Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 18-02-10, 17:50   #16
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
T
Ferrari Testarossa. 380-390 CP.
~Nautilus
Testarossa iese din ecuatie,are un motor de aproape 5L.Eu ma refeream la motoare de pana in 2L.Poate ca unul dintre motivele problemelor Deltei la acceleratiile peste 160Km/h ar fi cutia de viteze si diferentialul.
__________________
Proud Suzuki owner.
Future owner of Lancia Delta-Meravigliosa Creatura.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 18-02-10, 18:06   #17
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

Foarte corect. Un model va oferi performanţe în condiţiile pentru care a fost conceput în mod strict: pentru manevrabilitate în raliuri, cu o curbă de putere destul de "plată" pentru vremea sa, cu rapoarte scurte ale cutiei de viteze etc. La orice probă care implică viteze "în afara bunului simţ" o bat adversarii pe care i-a făcut de ruşine la viteze mai mici.

Pentru comparaţie, un model de cilindree asemănătoare şi cu putere apropiată, dar cu o construcţie diferită a şasiului şi transmisiei, Lotus Esprit Turbo (1989, 228 CP) câştiga la orice capitol, aerodinamică, timpul 0-402 m, timpul 0-100 km/h, reprize, viteză maximă. N-a concurat niciodată în raliuri şi probabil ar fi pierdut imediat în faţa Deltei dacă s-ar fi încercat asta. Şi costa mult mai mult, pe de altă parte.

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 18-02-10, 23:31   #18
celicagtfour

Stage 4
 
celicagtfour's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 210
Member of:
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

Ca performante Delta ( fiind ea: Integrale, Integrale 16v, Integrale EVO, Integrale EVO KAT) e superioara, intra in categorie cu TOYOTA CELICA ST205 (GTFOUR), FORD ESCORTH COSSWORTH, NISSAN SUNNY GT-R. Nu prea cred ca o Toyota Celica ST185 are vreo sansa cu Delta pe 400m, poate la calitate, consum, aerodinamica, viteza pe lung. Comparatia se poate face eventual intre Celica si Calibra.
__________________
ex. Honda Integra Type R 1.8 VTEC > DC2 (fab. 1999) 192 cp B18C6 inside
ex. Honda Civic 1.5 VTEC > MB3 (fab. 1999) 115 cp
ex. Toyota Celica GT-FOUR > ST 205 (fab. 1996) [242 => 265 cp ca.] 3S-GTE inside
ex. Toyota Celica GT > ST 202 (fab. 1997) 170 cp
ex. Toyota Celica AT 200 > 7A-FE(fab. 1996) 116 cp
celicagtfour is offline   Reply With Quote
Old 18-02-10, 23:33   #19
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
Foarte corect. Un model va oferi performanţe în condiţiile pentru care a fost conceput în mod strict: pentru manevrabilitate în raliuri, cu o curbă de putere destul de "plată" pentru vremea sa, cu rapoarte scurte ale cutiei de viteze etc. La orice probă care implică viteze "în afara bunului simţ" o bat adversarii pe care i-a făcut de ruşine la viteze mai mici.

Pentru comparaţie, un model de cilindree asemănătoare şi cu putere apropiată, dar cu o construcţie diferită a şasiului şi transmisiei, Lotus Esprit Turbo (1989, 228 CP) câştiga la orice capitol, aerodinamică, timpul 0-402 m, timpul 0-100 km/h, reprize, viteză maximă. N-a concurat niciodată în raliuri şi probabil ar fi pierdut imediat în faţa Deltei dacă s-ar fi încercat asta. Şi costa mult mai mult, pe de altă parte.

~Nautilus
Eu cred ca Lotusul ala Esprit costa cam de 2 ori cat Lancia asta, cred ca e normal sa bata.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 01:17   #20
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

Nu va mai contraziceti atat in off-topic ..
@celicagtfour - cred ca ai dreptate ... Intre Calibra si Celica mizez pe Celica
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 10:37   #21
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

Versiunea de raliu Integrale 16V era ceva mai diferită de versiunea street-legal de 200-212 CP. Putea produce 345 CP la 5500 rpm şi vreo 450 Nm la 3500 rpm, cu presiune turbo de 1,9 bar şi injecţie de apă şi metanol, cu cutie nesincronizată în 6 trepte, componentele suspensiei din aluminiu pentru o mai bună distribuţie a greutăţii, frâne multipiston... şi cu performanţe peste cele obişnuite în clasa supercar, dar era un model strict pentru competiţii, neînmatriculabil.

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 18-03-10, 08:04   #22
nashoo

Stage 1
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 10
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

Quote:
Originally Posted by beck View Post
este complet irelevant, nu cred ca mai exista cate un exemplar stock din fiecare ,sigur in romania nu.

si integrala face 9k rpm, defapt toate fac, dar asta nu conteaza.

calibra nu prea are ce cauta aici, mai bine bagai s2 si rs cossworth
Am eu o celica stock.
Lancia in stare de linuta nu stiu daca s-ar mai gasi, dar calibra se gaseste (desi n-am vazut inca la noi vreuna care sa nu fie forjata)
nashoo is offline   Reply With Quote
Old 18-03-10, 09:30   #23
stef2000

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 507
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

salutare
am si eu toyota celica turbo 4wd an fab.93 204cp si lancia delta hf integrale 8v an 88 185cp. amindoua masinile sunt stock, cu exceptia ca lancia are suspensie koni reglabila. in varianta stock nu se poate compara celica cu integrala la performante, fiind si masina mai grea cu 300kg! si directie precisa (ceva) mai precisa si sigura ca la integrala am mai intilnit doar la o masina - lancer evo9.
deci integrala este o masina ptr. puristi iar celica un gt elegant. amindoua au avantaje si dezavantaje una fata de alta. depinde ce se vrea.
la integrala am refacut motorul acu 2 ani complet de la 0, stock!
sa revenim la titlul topicului, integrala este mai rapida in acceleratii ca toyota, mai manevrabila, mai masina de curse. toyota are avantajul fiabilitatii, robustetei caroseriei, etc. mai am si un PUG 306 s16, care in niste articole citeam ca ar fi mai rapid decit integrala....va asigur, nu are nici o legatura...
imi povesteau prieteni din italia ca in anii 90 de inceput cei cu integrala faceau liniute de la semafor cu ferrari, si mai si cistigau.
deci integrala este o masina rapida si pe viraje si la acceleratii chiar si in zilele noastre, comparatia am facut-o pilotind evo9 stock de 285cp. problema la integrala 8v este ca deja la 5000rpm incepe si plafoneaza, pe cind cu mitsubishi te duci pina in 7000rpm. dar cind trage integrala, intre 3000 si 5000 simti aceeasi(aprox) accelearatie ca la mitsubishi. toyota este altfel, mai "linistita" in acceleratii si nu este asa manevrabila. in schimb toyota fave viteza de virf mai mare ca lancia(datorita aerodinamicii mai bune).
despre opel nu am nici un fel de know how.
oricum ca si masini second hand lancia este cea mai apreciata - un exemplar intretinut evo se vinde de la 20000-25000 de euro in sus.
toyota st185 gasesti si pe la 5000-6000euro, opel calibra chiar mai ieftin.
si sa nu uit, intergala este o masina spectaculoasa, iti acorda cele mai tari senzatii....

Last edited by stef2000; 18-03-10 at 09:37.
stef2000 is offline   Reply With Quote
Old 18-03-10, 15:18   #24
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

Quote:
Originally Posted by stef2000 View Post
salutare
am si eu toyota celica turbo 4wd an fab.93 204cp si lancia delta hf integrale 8v an 88 185cp.
Te rog frumos sa pui niste poze cu "the car".Toata stima pentru Celica dar eu cand aud Delta Integrale ma comport ca si un copil de 10 ani cand primeste o masinuta noua.
raduku is offline   Reply With Quote
Old 26-07-11, 17:09   #25
MIRCAT

Stage 5
 
MIRCAT's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,235
Member of:
[RENAULT]
[4Rally]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

fiecare au plusurile si minusurile lor!in primavara am avut de ales pt a-mi cumpara o masina de 2l turbo integrala cu putina electonica,si dupa indelungi cautari si discuti cu diverse persoane din domeniul motorsport am ales celica st185 deoarece este o masina fiabila si rezistenta!in vizor am mai avut lancia delata integrale(dar a iesit din schema datorita fiabilitatii scazute si a pieselor),ford escort coswort(rara)audi s2(rara)!
acuma depinde si de bugetul fiecaruia si pt ce se doreste a fi utilizata masina!pt cei cu buget mare oricare dintre masini este deosebita,iar performantele acestora se pot creste considerabil!
MIRCAT is offline   Reply With Quote
Old 27-07-11, 11:26   #26
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

escort cossworth e o delicatesa de tinut toata viata de aia are si preturi 15-25k euro.
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 27-07-11, 21:01   #27
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

curios cum lancia in loc sa promoveze cat mai mult modelul care a facut atata istorie(mai ales in rally) au oprit productia. daca o tineau tot asa acum mai mult ca sigur erau in top.
si mie mi-ar place un delta integrale, nu neaparat nu stiu ce editie limitata si modificata maxim.
__________________
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 27-07-11, 21:05   #28
MIRCAT

Stage 5
 
MIRCAT's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,235
Member of:
[RENAULT]
[4Rally]
[Toyota]
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
escort cossworth e o delicatesa de tinut toata viata de aia are si preturi 15-25k euro.
toate au ceva special...dar cum am zis....totul tine de bugetul fiecaruia!de ma numeam Tiriac aveam cate una din fiecare
MIRCAT is offline   Reply With Quote
Old 28-07-11, 07:47   #29
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

da ai dreptate si in cazul meu ar fi la fel. Asta e..Dar daca ar avea prioritate, atunci escort cossworth ar fi nr. 1 pt mine. Este visul meu de cativa ani de zile si sper sa il indeplinesc curand. Deocamdata nu imi permit sa tin 3 masini si sa mai dau inca 25k euro pe un cossworth tipla pe care sa il tin in garaj toata viata si sa ranjesc in fiecare zi ca un nebun ca sunt fericitul care are asa ceva . Asta e , fiecare are o simpatie mai clara sau nu. Pt mine masina suprema e acest escort. Stima
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 28-07-11, 15:52   #30
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta

"Cosworth". un singur S. just sayin'...
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -