chiar nu mi-a facut probleme acustice , dadeam muzica mai tare Cat despre remaparea la tdci, eu zic sa pui banii deoparte si sa o lasi asa , nu de alta dar eviti alte probleme ulterioare.
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 28-12-10, 20:37   #6
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Smile Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by DONU' View Post
Eu am un Ford Mondeo 2001 2.0 90 CP Duratorq (TDDI).
L-am cumparat din Germania la 170.000 km, acum are 250.000 km timp in care n-a vazut decat schimburi de filtre si ulei la 15000 de km (ulei original Ford).
In rest n-am avut probleme cu ea deloc!
Anul trecut am facut un drum de Germania si doua de Ungaria plus alergat cu ea prin toata tzara.
Ploiesti - Nadlac mi-a consumat 4.8 L/100 km si toata Germania mers fortza, in jur de 6 L/100km. In oras mananca in jur 8-9 L/100km.
Eu zic ca este un consum ok masina avand 1500 kg si doar 90 CP. Cuplul face diferentza.
Sunt niste motoare super shmekere chiar daca intr-adevar sunt mai zgomotoase. Pe mine nu ma deranjeaza ca sunt zgomotoase.
Dau muzica mai tare si nu mai aud motorul .
Oricum si la capitolul sonorizare Fordul sta bine.
si prietena mea are un ford la fel si nu are nici o treaba,e chiar reusit.... generatia noua e praf din toate punctele de veder ,deci prima generatie trebuie laudata........
__________________
reconditionari turbosuflante stock si upgrade
injectoare si pompe motorina stock sau upgrade
haplea is offline   Reply With Quote
Old 28-12-10, 21:56   #7
pharaon

Stage 4
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 182
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Cat despre remaparea la tdci, eu zic sa pui banii deoparte si sa o lasi asa , nu de alta dar eviti alte probleme ulterioare.
ar fi perfect sa imi spui mai multe detalii despre evitarea remaparii la tdci ...
pharaon is offline   Reply With Quote
Old 28-12-10, 22:38   #8
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by pharaon View Post
ar fi perfect sa imi spui mai multe detalii despre evitarea remaparii la tdci ...
daca vrei cai!nu ai cum sa o eviti,nu ai cum sa controlezi injectoarele, turbina,senzori ,totul este controlat de ECU......nu merge pacalit din punct de vedere mecanic......degeaba iti pui o turbina mai mare sau injectoare atata timp ,cat ele sunt controlate de ECU lucrand pe parametri standard.........vrei performante trebuie sa modifici.......
haplea is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 09:36   #9
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Si eu i-am sugerat sa uite de remapare pt a nu uita si de fiabilitate. Tu nu stiu ce ai inteles
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 10:37   #10
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Exista vreun studiu sau macar sondaj care sa demonstreze ca remaparea la diesel afecteaza fiabilitatea? La noi sunt sute daca nu chiar mii de dieseluri de la Logan si pana la 3.0TDi resoftate si nu am auzit pe nimeni sa se planga ca le-au crapat injectoarele, turbina sau mai stiu eu ce. Ba chiar cei mai multi se lauda ca le merge masina mai bine, altii ca le-a scazut consumul (explicabil cred), altii ca da mai mult fum negru, dar am auzit si de ulei care curge pe la turbina, conducte fisurate etc.

Si apoi cat vrei sa te tina un diesel nou (persoana fizica)? eu cred ca nu isi propune nimeni sa faca mai mult de 250.000 cu el sa zicem iar cei mai multi il vand dupa 100-150.000 si isi iau alta masina.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 11:23   #11
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Smile Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Exista vreun studiu sau macar sondaj care sa demonstreze ca remaparea la diesel afecteaza fiabilitatea? La noi sunt sute daca nu chiar mii de dieseluri de la Logan si pana la 3.0TDi resoftate si nu am auzit pe nimeni sa se planga ca le-au crapat injectoarele, turbina sau mai stiu eu ce. Ba chiar cei mai multi se lauda ca le merge masina mai bine, altii ca le-a scazut consumul (explicabil cred), altii ca da mai mult fum negru, dar am auzit si de ulei care curge pe la turbina, conducte fisurate etc.

Si apoi cat vrei sa te tina un diesel nou (persoana fizica)? eu cred ca nu isi propune nimeni sa faca mai mult de 250.000 cu el sa zicem iar cei mai multi il vand dupa 100-150.000 si isi iau alta masina.
taica-miu are masina stoc si este mai fiabila a mea,a lui zici ca se tureaza in gol pe cand a mea nu se simte..........deci remaparea face bine......
haplea is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 11:50   #12
pharaon

Stage 4
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 182
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by haplea View Post
daca vrei cai!nu ai cum sa o eviti,nu ai cum sa controlezi injectoarele, turbina,senzori ,totul este controlat de ECU......nu merge pacalit din punct de vedere mecanic......degeaba iti pui o turbina mai mare sau injectoare atata timp ,cat ele sunt controlate de ECU lucrand pe parametri standard.........vrei performante trebuie sa modifici.......
Quote:
Originally Posted by haplea View Post
taica-miu are masina stoc si este mai fiabila a mea,a lui zici ca se tureaza in gol pe cand a mea nu se simte..........deci remaparea face bine......
Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Si eu i-am sugerat sa uite de remapare pt a nu uita si de fiabilitate. Tu nu stiu ce ai inteles
Multumesc pt opinii ! Suntem pe un site de tuning, masina e din 2008 si are 57.k km deci o sa imi asum riscul Nu o sa o tin o vesnicie, tot ce imi doresc (dupa remapare) e sa nu am martori aprinsi in bord, sa mearga rezonabil si sa traga un pic mai bine. Daca prajesc turbina prematur, poate o sa am cum sa fac conversia la cel de 109. Nu si-a facut nimeni de pe acest forum, la modelul asta de motor o remapare ?
pharaon is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 11:55   #13
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Smile Re: Ford - TDCI vs TDDI

Quote:
Originally Posted by pharaon View Post
Multumesc pt opinii ! Suntem pe un site de tuning, masina e din 2008 si are 57.k km deci o sa imi asum riscul Nu o sa o tin o vesnicie, tot ce imi doresc (dupa remapare) e sa nu am martori aprinsi in bord, sa mearga rezonabil si sa traga un pic mai bine. Daca prajesc turbina prematur, poate o sa am cum sa fac conversia la cel de 109. Nu si-a facut nimeni de pe acest forum, la modelul asta de motor o remapare ?
cunosc o gramada care si-au facut si nu au avut sau au probleme,uni au chiar si pe taxi........
haplea is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 14:27   #14
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

Sunt atatea variabile incat e greu de demonstrat , dar din moment ce se creste presiunea in turbo, si se modifica anumite harti din ecu , pai explica si mie cum poate fi mai fiabil decat ce da fabrica dupa ce testeaza in prealabil motorul respectiv cu setarea respectiva de mii de ori? Evident ca n-o sa zica prea multi dupa ce si-au softat masina ca merge mai prost sau ca nu se simte mare diferenta. Asta ar insemna sa recunosti ca esti prost dupa ce ai dat banul si nu ai obtinut ce te asteptai.
Evident ca o resoftare de calitate ajuta pe un anumit palier de cuplu ,dar de multe ori se obtin castiguri infime fata de ce se declara inainte de a se face softul adica ( +30% putere in cazul unui tdi).
Cat despre consum, hai sa fim seriosi ca softul il faci pt pseudo-plusul de performanta , dar cum poate o masina sa consume mai putin cand la cele mai multe resoftari se mareste si cantitea de motorina "prescrisa" in harta stock? Dovada ca marea majoritate dau fum dupa soft. Si daca tot faci softul il faci in ideea ca vrei sa ai mai multa putere, deci nu ai sa folosesti masina la 2000 de ture ca sa consume "mai putin". Asa ca daca ii dai in gura frecvent 3500-4000 de ture consumul o sa creasca fata de stock ,nicidecum sa scada. Acum o sa apara tunerii sa sustina contrariul dar realitatea e una singura.
Cat despre ce am sugerat sa uite de resoftare, m-am referit strict pt motorul tdci care este si asa destul de sensibil si ambreiajul e oarecum la limita ( sa nu zic subdimensionat).
Fara sa jignesc pe nimeni care se considera tunner , dar fiabilitatea de fabrica este ideala( intr-un sistem cu repere alese adhoc), iar modificarile ulterioare care implica turbina, ambreiaj rezida intr-o scadere a fiabilitatii.
In plus mare majoritate isi iau masina sh, deci numarul de kilometri este de cele mai multe ori o mare necunoscuta asa ca e greu de spus cat de fiabila poate fi o masina cand tu o iei cu 50.000 km si ea de fapt are 150.000.
Fiecare face ce vrea pana la urma cu masina sa, insa parerea mea este ca decat sa ii faci modificari ulterioare mai bine o iei de fabrica cu motor mai puternic si ai baza mai mare in niste ingineri care testeaza produsul indelung, decat intr-un resoft care pana la urma e artizanal.
ps: fara aluzie la nimeni doar o parere .
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 29-12-10, 17:53   #15
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford - TDCI vs TDDI

apropo........stiti care este diferenta la gama vw ,audi 1.9tdi pd 130vs150vs160 la capitolul motor?......NICI UNA.......difera decat turbina de 130 cai vn17 VA iar la 150 respectiv160 cai vnt17 VB,.....injectoarele sunt aceleasi pentru cele 3 tipuri de motoare,....ce difera la fiecare in parte este softul....deci cei din grupul vag ca sa poata sa vand autoturisme pentru toate tarile a trebuit sa se adapteze la politica tari respective, adica sa nu faca numai un singur tip de motor ca nu ar mai avea vanzare ex:in italia platesti asigurarea in functie de cai pe care ii are masina respectiva,vrei cai putini ....platesti putin... vrei cai multi platesti de te ustura....sunt unele tari care interzice tuning la motorlanda,spania etc........si de aceea oameni cumpara masini cu cai multi sau putini in functie de bugetul pe care il are.........

Last edited by haplea; 29-12-10 at 18:00.
haplea is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -