Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Tu ce ai alege dintre:
Opel Astra Classic 1.4 94 61.04%
Dacia Logan 1.6 16v 60 38.96%
Voters: 154. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 03-01-10, 19:10   #76
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Ciudat, poate avea ea probleme la maşină, nu mi s-a părut a fi problematică servodirecţia, e decentă...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 21:18   #77
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Deobicei nu contrazic prea agresiv, dar sincer să fiu vorbeşti numai prostii.
Te-am mai rugat şi altă dată, nu te arunca în supoziţii şi nu mai comenta orice situatie când tu n-ai habar de câte urechi ai în domeniul ăsta.
Punctual: 1) Era ironică remarca ta, sper din suflet că te autoironizai
2)Mai mare prostie decât ce-ai scris tu acolo rar mi-a fost dat să citesc pe forumul ăsta.
3)Ciurul de break cu care ai mers tu nu e un etalon, deci nu poţi emite supoziţii despre un model pentru ca tu ai condus mult mai puţin decât merita menţionat un oarecare astra cu suspensii/bucşăraie praf
4) Ambreiajul la Logan e incomod, dar aici e chestiune de feeling, pe mine mă termină la drum lung când am ghinionul să călăresc respectivul agregat.
Tu imi zici sa nu ma arunc in supozitii dar tu faci la fel...

1) Da, te-ai prins.
2) NU cred ca am zis ca din punct de vedere tehnic sunt la fel, e clar ca aia pe lant e net superioara. Am vrut sa zic ca la niste motoare amarate de 70-90 CP puse pe niste masini care sunt conduse de 95% dintre proprietari < 3000 RPM nu ai un avantaj direct la aia pe lant. Faptul ca o schimbi mai rar este reversul medaliei la costul mai mare al kit-ului, poate chiar dublu. La fel, asta probabil este inclus si in costul achizitiei. Daca e sa o luam cu scenarii posibile ca poate sa se strice aia, sa se sparga aia, sa iti sara aia....nici nu am mai iesi din casa sau mai ales sa ne suim in masina, sunt atatea scenarii care par ca vor sa te omoare incat daca te gandesti la ele nu ajungi bine .

Ca tot a veni vorba, motorul 2.0T @ 192CP de la Opel ce distributie are ? Lant sau curea ?

3) Nu am zis ca toate fac asa, era un mic exemplu la faptul ca din punct de vedere calitativ, Classic este sub G desi aparent sunt identice. Povestea similara cu Renault-urile facute in TR sau un FR.

4) Nu am condus Logan asa mult, mai ales pe distante mari incat sa imi dau seama daca e incomod sau nu dar atat cat am apasat ambreiaj-ul ala nu mi s-a parut nimic dubios. Atata timp cat te obisnuiesti cu el si stii unde cupleaza nu e deloc pe ghicite.

5) In cazul in care o masina este inca in productie probabil se devalorizeaza mai greu, in afara de asta nu vad alt avantaj.

Data viitoare ia-o mai usor, mai ales ca poate nu ai inteles exact ce am vrut sa spun.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 03-01-10 at 21:21.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 21:23   #78
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

La punctul 2 insisţi în treab aia, şi nuanţezi inutil.
În rest, nu e nevoie de contraargumente şi nici de o ceartă cu tine.
Ar fi tare bine dacă nu eu aş fi cel care s-o ia mai uşor cu priceperea în toate cele, de la Veyron şi RS la transmisia pe lanţ şi costurile adiţionale.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 21:32   #79
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Daca ar posta DOAR cei care detin masina/produsul respectiv si DOAR cei care nu sunt numai simpli posesori ci si buni cunoscatori ai produsului, pe tot forumul ar fi maxim 10-15 thread-uri si 300-400 de posturi (ceea ce sincer sa fiu nu cred ca v-ar conveni, mai ales administratorului). Nu cred ca e un forum plin de ingineri si mecanici si nici nu cred ca isi da cineva doctoratul din posturile de aici, asa s-ar explica de ce e asa nasol rau sa mai gresesti, sa mai inveti cate ceva, uneori pe bajbaite.

Daca nuantez inutil si tot nu am dreptate vreau sa invat si eu de la tine cu ce il ajuta pe cumparatorul de rand o distributie pe lant, dar avantaje clare si sesizabile nu mai mult teoretice de care nea Gica nu o sa beneficieze niciodata. Chiar sunt curios, mai invat si eu cate ceva.

LE: De ce esti de parere ca o argumentare pro sau contra ceva inseamna o cearta ? In felul asta toti userii se cearta intre ei cand au pareri diferite, sau ?

Last edited by _anaconda_; 03-01-10 at 21:35.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 22:15   #80
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Daca ar posta DOAR cei care detin masina/produsul respectiv si DOAR cei care nu sunt numai simpli posesori ci si buni cunoscatori ai produsului, pe tot forumul ar fi maxim 10-15 thread-uri si 300-400 de posturi (ceea ce sincer sa fiu nu cred ca v-ar conveni, mai ales administratorului)
Ar fi mai bine decat de 10 ori mai multe posturi scrise de cei ce-si dau cu parerea si nu ofera un argument concret si clar. E vorba totusi de decizia unui om de a-si lua o masina, deci de a cheltui o suma considerabila de bani, si trebuie sa fie informat bine. N-are nevoie de pareri de genul: mi-a zis mie un prieten care are un prieten care are un frate care a condus o data masina x si a zis ca e naspa.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 03-01-10, 23:34   #81
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Daca ar posta DOAR cei care detin masina/produsul respectiv si DOAR cei care nu sunt numai simpli posesori ci si buni cunoscatori ai produsului, pe tot forumul ar fi maxim 10-15 thread-uri si 300-400 de posturi (ceea ce sincer sa fiu nu cred ca v-ar conveni, mai ales administratorului). Nu cred ca e un forum plin de ingineri si mecanici si nici nu cred ca isi da cineva doctoratul din posturile de aici, asa s-ar explica de ce e asa nasol rau sa mai gresesti, sa mai inveti cate ceva, uneori pe bajbaite.

Daca nuantez inutil si tot nu am dreptate vreau sa invat si eu de la tine cu ce il ajuta pe cumparatorul de rand o distributie pe lant, dar avantaje clare si sesizabile nu mai mult teoretice de care nea Gica nu o sa beneficieze niciodata. Chiar sunt curios, mai invat si eu cate ceva.

LE: De ce esti de parere ca o argumentare pro sau contra ceva inseamna o cearta ? In felul asta toti userii se cearta intre ei cand au pareri diferite, sau ?
Nu fuge nimeni după număr de posturi, numărul de vizite e cel care contează, şi la asta suntem pe locul 2 în România după Autovit (click pentru detalii: http://www.trafic.ro/vizitatori/auto-moto/luna), deci niciun motiv de îngrijorare.
Problema e că nu o iei ca pe o supoziţie, ci ca pe un fapt, şi îţi argumentezi poziţiile pe baza lui.
Dacă s-ar întâmpla doar uneori, n-ar fi bai şi ştii că nu odată ţi-am susţinut părerile. Dar atunci când balanţa înclină excesiv în partea opusă, deja nu mai e în regulă treaba.
Nu sunt împotriva diferenţei de opinii, dimpotriva, însă nu tot timpul astea sunt chestiuni pozitive. Uneori sunt doar dialoguri sterile şi fără importanţă în topic.
Eu nu ştiu atât de concret şi clar din punct de vedere tehnic chestiunile dezbătute de multe ori, nu am o facultate de profil si nici măcar studii de specialitate, tot ce ştiu am învăţat pe maşini, la concret, şi de la alţii.
Cu toate astea, de multe ori am lacune şi nu stăpânesc anumite detalii, pentru ca nu m-am întâlnit cu ele, nici n-aş fi avut cum.
Mă uimeşte că tu, fără a avea posibilitatea să fi încercat măcar putinul pe care l-am încercat eu, si fără a avea prea multă experienţă practică, eşti mult mai sigur pe răspunsuruile tale, mult mai sigur de orice problemă, plus sau minus a diverselor modele, şi mai mult, îi închizi aparent pe interlocutori cu o mulţime de informaţii exacte şi sigure, după opinia ta.
E bine că postezi, dar fă-o doar când e cazul.

Last edited by aleks; 03-01-10 at 23:45.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 04-01-10, 01:00   #82
sageata
Mercedes Driver

Stage 5
 
sageata's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,491
Member of:
[VW]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[MERCEDES]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Caracteristici tehnice - Noua Dacia Logan. PH 2

- Masa: intre 1050 si 1245 kg, in functie de dotari (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.), masina noua. Dupa o perioada de 3 ani de folosire masa va fi de aproximativ 825 kg datorita coroziunii.
- Greutatea: variaza o data cu variatia masei, si in felul in care acceleratia gravitationala actioneaza asupra dotarilor optionale (turometru, roata de rezerva, al doilea stergator parbriz, scaun pentru sofer, volan rotund, etc.) De asemenea, constanta g este variabila in functie de gradul de corodare al vehicolului.
- Capacitate cilindrica 1421 cmc in stare perfecta de functionare.
- Putere: 75 cp noua, 70 cp in garantie, 65 cp dupa 2 ani, 80 cp dupa 3 ani (scaderea greutatii datorita efectelor coroziunii).
- Demaraj 0-100 km: pana la serviciu - 18 s, pana la socrii - 28 s, pana la alimentara - 16 s, pana la alimentara pentru achizitionat o oarecare cantitate de bere - 9 s, cu nevasta la volan - 96 h, pana la tara - 17 s de la tara inapoi cu 1 buc. porc adult taiat in portbagaj - 26 s, cu nevasta + soacra + copii in masina - 32 s optional daca nevasta urla si soacra aproba - 46 s, la drum intins spre soacra in mijlocul strazii cu spatele spre masina - 7 s.
- Franare de la 90 km/h la 0: pe sosea uscata - 240m, sosea uda - 340m, piatra cubica umeda - 500 m, sosea asfaltata uscata cu soacra pe sosea cu spatele la directia de mers - in soacra, sosea fleasca cu praf si denivelari - in chioscul de la coltul strazii.
- Debit apa in habitaclu: 14l/h pe timp de ploaie, 20l/h la spalare.
- Debit antigel in habitaclu: 1 l / saptamana.
- Probabilitate inchidere portiere: fata 40 la suta , spate 15 la suta la o forta de inchidere de 800N/m.
- Jante: beton, dotate cu cauciucuri Montana New Asimetric Great Varza cu limitator de viteza prin saritura la 60 km/h.
- Aer conditionat: in habitaclu, portbagaj si torpedou, cu sistemul Damigean Anti Freeze.
- Hayon, bocanit(scartait)/min - 235.

Optionale:

- Airbag in portbagaj, versiunea Smooth Pork.
- Alarma antirelativar (protejeaza impotriva tiganilor relativari - care ciordesc relativ tot).
- Alarma preventiva la alarma - pornirea alarmei daca porneste alta alarma pe o raza de 1 km.
- Scaun sofer (versiunea standard e prevazuta cu 2 locuri de fixare a suruburilor pentru un taburet lemn).
- Veioza+sifonier spate.
- Semnalizare stanga (versiunea standard are doar semnalizare dreapta, spre stanga folosindu-se palma cu un deget intins).
- Volan rotund (versiunea standard este echipata cu ghidon).
- Aeroterma cu 21 viteze si schimbator Shimano.
- Turometru util (0-2500 rpm) si/sau fantezist (0-8000 rpm).
- Cric.
- Roata rezerva optional si janta.
- CD manele geam.
- Geamuri fumurii cu folie cu basici.
- Eleroane tip bengos.
- Proteza dentara universala in torpedou.
- 1 buc. tub superglue.


trebuia sa ne mai descretim fruntile, nu? n-am gasit bancuri cu opel
__________________
Dimensiunea maximă pentru o imagine în semnătură este de 500x100 pixeli. De aceea o fotografie cu motorul meu nu incape.

http://plmtuning.ro/
sageata is offline   Reply With Quote
Old 04-01-10, 01:51   #83
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 04-01-10, 09:49   #84
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

sageata fenomenal ca-ntotdeauna)))
mi-au dat lacrimile

Last edited by 22VIN; 04-01-10 at 09:54.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 13-02-10, 13:50   #85
underline

Stage 2
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 39
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Hai sa imi spun si eu parerea. Am o astra dar motor de 1.6, 16v. O am de un an, si am mers pana acum in acest an 20 000 km, cam 70% oras, 30% afara. Ce am schimbat la ea a fost uleiul si placutele de frana pe spate, care erau fier pe fier. Atat si nimic mai mult. in total a costat 350 de lei toata treaba. Intr-un an. Acum nu stiu daca pot sa zic ca wow ce masina buna e astra sau am eu noroc. Dar avand in vedere ca nu are absolut nicio problema, nu am ce sa zic de rau.

La capitolul confort, aici nu exista dubii care e mai ok, Astra este peste Logan indiferent ce ar spune unul sau altul cu Logan sa isi preaslaveasca masina. Desi este peste Logan la acest capitol, tot nu este indeajuns de bine. Scaunele de la G nu prea au suport lateral, iar la drum lung cel putin pe mine ma obosesc.

Comenzile sunt la locul lor, nu este absolut nimic deranjant in interior.
Consumul acum iarna m-a dus la 9-9.5 aproximativ.
Mentionez ca masina nu am luat-o de noua, ci SH, de la 97 000 km, reali nereali, atat scria acolo. Motorul este silentios, iar zgomotul in interior nu este sesizabil pana la 130-140 km/h.
Daca iti trebuie viteza mare, nu asta este masina potrivita ci mai degraba un Bertone, daca tot vrei Opel Astra. Maxim am mers cu ea 192 km/h pe GPS, deci nu pe indicator, dar nu prea este o viteza recomandata pentru ea.
In curbe se prezinta ok, mult mai bine decat un Logan, dar totusi insuficient de bine, iar o suspensie mai joasa ar merita.

Calitatea plasticului la interior este peste Dacia, la fel si tapiteria. Pozitia de condus este mult mai joasa decat cea din Logan, lucru care nu poate fi decat un avantaj.

In familie a fost pentru aproximativ un an si o Dacie Logan pentru firma, cumparat de nou. Nu o sa incep sa dau cu noroi in Dacia pentru ca nu e cazul, dar aceasta se situeaza peste Astra doar la consum. Plasticele haraiau, caraiau, etc. Si sincer nu isi merita banii daca o cumperi de noua indiferent cat de Prestige ar fi ea. Spun cu mana pe inima ca Astra mea din 2002 este peste Logan din 2010. Un Astra intretinut si nu forjat se afla la orice ora peste un Logan.
Cel putin asa a fost si este in cazul meu, atat la confort, sportivitate, costuri.

Stiu ca am scris mult dar daca tot este un thread de comparatii mi-am zis sa spun tot ce stiu.
underline is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 19:45   #86
dildododo

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 38
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

razvyy21 la tn 15 cai in plus inseamna "mult mai puternic"?si nu sh dak marita 15 cai in plus in defavoarea unui comfort design etc mai mare
dildododo is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 13:00   #87
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Quote:
Originally Posted by underline View Post
.

Motorul este silentios, iar zgomotul in interior nu este sesizabil pana la 130-140 km/h.
Eu parca nu as crede asta, ca doar nu e mercedes si nici nu are 0km in bord. O fi ea bine antifonata dar nu cred ca zgomotul nu e "sesizabil", poate ai vrut sa zici acceptabil

Quote:
Originally Posted by underline View Post
Pozitia de condus este mult mai joasa decat cea din Logan, lucru care nu poate fi decat un avantaj
Asta s-a crezi tu, inseamna ca nu ai foarte multi km la activ.
Quote:
Originally Posted by underline View Post

Spun cu mana pe inima ca Astra mea din 2002 este peste Logan din 2010. Un Astra intretinut si nu forjat se afla la orice ora peste un Logan.
Si cat costa masina aia a ta in 2002, noua?
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 20:18   #88
razvyy21

Stage 3
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 84
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Quote:
Originally Posted by dildododo View Post
razvyy21 la tn 15 cai in plus inseamna "mult mai puternic"?si nu sh dak marita 15 cai in plus in defavoarea unui comfort design etc mai mare
Nu e vorba doar de 15 cai. e si diferenta de cuplu, si poate cel mai important e diferenta de greutate, loganul fiind clar mai usor.
La partea de confort ai dreptate, nu sunt vreun fanatic al loganului, nu e nicio rusine sa recunosc ca in logan desi ai spatiu cu gramada(clar peste astra), confortul in logan e undeva la nivel minim.Asta datorita scaunelor si banchetei care sunt vai de ele.
Designul tine de gusturile fiecaruia, la fel cum si pozitia de condus e discutabila..multi preferand o pozitie mai inalta.
razvyy21 is offline   Reply With Quote
Old 23-02-10, 21:59   #89
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

Quote:
Originally Posted by razvyy21 View Post
Nu e vorba doar de 15 cai. e si diferenta de cuplu, si poate cel mai important e diferenta de greutate, loganul fiind clar mai usor.
La partea de confort ai dreptate, nu sunt vreun fanatic al loganului, nu e nicio rusine sa recunosc ca in logan desi ai spatiu cu gramada(clar peste astra), confortul in logan e undeva la nivel minim.Asta datorita scaunelor si banchetei care sunt vai de ele.
Designul tine de gusturile fiecaruia, la fel cum si pozitia de condus e discutabila..multi preferand o pozitie mai inalta.
La Logan ai spatiu o gramada pe inaltime, pe latime nu este si nici pe lungime nu exceleaza, Astra e un hatchback care sta bine la capitolul lungime in interior, mai bine ca Golf 4 de exemplu
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 28-02-10, 14:00   #90
underline

Stage 2
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 39
Default Re: Opel Astra Classic vs Dacia Logan

@lord wader:

ok, e acceptabil zgomotul.

doar in ultmimul an am facut 21000 km. deci am ceva la bord..

masina noua a costat 17800 de euro in 2002.
underline is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -