Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
Toyota Celica 1991 an,motor 2.0 turbo, 4x4, 204cp (208cp CARLOS SAINZ)
Opel Calibra 1991an ,motor 2.0 Turbo 4x4 204cp Lancia Delta Integrale Care dintre ele credeti ca bate pe 402m? |
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
Care Lancia Delta Integrale, ca sunt vre-o 4 versiuni, dar indiferent de versiune, in varianta stock, Lancia bate linistit.
|
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
Nu stiam ca sunt mai multe modele,insa stiam ca este una de 200-204cp..eu as miza pe Celica si turele ei,si ma refer la masini stock cum au iesit din fabrica
|
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
Conform carfolio timpii sunt urmatorii :
Calibra : 14.6 Celica : 14.8 Delta : an 1987 185bhp 14.8 an 1989 197bhp 14.9 an 1991 207bhp 14.7 |
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
Quote:
+ ca tot pe Carfolio mai exista Lancia Delta HF Integrale 16v 212 CP si de fapt modelele ar fi astea Lancia Delta HF4WD........................163.....7.8 HF Integrale 8v ..........182......6.6 HF integrale 16V..........200.....5.7 HF integrale "Evo1" ....210.....5.7 HF integrale "Evo2" ....212.....5.7 Calibra 2.0 Turbo 4x4.....204...6.8 Toyota Celica » Celica 2.0i Turbo 4WD.....204....6.9 nu 7.9 cum da carfolio Carlos Sainz Celica GT4 aceleasi performante Acum mie cel mai mult imi place Celica dar mi-e greu sa cred ca in 400m Celica sau Calibra recupereaza secunda care o castiga Lancia pana la 100 km/h si o mai si depasesc. |
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
Don`t shoot the messenger :lol:
Stiu ca este o baza de date completata de amatori, ca si wikipedia de altfel, in care nu tot ce zboara se si mananca. offtopic: daca sti alta baza de date despre masini te rog sa o impartasesti |
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
Quote:
Pana azi nu am gasit o baza de date completa si fara zeci de greseli, dar printre cele bune si mai corecte este asta: http://www.auto-types.com/en/cars-specifications/ dar nici asta nu este completa dar sunt foarte putine greseli |
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
este complet irelevant, nu cred ca mai exista cate un exemplar stock din fiecare ,sigur in romania nu.
si integrala face 9k rpm, defapt toate fac, dar asta nu conteaza. calibra nu prea are ce cauta aici, mai bine bagai s2 si rs cossworth |
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
eu mizez pe toyota celica carlos sainz, chiar daca valorile celor 3 masini sunt apropiate...
|
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
Tind sa cred ca Delta e in fata pe 400 de metri. Poate ca trebuiau adaugate si un rs cossie si s2 . Calibra si celica mi se par intr-o grupa mai jos nu stiu daca e buna comparatia.
|
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
Am facut comparatia intre masinile astea pt ca cel putin Calibra si Celica sunt foarte apropiate de motorizari,si am zis sa adaug si Delta,stiam ca exista un model tot 4x4 ca si cele de mai sus si de cp apropiati,daca nu ma insel tot 204cp
Eu acum cativa ani am avut o Celica,"fiica" cea mica adica cea de 1.6 16v 105cp si 1125kg,stiu ce putea Celica inca cu motorizarea cea mica,cei drept cu modelele de mai sus nu m-am plimbat!Cu celica de 1.6 bateam calibra de 136cp!Intradevar nu rau,dar dupa 400m ma batea clar!Anyway ... Intre Celica si Calibra as spune ca bate Celica cu siguranta,cu Delta Integrale nu stiu Si da inca mai exista cateva masini Celica`s in Romania neumblate la motor,vedeti ca sunt pe net 2 sau 3,rosii si negre de 204cp si C.S. de 208cp |
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
nu stiu ce sa spun, integrala mea avea cip ,injectoare si alta turbina de cind am luat-o, daca te intereseaza sa cumperi una dintre astea 3 iti spun sincer ca iti trebuie un buget adevarat ca sa scoti o integrala la lumina 1 data pe saptamana (si nu vb de consumul de 25-30%) + ca au mari probleme la caroserie (se rup , TOATE).
Eu nu am mers cu celica, insa nu cred ca este mai tare decat delta ca handling , si asta conteaza mai mult decat un timp pe 400m. |
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
Delta a fost o maşină de raliu excepţională datorită transmisiei 4x4, foarte bine gāndită, greutăţii reduse şi sistemului turbo, care permitea acceleraţii excepţionale pānă la 100 km/h īn ciuda puterii maxime aparent reduse.
Īn acelaşi timp, nu este o maşină sport practică, şi unul din defectele mai puţin evidente pentru public este aerodinamica demnă de o cărămidă. Un sondaj de opinie realizat printre deţinătorii de Delta Integrale īn Marea Britanie a demonstrat că acceleraţiile la viteze de peste 160 km/h sunt mai slabe decāt ale Ursuleţului 325i, din acelaşi motiv, aerodinamica :) Pentru 402 m nu ar trebui să fie o problemă, e cam greu de sărit de 160 km/h pe o asemenea distanţă. ~Nautilus |
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
Quote:
Pe 402 m,Delta iese castigatoare. |
Re: Toyota Celica T VS Calibra T VS Delta
Te-ar surprinde să afli ce altă maşină italiană contemporană cu Delta avea un timp de acceleraţie 0-100 km/h foarte apropiat, de 5,3-5,7 secunde.
Ferrari Testarossa. 380-390 CP. Asta, evident, cāt se reducea totul la viteze sub 100 km/h, unde Delta cāştiga şi la manevrabilitate īn faţa oricărui supercar. Sari de 160 km/h şi se schimbă atmosfera... ~Nautilus |
All times are GMT +2. The time now is 14:44. |
- Copyright 2024 4Tuning