Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cip sau modificari tehnice usoare?
Cip 5 27.78%
Hardware 13 72.22%
Voters: 18. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 10-01-11, 18:13   #1
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Modificari tehnice vs. Modificari software

Daca tot am inceput o polemica cu alt user pe aceasta tema, dar pe alt topic, am zis sa deschid un topic nou, pe aceasta tema, in ideea de a nu-l polua pe celalalt.

Fiecare ce ar prefera, si ce considera mai benefic pt. masina sa?

Cip-tuning sau modificari tehnice?

A doua varianta este mai scumpa intr-adevar, dar, cel putin in opinia mea prezinta mai multa fiabilitate, si e mult mai ok.

Cand am zis modificari tehnice...m-am referit la chestii usoare care pot da puterea unui cip (evacuare, admisie, intercooler mai mare etc.), la un cost nu cu mult mai mare.

Va rog sa dati si argumente...de preferat inteligente. Daca se posteaza ce trebuie pe el, poate fi un topic util.
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!

Last edited by Bong; 10-01-11 at 18:17.
Bong is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 11:02   #2
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Modificari tehnice vs. Modificari software

Să mă corecteze băieţii care se pricep, dar o intervenţie la partea mecanică pentru mărirea puterii (cp şi cuplu) nu se poate face fără cunoştinţe solide īn domeniu, tocmai de asta poţi număra pe degete firmele/oamenii care fac asta īn Romānia (aici traim deci la piaţa romānească ne raportăm).
O astfel de intervenţie presupune pe lāngă componentele schimbate şi un nou soft, adecvat, fără de care schimbarile mai sus pomenite ar fi inutile.
Cumva īntrebarea ta compară mere cu pere, date fiind cele pomenite aici.
Dacă greşesc rog să mă corectaţi, dacă va pricepeţi...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 11:45   #3
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Modificari tehnice vs. Modificari software

In timp ce asupra softului se poate actiona si fara modificari tehnice , invers este aproape imposibil daca se vrea o functionare cel putin decenta a masinii.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 22:01   #4
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Modificari tehnice vs. Modificari software

Nu m-am referit la modificari mecanice care sa si necesite modificarea software-ului.

Nu prea am fost explicit.

Ce considerati ca e mai ok pe masina?

Un ciptuning (care ridica limitarea, mareste avansul etc) sau o evacuare si o admisie, rezultand aprox. acelasi efect pe un motor aspirat din pdv. al puterii?

La o evacuare si o admisie nu am auzit pe nicaieri sa fie necesara modificarea softului musai, pentru ca debitmetrul doar ii transmite ecu-ului ca intra mai mult aer, si sa bage mai multa benzina.

La modul asta am zis-o eu.
Bong is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -