Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   VERSUS AUTO (https://forum.4tuning.ro/55-versus-auto.html)
-   -   Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta (https://forum.4tuning.ro/55-versus-auto/170247-toyota-celica-vs-calibra-vs-delta.html)

kidu2006 14-02-10 23:11

Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
Toyota Celica 1991 an,motor 2.0 turbo, 4x4, 204cp (208cp CARLOS SAINZ)
Opel Calibra 1991an ,motor 2.0 Turbo 4x4 204cp
Lancia Delta Integrale
Care dintre ele credeti ca bate pe 402m?

GTR 15-02-10 00:23

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
Care Lancia Delta Integrale, ca sunt vre-o 4 versiuni, dar indiferent de versiune, in varianta stock, Lancia bate linistit.

kidu2006 15-02-10 00:43

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
Nu stiam ca sunt mai multe modele,insa stiam ca este una de 200-204cp..eu as miza pe Celica si turele ei,si ma refer la masini stock cum au iesit din fabrica

r4mp 15-02-10 08:02

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
Conform carfolio timpii sunt urmatorii :

Calibra : 14.6
Celica : 14.8
Delta : an 1987 185bhp 14.8
an 1989 197bhp 14.9
an 1991 207bhp 14.7

GTR 15-02-10 11:20

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
Quote:

Originally Posted by r4mp (Post 3087159)
Conform carfolio timpii sunt urmatorii :

Calibra : 14.6
Celica : 14.8
Delta : an 1987 185bhp 14.8
an 1989 197bhp 14.9
an 1991 207bhp 14.7

Carfolio este frectie la picior de lemn, la zeci de modele nu are nici o treaba cu realitatea, stai linistit.

+ ca tot pe Carfolio mai exista Lancia Delta HF Integrale 16v 212 CP si de fapt modelele ar fi astea

Lancia Delta
HF4WD........................163.....7.8
HF Integrale 8v ..........182......6.6
HF integrale 16V..........200.....5.7
HF integrale "Evo1" ....210.....5.7
HF integrale "Evo2" ....212.....5.7

Calibra 2.0 Turbo 4x4.....204...6.8

Toyota Celica » Celica 2.0i Turbo 4WD.....204....6.9 nu 7.9 cum da carfolio
Carlos Sainz Celica GT4 aceleasi performante

Acum mie cel mai mult imi place Celica dar mi-e greu sa cred ca in 400m Celica sau Calibra recupereaza secunda care o castiga Lancia pana la 100 km/h si o mai si depasesc.

r4mp 15-02-10 11:28

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
Don`t shoot the messenger :lol:

Stiu ca este o baza de date completata de amatori, ca si wikipedia de altfel, in care nu tot ce zboara se si mananca.

offtopic: daca sti alta baza de date despre masini te rog sa o impartasesti

GTR 15-02-10 11:41

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
Quote:

Originally Posted by r4mp (Post 3087819)
Don`t shoot the messenger :lol:

Stiu ca este o baza de date completata de amatori, ca si wikipedia de altfel, in care nu tot ce zboara se si mananca.

offtopic: daca sti alta baza de date despre masini te rog sa o impartasesti

exista google - tipul masinii - technical data - si ne uitam si noi la primele 20-30 de site-uri si tragem o concluzie.

Pana azi nu am gasit o baza de date completa si fara zeci de greseli, dar printre cele bune si mai corecte este asta: http://www.auto-types.com/en/cars-specifications/ dar nici asta nu este completa dar sunt foarte putine greseli

beck 15-02-10 11:56

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
este complet irelevant, nu cred ca mai exista cate un exemplar stock din fiecare ,sigur in romania nu.

si integrala face 9k rpm, defapt toate fac, dar asta nu conteaza.

calibra nu prea are ce cauta aici, mai bine bagai s2 si rs cossworth

andrew 46 15-02-10 15:53

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
eu mizez pe toyota celica carlos sainz, chiar daca valorile celor 3 masini sunt apropiate...

sponsoru 15-02-10 15:55

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
Tind sa cred ca Delta e in fata pe 400 de metri. Poate ca trebuiau adaugate si un rs cossie si s2 . Calibra si celica mi se par intr-o grupa mai jos nu stiu daca e buna comparatia.

kidu2006 15-02-10 16:14

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
Am facut comparatia intre masinile astea pt ca cel putin Calibra si Celica sunt foarte apropiate de motorizari,si am zis sa adaug si Delta,stiam ca exista un model tot 4x4 ca si cele de mai sus si de cp apropiati,daca nu ma insel tot 204cp
Eu acum cativa ani am avut o Celica,"fiica" cea mica adica cea de 1.6 16v 105cp si 1125kg,stiu ce putea Celica inca cu motorizarea cea mica,cei drept cu modelele de mai sus nu m-am plimbat!Cu celica de 1.6 bateam calibra de 136cp!Intradevar nu rau,dar dupa 400m ma batea clar!Anyway ...
Intre Celica si Calibra as spune ca bate Celica cu siguranta,cu Delta Integrale nu stiu
Si da inca mai exista cateva masini Celica`s in Romania neumblate la motor,vedeti ca sunt pe net 2 sau 3,rosii si negre de 204cp si C.S. de 208cp

beck 15-02-10 17:15

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
nu stiu ce sa spun, integrala mea avea cip ,injectoare si alta turbina de cind am luat-o, daca te intereseaza sa cumperi una dintre astea 3 iti spun sincer ca iti trebuie un buget adevarat ca sa scoti o integrala la lumina 1 data pe saptamana (si nu vb de consumul de 25-30%) + ca au mari probleme la caroserie (se rup , TOATE).
Eu nu am mers cu celica, insa nu cred ca este mai tare decat delta ca handling , si asta conteaza mai mult decat un timp pe 400m.

Nautilus 18-02-10 11:38

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
Delta a fost o maşină de raliu excepţională datorită transmisiei 4x4, foarte bine gāndită, greutăţii reduse şi sistemului turbo, care permitea acceleraţii excepţionale pānă la 100 km/h īn ciuda puterii maxime aparent reduse.

Īn acelaşi timp, nu este o maşină sport practică, şi unul din defectele mai puţin evidente pentru public este aerodinamica demnă de o cărămidă.

Un sondaj de opinie realizat printre deţinătorii de Delta Integrale īn Marea Britanie a demonstrat că acceleraţiile la viteze de peste 160 km/h sunt mai slabe decāt ale Ursuleţului 325i, din acelaşi motiv, aerodinamica :)

Pentru 402 m nu ar trebui să fie o problemă, e cam greu de sărit de 160 km/h pe o asemenea distanţă.

~Nautilus

raduku 18-02-10 16:02

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
Quote:

Originally Posted by Nautilus (Post 3098665)
Delta a fost o maşină de raliu excepţională datorită transmisiei 4x4, foarte bine gāndită, greutăţii reduse şi sistemului turbo, care permitea acceleraţii excepţionale pānă la 100 km/h īn ciuda puterii maxime aparent reduse.

Īn acelaşi timp, nu este o maşină sport practică, şi unul din defectele mai puţin evidente pentru public este aerodinamica demnă de o cărămidă.

Un sondaj de opinie realizat printre deţinătorii de Delta Integrale īn Marea Britanie a demonstrat că acceleraţiile la viteze de peste 160 km/h sunt mai slabe decāt ale Ursuleţului 325i, din acelaşi motiv, aerodinamica :)

Pentru 402 m nu ar trebui să fie o problemă, e cam greu de sărit de 160 km/h pe o asemenea distanţă.

~Nautilus

Putere maxima aparent redusa in comparatie cu ce?Motorul avea 212 CP si 314Nm ,putere destul de mare pentru anii 80.In plus de asta Delta Integrale excela la capitolul stabilitate,puterea fiind deosebit de bine pusa pe asfalt de un diferential Torsen,Nu vreau sa ma cert cu tine da o Delta Integrale,cu aerodinamica ei de "caramida",batea pe circuit un M3,deci cu un 325i se distra.
Pe 402 m,Delta iese castigatoare.

Nautilus 18-02-10 17:28

Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
 
Te-ar surprinde să afli ce altă maşină italiană contemporană cu Delta avea un timp de acceleraţie 0-100 km/h foarte apropiat, de 5,3-5,7 secunde.



Ferrari Testarossa. 380-390 CP.


Asta, evident, cāt se reducea totul la viteze sub 100 km/h, unde Delta cāştiga şi la manevrabilitate īn faţa oricărui supercar. Sari de 160 km/h şi se schimbă atmosfera...

~Nautilus


All times are GMT +2. The time now is 14:44.

- Copyright 2024 4Tuning