Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 11-07-10, 19:35   #1
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Piese noi versus piese s.h.

Am un BMW 525i acuma din 88 cu motorul de 170Cp, si daca as mai rezista sa stau in tara asta condusa de incompetenti nu l-as da pt nici un diesel fie el si de 4 litrii sau chiar turbo-diesel de aceeasi capacitate.....pe un 330d sau 535d numai din gama TD si clar numai de la BMW sau noul E350Cdi
Motivul: economicitatea fara gluma, si anume pt ca am facut un calcul comparativ cu cineva care are 525d de 163cai din 2000 si am ajuns la concluzia ca, ce castiga el la consum da pe piese/consumabile

Daca la un anumit ritm in medie mie imi ia 12% lui ii ia 9%, deci castiga doar 3litrii/100km, astfel incat la 30mii km cam cat face intr-un an castiga maxim 1000E, km la care el baga piese si consumabile in masina aprox 1700E, iar eu in 15mii km am bagat maxim 200E, deci un 500E sa zicem ca as baga in 30mii km si amandoi fiind mecanici specializati pe BMW ne mai si descurcam

Daca e sa fi fost masina mea tot E39 ca si a lui si 525i cu dublu vanos, aveam consum doar cu 1 litru mai mare decat a lui si intr-adevar un cost ceva mai mare la consumabile, dar tot sub 2.5d, deci ganditi-va de 2 ori inainte sa va luati un diesel mai nou si mai scump(fata de aceeasi varianta pe benzina cu aprox 20% de ex la 525i din 2000 fata de 525d)....
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 11-07-10, 19:46   #2
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Am un BMW 525i acuma din 88 cu motorul de 170Cp, si daca as mai rezista sa stau in tara asta condusa de incompetenti nu l-as da pt nici un diesel fie el si de 4 litrii sau chiar turbo-diesel de aceeasi capacitate.....pe un 330d sau 535d numai din gama TD si clar numai de la BMW sau noul E350Cdi
Motivul: economicitatea fara gluma, si anume pt ca am facut un calcul comparativ cu cineva care are 525d de 163cai din 2000 si am ajuns la concluzia ca, ce castiga el la consum da pe piese/consumabile

Daca la un anumit ritm in medie mie imi ia 12% lui ii ia 9%, deci castiga doar 3litrii/100km, astfel incat la 30mii km cam cat face intr-un an castiga maxim 1000E, km la care el baga piese si consumabile in masina aprox 1700E, iar eu in 15mii km am bagat maxim 200E, deci un 500E sa zicem ca as baga in 30mii km si amandoi fiind mecanici specializati pe BMW ne mai si descurcam

Daca e sa fi fost masina mea tot E39 ca si a lui si 525i cu dublu vanos, aveam consum doar cu 1 litru mai mare decat a lui si intr-adevar un cost ceva mai mare la consumabile, dar tot sub 2.5d, deci ganditi-va de 2 ori inainte sa va luati un diesel mai nou si mai scump(fata de aceeasi varianta pe benzina cu aprox 20% de ex la 525i din 2000 fata de 525d)....
Sa-mi spui si mie de unde diferenta aia de consumabile, detaliat.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-07-10, 21:30   #3
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Sa-mi spui si mie de unde diferenta aia de consumabile, detaliat.
Iti spun doar atata, in rest googleit:
-volanta cu masa dubla pt 2.5d a fost 400E, injector 250E, diagnoza 50E, ulei 30E....mai are rost sa mai continui?
-la mine un telescop spate 100Ron(24E) ))) izolat 3 ore de lucru si 1kg de autovapant, ulei 20E.....
Oricum relevanta ar fi mult mai mare daca am avea acelas model de masina cu aceleasi dotari, si numai motorul diferit...
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 11-07-10, 21:36   #4
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Iti spun doar atata, in rest googleit:
-volanta cu masa dubla pt 2.5d a fost 400E, injector 250E, diagnoza 50E, ulei 30E....mai are rost sa mai continui?
-la mine un telescop spate 100Ron(24E) ))) izolat 3 ore de lucru si 1kg de autovapant, ulei 20E.....
Oricum relevanta ar fi mult mai mare daca am avea acelas model de masina cu aceleasi dotari, si numai motorul diferit...
Scuza-ma, dar vorbim de consumabile; volanta, injectoarele nu-s consumabile. Se considera ca ai un motor in stare buna.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 11-07-10, 22:08   #5
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Scuza-ma, dar vorbim de consumabile; volanta, injectoarele nu-s consumabile. Se considera ca ai un motor in stare buna.
Lol, da ai dreptate, dar mai nou si acelea sunt considerate consumabile
Un schimb de ulei si filtru la el e 70E, la mine 40E si se realizeaza tot la 8 mii km la ambele motoare. Filtrul de aer la el e 100E iar la mine numai 60, vb de pretul de noi la magazin de piese auto, ca la reprezentanta sunt mult mai scumpe si diferenta e ceva mai mica intre ele, dar schimbul e si mai important la el ca daca nu o face isi topeste pistoanele, pe cand la mine doar consuma mai mult un pic. Acuma gumele sunt la fel pt ambele masini in principiu, dar masina lui nu arata bine cu jenti pe 15 cum arata a mea, si el avand pe 17 sunt aproape dublu de scumpe.
Oricum, cam compar aici mere cu pere....daca as compara 525i cu 525d, atunci s-ar vedea adevarata diferenta, care pana la urma ti-ai da seama ca nu ar conta, dar in schimb motorul Euro3 cu dublu-vanos consumand cu max 2litii in plus decat dieselul de 2.5, in principiu esti cam pe-acolo cu ambele motoare (la fel cum ai compara un 316i cu un 320i ambele E36, care credeti-ma consuma practic la fel in medie), si astfel in mod normal ar fi sa preferi benzina pt plusul de putere, usurinta la pornire si silentiozitate
Daca ar fi sa comparam la rechin benzinarul de 2.5 ce consuma 15 in medie cu dieselul mecanic vesnic de 2.4 care merge si cu ulei de gatit si consuma maxim 9 atunci clar aleg dieselul

Last edited by Gixer; 11-07-10 at 22:13.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 11-07-10, 22:47   #6
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Iti spun doar atata, in rest googleit:
-volanta cu masa dubla pt 2.5d a fost 400E, injector 250E, diagnoza 50E, ulei 30E....mai are rost sa mai continui?
-la mine un telescop spate 100Ron(24E) ))) izolat 3 ore de lucru si 1kg de autovapant, ulei 20E.....
Oricum relevanta ar fi mult mai mare daca am avea acelas model de masina cu aceleasi dotari, si numai motorul diferit...
Chiar si un spectator asa ca mine(care nu are BMW si nici alta masina f scumpa, ori cu motor de peste 2.0) isi poate da seama de unele exagerari si argumente nefondate. Vrei sa imi zici tu mie ca ti-ai luat telescop cu 1milion de nou in timp ce la beshitul de logan te costa 2milioane.....pai scuza-ma dar si daca nu e nou pui la "ditamai" masina piese SH ori fake? Apoi ulei de 20E, adica 900mii, Gixer despre ce naiba vorbim noi aici? Ce fel de ulei pui? cel mai penal din supermarket? si cat iti intra in motor? si filtrul de ulei nu il pui la socoteala? sau mergi tot cu ala vechi.
Am vazut mai jos ca ai scris 40E uleiul deci cum e pana la urma? Chiar si asa tot e prea mic pretul pt un ulei de calitate. Si filtru de aer 100E? nu ma pricep dar pare cam ciudat sa fie asa de mult. Diagnoza 50E? cand la alte marci e 700mii-1milion? Si daca la tine se defecta cutia de viteze ori ambreiajul ori ti se strica ceva si trebuia sa scoti vreo 500E? ce faceai? te mai laudai cu asa cost de dacia 1310?
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 11-07-10, 23:10   #7
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Lol, da ai dreptate, dar mai nou si acelea sunt considerate consumabile
Un schimb de ulei si filtru la el e 70E, la mine 40E si se realizeaza tot la 8 mii km la ambele motoare. Filtrul de aer la el e 100E iar la mine numai 60, vb de pretul de noi la magazin de piese auto, ca la reprezentanta sunt mult mai scumpe si diferenta e ceva mai mica intre ele, dar schimbul e si mai important la el ca daca nu o face isi topeste pistoanele, pe cand la mine doar consuma mai mult un pic. Acuma gumele sunt la fel pt ambele masini in principiu, dar masina lui nu arata bine cu jenti pe 15 cum arata a mea, si el avand pe 17 sunt aproape dublu de scumpe.
Oricum, cam compar aici mere cu pere....daca as compara 525i cu 525d, atunci s-ar vedea adevarata diferenta, care pana la urma ti-ai da seama ca nu ar conta, dar in schimb motorul Euro3 cu dublu-vanos consumand cu max 2litii in plus decat dieselul de 2.5, in principiu esti cam pe-acolo cu ambele motoare (la fel cum ai compara un 316i cu un 320i ambele E36, care credeti-ma consuma practic la fel in medie), si astfel in mod normal ar fi sa preferi benzina pt plusul de putere, usurinta la pornire si silentiozitate
Daca ar fi sa comparam la rechin benzinarul de 2.5 ce consuma 15 in medie cu dieselul mecanic vesnic de 2.4 care merge si cu ulei de gatit si consuma maxim 9 atunci clar aleg dieselul
1. nici volanta, nici injectoarele nu se schimba la fiecare 30k de km

2.
BMW 525D E39 163CP
Filtru ulei MANN - 43.75 RON
Filtru aer MANN - 140.99 RON
Filtru motorina MANN - 178.64 RON

BMW 525i E34 170 CP
Filtru ulei MANN - 19.44 RON
Filtru aer MANN - 61.61 RON
Filtru motorina MANN - 44.53 RON

Nu stiu de unde ai vanit tu cu aberatiile alea de preturi!?

3. SI asta este chiar tare) :
"Acuma gumele sunt la fel pt ambele masini in principiu, dar masina lui nu arata bine cu jenti pe 15 cum arata a mea"
GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-07-10, 23:20   #8
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Chiar si un spectator asa ca mine(care nu are BMW si nici alta masina f scumpa, ori cu motor de peste 2.0) isi poate da seama de unele exagerari si argumente nefondate. Vrei sa imi zici tu mie ca ti-ai luat telescop cu 1milion de nou in timp ce la beshitul de logan te costa 2milioane.....pai scuza-ma dar si daca nu e nou pui la "ditamai" masina piese SH ori fake? Apoi ulei de 20E, adica 900mii, Gixer despre ce naiba vorbim noi aici? Ce fel de ulei pui? cel mai penal din supermarket? si cat iti intra in motor? si filtrul de ulei nu il pui la socoteala? sau mergi tot cu ala vechi.
Am vazut mai jos ca ai scris 40E uleiul deci cum e pana la urma? Chiar si asa tot e prea mic pretul pt un ulei de calitate. Si filtru de aer 100E? nu ma pricep dar pare cam ciudat sa fie asa de mult. Diagnoza 50E? cand la alte marci e 700mii-1milion? Si daca la tine se defecta cutia de viteze ori ambreiajul ori ti se strica ceva si trebuia sa scoti vreo 500E? ce faceai? te mai laudai cu asa cost de dacia 1310?
Hai ma, tu pe cine mai crezi ca-si pune telescop nou de la reprezentanta la un E34?!!!! .....nici la E39 nu o sa gasesti pe multi sa puna pe la noi.....
Eu ulei am gasit la oferta cu 90Ron 5litrii, si nu, nu am schimbat filtrul, tocmai pt ca e benzinar si nu e diesel ca sa se imbacseasca in 2000km , la benzinar nu are nici pe naiba daca schimbi filtru chiar numai la 2 schimburi de ulei adica la mine data viitoare :P
Diagnoza a fost 50E pt ca a facut-o de 3 ori avand mai multe probleme cu deschiderea clapetei de turbo si cu inj.
Ce prostii vb, la BMW si Mercedes nu se strica in veci cutia de viteza daca ai ulei in ea si nu esti tzaran, si daca se duce placa de ambreaj nu "mai umblii un pic" ci o schimbi imediat ce face figuri.....si oricum, la E34 o cutie de viteze e numai 100E asa ca nu mai abera aiurea cu sute de E :P
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 11-07-10, 23:33   #9
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1. nici volanta, nici injectoarele nu se schimba la fiecare 30k de km

2.
BMW 525D E39 163CP
Filtru ulei MANN - 43.75 RON
Filtru aer MANN - 140.99 RON
Filtru motorina MANN - 178.64 RON

BMW 525i E34 170 CP
Filtru ulei MANN - 19.44 RON
Filtru aer MANN - 61.61 RON
Filtru motorina MANN - 44.53 RON

Nu stiu de unde ai vanit tu cu aberatiile alea de preturi!?

3. SI asta este chiar tare) :
"Acuma gumele sunt la fel pt ambele masini in principiu, dar masina lui nu arata bine cu jenti pe 15 cum arata a mea"
1. Nici nu, mai ales la motorina de la noi chiar mai des inj, cat despre volanta, nu te prind 30k daca vrei sa il faci tot timpul pe ala cu benzinaru )))))

2. In primul rand ai scris filtru de motorina la 525i......bravo, traiasca copy-paste!
Bine acuma faptul ca tu ai venit cu preturile astea nu inseamna practic nimic......poate vine altul imediat si spune ca vb mari prostii.....preturile nu sunt batute in cuie ca pe vremea lui Ceasca si difera chiar foarte mult de la un loc la altul....daca la reprezentanta un filtru de aer e pana la 250E la motorul de 3.0d asta nu inseamna ca poti sa gasesti fix acelas filtru la un magazin de piese auto la 100E numai
Totusi si din lista ta de preturi E34 iese chiar mult mai bine: 120 fata de 370Ron....deci cam la a 3-a parte.

3. Da, care-i baiu? un E39 cu jante pe 15 arata ca o pisica cu jenti de golf2, aici nu este relevanta treaba pt ca, ar trebui comparate 2 E39 care normal ca arata la fel cu aceleasi roti.
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 11-07-10, 23:42   #10
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Benzina sau motorina ?

Delir furios pe aici in ultima vreme, se vede ca a venit caldura. GTR iti pierzi timpul.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 12-07-10, 10:53   #11
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Hai ma, tu pe cine mai crezi ca-si pune telescop nou de la reprezentanta la un E34?!!!! .....nici la E39 nu o sa gasesti pe multi sa puna pe la noi.....
Eu ulei am gasit la oferta cu 90Ron 5litrii, si nu, nu am schimbat filtrul, tocmai pt ca e benzinar si nu e diesel ca sa se imbacseasca in 2000km , la benzinar nu are nici pe naiba daca schimbi filtru chiar numai la 2 schimburi de ulei adica la mine data viitoare :P
Diagnoza a fost 50E pt ca a facut-o de 3 ori avand mai multe probleme cu deschiderea clapetei de turbo si cu inj.
Ce prostii vb, la BMW si Mercedes nu se strica in veci cutia de viteza daca ai ulei in ea si nu esti tzaran, si daca se duce placa de ambreaj nu "mai umblii un pic" ci o schimbi imediat ce face figuri.....si oricum, la E34 o cutie de viteze e numai 100E asa ca nu mai abera aiurea cu sute de E :P
Pai atunci inseamna ca am presupus corect Am zis eu ca tu bagi cel mai ieftin ulei din Carrefour si ca nu schimbi filtrul de ulei. Eu sincer si la dacia 1310 schimbam filtrul de ulei la fiecare schimb chiar daca puneam cel mai ieftin din magazin. E clar ca tie nu prea iti pasa de masina aia care probabil cum zicea cineva mai sus e un cazan de 20 de ani din moment ce bagi in ea consumabile ieftine, facute la turci sau cumparate din Vitan. Apropo benzina de cat bagi de obicei?
Dar de ce crezi ca prietenul tau cu diesel nu poate face si el acelasi lucru? sa isi ia un ulei care se schimba la 15-20mii desi e mai greu la diesel si isi ia si cel mai ieftin filtru de ulei, filtrul de motorina il tine la maximum recomandat si inca un pic injectoare isi ia 4bucati de la dezmembrari ca sa aiba de unde schimba iar filtru de aer il tine la maxim, il mai da cu jet de aer il mai curata si gata iese aproape la fel de ieftin ca si tine.

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
daca la reprezentanta un filtru de aer e pana la 250E la motorul de 3.0d asta nu inseamna ca poti sa gasesti fix acelas filtru la un magazin de piese auto la 100E numai
Eu zic ca nu e acelasi filtru, e adevarat ca la reprezentanta se practica adaosuri grosolane dar clar ca nu are cum sa fie acelasi filtru si la magazinul de cartier care se aprovizioneaza de la turci si la marile magazine de piese auto. De ex. la Autocenter in Iasi am gasit un filtru de aer la 80ROn, la "baietzi" si la micile magazine de piese auto e 30RON, la BRAS era 70RON. Aparent e acelasi filtru dar daca te uiti la detalii vezi ca de fapt unul are plasticul mai gros,elementul filtrant mai dens, codul mai bine imprimat, materialul mai bun celalalt e doar o copie fidela. Am vazut si rezultatul: la 4mii km ala ieftin arata mai rau ca ala original la 10mii

Last edited by lord_wader; 12-07-10 at 11:03.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 12-07-10, 13:48   #12
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Cum sa nu schimbi filtrul de ulei la schimbul de ulei
In fiecare zi mi se confirma teoria ca romanii transforma masinile vechi cumparate din strainatate in adevarate bombe pe roti. Auzi, cine cumpara telescoape noi? 5 litri de ulei la 90lei... Cred ca e mai eficient ala extra virgin de masline.
Si ce ma ingrijoreaza e ca e logic ca nu fac asta doar cu consumabilele, ci si cu placute+discuri de frana, si cu alte elemente esentiale pentru siguranta celor din jur (de a lor nici nu ma mai intereseaza). Ajungi sa-ti fie frica pe drumuri sa nu zboare o "taraba" de-asta fix in tine.
Mai era cineva pe forum care schimba filtre, placute la 1 triliard de km.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 12-07-10, 17:51   #13
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by BMnWA View Post
e ca si cum tu ai femeia ta pe care ti-o f.... toata ziua dar eu care nu o cunosc vin si iti zic tie cum ii place ei,cum nu ii place,unde ii place etc asa vi tu sa imi zici mie de masina mea cum consuma si cum nu. Da-te cu loganul cu consum de 10 ca e masina by RENAULT si lasa ca ma dau eu cu 170 cai la acelasi consum. De fapt cine stie poate nici tu nu stii cum ii place la femeia ta..
Pai pe tine te tepuieste femeia ta cu filtre de 60 de EUR, etc. si in cazul tau afli mai multe de la altii despre femeia ta.

Tu esti singurul exeplar uman care obtine constant un consum cu 30% mai mic decat cel indicat de producator.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-07-10, 19:43   #14
BMnWA

Stage 5
 
BMnWA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Pai pe tine te tepuieste femeia ta cu filtre de 60 de EUR, etc. si in cazul tau afli mai multe de la altii despre femeia ta.

Tu esti singurul exeplar uman care obtine constant un consum cu 30% mai mic decat cel indicat de producator.
stai linistit ca eu nu am probleme cu filtrele si nu ma tepuieste pe mine femeia in nici un fel. Hai pune tu niste bani jos si facem la pariu tot sa nu mai fie asa gratis discutia asta. Hai pune banii si ne vedem intr-un week sa testam masina mea. Eu pun banii jos pe consumul meu , ce zici iti iei un concediu medical si ne vedem la jumate de drum ?
BMnWA is offline   Reply With Quote
Old 12-07-10, 22:17   #15
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Benzina sau motorina ?

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Cum sa nu schimbi filtrul de ulei la schimbul de ulei
In fiecare zi mi se confirma teoria ca romanii transforma masinile vechi cumparate din strainatate in adevarate bombe pe roti. Auzi, cine cumpara telescoape noi? 5 litri de ulei la 90lei... Cred ca e mai eficient ala extra virgin de masline.
Si ce ma ingrijoreaza e ca e logic ca nu fac asta doar cu consumabilele, ci si cu placute+discuri de frana, si cu alte elemente esentiale pentru siguranta celor din jur (de a lor nici nu ma mai intereseaza). Ajungi sa-ti fie frica pe drumuri sa nu zboare o "taraba" de-asta fix in tine.
Mai era cineva pe forum care schimba filtre, placute la 1 triliard de km.
Sa imi spui tu cine schimba si filtru de ulei la fiecare schimb de ulei(si ulei de 50Ron/litru) la o masina de peste 20 de ani .....de unde atata metrosexualitate, am crezut ca motociclistii care daca au o zgarietura pe motor nu se mai dau pana nu o repara sunt maxim, da vad ca nici voi nu sunteti departe
Cat despre frane, daca stii conduce si fara ele te poti descurca in orice situatie sa opresti la timp.....totul e sa mergi legal ce-i drept dpdv al vitezei, ceea ce tot la fel de adevarat e ca nici unul din noi nu o facem, asa ca, la directie si frane chiar nu e de joaca. Totusi asa vb de piese second de parca sunteti medici ginecologici si habar nu aveti de mecanica.....daca vreti sa stiti o piesa second chiar mai ruginie la suprafata de multe ori e mai buna decat chinezaria sau turcismul nou din magazin!
Gixer is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -